Max was een fijne rij-instructeur

Fijne communicatie met Roordink, goede service en Max was een fijne en aardige instructeur. Bedankt!

• Welke rijopleiding heb je gevolgd? Motor (A)

Voelde mij niet goed bij instructeur

De instructeur kan niet omgaan met oudere chauffeurs Vond hem neerbuigend

was leuk om te doen!

Fijn dat er tijdens de cursurs, steeds de zelfde rijinstructeur was. en blokken van 3 lesuren is super! vergeleken met rijbewijs c, was ce een stuk fijner!

Matig

Ervaring motorrijbewijs Materiaal bij Roordink is ondermaats. Kleding stinkt en is vaak kapot of niet compleet. Er wordt geen euro extra uitgegeven en dat is te merken. Flexibiliteit in de planning is ook niet van toepassingen. Wanneer er een les uitvalt door welke reden dan ook is er weinig mogelijkheid om opnieuw te plannen. Instructeur was onervaren maar deed wel goed zijn werk. Hierdoor 3 sterren de rest was slecht.

• Welke rijopleiding heb je gevolgd? Motor (A)

Het was een een zeer geslaagde dag.

• Welke rijopleiding heb je gevolgd? Auto met aanhanger (BE)

Gezellige rijlessen en zeer leerzaam

Een fijne tijd gehad met Martin en veel kunnen leren omtrent het vrachtwagen rijden. Fijne vrachtwagen om in te rijden ook.

• Welke rijopleiding heb je gevolgd? Vrachtauto (C1-C-CE)

Super goed begeleid door Edwin!

• Welke rijopleiding heb je gevolgd? Auto (B)

Mooi bedrijf met betrokken mensen

Eerst een NKC training gedaan en daarna omdat het zo goed klikte ook mijn C1 rijbewijs (camper) daar gehaald. Alles ging in goede harmonie en ik heb er veel van geleerd. Dank aan alle betrokkenen zowel aan de voorkant als op de weg. De examinator was tevreden over wat ik heb opgestoken., en ík heel blij.

Leerzaam

Goede service, examens werden snel ingepland, goede en ook gezellige instructeur

heel fijn

ik heb een hele fijne ervaring gehad met lessen. dit komt omdat er een goede sfeer in de auto hing en ik mezelf durfde te zijn en fouten mocht maken.

• Welke rijopleiding heb je gevolgd? Auto (B)

Fijne lessen gehad, in één keer gehaald.

Ontzettend fijne lessen gehad. Duidelijk uitleg vooraf wat je deze les ging leren, ook over mogelijke scenario's. Ook tijdens het rijden op de motor kort en bondig feedback gekregen, daar houdt ik van. Tussen door ook even de mogelijkheid om het door te bespreken.

• Welke rijopleiding heb je gevolgd? Motor (A)

Leerzame en gezellige lessen met Gijs

In één keer geslaagd door de goede lessen van Gijs. Veel flexibiliteit met lessen inplannen, en ook niet onbelangrijk gezellige lessen. Bedankt!

Erg fijn!

Fijne lessen, ook leerzaam en alles is goed geregeld!

• Welke rijopleiding heb je gevolgd? Auto (B)

Vakkundig, goed materiaal en gezellig.

Ik moest mijn c1 rijbewijs halen om met onze grote camper te mogen rijden. Richard de Gooijer heeft mij in 10 uur klaargestoomd en dankzij hem ( en rijschool Roordink uiteraard) heb ik het in een keer gehaald! Richard de Gooijer: bedankt! Bovendien konden we lekker kletsen over van alles en nog wat, ik heb er van genoten!!

Fijne instructeur

Fijne instructeur en lekker makkelijk in een dag

• Welke rijopleiding heb je gevolgd? Auto met aanhanger (BE)

Een gezellige en leerzame dag!

Ik heb mijn aanhanger rijbewijs in één dag gehaald bij Roordink!

Uitatekend

Goeie duidelijke uitleg Nemen de tijd om je iets uit te leggen En van een gezonde discussie met hun leer je ook veel

• Welke rijopleiding heb je gevolgd? Auto (B)

Goeie rijlessen met een persoonlijke touch

Al vanaf de eerste rijles had ik een goeie klik met de instructeur. Er werd goed gelet op je voortgang en de lessen werden hierop afgestemd. Voor de tussentijdse toets en rijexamen werd intensiever geoefend, wat enorm hielp. De lessen waren niet alleen "een stukje rijden" maar er was ook ruimte om vragen te stellen. Er werd les gegeven met het einddoel in gedachten "wat moet je weten als je straks zelf op pad gaat". Uiteindelijk heb ik mijn rijbewijs in 1 keer gehaald. Kortom een goeie ervaring. Ik raad rijschool Roordink en instructeur Goossen ten harte aan.

fijn

Ik vond het fijn dat ik meestal elke week wel een les kon inplannen, zodat het sneller ging. Ik vond de manier van opbouwen fijn. Als je bij Roordink je theorie hebt behaald plannen ze gelijk je praktijkexamen voor je in en dat vond ik erg fijn. Wel is het duur vergeleken andere rijscholen.

• Welke rijopleiding heb je gevolgd? Auto (B)

Mijn ervaring was super! Het contact was heel goed, Evy had de planning zeer goed afgesteld op mijn situatie en deed dat altijd in overleg. Altijd netjes je vragen beantwoorden. En de lessen met Rob zijn fantastisch! Rob is heel geduldig tijdens het leer traject en zelf ook zeer enthousiast wat het alleen maar leuker maakt. Ik vond het elke keer weer erg leuk om te gaan lessen, ook al was het weer slecht. Mijn dank is zeer groot aan de rijschool! Voornamelijk aan Rob en Evy! KLASSE!

• Welke rijopleiding heb je gevolgd? Motor (A)

Professioneel, vriendelijk, hele maal top

Een fijne instructeur die je op je gemak stelt en op een fijne manier les geeft. Die alles duidelijk uitlegt en ook een gezellig babbeltje maakt.

• Service N.v.t.

Uitstekende rijschool

In 1 dag mijn BE rijbewijs gehaald dankzij de goede lessen van Rijschool Roordink!

• Welke rijopleiding heb je gevolgd? Auto met aanhanger (BE)

Een zeer goede leservaring. Het tempo was perfect om alles goed onder de knie te krijgen. De smintjes elke les waren ook erg gewaardeerd.

• Welke rijopleiding heb je gevolgd? Auto (B)

Fijne instructeur en snel mijn rijbewijs gehaald

Ik ben erg tevreden over mijn rijlessen bij roordink, een fijne instructeur die rustig en duidelijk uitleg gaf. Ook was er genoeg ruimte om dingen te oefenen die ik zelf wilde. Ik heb erg snel mijn rijbewijs gehaald wat echt super was. Ik raad iedereen deze rijschool aan.

Goede, fijne rijschool!

Ik heb een goede ervaring met rijschool Roordink. De lessen waren goed en de instructeur ook.

Over Rijschool Roordink

Rijschool Roordink voor bromfiets, motor, auto, aanhanger en zakelijke transportopleidingen! Zoek jij een rijschool waar de rijlessen betaalbaar én kwalitatief goed zijn? Kom dan bij Rijschool Roordink lessen.