Stern voorheen LVS

2 keer oproep gehad voor een onderhoudsbeurt op nieuwe bus dus afspraak gemaakt blijkt na de beurt dat het pas over een jaar moest maar krijg wel de rekening. Ik belde ze op toen kreeg ik een dame aan de telefoon en tja wat zou ik er van zeggen maar het kwam er op neer dat het hun fout was maar ik moet de rekening betalen dus tja pech voor mij. Ze was drukker met het feit dat ze op vrijdag vrij was en dat er dan veel fouten gemaakt worden want ze hadden boven aan de factuur ook een adres van 20 jaar geleden en dat kon ze ook niet uitleggen want toen woonde we niet in hoorn Jaren lang daar geweest met een super service en nu Stern echt heel slecht.

Einde Stern (voorheen lvS)

Zoals elk jaar opnieuw een bandenwissel, nu van winter- naar zomerbanden. De banden zitten op de velgen. Elk jaar betaalde ik €40,— voor de wissel, nu €60,-. Hier uitleg over gevraagd, het kan toch niet zo zijn dat de prijs met €20,- omhoog is gegaan in één jaar tijd. Helaas is dit wel het geval, volgens de receptie zijn dit STERN prijzen. Vraag me nu ook af wat het onderhoud zal gaan kosten. Voor mij was dit het laatste bezoek aan deze dealer.

Uitstekend geholpen door Wouter in Enkhuizen. Denkt mee, is transparant en zeer vriendelijk. What you see is what you get. Geen addertjes onder het gras.

Redelijk geschrokken

6 januari 2022 voor kleine beurt en apk geweest Service als voordien wij spreken dat ik ruim 15 jaar vaste klant met een aantal nieuwe auto's betrokken Mijn verbazing van het arbeidsloon vindt ik buiten proportie 212,60 euro voor een kleine beurt, denk toch maar te moeten uitwijken naar een universele garage Heb na mijn klacht te hebben neergelegd begrepen dat opel dit zomaar zich kan permitteren.

Ging naar Purmerend omdat ik dacht dat mn auto uit balans was, hadden ze geen plek pas in t nieuwe jaar. Verwezen naar Hoorn nog op dezelfde dag! Top service!

Lekke band

Opgelost en er geen kosten. Dat is goed geregeld daar bij LVS.

Gedreven met passir

Met goed advies geholpen

Zeer kundig team in de werkplaats; uitstekende service

Zeldzame motorstoring met Opel Combo 1.7cdti (Isuzu motor). Ondanks de moeilijk traceerbare storing, wist team LVS Enkhuizen de storing toch op te sporen en op te lossen. Deze garage heeft uitstekende monteurs in huis.

Altijd vriendelijk met een geweldige service.

Gisteren d.d 19 Juli weer geweest te Purmerend, voor grote beurt met APK keuring. Weer vriendelijk ontvangen. Leveren ook altijd een geweldige service en altijd een advies met toegevoegde waarde. In een woord geweldig. Met, vr, gr, Hr W.v.d.Schley Purmerend.

Wederom een prettige ervaring!

Onze Mokka gebracht met een storing en haperende motor, kon gelijk terecht in Enkhuizen en werd een defect gasklep huis geconstateerd. Alle kosten in overleg en zelfs de vervangende auto werd niet in rekening gebracht. 2 dagen later stond de auto weer klaar. Kom hier al meer dan 20 jaar en blijft prettige garage met zeer vriendelijke mensen.

Klantvriendelijk

Vorige week onze nieuwe auto opgehaald. In het proces van uitzoeken, proefrit en aankoop uistekend begeleid door een vaste verkoopmedewerker. In de lockdown werd gekeken naar mogelijkheden ipv onmogelijkheden. Persoonlijkcontact was erg prettig en bereikbaar. Werd meegedacht over de opties welke voor het gezin handig zou zijn. Je voelt je bij LVS koning.

LVS is mijn vaste dealer!

Al jaren kom ik graag over de vloer bij LVS Purmerend. De persoonlijke service en warme sfeer geeft je een vertrouwd gevoel. Ik adviseer iedereen aan om voor je Opel bij LVS te kopen, in te ruilen of je onderhoud uit te laten voeren (specifiek het top team van Purmerend). Ben en blijf zeker vaste klant bij jullie!

Jan, prima job!

Ik kocht een auto in Purmerend, maar was niet zeker van mijn zaak, Jan en je mannen kwamen met een goede diagnose! Waardoor de koop gemakkelijker werd!

