Goede service, goede auto, prima ervaring

Gerard heeft mij goed geholpen met de aankoop van mijn Skoda Kodiaq. Auto van een jaar oud, goed onderhouden en in nieuwstaat gebracht voor aflevering. Prima Service!

Deskundige, vriendelijke top verkopers

Met Lorenzo vd Zee en Gerard Vos hebben we prima zaken gedaan. Goede inruilprijs gekregen en de koop met bijbehorende zaken (papieren, instructies auto) waren uitstekend. Alle vragen werden snel en adequaat beantwoord. Deze mannen zou ik behouden (extra periodiek mischien ?).

• Deskundigheid/Vakmanschap

Garage met goede uitstraling en bekwame medewerkers

Na lang speuren kwam ik bij autobedrijf van der Heide terecht. Voelde al gelijk goed aan bij binnenkomst, netjes ontvangen en al snel al in gesprek met verkoper, Dhr. Nour-Dinne Hounchou. Hij hielp ons netjes, niet opdringerig, beantwoorde al mijn vragen goed. Tijdens proefrit bekeek hij mijn auto die ik wilde inruilen. Bij terugkomst kwamen we eruit, wat de deal betreft. Zelf was ik al zo goed als zeker na de proefrit dat ik deze auto Skoda Karoq wilde, maar wilde nog thuis met mijn vrouw overleggen Nour-Dinne zei neem de tijd. Bij thuiskomst hebben we definitief voor de deal gekozen. Vandaag mijn oude auto ingeleverd en de nieuwe auto gehaald. Afwikkeling van betaling, afhalen, alles correct uitgevoerd. Nour_Dinne, nogmaals hartelijk dank voor alles.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Persoonlijk contact, de juiste auto en een goede inruilprijs,

Ik heb zeer goede ervaringen met van der Heide. Ze hadden voor mij de juiste auto staan en via het online Team (bedankt Maurice) kreeg ik een goede inruilprijs. Ook tijdens de aflevering werden we hartelijk ontvangen door Harwin en hebben we een heldere uitleg gekregen over de auto. Al met al een top ervaring.

Goed bedrijf

We hebben begin dit jaar onze auto daar ingeruild voor bijna nieuwe Lynk 01, vlotte onderhandeling en snel geregeld, Nour -dinne was de verkoper , prima, verschillende keren geappt met vraag reageert snel en vriendelijk TOP

• Deskundigheid/Vakmanschap

Zeer goed en professioneel geholpen

Verkoper denkt goed mee in oplossingen en houden je goed op de hoogte van je aankoop

Ik ben goed geholpen!

Fijn contact

Fijn contact met nour-dinne, korte lijnen, gastvrij ook als het druk is.

Professioneel geholpen

Door verkoper Nour-Dinne goed geholpen en goede uitleg. Klantvriendelijk en vakkundig. Veel kennis aanwezig

• Deskundigheid/Vakmanschap

Betrouwbaar, professioneel en geduldig :)

Onze ervaring bij Autobedrijf Van der Heide was top! Na veel getwijfel en wikken en wegen toch de knoop doorgehakt, Hierbij heeft Nour-Dinne ons fantastisch geholpen, hij heeft ons met raad en daad bijgestaan. Ondanks de extreme drukte (veel collega's waren ziek op dat moment) nam Nour-Dinne nog steeds alle tijd, hij is niet alleen vriendelijk en bekwaam, maar bleek dus ook nog zeer stressbestendig:) Hoewel het niet om de hoek was zouden wij hier zo weer een auto aanschaffen. Bedankt voor alles Nour-Dinne, bus rijdt geweldig!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Ik ben uitermate professioneel geholpen. NH heeft voor mij een hele afstand afgelegd en alles in mijn voordeel! Ik kan mij geen betere verkoper wensen. En als ik meer kon geven dan een 10, dan had ik dat gedaan.

Super service

Klantvriendelijk en goed geholpen bij het uitzoeken.

Prettig, betrouwbaar bedrijf.

Flexibel en luisteren naar de wensen van de klant om een auto naar je zin te kopen. Voldoende keuze.

Zeer bekwame medewerkers

Netjes te woord gestaan, nemen de tijd voor je. Alle afspraken keurig na gekomen. Nour-Dinne, bedankt voor alles

• Deskundigheid/Vakmanschap

Mooie auto gekocht dankzij vlotte onderhandeling.

Zonder inruil kregen we vlot een goeie korting op de aan te schaffen auto.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Traject is netjes doorlopen van a tot z. Inmiddels auto op naam.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Tijdens mijn zoektocht naar een Lync en Co ben ik bij deze dealer terechtgekomen. Ik ben geholpen door een medewerker genaamd Maurice Holtz, echt een top medewerker, zeer vriendelijk, eerlijk en professioneel. Mijn dank is zeer groot.

• Deskundigheid/Vakmanschap N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.

Prettig zaken gedaan, adres om terug te komen

Bij van der heide een elektrische auto gekocht. Nette prijs kwaliteit. Auto werd netter afgeleverd dan afgesproken. Via internet auto die voldeed aan wensen gevonden. Tot dat moment onbekend met deze firma maar aankoop is goed bevallen.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goede service en vakmanschap.

Erg behulpzaam, snel contact per e-mail. We zijn heel tevreden over ons aankoop.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Slechte garantievoorwaarden bij een nieuwe auto.

