Ik heb mijn rijexamen in een keer gehaald dankzij bekwame rijinstructeur.

Rijlessen waren ondanks weinig tijd van mijn kant goed te plannen waardoor ik genoeg lessen in de week had. Rijinstructeur kon zich goed inleven in wat ik nodig had en hoe hij met mij kon communiceren. Ik vond de manier waarop je je moet inschrijven en de administratieve kant minder fijn werken doordat je veel zelf moest invullen en het niet altijd duidelijk was hoe dat werkte.

• Welke rijopleiding heb je gevolgd? Auto (B)

Top bedrijf waar het beste voor de leerling gezoch wordt.

Ik heb Roordink ervaren als een bedrijf met fijne mensen met een no nonsense mentaliteit. Ze zoeken het beste voor de leerling en de sfeer is super!

Fijne rijopleiding!

Drie rijbewijzen gehaald bij Roordink en dat beviel altijd goed! Denken mee, plannen zoals het je uitkomt en regelen alles rondom het rijbewijs.

Door mijn instructeur rij ik nu als Sonny Crockett

Buiten mijn fijne ervaringen met Roordink zelf heb ik ontzettend veel gehad aan mijn rij instructeur Fred. Dankzij zijn kundigheid en daarbij goede dosis humor waren mijn lessen niet alleen zeer leerzaam maar ook nog eens erg leuk. Niet voor niets ben ik in 1x geslaagd en dat is zeer zeker ook dankzij de tijd en inzet van Fred. Dankjewel!!

• Welke rijopleiding heb je gevolgd? Auto (B)

Er werd goed ingespeeld op de onderwerpen die ik niet goed kon

• Deskundigheid/Vakmanschap
  • Welke rijopleiding heb je gevolgd? Bromfiets (AM)

Super geholpen

• Welke rijopleiding heb je gevolgd? Auto met aanhanger (BE)

Heb in deze tijd zeer veel geleerd. Heb een gezellige rij instructeur gehad waar ik enorm veel lol mee heb gehad maar vooral was hij duidelijk in zijn uitleg. Hij laat het snel aan jezelf over in het begin spannend achteraf erg blij!

Geweldig!!

Zie boven

Prima verlopen

Goed begeleid en in één keer geslaagd!

super!!!!

was een super gezellige dag

Helemaal top!

top

goede rijschool met goede service

• Welke rijopleiding heb je gevolgd? Auto (B)

Top instructeur gezellige dag.

Fijne leerzame dag. Met een goede afloop.

• Welke rijopleiding heb je gevolgd? Auto met aanhanger (BE)

Erg prettig, goede begeleiding!

Fijne instructeur die alles rustig uit heeft gelegd, punten waar ik moeite mee had gezien en extra geoefend! Voor de rest een super gezellige dag!

• Welke rijopleiding heb je gevolgd? Auto met aanhanger (BE)

Een heel fijn team mensen die mij zeer op mijn gemak hebben laten voelen

Binnenkomend als onervaren motorrijdster.Bij Roel terecht gekomen en doordat hij een aantal weken afwezig was de lessen vervolgd bij Dick.Erg veel geleerd van Dick.Als stagiair Rob erbij gekomen. Allemaal rustige mannen met veel geduld en ze doen hun werk met veel plezier en enthousiasme.En dat weten ze ook over te brengen op de leerlingen.

Meedenkend en vaardig

Erg fijne rijschool.

Fijne rijschool, vriendelijke mensen en erg kundig. Heb mijn lessen als plezierig ervaren. Zeker een aanrader deze rijschool!

• Welke rijopleiding heb je gevolgd? Motor (A)

Mijn idee is, Meer dezelfde instructeur... Meer structuur en eenheid in opbouw van opleidingsproces.. Meer theoretische kennis/ afbeeldingen/ visualisaties van rij curven en referenties/focus punten voorafgaand te beginnen rijden...

• Welke rijopleiding heb je gevolgd? Vrachtauto (C1-C-CE)

Hele fijne rijschool, alles is goed geregeld. Echt niets op aan te merken!

Roordink is gewoon een hele goede rijschool. Alles is goed en duidelijk georganiseerd: van het eerste contact tot de facturering. Door de instructeur wordt je goed op de hoogte gebracht van welke zaken hoe en wanneer geregeld moeten worden. Daarnaast is het ook fijn dat je via de mail op de hoogte wordt gehouden van openstaande facturen en andere belangrijke zaken, en dat er een app is waarin alle rijlessen ingepland worden. Ik heb bij Roordink ook een cursus voor het theorie-examen gevolgd en ook die was super! Daarnaast had ik ook nog eens een hele fijne, behulpzame en gezellige instructeur, waardoor ik het lessen ook alleen maar als heel erg leuk heb ervaren. Kortom: ik zou deze rijschool aan iedereen aanraden.

• Welke rijopleiding heb je gevolgd? Auto (B)

Fijne lessen waarbij alles goed uitgelegd!

Heel fijn om les te hebben gehad van een en dezelfde instructeur.

Fijne instructeur

Fijne dag les gehad een hoop dingen geleerd en afgeleerd😆. Een prettige ervaring.

Erg goede ervaring

De begeleiding door Dick was erg prettig en gestructureerd. We konden goed de tijd nemen en ik ben voor zowel de vaardigheid als het afrijden in één keer geslaagd. Ik ben blij dat ik daar goed op voorbereid was!

...

...

Wel goed opzich

Ik vond wel dat de instructeur niet helemaal was wat ik had gehoopt. Toen ik door omstandigheden twee keer een andere instructeur had vond ik beiden instructeurs fijner dan mijn eigen. Dit komt door de manier van lesgeven (vooral veel focus op de fouten en enigszins pessimistisch. Ook kreeg ik achteraf pas feedback ipv tijdens het rijden zelf) maar ook door de slechte beschikbaarheid. Ik werk veel en kan daardoor dus niet makkelijk afzeggen of ruilen en dat is erg vervelend als de instructeur niet vaak kan.

Perfect!

Les gehad van Jan Roordink voor mij BE-rijbewijs. Super! fijne hoge transporter bus met automaat. Jan heeft veel ervaring met het les geven en dat merk je. Hij geeft duidelijke instructies en blijft rustig, hierdoor ging ik met een goed en rustig gevoel het examen in. Uiteindelijk telt alleen het eindresultaat en die mocht er ook zijn, in 1 keer geslaagd bij Roordink. Bedankt Jan voor de fijne lessen en Corrie voor de duidelijke communicatie.

Over Rijschool Roordink

Rijschool Roordink voor bromfiets, motor, auto, aanhanger en zakelijke transportopleidingen! Zoek jij een rijschool waar de rijlessen betaalbaar én kwalitatief goed zijn? Kom dan bij Rijschool Roordink lessen.