Zeer fijn en professioneel!

Na een aantal korte gesprekken zijn we tevreden uitgekomen met een deal waarbij ik vroeg of de auto op kortere termijn opgeleverd kon worden. Dit was uiteindelijk gelukt en ik ben verder erg tevreden met de oplevering. Service was zeer goed en ben gelukkig met mijn aankoop

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goede en duidelijke communicatie, warm ontvangst en flexibel.

Na aanvraag van een inruilvoorstel op mijn auto, is er contact opgenomen en ben ik uitgenodigd langs te komen. Inruilvoorstel was gekoppeld aan de auto die ik had uitgekozen als eventuele nieuwe auto voor mij. Deze stond gereed voor de proefrit, en tijdens de rit is er naar mijn in te ruilen auto gekeken, en een inruilprijs tot stand gekomen. Na de proefrit, de auto van mijn keuze, aangegeven dat het niet deze auto zal worden. Paste niet bij mij. Er stond echter een auto welke de aandacht trok. Deze werd zonder problemen klaar gemaakt voor een proefrit en naar buiten gereden. Deze auto heb ik wel aangeschaft. Zeer prettig geholpen.

Heel professioneel!

Goed geholpen door Danny. De kosten vielen hoog uit door defecten. Ik werd netjes gebeld om dit door te spreken.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goed geholpen aan een mooie occasion

Fijn bedrijf om zaken mee te doen, alle afspraken worden goed nagekomen. Verkoper neemt er alle tijd voor.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Deskundig , vriendelijk en uitstekend geholpen

Ik werd zeer prettig geholpen , kundig behulpzaam en transparant

• Deskundigheid/Vakmanschap

Het ging allemaal heel vlot snel goede uitleg lieve medewerkers. Ik ben geholpen door niels ott

Ouderwets goed geholpen..

Het eerste bedrijf op mijn zoektocht die ook nog de tijd naam om mij vergelijkbare auto’s op de vloer te laten zien… (ik had een afspraak voor een proefrit..) Goede inruilprijs en ook na de aankoop staan ze klaar voor mijn vragen. - En volgens het bedrijf die de auto voor mij even nakeek een hele goede auto, - “ maar dat wisten we al, hun leveren altijd autos keurig af”..

• Deskundigheid/Vakmanschap

Open benadering en sfeer was relaxed

Ruim de tijd en gesprekken vonden op een prettige manier plaats. Eerlijk over de moeilijke prijsbepaling van de inruil maar ook nog ruimte voor wat onderhandeling. Tot dusver tevreden.

Matig

Het was prima . Maar personeel had meer over de auto die ik kocht moeten vertellen bijvoorbeeld wat die heeft of niet heeft

• Deskundigheid/Vakmanschap

Dank voor de moeite om de beoordeling in te vullen en toe te lichten. Voor een goed overzicht stoppen we veel energie in het zo compleet mogelijk omschrijven van onze auto’s op internet, zodat het overzichtelijk is na te lezen. Daarnaast zijn wij natuurlijk altijd bereid om specifieke vragen te beantwoorden, zowel bij de aankoop als bij de aflevering en ook daarna. Voel u vrij om langs te komen of te bellen als er nog onduidelijkheden zijn.

Vakkundig, en prettig ervaren

Plezierig en vakkundig geadviseerd om de juiste beslissing te nemen inzake onze nieuwe auto.

Vriendelijk personeel

Toen ik een proefrit ging maken met de auto die ik heb gekocht kwam ik tot de ontdekking dat er niet heel veel benzine in de tank zat en dat de bandenspanning niet helemaal op orde was. Dus hier even over gebeld. Ik kregen heel vriendelijk antwoord op de vraag die ik had voorgelegd en sorry voor de ongemak. Toen ik teug kwam hebben ze de auto getankt en de bandenspanning gedaan en toen mocht ik nog even een stukje rijden.... daarna nog maals sorry. Ze luisteren echt naar je ook wat je wensen zijn als het om een auto gaat..

Oke

Prettig geholpen

Uitstekend geholpen..

Prettige ontvangst, goed ingespeeld op onze wensen en een fijne afhandeling onder het genot van een kopje koffie.

Mijn ervaring was positief

Het is al enige tijd geleden (9-7) dat wij bij jullie een Nissan hebben aangeschaft. Daarna brak een hectische (vakantie)tijd aan , maar wil nu alsnog aan jullie laten weten dat wij de verkoop en de verkoper als heel prettig hebben ervaren en dat de auto tot nu toe aan alle verwachtingen voldoet.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goede en eerlijke communicatie, prettige onderhandelingen

Zeker een aanrader om een auto te kopen. Er werd een realistisch bod op de inruil auto gedaan. Verkoper is vriendelijk open en spontaan, wij hebben er fijn zaken gedaan.

• Service N.v.t.

Goede service en prijs

• Deskundigheid/Vakmanschap

Snel en deskundig geholpen.

Voor mij prettig de duidelijke prijs, inruil informatie. Standaard in prijs 1 jaar Bovag garantie. Vriendelijk en behulpzaam personeel.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Heel goed en hulpvaardig personeel.

Wat ik alleen heel jammer en eigenlijk ook niet helemaal “netjes” vind, was het feit dat de tank van mijn nieuwe auto helemaal leeg was toen ik mijn auto in ontvangst nam. Toen ik vijf minuten reed, kreeg ik al het signaal dat de tank leeg was en ik moest tanken. Ik kon er nog niet eens mee naar huis rijden. Dit vind ik een hele slechte service. Ik begrijp, dat de tank niet helemaal vol is, als je de nieuwe auto krijgt, maar een helemaal lege tank vind ik absoluut geen service.

fijne autobedrijf

niet opdringerig, neemt de tijd, geeft je de tijd. net uitziende garage met veel keuze!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Zeer kundig en vriendelijk behandeld

Zeer goed geholpen.

Geen gedoe

Vriendelijk en deskundigen

• Deskundigheid/Vakmanschap

Rustige en kundige verkopers, die je de ruimte geven om een keuze te maken.

Wij zijn vanaf het eerste moment vriendelijk en rustig benaderd, de informatie was realistisch en niet overmatig positief. De inschatting van de levertijd was een beetje rooskleurig, dat duurde een week langer. Ook de regeling van overschrijving en verzekering werd ons vakkundig uit handen genomen, ik vond dat prettig.

Top !!!

Hele mooie schone garage !! Rogier neemt ook rustig de tijd om alles even goed uit te leggen. Hopelijk als de toekomt het toelaat kom ik hier mijn volgende auto weer halen.

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid/Vakmanschap N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.

Over Autobedrijf Alewijn Ott B.V.

Gemotiveerd werken alle medewerkers nog altijd aan het behoud van de kwaliteit en professionele service waarmee Alewijn Ott sinds 1974 groot is geworden. In de showroom en op het buitenplein staan 250 zorgvuldig geselecteerde kwaliteitsoccasions ruim opgesteld. Voor kinderen is er een speelruimte, zowel binnen als buiten . Door de hoge omzetsnelheid worden de prijzen concurrerend gehouden en zo is een auto uitkiezen bij Alewijn Ott altijd leuk, comfortabel en vertrouwd. Ons universele Bovag autobedrijf is centraal gelegen in Noord Holland bij de afrit van de A9 in Alkmaar (naast het AZ-stadion).