gewoon goed

Ik ging voor mijn C Rijbewijs en had een strenge maar goede instructeur die me in 25 uur de kneepjes van het rijden van een vrachtwagen heeft geleerd!

Gezellig en leerzaam

Veel geleerd en leuke en leerzame lessen

• Welke rijopleiding heb je gevolgd? Auto (B)

Goede rijschool en vriendelijke instructeur.

Zeer positief. De rijschool communiceert duidelijk over de afspraken. De instructeur is vriendelijk en geeft constructief feedback over aandachtspunten tijdens de lessen. De instructeur stelde me op mn gemak en gaf me het vertrouwen in mijn kunnen.

top

goed opgeleid voor mijn BE. veel praktische ervaring geleerd, hoe te rijden met 11 meter lengte op de weg. Geleerd wat dat van je vraagt als verkeersdeelnemer

Bekwaam en professioneel.

Was zeer op mijn gemak tijdens de lessen. Zowel feedback als inzicht in mijn groei was qua communicatie top!

Zeer goed en gezellig

Met de korte lessen die ik heb gehad voor mijn examen heb ik een goede ervaring met de rijschool dankjewel daar voor

• Welke rijopleiding heb je gevolgd? Vrachtauto (C1-C-CE)

super fijne en goede lessen

Goede lessen en veel praktische adviezen gekregen en ook het opbouwen van zelfvertrouwen met rijden met een aanhangwagen.

• Welke rijopleiding heb je gevolgd? Auto met aanhanger (BE)

Heel fijn en zeker aan te bevelen.

Ze laten je op je gemak voelen, maar zorgen ook dat je de techniek goed onder de knie hebt voor je examen. Ik heb echt een fantastiese rij instructeur gehad. Dankje wel nogmaals Edwin.

Ze doen hun uiterstebest

Goede begeleiding naar BE

Fijn dat ik het pakket, gezien mijn handicaps, kon verdelen over meerdere dagen. Super service. Lessen ging ook goed, maar soms toch probleem qua communicatie. Moet mij goed concentreren en dan is korte duidelijke (verstaanbare) instructie belangrijk.

Plezierig en persoonlijk!

Contact met de instructeurs verliep heel plezierig. Hele ervaren en geduldige instructeurs. Ook het eerste contact met de mensen op kantoor was heel goed. Professioneel, vlot en meedenken. Bedankt rijschool Roordink en wie weet tot de volgende keer, want ik heb nog niet alle rijbewijzen!

• Welke rijopleiding heb je gevolgd? Auto met aanhanger (BE)

Door de rijschool en instructrice ging ik altijd met plezier naar mijn rijkeren toe!

theoriecursus was echt top verzorgd. Hele leuke instructeur en zeer leerzaam. Praktijklessen waren moeilijk in te plannen omdat mijn instructeur en ik allebei agenda’s hadden die niet matchten. Dit veranderde toen ik een nieuwe instructrice kreeg. De lessen heb ik als rustig en leerzaam en gezellig ervaren. Roordink is goed bereikbaar, heeft goede service en helpt bij alles. Echt een ontzorgende rijschool. Bedankt Roordink!

• Welke rijopleiding heb je gevolgd? Auto (B)

Fijne en vakbekwame instructeur. Was super leuk en leerzaam.

Heb elke les genoten. Duidelijke uitleg en ontspannen sfeer. K Ging altijd graag naar de lessen toe. Was leuk en heel leerzaam. Hele fijne instructeur.. dank voor alles Rob, succes en veel plezier in je mooie werk!

• Deskundigheid/Vakmanschap
  • Welke rijopleiding heb je gevolgd? Motor (A)

Kort maar krachtig en succesvol

Vanaf het moment van inschrijving, prima service en begeleiding. Kritische maar prettige instructies tijdens praktijklessen. Goede voorbereiding op examen.

Alles was top!

Het was altijd allemaal netjes geregeld, de instructeur was altijd op tijd. Ook hebben ze geregeld dat mijn herexamen 1,5 maand vervroegd werd wat heel fijn was!

Fijne leerzame lessen.

De lessen waren heel erg leerzaam en er was een goede comunicatie mogelijk met zowel de instructeur als het hoofdkantoor. De tussentijdsetoets en het examen waren snel ingeplanned, waardoor ik niet lang heb hoeven lessen. Ik vond de prijs van de lessen wel wat aan de hoge kant en zou de VR training niet aanraden, omdat dat niet heel veel toegevoegde waarde heeft.

• Welke rijopleiding heb je gevolgd? Auto (B)

Erg goed geregeld en super professioneel

Super goed, erg deskundig en goed geholpen toen ik wensen had om snel mijn rijbewijs te halen.

• Welke rijopleiding heb je gevolgd? Auto (B)

Onwijs gezellig en leerzaam tegelijkertijd.

Ik heb een enorm leerzame tijd gehad met Edwin. Hebben tijdens de lessen ook veel kunnen lachen waardoor ik de lessen als zeer goed ervaren heb.

• Welke rijopleiding heb je gevolgd? Auto (B)

Het beste van beste gekregen

De fijne sfeer in de auto en de dingen die me allemaal geleerd waren geweldig. Ze hebben me helemaal geholpen tot aan het examen.

Een hele fijne rijschool

Mijn ervaring is zeer goed. Fijne instructeurs goede uitleg waardoor ik meer inzichten kreeg in het verkeer. Heel relax en ervaren.

• Welke rijopleiding heb je gevolgd? Vrachtauto (C1-C-CE)

Lessen waren goed en duidelijk

Ondanks alle tegenslagen die ik had heb ik mijn rijbewijs kunnen halen. De instructeur was geduldig!

Prettige rijschool om te lessen

Prettige rijschool om te lessen

• Welke rijopleiding heb je gevolgd? Auto (B)

Goed geregeld alles op de afgesproken tijd.

Wel na de aanvraag een paar keer moeten vragen om bevestiging met starten met lessen

Super goede uitleg

Ze komen afspraken goed na

Over Rijschool Roordink

Rijschool Roordink voor bromfiets, motor, auto, aanhanger en zakelijke transportopleidingen! Zoek jij een rijschool waar de rijlessen betaalbaar én kwalitatief goed zijn? Kom dan bij Rijschool Roordink lessen.