In mei 2023 een praktisch nieuwe ID4 aangeschaft bij Van der Heide BV. Daar met veel plezier en probleemloos mee gereden tot 20 december 2023. Toen verscheen de melding dat er koelvloeistof moest worden bijgevuld. Leek mij vreemd voor een bijna nieuwe auto. Gebeld met plaatselijke VW-dealer waar ik direct langs kon komen. Er bleek een lekkage in het systeem te zitten en er mocht niet meer met de auto worden gereden. Met Van der Heide contact op genomen. Na wat heen en weer bellen zouden zij de auto komen ophalen maar ze hadden het erg druk en zouden er pas op 12 januari naar kunnen kijken (bijna 3 weken later dus). Afhankelijk van wat er dan zou moeten gebeuren zou ik de auto nog langer kwijt zijn, kon zo nog maar eens weken langer gaan duren. Wat mij erg tegenviel en ik erg slechte service vind van zowel VW als Van der Heide is dat er geen gratis leenauto beschikbaar werd gesteld terwijl ik toch een auto van ruim € 50.000,-- bij hen heb aangeschaft en deze nog geen half jaar oud is en net 12.000 km op de teller heeft staan. Verweer van Van der Heide is dat het een garantiereparatie van VW betreft en dat VW geen vervangend vervoer regelt en dat zij dat in dit geval als verkopende dealer ook niet (hoeven te) doen en dus ook niet doen! Ik rij al ruim 40 jaar auto maar heb nog nooit meegemaakt dat bij een reparatie die onder garantie valt er geen leenauto beschikbaar wordt gesteld. Ik laat de auto nu ergens anders repareren en heb van Van der Heide niets meer gehoord. Al met al niet erg klantvriendelijk en geeft een vervelende nasmaak.

• Deskundigheid/Vakmanschap N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.

Geachte heer Spaaks, Bedankt voor het delen van uw ervaring. Het spijt ons te horen dat u teleurgesteld bent in de service die u van ons heeft ontvangen. We begrijpen dat het ontzettend vervelend is dat er zich problemen hebben voorgedaan met uw recent aangeschafte ID.4. We hebben met toewijding en aandacht ons best gedaan om u volledig tevreden te stellen in deze kwestie. We hebben meermaals telefonisch contact met u gehad en aangeboden om uw auto op te halen en deze op 11 januari 2024 in onze planning op te nemen, met de toezegging dat als er een klus uitviel, de reparatie van uw auto naar voren zou worden gehaald. U ging akkoord met dit aanbod. Echter, een uur later belde u terug en gaf u aan dat u elders terecht kon bij een dealer in de buurt, zij het pas in februari. U koos er toen voor om geen gebruik meer te maken van ons aanbod. Het is van belang te vermelden dat, in het geval van fabrieksgarantie, de verantwoordelijkheid bij Volkswagen ligt. Wij kunnen niets veranderen aan de garantievoorwaarden die Volkswagen hanteert. Het spijt ons dat we in deze situatie niet in staat waren om gratis vervangend vervoer aan te bieden, maar dit lag zoals gezegd buiten onze controle. Aangezien u ons heeft laten weten dat u een afspraak had gemaakt bij uw plaatselijke dealer, hebben wij geen verdere contactpogingen meer ondernomen. We bieden onze oprechte excuses aan voor eventuele ongemakken die u heeft ondervonden en staan altijd klaar om te helpen als u besluit in de toekomst weer van onze service gebruik te maken. Met vriendelijke groet, Harwin de Noord Commercieel Manager

Hele prettige omgang met klanten

Naar Van der Heide gegaan omdat zij meerdere auto's hadden staan waarin ik geïnteresseerd was. De eerste keer heel prettig en uitgebreid geholpen door Senna. Goed advies gekregen, geduldig meerdere auto's laten bekijken. Uiteindelijk een mooi aanbod gekregen. Ik voelde mij totaal niet onder druk gezet om een beslissing te maken. Na de beslissing de auto aan te schaffen ook zeer prettig verder geholpen, snel antwoord bij vragen en ook bij het ophalen van de auto weer heel prettige ervaring met Harwin. Erg blij met de aanschaf. Het was zeker de twee keer 300km rijden waard!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Zeer fijne en vakkundige service

In onze zoektocht naar een lease auto heeft Nour-Dinne ons zeer fijn begeleid en voorzien van passend advies. Alles top is top geregeld van het eerste contact tot aan de levering van de auto en bij vragen zijn ze snel bereikbaar.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goed geholpen en een fijn gesprek met de verkoper

Een goed gesprek geha

Goede service, duidelijke communicatie

Ik ben bij de aanschaf van een Formentor goed geholpen door Nour-Dinne. Duidelijk gecommuniceerd, zelfs als het ontzettend druk was. De zaak is netjes en ze doen wat ze beloven. Jammer dat er geen android auto op de auto zit, terwijl dat wel werd aangegeven.

Klantvriendelijk en heldere afspraken

Na een aantal maanden zoeken naar een nieuwe auto (benzine/phev) ben ik terechtgekomen bij Van der Heide. Ze hebben een uitgebreid aanbod en nemen tijd om hun klanten te woord te staan. Ik heb uiteindelijk 2 proefritten gemaakt en uitgebreid gesproken met hun verkoper Gerard Vos. Ze namen alle tijd om tekst en uitleg te geven over de auto's waar ik interesse in had. Niet alleen de voordelen maar ook de nadelen werden genoemd. Ik wilde op de auto ook een trekhaak waardoor e.e.a. uitgezocht moest worden. Ook hierover werden mijn vragen beantwoord (zelfs via whatsapp in de avonduren). Ze proberen je geen onnodige zaken te verkopen, ze luisteren naar je wens en willen je daarbij helpen. Gisteren heb ik mijn Cupra Leon Sportstourer opgehaald en ik heb mijn vorige auto voor een goede prijs kunnen inruilen. Het was fijn om zaken met ze te doen.