Mooio

Persoonlijk Betrokken & Ervaren

Een heel prettige rijschool, en ik wil Roordink graag aanbevelen.. Met vriendelijke groet, arjan

• Deskundigheid/Vakmanschap
  • Welke rijopleiding heb je gevolgd? Vrachtauto (C1-C-CE)

Goede ervaring

Goede rijlessen gehad met een fijne rij-instructeur die ook wel een beetje humor had

• Deskundigheid/Vakmanschap
  • Welke rijopleiding heb je gevolgd? Bromfiets (AM)

Goede instructeur maar vooral ook zelf veel oefenen

Instructeur altijd op tijd, behandeld alles wat nodig is voor het examen maar ook de extra punten die niet in het examen komen maar wel belangrijk zijn. Een aanbeveling!

• Welke rijopleiding heb je gevolgd? Auto (B)

Ik heb super veel geleerd in een korte tijd.

• Deskundigheid/Vakmanschap
  • Welke rijopleiding heb je gevolgd? Vrachtauto (C1-C-CE)

Fijn en gezellig.

Ik had Gijs Termaat als rij instructeur. Hij was gezellig maar ook momenten serrieus, wat erg fijn is. Als er verder wat anders was, kon ik gerust bij het kantoor langs komen.

Prettig

Ik vond het lessen met de trailer beter als met de bakwagen. Omdat ik maar 1 instrucktuur heb gehad.

Ik heb 2 lessen gehad voor bromfiets en ik ben in 1 keer geslaagd!

Zeer plezierig en goed les gekregen

Flexibele opstelling van planning en instructeur. Goede lessen met goed resultaat.

Leuke rij instructeur's

De rijinstructeur die ik heb gehad leerde me handige truckjes en legde alles goed uit Hoe het moest en waar ik op kon verbeteren.

Mooi bedrijf waarbij je je op gemak voelt

Goede ervaringen gehad met verschillende instructeurs van Roordink voor mijn C en CE rijbewijs, en niet te vergeten de leerzame theorie avonden. Absoluut geen nummergevoel, je wordt met raad en daad bijgestaan. Dank aan het gehele team van Roordink.

Goede begeleiding vanaf het begin tot je rijbewijs!

Op dag 1 krijg je te horen dat iedereen anders is en dat er op jouw eigen niveau wordt begeleid. Dat kan (in mijn geval) langer zijn dan je vrienden. Op het moment dat je een bijzondere verrichting moet doen, wordt het eerst rustig verteld wat de bedoeling is en hoe je daarna weer veilig weg kan rijden. Hier is een begeleiding nodig die voor de leerling goed is. De begeleiding in de auto voor mij was Top!

Super begeleiding

Wordt goed gepland,, en goede en leuke instructeurs!!

Goede instructeur en prima geregeld

Goede instructeur en prima geregeld. De instructeur is zeer ervaren en geeft je instructies waar nodig, maar ook het vertrouwen om jezelf te ontwikkelen. Dat heb ik als zeer prettig ervaren.

Prettige samenwerking en duidelijke communicatie en zeer meelevend met de cursisten en goede en gezellige instructeurs

Goed geleerd en krijgt veel complimenten

Goed precies zoals ik had verwacht

Ik heb een hele goede ervaring met rijschool roordink Erg snel mijn c rijbewijs gehaald Goede instructeurs. Alleen zou ik het liefst maar 1 rijinstructeur hebben. Omdat iedereen een andere manier van lesgeven heeft.

Veel plezier gehad samen met Lamert zeer fijne en zeer kundige instructeur verstaat zijn vak goed. Mag gezegd worden 😁

De lessen waren super gezellig en leerzaam!!

Alles super voor mekaar

Echt super gehad! Leuke en leerzame lessen!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

ik ben goed geholpen, en heb een leuke ervaring gehad. ik zou iedereen dit bedrijf aanbevelen.

Over Rijschool Roordink

Rijschool Roordink voor bromfiets, motor, auto, aanhanger en zakelijke transportopleidingen! Zoek jij een rijschool waar de rijlessen betaalbaar én kwalitatief goed zijn? Kom dan bij Rijschool Roordink lessen.