Professioneel

Vandaag 2 weken geleden onze Cupra Formentor opgehaald, en kan niet anders zeggen dat we zeer goed zijn geholpen door Harwin,ondanks dat we uit Broek Op Langedijk komen, komen we zeker voor een volgende auto hier weer terug. Ik kan dan ook niet anders dan garage Van der Heide overal 5 sterren voor te geven.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Wij zochten naar een volkswagen polo en bij Van der Heide stond er precies een die wij wilde. We zijn prima geholpen door Harwin, geen opdringerige verkooppraatjes, we gingen een proefrit maken en al wilde we een uur wegblijven was dat geen probleem. Tijdens de rit waren we al verkocht en was alles binnen no time geregeld, dat wij de auto gingen ophalen werd alles nog een keer uitgelegd en zag de auto er picobello uit. Het instructieboekje was duits maar na een telefoontje hadden wij binnen een dag de nederlandse versie. Prima service, vriendelijke medewerkers en de volgende auto gaan wij weer bij Harwin kopen.

Geweldige ervaring

Vriendelijk ontvangst en behulpzame vertegenwoordiger. Na de proefrit wordt er goed naar de klant geluisterd en meegedacht. Het verkoopgesprek loopt zeer soepel en van druk of dwingend gedrag is geen sprake. Ook nadat de verkoop is vastgelegd, krijg je het gevoel dat de verkoper nog steeds erg betrokken is met de koper. Bij aflevering een zeer mooi gepoetste auto in ontvangst mogen nemen en ook dan nog steeds die betrokkenheid gevoeld. Geweldig dus

• Deskundigheid/Vakmanschap

Prettig contact, zonder onnodige "verkooppraatjes", snelle reacties bij bel-en mailcontacten.

Een 5 maanden "oude" elektrische ID 3 met weinig kilometers gekocht voor een scherpe prijs, geen goedkopere op internet kunnen vinden... Met verkoper Nour-dinne een prettig verkooptraject doorlopen....

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goed bedrijf, vriendelijke medewerkers.

Uitstekende service na aankoop Cupra Formentor

Door problemen bij de belastingdienst hebben wij vijf weken moeten wachten op de aflevering van de Cupra Formentor. Ondanks dat de fout niet aan van der Heide lag, hebben ze ter compensatie van het ongemak de auto een servicebeurt gegeven. De Cupra is uiteindelijk inclusief extra servicebeurt in perfecte staat afgeleverd. Dit alles getuigt van uitstekende serviceverlening en komen hun afspraken na.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Verkoper beloofd veel maar doet weinig:

Had een offerte van andere dealer gekregen voor ee nieuwe auto. Omdat wij onze auto bij Van der Heide in onderhoud hebben wilde ik de verkoop van dit bedrijf ook een kans geven om een offerte uit te bregnen. De verkoper beloofde veel aan de telefoon maar moest steeds achter hem aanbellen om een offerte te krijgen. Toen de offerte eenmaal binnen was bleek deze niet zo gunstig te zijn dan was toegezegd. De verkoper hierop aangesproken en gemaild. De verkoper voreg wat ik een redelijk bedrag vond om eventueel bij te betalen op geoffreerde auto. Ik heb een bedrag gemaild en daarna nooit meer iets van de verkoper of de verkoopafdeling gehoord. Inmiddels auto bij andere dealer besteld. Jammer had het jullie graag gegund maar ik blijf niet bellen en mailen om een reactie. Over de werkplaats en de receptie daarvan heb ik geen klagen of negatieve opmerkingen maar de afdeling verkoop is mij wel tegengevallen.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Geachte heer Loosman, Bedankt voor uw terugkoppeling naar aanleiding van het contact dat u met één van onze verkoopadviseurs heeft gehad. Wij vinden het erg spijtig om te horen dat u het gevoel heeft dat wij u niet serieus hebben genomen. Ons streven is om elke klant serieus en met aandacht te benaderen. Voor het feit dat u het gevoel heeft dat dit niet het geval is geweest willen wij onze excuses aanbieden. Naar aanleiding van het mail- app- en telefonisch contact dat u met de betreffende collega heeft gehad hebben wij begrepen dat we er gezamenlijk financieel niet uit konden komen en dat u daarom geen reden zag om een afspraak bij ons in te plannen. Om deze reden heeft mijn collega geen nieuw voorstel meer gemaakt. Graag komen wij nogmaals met u in contact zodat we het kunnen bespreken, en of wellicht toch nog tot een overeenstemming gekomen kan worden. Met vriendelijke groet, Harwin de Noord Commercieel Manager

Daar rij je graag een stukje voor om!

