Erg fijn bedrijf om auto's te bekijken, vergelijken, uit te proberen en te kopen

In eerste instantie alleen wezen kijken, dit was geen enkel probleem, je wordt daarna ook niet bestookt met mails of telefoontjes. Bij 2e, meer serieuze bezichtiging, uitstekend geholpen, ook zonder opdringerigheid. Afhandeling is daarna lekker snel afgerond en auto was eerder beschikbaar, waar we ook meteen over geinformeerd werden. Kortom: fijn bedrijf om je auto bij te kopen.

• Deskundigheid/Vakmanschap

eerste instantie niet serieus genomen

wij waren op zoek naar een andere auto. Via internet hebben we er een gevonden. Wij zijn op bezoek gekomen om de auto te bekijken. De verkoper vroeg of we wel serieuze klanten waren. Dit kwam niet prettig over. Bij het sluiten van de verkoop vermeld dat we een pit in het voorraam hadden gezien, die wilde we met de verkoop gemaakt hebben. Dit is vermeld op de verkoopovereenkomst. Dit is niet uitgevoerd. De verkoopmedewerker bij aflevering dacht dat het wel was gedaan, hoewel het duidelijk zichtbaar was van niet. Moet nu extra terugkomen hiervoor.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Dank voor de moeite die u heeft genomen om uw ervaring te omschrijven. Het is duidelijk dat de communicatie in uw geval niet goed verlopen is, waarvoor excuus. We nemen de kritiek zeker ter harte en zullen ons best doen om in de toekomst voor een betere ervaring te zorgen. Het is goed om te zien dat u onze prijs-/kwaliteitverhouding een hoge beoordeling geeft en waarderen het dat we de gewenste auto hebben mogen leveren. We blijven u graag van dienst en wensen u vele fijne kilometers toe.

Vakkundig, klantvriendelijk en behulpzaam

Heel goed gastvrij bezoek

Mijn keuze viel op 2 voertuigen, waarmee mijn vrouw en ik wilde proefrijden. Telefonische afspraak gemaakt en voor de proefritten allerhartelijkst ontvangen. Hele nette indruk van bedrijf buiten als binnen en nette showroom. Na keuze van een van de proef gereden voertuigen, besloten tot aankoop en heel netjes en goed gesprek over de financiele afhandeling. Bij een volgende aanschaf of verwijzing kom ik zeker terug!

• Deskundigheid/Vakmanschap

prettige benadering en van zaken doen

bovenstaande spreekt voor zich

top

Kwaliteit service komen afspraken na geen opdringerig gedoe, maar eerlijkheid

Top !

Ik heb hier een mooie Lexus gekocht en ben tevreden over de behandeling . Verkopers niet opdringerig maar wel behulpzaam . Ik zal hier zeker weer een auto aanschaffen .

• Deskundigheid/Vakmanschap

Waarschijnlijk prima bedrijf, misschien had ik een minder moment te pakken

Al tijden wil ik mijn Subaru Forester uit 2006 voor een nieuwer model inruilen. Bij Alewijn Ott wordt een Outback uit 2017 met lage kmstand aangeboden die mij ook qua aankleding goed beviel al missen er wat zaken als apple/android integriteit maar dat valt uptegraden met aftermarket producten al zit daar een prijskaartje aan. Contactopname perfect, ik kon nog dezelfde dag langskomen voor proefrit, auto stond gewassen klaar. Voor mij was het belangrijk om de CVT van Subaru te ervaren, ik had voorordelen maar na de proefrit was ik helemaal verkocht aan de auto. Echter, inruil werd bruusk geweigerd zonder ook maar naar de auto de kijken. De auto moet 34.5K kosten, ik bood zonder inruil 32,5 wat minder dan de 10% zonder inruil is die door de bekende platforms wordt geadviseerd. Dit is een D-segmenter van Subaru die door het wat hogere verbruik in NL op dit moment niet populair zijn. Ook na meerdere mails van mijn kant na 5 dagen nog steeds geen reactie van Niels Ott. Dus ik denk van laat mijn emotie voor de auto maar plaats maken voor gezond verstand. Bij de ANWB staat dit model qua waarde bij 29k.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Dank voor de uitgebreide review. Fijn om te zien dat u een goede indruk van ons bedrijf heeft gekregen, ondanks dat niet het gewenste resultaat is bereikt. Bij een goede deal moeten twee partijen tevreden zijn en wanneer de mening over de inruilauto te veel verschilt, adviseren wij soms om deze zelf te verkopen. Een vraagprijs is namelijk niet hetzelfde als de inruilwaarde. Als onderdeel van transparantie prijzen wij onze auto’s marktconform, waardoor het ook mogelijk is om een auto online aan te schaffen en thuis te laten bezorgen. Hierdoor is de onderhandelingsruimte echter beperkt. Het spijt ons dat deze boodschap niet goed is overgekomen, maar voelt u zich vooral welkom wanneer u nog geen betere optie heeft gevonden.

gewoon prima

deskundig geadviseerd, mooi wagenpark

• Deskundigheid/Vakmanschap

Geweldig geholpen, er wordt alles gedaan om klanten tevreden te houden

Vanaf het begin geweldig geholpen over whatsapp. Alle vragen werden beantwoord en zijn tot een eerlijke deal gekomen. De dag erop ziin we bij Alewijn geweest en hebben auto bekeken en auto meteen ingeruild. Een tweede auto die we wilden inruilen halen ze op. Geen verborgen kosten zoals bij andere dealers.

