Fantastische service

Eerlijk, oprecht, en duidelijk. Prettig geholpen!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Een goed automobiel bedrijf.

Mijn VW T-ROC heeft de eerste onderhoudsbeurt gehad. Dit is zeer professioneel uitgevoerd en zeer goed toegelicht door de heer Iede Paterkamp.

Mooi correct bedrijf.

geweldige service

Proefrit aan huis geregeld door zeer vriendelijke en deskundige Rhandy Poelstra. Nadat wij tot overeenkomst gekomen zijn werd de auto binnen 2 weken ook nog netjes thuis afgeleverd. één nog woord: TOP

• Deskundigheid/Vakmanschap

Service staat hier op eerste plaats

Vandaag mijn nieuwe Tiguan opgehaald welke werd afgeleverd door Christian. Geheel volgens afspraak geleverd. Ontvangst, onderhandeling, aanbod voldeed geheel aan onze verwachtingen en wensen. Dank je voor je service. Was de rit vanuit Nieuwegein meer dan waard.

• Deskundigheid/Vakmanschap

vriendelijk, duidelijk, afspraken nagekomen.

Beloofde flesje wijn houd ik nog wel te goed. Leuk zaken te hebben gedaan.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Ben zeer goed geholpen door Christiaan.

Verders weinig ervaring met het bedrijf.

• Deskundigheid/Vakmanschap

leuk bedrijf on zaken te doen

Prima tevreden met nieuwe aankoop.

goed, correct contact.

Ik was op zoek naar een z.g.a.n. VW e-UP bij een betrouwbaar dealer. Beide gevonden lijkt me. In ieder geval was de ontvangst, het gesprek over koop en inruil en de afhandeling na de koop erg prettig.

prettige benadering

Deskundig personeel, auto's die daar staan zien er allemaal keurig uit. Uitstraling is zeer positief.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goeie ervaring, prettig in omgang

Vandaag onze nieuwe auto Seat Arona opgehaald. Fijn geholpen door verkoper Rhandy. Plezierig in omgang en neemt alle tijd voor je. Een hele goeie garage!!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Ik heb enkele weken geleden een ID3 bij Van der Heide gekocht. Ik werd professioneel te woord gestaan. En de verkoper kende de auto goed. Wat hij niet wist, zei hij eerlijk en hij schroomde niet om bij zijn collega's iets na te vragen.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Snelle reacties. Houd zich aan afspraken. Komt speciaal terug op zijn vrije dag.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Fijn verkoopproces, auto keurig afgeleverd

Vorige maand kocht ik mijn gebruikte ID.3 bij Van der Heide. Gerard Vos heeft het proces heel goed begeleid: prettig in de communicatie en alle afspraken keurig nagekomen. Ik kan Van der Heide van harte aanbevelen.

Prima ervaring

Alles via mail en telefoon geregeld. Afspraken nagekomen door Gerard en de wagen rijdt prima.

• Deskundigheid/Vakmanschap N.v.t.

Klantvriendelijk en zeer actief oplossingsgericht meedenkend!

Erg content over de samenwerking met Rhandy Poelstra, Accountmanager bij Autobedrijf Van de Heide te Emmeloord. Rhandy denkt in mogelijkheden/oplossingen, waardoor de aanschaf van een SEAT Ateca zeer prettig is verlopen. Meerdere opties heeft Rhandy voorgelegd, waardoor een goede afweging van de aan te schaffen auto gemaakt kon worden en de koop bijna geruisloos is verlopen. Zeker een aanrader om een een kop koffie met Rhandy te drinken!

