1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf een Mercedes 180 estate gekocht voor ruim 18000 euro\r\nincl.6 maanden BOVAG!! garantie nu blijkt op 21 maart de spanner van de distributie stuk te zijn uiteraard garantie echter ik zit al 23 dagen te wachten op mijn auto elke keer is er een andere smoes er wordt gezegd de monteur is ziek als ik dan vraag hoe het gaat als dee monteur nog 5 weken ziek is wordt er door ene Rick medegedeeld dat het dan nog wel zo lang zal duren inmiddels is de enige gekwalifiseerde monteur sinds 5 dagen weer aanwezig echter ik heb nog steeds mijn auto niet terug ik vindt dit waanzin en zeker vreselijk genoei door de werkplaats van Uw firma.

Inderdaad een ongelukkige samenloop van omstandigheden. Kleine reparaties kunnen meestal tussen de bestaande planning worden uitgevoerd, maar als de spanner van de distributie en dan ook meteen de gehele distributieketting moet worden vervangen is dat veel werk. Om het risico op gevolgschade uit te sluiten is de auto meteen achter gebleven, hebben we direct een vervangende auto meegegeven en is een aanvang gemaakt met de reparatie. Als de monteur, die de onderdelen heeft gedemonteerd, dan tijdelijk uitvalt door griep, is er kans op fouten als een andere monteur de onderdelen gaat monteren. Wij hebben in dit geval gekozen voor de veilige, maar wat langduriger oplossing. Wij vertrouwen er op dat u na deze garantieklus nog lang plezier zult hebben van uw Mercedes.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede auto\'s deze week mijn 3e Alewijn Ott auto gehaald. Weer netjes afgeleverd.\r\nEventuele problemen worden altijd netjes opgelost.\r\nFijn en deskundig personeel. Niet opdringerig. Ze nemen de tijd voor je.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed geholpen en een goede aflevering

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Hele nette autobedrijf waar ik vriendelijk en goed ben geholpen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf prima

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf + Klantvriendelijk en rustig, niet opdringerig.\r\n- lege tank bij aflevering auto !!!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik wordt altijd snel te woord gestaan en vriendelijk geholpen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijk geholpen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Breed aanbod, vriendelijk te woord gestaan, transparante prijzen en informatie

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Hebben peugeot 3008 thp . Wisten dat deze auto bekend staat om problemen en hebben die zelf ook gehad . Motor is in mei gereinigd door carbon cleaning en dat heeft geholpen . Zijn op zoek naar ford s max en die stond bij dit bedrijf . Verkoper vroeg om de sleutels om te kijken . Tot onze stomme verbazing reed deze ongevraagd weg in onze auto . Bij terug komst zei de verkoper dat ze hem niet in nemen dus de s max werd niks . Hebben hier eerder 4 auto ,s vandaan maar hier komen wij nooit meer . Bij peugeot Heemskerk wel prima geholpen en hier komt wel een deal uit .

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijk personeel! Goed geholpen.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ford fiesta gekocht en Mazda ingeruild mooie inruil prijs gehad en goed afgehandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goed en vriendelijk geholpen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Erg vriendelijk ontvangen en goede service en heldere taal.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Slecht nog nooit eerder meegemaakt maak je een afspraak voor een proefrit omdat wij niet in de buurt wonen ,daar aangekomen zien we de auto staan dus naar binnen na even wachten komt er een verkoper op ons af bleek degene te zijn waar we de afspraak mee hadden gemaakt hij gedroeg zich al wat ongemakkelijk toen we zeiden voor welke auto we kwamen, zei hij de auto is even weg ....WEG ZEIDEN WIJ ja voor een proefrit bleek dat ze nog een afspraak voor ons hadden gemaakt wat een K. streek had ons dan gebeld dan waren wij niet gekomen ....BEDANKT GARAGE ALEWIJN OTT IN ALKMAAR

Aangezien er veel proefritten worden gemaakt bij ons bedrijf, al dan niet op afspraak, houden wij dat nauwkeurig bij en vragen we altijd naar een telefoonnummer. Gedurende de reistijd wordt de auto beschikbaar gehouden, maar tot die tijd blijft de auto beschikbaar voor verkoop. Helaas heeft u niet aangekondigd dat u veel eerder zou komen dan was afgesproken en viel dat net samen met een spontane koper. Wij begrijpen uw teleurstelling voor deze auto en hopen dat u inmiddels tevreden bent met een alternatief.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Hele, fijne ervaring gehad met Alewijn Ott en dan met name bij Vincent die ons heeft geholpen. Mooie BMW gekocht met een goede uitleg tegen een reele prijs. Zelfs het instructieboekje naderhand vergoed gekregen omdat dat er niet bij zat. Heel erg blij met de auto!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed En netjes te woord gestaan. Na het invullen van een formulier 2x een fijne proefrit gemaakt volgens een route die ik van hun mee kreeg. Stukje snelweg, bebouwde kom lekker divers om echt te te voelen hoe de auto rijd.\r\n

Over Autobedrijf Alewijn Ott B.V.