Jan, prima job!

Ik kocht een auto in Purmerend, maar was niet zeker van mijn zaak, Jan en je mannen kwamen met een goede diagnose! Waardoor de koop gemakkelijker werd!

Onderhoud net voor de vakantie!

Een paar dagen voor de vakantie vertoond onze Astra kuren en heeft een service beurt nodig. Eerlijk is eerlijk ik heb het onderhoud enigszins laten verlopen. Ik bel vd Linden maar geen probleem, ze zaten wel vol maar kom toch maar langs. Krijg ik netjes vooraf een kostenplaatje en omdat mijn Opel ouder is dan 5 jaar ook nog eens een extra myopel korting. We konden gewoon op vakantie en alles zo snel. We waren verbaasd. Team Enkhuizen hartstikke bedankt voor jullie snelle service !

Een service beurt geprobeerd aan te smeren.

Ik heb al eerder een review gegeven maar deze is nooit gepubliceerd wat op zich zelf al vreemd is maar nog een keer proberen. ik kwam een aantal jaren geleden in deze garage een afspraak maken om olie te laten verversen (want het waarschuwingslampje begon te branden) dat was geen probleem en drie dagen later kon ik mijn auto (Corsa) brengen ik kwam aan de balie en toen werd mij verteld dat ik voor een service beurt kwam waarop ik zei nee nee alleen olie verversen want de service beurt had ik immers al een half jaar terug al laten doen bij deze garage toen werd verteld dat het verkeerd was doorgegeven maar de man die mij hielp was dezelfde man waarbij ik de afspraak gemaakt had en deze man was toch echt te jong om al aan Alzheimer te lijden maar dit terzijde hij vertelde me toen dat er allerlei handelingen bij zouden komen die nodig waren waarop ik wederom zei nee nee alleen olie verversen en kreeg te horen dat het wel wat goedkoper kon maar dan moest er toch nog extra handelingen gedaan worden anders zou ik mijn opel assistance service kwijt raken ik vertelde dat dat onzin was en zei toen ik ga wel ergens anders heen die naar een garage wel begrijpt wat olie verversen in zou houden toen viel bij de persoon in kwestie het muntje en bleek het wel mogelijk om de olie te laten verversen ik kon er op wachten en inderdaad 15 minuten later was de klus geklaard maar ik moest nog wel even een rekening van 148 euro betalen voor 3 liter olie en een olie filter even op het internet gekeken 3 liter olie de beste in zijn soort kost 28 euro en een oliefilter kost de duurste in zijn soort 12 euro totaal dus 40 euro dus voor de 15 minuten arbeid heb ik ruim 108 euro moeten betalen dan is het toch niet zo vreemd dat ik dus nooit meer naar deze garage ben gegaan en aan alle klanten van deze garage zou ik eens willen zeggen kijk eens op het internet wat de onderdelen kosten die worden vervangen aan u auto dan kan ik me nu ook voorstellen dat u zich ook opgelicht voelt.

Goede en snelle service reparatie

Mijn centrale vergrendeling had kuren. Ter plaatse was er natuurlijk niets aan de hand. Maar uit voorzorg het slot toch vervangen! Heel fijn.

Keurig en snel geholpen met veel eigen initiatief

Net even langs geweest omdat we een schroef in de band hadden, Jan gaf meteen aan dat hij ervoor zou zorgen dat het verholpen werd. Aan het einde bedachten wij dat de lamp ook nog stuk was, geen probleem, was op eigen initiatief al verholpen. Keurige service!!!

gewoon een ontzettend goed bedrijf

service en contact verlopen altijd naar volle tevredenheid

Erg prettige ervaring mbt manier van helpen. Nieuwe Opel Corsa gekocht. 30 jaar klant!

Enorm goed geholpen! Arne en verkopers in Hoorn complimenten!

Wederom bijzonder goede ervaring gehad met betrekking tot onderhoud.

Balipersoneel doet er alles aan om je het naar de zin te maken!

Ondanks dat mijn voormalige auto daar 6 maanden stond voor een ABS-probleem, zijn zij altijd vriendelijk en oplossingsgericht geweest. Daarom een goede beoordeling!

Wij zijn heel tevreden over de aankoop van onze Crossland x . Afgelopenweek gekocht in Purmerend Demitri was onze verkoper die ons uitstekend heeft geholpen.

Prima service.

Prima service en duidelijk wat betreft kosten voor eventueel onderhoud, daarnaast ook snel antwoord op vragen wat betreft onderhoud, prijzen etc.

Enkhuizen is klantgericht en geeft een zeer goede service.

Altijd prima, met mijn 20 jaar oude Astra wordt ik net zo goed geholpen als iemand met een nieuwe auto.

Klant als koning staat hoog in het vaandel. Levert goede kwaliteit en perseneel is staat je altijd vriendelijk te woord.

Vriendelijk te woord gestaan. Snelle service. Heel fijn na onderhoudsbeurt de auto even door de wasstraat zodat hij er weer keurig en schoon uitziet

Gewoon een topbedrijf. Prima service door kundig en vriendelijk personeel.

Goed, nette service.

Al jaaaaaaren klant, en naar tevredenheid!

Prima ervaring , altijd goed en netjes geholpen.