Fijne verkoopservice!

Vorige week heb ik een nieuwe auto gekocht. De verkoop verliep goed en ik ben tevreden hoe alles is verlopen. Zeker een aanrader!

geweldig!

We zijn erg goed geholpen door Niels. Hij was erg vriendelijk en open. Professioneel en dat gaf een erg goed en vertrouwd gevoel. Ik ben erg blij met mijn prachtige nieuwe auto!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Zeer prettig gelopen door de twee verkopers En een hele mooie nieuwe elektrische lexus gekocht voor een prima prijs

• Deskundigheid/Vakmanschap

deskundig met een goede en accurate service

onlangs occassion Volvo gekocht. op alle vragen ook na de koop kwamen snel en goede antwoorden.

Klant vriendelijk

Deskundig en klant vriendelijk

• Deskundigheid/Vakmanschap

Heel goede ervaring met het bedrijf

Goed ontvangen prima te woord gestaan en op een heel goede manier tot een deal gekomen.

leuk contact, mooie auto,

de contacten met Rogier verliepen prima. Ik denk dat we een goede keus gemaakt hebben qua dealer en merk auto. Kan het iedereen aanraden.

Ze doen wat ze beloven

In onze zoektocht naar een occasion zijn we bij Alewijn Ott uitgekomen en werden geholpen door Rogier. We hebben alle tijd gehad voor een proefrit en er werd totaal geen enkele druk uitgeoefend om het voertuig aan te schaffen. We hebben alle tijd gehad om er rustig over na te denken zodat we de beslissing over de aanschaf 2 dagen later op ons gemak hebben kunnen nemen. Tijdens de proefrit diverse dingen opgemerkt die bij aflevering allemaal aangepakt, gerepareerd en gespoten waren. Nu is het alleen nog even afwachten of het een goede occasion is. Ze hebben er bij Alewijn Ott zeker alles aan gedaan om de koop tot een succes te maken. Kortom, een leuk bedrijf met kundige en leuke verkoopadviseurs waar ik zo weer heen zou gaan.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goed en prettig geholpen, fijn bedrijf.

Prima service en uitleg

Ondanks dat de reservering voor een proefrit niet goed was doorgekomen, werd de auto beschikbaar gesteld. Uitleg over de werking van de auto en het verhelpen van opmerkingen bij oplevering was duidelijk en zeer goed verzorgd.

Professioneel, klantgericht en snel

Er is goed meegedacht met onze specifieke wensen. Er is duidelijk veel expertise aanwezig. De aankoop ging soepel en we rijden inmiddels een hele fijne, elektrische auto.

Goede ervaring

Fijn bedrijf, verkoper weet waar hij het over heeft. Denkt met je mee hulpvaardig.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Kortweg gezegd, de ervaring is zeer positief. Vriendelijk, open, correct en informerend.

Een zeer positieve, vriendelijke, open, correcte en informerende ervaring gehad met de beide verkopers van Alewijn Ott. Zelfs bij overdracht van de afhandeling, door vakantie van de initiele verkoper, een zeer goed contact gehad.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Tip: met de komst van steeds meer elektrische auto's is deskundigheid/voorlichting omtrent opladen en de keuzes hierin aan te bevelen.

Zeer professionel een aardig

Het is de tweede auto we kopen here, we zijn haarstike blij. En Rogier was aardig een professionel.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Over Autobedrijf Alewijn Ott B.V.

Gemotiveerd werken alle medewerkers nog altijd aan het behoud van de kwaliteit en professionele service waarmee Alewijn Ott sinds 1974 groot is geworden. In de showroom en op het buitenplein staan 250 zorgvuldig geselecteerde kwaliteitsoccasions ruim opgesteld. Voor kinderen is er een speelruimte, zowel binnen als buiten . Door de hoge omzetsnelheid worden de prijzen concurrerend gehouden en zo is een auto uitkiezen bij Alewijn Ott altijd leuk, comfortabel en vertrouwd. Ons universele Bovag autobedrijf is centraal gelegen in Noord Holland bij de afrit van de A9 in Alkmaar (naast het AZ-stadion).