Onderhoud net voor de vakantie!

Een paar dagen voor de vakantie vertoond onze Astra kuren en heeft een service beurt nodig. Eerlijk is eerlijk ik heb het onderhoud enigszins laten verlopen. Ik bel vd Linden maar geen probleem, ze zaten wel vol maar kom toch maar langs. Krijg ik netjes vooraf een kostenplaatje en omdat mijn Opel ouder is dan 5 jaar ook nog eens een extra myopel korting. We konden gewoon op vakantie en alles zo snel. We waren verbaasd. Team Enkhuizen hartstikke bedankt voor jullie snelle service !

Een service beurt geprobeerd aan te smeren.

Ik heb al eerder een review gegeven maar deze is nooit gepubliceerd wat op zich zelf al vreemd is maar nog een keer proberen. ik kwam een aantal jaren geleden in deze garage een afspraak maken om olie te laten verversen (want het waarschuwingslampje begon te branden) dat was geen probleem en drie dagen later kon ik mijn auto (Corsa) brengen ik kwam aan de balie en toen werd mij verteld dat ik voor een service beurt kwam waarop ik zei nee nee alleen olie verversen want de service beurt had ik immers al een half jaar terug al laten doen bij deze garage toen werd verteld dat het verkeerd was doorgegeven maar de man die mij hielp was dezelfde man waarbij ik de afspraak gemaakt had en deze man was toch echt te jong om al aan Alzheimer te lijden maar dit terzijde hij vertelde me toen dat er allerlei handelingen bij zouden komen die nodig waren waarop ik wederom zei nee nee alleen olie verversen en kreeg te horen dat het wel wat goedkoper kon maar dan moest er toch nog extra handelingen gedaan worden anders zou ik mijn opel assistance service kwijt raken ik vertelde dat dat onzin was en zei toen ik ga wel ergens anders heen die naar een garage wel begrijpt wat olie verversen in zou houden toen viel bij de persoon in kwestie het muntje en bleek het wel mogelijk om de olie te laten verversen ik kon er op wachten en inderdaad 15 minuten later was de klus geklaard maar ik moest nog wel even een rekening van 148 euro betalen voor 3 liter olie en een olie filter even op het internet gekeken 3 liter olie de beste in zijn soort kost 28 euro en een oliefilter kost de duurste in zijn soort 12 euro totaal dus 40 euro dus voor de 15 minuten arbeid heb ik ruim 108 euro moeten betalen dan is het toch niet zo vreemd dat ik dus nooit meer naar deze garage ben gegaan en aan alle klanten van deze garage zou ik eens willen zeggen kijk eens op het internet wat de onderdelen kosten die worden vervangen aan u auto dan kan ik me nu ook voorstellen dat u zich ook opgelicht voelt.

Goede en snelle service reparatie

Mijn centrale vergrendeling had kuren. Ter plaatse was er natuurlijk niets aan de hand. Maar uit voorzorg het slot toch vervangen! Heel fijn.

Keurig en snel geholpen met veel eigen initiatief

Net even langs geweest omdat we een schroef in de band hadden, Jan gaf meteen aan dat hij ervoor zou zorgen dat het verholpen werd. Aan het einde bedachten wij dat de lamp ook nog stuk was, geen probleem, was op eigen initiatief al verholpen. Keurige service!!!

gewoon een ontzettend goed bedrijf

service en contact verlopen altijd naar volle tevredenheid

Erg prettige ervaring mbt manier van helpen. Nieuwe Opel Corsa gekocht. 30 jaar klant!

Enorm goed geholpen! Arne en verkopers in Hoorn complimenten!

Wederom bijzonder goede ervaring gehad met betrekking tot onderhoud.

Balipersoneel doet er alles aan om je het naar de zin te maken!

Ondanks dat mijn voormalige auto daar 6 maanden stond voor een ABS-probleem, zijn zij altijd vriendelijk en oplossingsgericht geweest. Daarom een goede beoordeling!

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Wij zijn heel tevreden over de aankoop van onze Crossland x . Afgelopenweek gekocht in Purmerend Demitri was onze verkoper die ons uitstekend heeft geholpen.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Prima service.

• Reden bezoek Andere reden

Prima service en duidelijk wat betreft kosten voor eventueel onderhoud, daarnaast ook snel antwoord op vragen wat betreft onderhoud, prijzen etc.