Super goede communicatie

Vandaag onze nieuwe auto opgehaald bij van der heide daar hebben wij de hele aankoop contact gehad met de verkoper Nour-dinne Hounchou , hij was super duidelijk over alles en heeft ons goed geholpen met de keuze maken voor onze nieuwe auto , ik raad het bedrijf en deze verkoper aan

• Deskundigheid/Vakmanschap

Topervaring voor een topauto van een topadviseur

Vorige week onze droomauto mogen aanschaffen. Onze ervaring met adviseur Rhandy heeft ons een zeer fijn gevoel gegeven bij de aanschaf van een luxe Audi Q3 Sportback. Dankzij zijn expertise en dienstverlening is het traject zeer fijn verlopen en hebben wij een hele goede deal gesloten. We weten nu al waar we onze volgende auto gaan verzilveren: > Rhandy!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Heel fijn en deskundig geholpen.

Vandaag onze Skoda octavia opgehaald. Bij het uitzoeken van de auto zijn we erg goed begeleid door verkoopadviseur Nour-Dinne Hounchou. Ook bij de aflevering de juiste instructies ontvangen zodat we met een goed gevoel naar huis gingen. Dank hiervoor.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Snel en correct geholpen bij aanschaf nieuwe auto

We zijn prima geholpen bij v/d Heide in Emmeloord door Christian. Netjes en correcte levering van onze audi.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Vanaf eerste contactmoment tot aflevering auto super geregeld!

In onze zoektocht naar een andere auto zijn wij terecht gekomen bij autobedrijf van der Heide. Vanaf het eerste contactmoment met Gérard Vos een goed gevoel. Heldere communicatie, duidelijke afspraken en ontzettend dienstverlenend. Vandaag de Volkswagen Golf volgens afspraak afgeleverd. Top service en zelfs meer dan dat bij aflevering!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Netjes behandeld en goede uitleg

Wij kwamen voor een gebruikte Kona Electric. De auto’s die er stonden waren eigenlijk nieuw, maar vorig jaar op kenteken gezet. Proefrit gemaakt, waarbij de verkoper (Randy) is meegegaan, omdat wij eigenlijk blanco in de auto zijn gestapt. Nette uitleg/ goede toelichting. In feite hadden we interesse, echter onze eigen dealer (Volvo-Schaap-Dronten) kwam met een voor ons interessant aanbod voor een nieuwe elektrische Volvo en daar hebben we mee ingestemd (als dit er niet was geweest, was het de Kona geworden).

• Deskundigheid/Vakmanschap N.v.t.

Fijn geholpen, mooie deal, betrouwbaar.

Op zoek naar een ev occasion bij Autobedrijf Van der Heide terecht gekomen en proefrit gemaakt. Personeel was vriendelijk en behulpzaam, en na proefrit deal beklonken met inruil van huidige auto. Overdracht verliep goed en feestelijke onthulling gehad van onze nieuwe auto. Trekhaak was reeds gemonteerd tot onze verrassing. Betrouwbaar en fijn bedrijf behulpzame medewerkers.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Na een jaar nog steeds super blij met onze Skoda Karoq !

Bijna een jaar geleden bezochten wij verkoopadviseur Rhandy Poelstra. Hij trok "alles uit de kast" om ons een aantrekkelijk aanbod te doen voor een jonge tweedehands auto en dat leidde tot een zeer geslaagde "deal". We hebben een Skoda Karoq kunnen aanschaffen van 9 maanden jong en slechts 7000 KM op de klok. Wij hebben nog geen dag spijt gehad van deze aankoop. Auto rijdt voortreffelijk en er mankeert helemaal NIETS aan ! Gelukkig is de bedrijfsleiding van Van der Heide zuinig geweest op deze topverkoper, want recent bleek Rhandy er nog steeds werkzaam te zijn. Wij kijken uit naar het volgende moment om weer met hem zaken te gaan doen, maar ja met deze fantastische auto zal het nog wel even gaan duren, Rhandy ! Wij kunnen Rhandy Poelstra dus zeker aanbevelen ! Wat hij beloofd, komt hij na, dus betrouwbaar adres.

Erg tevreden

Prettig contact gehad met Harwin de Noord, de aankoop/verkoop en aflevering zijn naar volle tevredenheid verlopen.