Goede lessen maar slechte communicatie

De start was gelijk balen. Ik heb overal zelf achteraan moeten gaan en het eerste wat ik kreeg was de factuur. Hiervoor was ik nog geen één keer überhaupt in aanraking geweest met de lesschool. Alleen een telefonisch gesprek met de planner René. Om op die manier te moeten starten met je eerste les is niet leuk kan ik je vertellen. Helaas was de communicatie niet alleen in het begin moeizaam. Maar ook zodra ik vragen had omtrent de tijd die ik mis liep zodra we telkens later moesten starten door andere deelnemers die niet op tijd kwamen. Dat bij elkaar opgeteld was zeker niet een paar minuten.. Ik heb de lessen bij Rob als zeer positief ervaren. En vind het een hele fijne instructeur. Hij neemt de tijd om je goede uitleg te geven en helpt graag waar het kan!

Erg plezierig

Plezierige rijlessen gehad, goede begeleiding

• Welke rijopleiding heb je gevolgd? Motor (A)

Fijne en goede rijschool!

Goede lesauto en een fijne instructeur. Veel tips gekregen voor het examen. 's Middags examen gedaan en geslaagd voor mijn rijbewijs (BE)

Fijne rijschool

Mijn instructeur legde alles duidelijk uit en ik leerde alles ook stap voor stap.

• Welke rijopleiding heb je gevolgd? Auto (B)

Vriendelijke examinatoren. Nemen goed de tijd om je alles uit te leggen, hoe vaak het ook moet.

• Deskundigheid/Vakmanschap
  • Welke rijopleiding heb je gevolgd? Vrachtauto (C1-C-CE)

Ik ben erg tevreden over roordink

De rijlessen waren erg nuttig en heb er heel veel aan gehad. Alles werd duidelijk verteld. Ook de theoriecursus was erg nuttig en duidelijk

• Welke rijopleiding heb je gevolgd? Auto (B)

Een rustige instructeur(Goossen)die de tijd voor me neemt en kwalitatieve lessen!!

Just passed my driving test thanks to beste instructeur Goossen Foppen!! Really impressed with the Roordink Driving School’s systems and lessons plan. I’m from Thailand, my Dutch is not very good but I was lucky enough to have Goossen as my instructor, he was so pleasant, patient and knowledgeable about all things driving/cars/tips & tricks to park, etc. Loved our chats on our drives and feel much more confident and competent as a driver thanks to his guidance. Would definitely recommend learning with Roordink & specifically Goossen!

Goed geregeld en sociaal

Ik heb genoten van de lessen! Er is begrip voor meerdere situaties en ze denken goed mee in oplossingen. Ook is de rijschool goed te bereiken qua contact. Een gezellige sfeer!

• Welke rijopleiding heb je gevolgd? Auto (B)

Goede begeleiding en duidelijke uitleg

Tijdens de dagcursus eigenlijk de gehele tijd geoefend met het rijden met aanhanger. Mij gewezen op de punten van aandacht en deze vervolgens in de praktijk geoefend. Duidelijke uitleg, goede begeleiding en prettige manier van lesgeven.

Een perfecte rijschool

Een super fijne rijschool. Ik had tijdsdruk door de geldigheid van mijn theorie, maar zij hebben het geregeld dat ik ervoor nog af kon rijden. Ook had ik heel fijn contact met mijn instructeur en hij deed zijn uiterste best om mij voldoende voor te bereiden op mijn examen.

• Welke rijopleiding heb je gevolgd? Auto (B)

In het begin geen goede ervaringen ivm rijinstrekteur uitval daarna perfecte samenwerking met max

• Welke rijopleiding heb je gevolgd? Auto (B)

Ik had een fijne ervaring!

Mijn ervaring met mij rijinstructeur was heel fijn! Hij nam de tijd voor je , ook al duurde het heel lang! Verder was het gezellig maar waar het nodig was ook wat stiller in de auto want dan moest je controleren. Verder het bedrijf roordrink is perfect! Ze helpen je altijd goed met van alles! En ze zijn heel coulant.

• Welke rijopleiding heb je gevolgd? Auto (B)

Veel rijlessen op maat gehad waardoor ik precies kon werken aan wat nodig was.

Ik heb veel lessen gehad met Roordink en er werd altijd gevraagd naar waar ik dacht nog extra oefening nodig te hebben. Zo had ik altijd moeite met het industrieterrein dus gingen we daar vaker heen. Verder was er altijd een ontspannen sfeer tijdens het lessen en kreeg je goede instructies. Ik ga Roordink zeker aanbevelen bij andere!

• Welke rijopleiding heb je gevolgd? Auto (B)

Zeer leerzaam en genoten van elke rit

Super fijne en leerzame tijd gehad. Rob is een top instructeur, duidelijke uitleg, hij is rustig en gezellig waardoor je je snel op je gemak voelt en ontspannen kunt lessen.

• Welke rijopleiding heb je gevolgd? Motor (A)

Ik vond het altijd weer leuk en leerzaam met de rijlessen.

Fijne lessen en leuke rijinstructeur

Goede begeleiding en goed voorbereid naar het examen

Goede begeleiding en goed voorbereid naar het examen

• Welke rijopleiding heb je gevolgd? Motor (A)

Hele goede en gezellige rijlessen!

De opbouw van de lessen was heel fijn en we deden alles op mijn tempo. De instructeur (Goossen) was altijd vriendelijk en ik heb me altijd heel fijn gevoeld bij hem in de auto. Zonder hem was het niet gelukt!

Gewoon goed!

Op een plezierige manier rijles gehad. Op een rustige en duidelijke manier les gehad en op de momenten dat het nodig was even wat strenger. Wat ik verder heel sterk vond is dat de instructeur je net voor het examen gerust stelt en vertrouwen geeft. Als ik 1 puntje van kritiek moet noemen is het de lange wachttijd op het moment. Maar hier kan de rijschool zelf niet zoveel aan doen volgens mij en is dit overal de situatie.

Prima instructeur.

Met plezier gereden en blij dat ik nu geslaagd ben

• Deskundigheid/Vakmanschap
  • Welke rijopleiding heb je gevolgd? Vrachtauto (C1-C-CE)

Ik heb roordink aĺs heel prettig ervaren.

De lessen waren lang, en daardoor was er veel ruimte om alles te oefenen. De uitleg was duidelijk en werd ook goed onderbouwd. Ik heb zelf een rugzakje, maar daar wel goed in ondersteund.

• Welke rijopleiding heb je gevolgd? Auto (B)

Fijne rijlessen gehad en super lieve mensen bij Roordink

Ondanks corona toch nog aardig snel mijn rijbewijs gehaald! Aan het begin even opstart problemen gehad met rij-instructeurs doordat er iemand wegging maar uiteindelijk heel fijn les gehad van Max! Verder was alles netjes geregeld en heb ik geen problemen gehad om hier mijn rijbewijs te halen :)

• Welke rijopleiding heb je gevolgd? Auto (B)

Leuke dag met goed resultaat

De hele ochtend met Jan op pad geweest, waarbij hij me heel veel tips voor het examen gegeven heeft. Veel geleerd en het was ook gezellig. 's Middags examen gedaan en geslaagd (BE).

Erg tevreden

Tijdens de rijlessen voelde ik mij op mijn gemak, ik kreeg nuttige instructies en feedback. Met hulp van Goossen ben ik in één keer voor mijn rijexamen geslaagd.

Erg prettig en duidelijk

Instructeurs kunnen alles duidelijk uitleggen en zijn prettig om naast te zitten.

• Welke rijopleiding heb je gevolgd? Auto (B)

Leerzame en leuke tijd gehad tijdens lessen

Goede uitleg van de instructeur. Lessen verliepen altijd soepel. Veel geleerd in relatief korte tijd. Het plannen van de lessen had wat beter gekund(dag/tijdstiptechnisch), maar ik begrijp ook heel goed dat het erg druk is op het moment. Als je een vakkundige rijschool zoekt, ga dan naar Roordink! (inmiddels B en A rijbewijs behaald bij deze rijschool)

Nijkerkerstraat 27

3882PC Putten

Over Rijschool Roordink

Rijschool Roordink voor bromfiets, motor, auto, aanhanger en zakelijke transportopleidingen! Zoek jij een rijschool waar de rijlessen betaalbaar én kwalitatief goed zijn? Kom dan bij Rijschool Roordink lessen.