Het was voor onze zoektocht naar een mooie ID.3 een behoorlijk stuk rijden naar Emmeloord maar dubbel en dwars de moeite waard. We hebben van der Heide leren kennen als een betrouwbaar en gemoedelijk bedrijf en zijn super goed geholpen door Nour-dinne.

Goed en vriendelijk geholpen

Mijn ervaring met Harwin is positief hij heeft mij goed geholpen en de auto netjes afgeleverd zo als afgesproken.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Prima geholpen bij de aankoop

Onze Kodiaq 2021 ingeruild voor een 2023 type. Zeer vriendelijk en vakkundig geholpen.

• Prijs/kwaliteit N.v.t.

Fijn ontvangst en prima geholpen

Autobedrijf Van der Heide zeer vriendelijk en behulpzaam

Heel prettig geholpen bij het uitzoeken van een ID3

Fijn autobedrijf

We werden meteen vriendelijk te woord gestaan en konden meteen een proefrit maken in de auto waar we voor kwamen. Toen we de auto konden ophalen was dit wederom het geval. Fijne uitleg en de auto zag er heel netjes uit. Fijn ook dat jullie zoveel auto's op voorraad hebben.

Na regen komt zonneschijn

Ik heb in 1e instantie een golf 8 GTE gekocht. Maar de ervaring ermee was niet zoals gehoopt. Na veel contact over en weer hebben we een nieuwe auto kunnen uitkiezen. Na heleboel gedoe heb ik eindelijk een leuke auto gekregen met een service waar je u tegen zegt. Precies zoals ik aangeef. Na regen komt zonneschijn. Ik wil iedereen daar bedanken dat we toch nog iets voor elkaar konden betekenen. Kom hier zeker vaker terug!

Vriendelijk en correct

Snel en correct zaken doen. Auto afgeleverd zoals overeengekomen. Heel netjes. Bedankt

• Deskundigheid/Vakmanschap

Great cars and wonderful service

Great cars and professional service. Thanks a lot Nour-Dinne for your professionality and help in making the right choices.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Vriendelijk en goede uitleg.

Heb het zeer gewaardeerd, goed ontvangst Ruime tijd voor advies en uitleg.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Hartelijk ontvangen,goede service,prachtige auto.Gewoon top!

Onze eerste ervaring met Nour-Dinne gaf ons meteen een goed gevoel.Het was een voor ons een flink stuk rijden maar dubbel en dwars de moeite waard.Gemoedelijk en super geholpen.En met een pracht auto terug naar huis.Kortom top!!

Goed en vakkundig.

Klant is koning!

• Service N.v.t.

Mooi bedrijf zeer tevreden

Kia gekocht bij vd Heide zijn er zeer tevreden over. Inruilprijs vorige auto viel wel wat tegen maar goed kan bedrijf aanbevelen. Nour-Dinne bedankt voor de service.

Super goed bedrijf

Erg goed geholpen door Harwin.. Echt een aanrader.

Amazing buying experience

Van der Heide makes it nice to buy a used new car. Our salesman Gerard was a great example. The drive up to Emmeloord was worth it. Great selection of cars.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Van aanschaf (begeleiding)tot levering uiterst tevreden

Van aanschaf (begeleiding) tot levering uiterst tevreden!

Super geregeld

Auto telefonisch gekocht en netjes volgens afspraak thuis afgeleverd. Wat wil je nog meer

open, direct, benaderbaar

geen poespas en arrogantie maar klant gaat voor. daarnaast zijn er goede aanbiedingen. maw een goed bedrijf om te bezoeken als je een auto nodig hebt