Erg goed geregeld en super professioneel

Super goed, erg deskundig en goed geholpen toen ik wensen had om snel mijn rijbewijs te halen.

• Welke rijopleiding heb je gevolgd? Auto (B)

Onwijs gezellig en leerzaam tegelijkertijd.

Ik heb een enorm leerzame tijd gehad met Edwin. Hebben tijdens de lessen ook veel kunnen lachen waardoor ik de lessen als zeer goed ervaren heb.

• Welke rijopleiding heb je gevolgd? Auto (B)

Het beste van beste gekregen

De fijne sfeer in de auto en de dingen die me allemaal geleerd waren geweldig. Ze hebben me helemaal geholpen tot aan het examen.

Een hele fijne rijschool

Mijn ervaring is zeer goed. Fijne instructeurs goede uitleg waardoor ik meer inzichten kreeg in het verkeer. Heel relax en ervaren.

• Welke rijopleiding heb je gevolgd? Vrachtauto (C1-C-CE)

Lessen waren goed en duidelijk

Ondanks alle tegenslagen die ik had heb ik mijn rijbewijs kunnen halen. De instructeur was geduldig!

Prettige rijschool om te lessen

Prettige rijschool om te lessen

• Welke rijopleiding heb je gevolgd? Auto (B)

Goed geregeld alles op de afgesproken tijd.

Wel na de aanvraag een paar keer moeten vragen om bevestiging met starten met lessen

Super goede uitleg

Ze komen afspraken goed na

Super goede rijschool!

Goede ervaring gehad! Daardoor in 1x geslaagd!

In 1 woord super

Martin is een goede rij instructeur met goede kennis en in zicht en legt goed uit hoe het gaat en moet met lzv cursus super instructeur

• Welke rijopleiding heb je gevolgd? Vrachtauto (C1-C-CE)

Motorrijles in m’n eigen tempo

Na minder goede ervaringen elders, was ik blij met de lessen bij Roordink; prettig, professioneel en persoonlijk!

Zeer klantvriendelijk en deskundig

Door de inzet, betrokkenheid en deskundigheid van zowel de secretariële medewerkers (in het bijzonder Marijn) als van de rijinstructeur (Richard de Gooijer), heb ik mijn C1 rijbewijs kunnen behalen. Ik ben gedurende het hele proces goed geïnformeerd, ondersteund en begeleid, ondanks vertragende en complicerende procedures vanuit het CBR, dus dank daarvoor!!

• Welke rijopleiding heb je gevolgd? Vrachtauto (C1-C-CE)

Een fijne, leerzame tijd.

Ik heb een fijne en leerzame tijd gehad bij rijschool Roordink. De rijinstructeur heeft mij altijd netjes en met respect behandeld. Ook was hij geduldig tijdens de rijlessen (bijvoorbeeld bij de bijzondere verrichtingen).

Heel fijn

Goede uitleg en je voelt je zeer op gemak ik heb een fijne ervaring gehad

• Welke rijopleiding heb je gevolgd? Auto (B)

Super leuke ervaring waar in ik veel heb mogen leren

Ik vondt de rijlessen altijd heel leerzaam en gezzelig

• Welke rijopleiding heb je gevolgd? Auto (B)

mwt persoonlijke aandacht, flexibel en juist ook duidelijk

als pensionado een opleiding starten is niet gebruikelijk, met heldere informatie is leren gewoon leuk

• Welke rijopleiding heb je gevolgd? Vrachtauto (C1-C-CE)

Uitstekende rijschool, waar je GEEN nummer bent, maar persoonlijke aandacht

Ik heb alle theorie avonden bijgewoond. Gezellig was het en erg leerzaam. Ook het lessen voor het c rijbewijs was erg goed. Ze nemen de tijd voor je en doen er echt alles aan om je goed voorbereid het examen in te katen gaan. Theorie en praktijk. Alles in 1x gehaald. Bedankt mannen!!

Top rijschool

Een zeer goede rijschool, met een top rij instructeur!

• Welke rijopleiding heb je gevolgd? Auto (B)

Goede lessen maar slechte communicatie

De start was gelijk balen. Ik heb overal zelf achteraan moeten gaan en het eerste wat ik kreeg was de factuur. Hiervoor was ik nog geen één keer überhaupt in aanraking geweest met de lesschool. Alleen een telefonisch gesprek met de planner René. Om op die manier te moeten starten met je eerste les is niet leuk kan ik je vertellen. Helaas was de communicatie niet alleen in het begin moeizaam. Maar ook zodra ik vragen had omtrent de tijd die ik mis liep zodra we telkens later moesten starten door andere deelnemers die niet op tijd kwamen. Dat bij elkaar opgeteld was zeker niet een paar minuten.. Ik heb de lessen bij Rob als zeer positief ervaren. En vind het een hele fijne instructeur. Hij neemt de tijd om je goede uitleg te geven en helpt graag waar het kan!

Erg plezierig

Plezierige rijlessen gehad, goede begeleiding

• Welke rijopleiding heb je gevolgd? Motor (A)

Fijne en goede rijschool!

Goede lesauto en een fijne instructeur. Veel tips gekregen voor het examen. 's Middags examen gedaan en geslaagd voor mijn rijbewijs (BE)

• Deskundigheid/Vakmanschap
  • Welke rijopleiding heb je gevolgd? Auto met aanhanger (BE)

Fijne rijschool

Mijn instructeur legde alles duidelijk uit en ik leerde alles ook stap voor stap.

• Welke rijopleiding heb je gevolgd? Auto (B)

Vriendelijke examinatoren. Nemen goed de tijd om je alles uit te leggen, hoe vaak het ook moet.

• Welke rijopleiding heb je gevolgd? Vrachtauto (C1-C-CE)

Ik ben erg tevreden over roordink

De rijlessen waren erg nuttig en heb er heel veel aan gehad. Alles werd duidelijk verteld. Ook de theoriecursus was erg nuttig en duidelijk

• Welke rijopleiding heb je gevolgd? Auto (B)

Een rustige instructeur(Goossen)die de tijd voor me neemt en kwalitatieve lessen!!

Just passed my driving test thanks to beste instructeur Goossen Foppen!! Really impressed with the Roordink Driving School’s systems and lessons plan. I’m from Thailand, my Dutch is not very good but I was lucky enough to have Goossen as my instructor, he was so pleasant, patient and knowledgeable about all things driving/cars/tips & tricks to park, etc. Loved our chats on our drives and feel much more confident and competent as a driver thanks to his guidance. Would definitely recommend learning with Roordink & specifically Goossen!

Nijkerkerstraat 27 3882PC Putten

Over Rijschool Roordink

Rijschool Roordink voor bromfiets, motor, auto, aanhanger en zakelijke transportopleidingen! Zoek jij een rijschool waar de rijlessen betaalbaar én kwalitatief goed zijn? Kom dan bij Rijschool Roordink lessen.