Dag Henny, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review te schrijven. Fijn om te vernemen dat je goed geholpen bent! Het is goed dat je deze feedback gedeeld hebt, samen met onze klanten kunnen wij onze service telkens verbeteren. We tanken daarom graag je auto nog even voor je af zodra je in de buurt bent! Heel veel fijne en veilige kilometers toegewenst. Met vriendelijke groet, Team Autobedrijf van der Heide
Beste Rainel, Bedankt dat je de moeite hebt genomen om ons feedback te geven. We vinden het erg jammer dat er bij de levering van de auto een beschadiging geconstateerd is. Gelukkig hebben we dit kunnen oplossen door de beschadiging aan de auto bij jou op locatie te laten herstellen. Zoals besproken tanken we je auto graag nog even voor je af zodra je in de buurt bent! Heel veel fijne en veilige kilometers toegewenst. Met vriendelijke groet, Harwin de Noord Commercieel Manager
Beste Walter, Hartelijk dank dat u uw ervaringen met ons wil delen. We vinden het jammer dat u enige aspecten teleurstellend vindt maar we zijn blij met uw feedback. Terugkomend op de drietal problemen die u heeft ondervonden: - De auto is uitgerust met een klasse drie alarm. Hier hoort af fabriek geen certificaat bij. Het alarm voldoet aan de eisen echter is er geen typegoedkeuring afgegeven op het alarm omdat de T-Roc Cabrio in kleine oplages is geleverd. - De spraakbediening van de auto is inderdaad een optie die via de webshop achteraf te activeren is. Deze optie hebben wij niet vermeld in onze advertentie omdat deze er niet op zat. Tijdens het verkoopgesprek is dit ook niet naar voren gekomen. - Over het garantiebewijs heeft u volledig gelijk. Het garantiebewijs hebben wij daarom alsnog naar u toegestuurd. Mocht u verder nog vragen of opmerkingen hebben dan kunt u uiteraard contact met mij opnemen. We wensen u nogmaals veel fijne en veilige kilometers toe met de Volkswagen T-Roc Cabrio. Met vriendelijke groet, Harwin de Noord Commercieel manager
Beste Adri, Bedankt dat u de tijd genomen heeft om een review te schrijven. We vinden het spijtig om te vernemen dat u onze dienstverlening als onvoldoende heeft ervaren, en er een negatieve recensie is geplaatst een aantal maanden na uw bezoek aan onze werkplaats. Destijds hebben wij contact opgenomen en de kwestie uitgebreid besproken. Tevens is er toen een oplossing aangeboden. Omdat wij het jammer vinden dat u nog steeds deze negatieve ervaring heeft, willen we graag nogmaals met u in contact komen. Mijn collega heeft u daarom de afgelopen dagen proberen te bereiken, echter kregen we geen gehoor. We willen u vriendelijk verzoeken om in contact met ons te treden. Mocht u suggesties hebben om onze dienstverlening te verbeteren of aanvullende opmerkingen/vragen hebben, staan wij voor u klaar. Met vriendelijke groet, Robert-Jan Marketing
• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd