In één woord GEWELDIG!

Ik heb onlangs mijn 4e auto gekocht bij Alewijn Ott en ook deze keer was het als vertrouwd. Zeer klantvriendelijk en behulpzaam. Al mijn aankopen daar voldeden aan mijn verwachtingen en ik heb het volste vertrouwen dat ik met mijn laatste aankoop er vele jaren plezier van zal hebben.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Prettige ervaring met het kopen van onze auto

Geen agressieve verkoop

prima service

Goed en kundig geholpen. Kreeg een goede prijs voor mijn vorige auto en degene die ik gekocht had werd prima afgeleverd.

Klantvriendelijk

Rogier Walden is een uitstekende verkoper. Bij aflevering van onze nieuwe auto nam hij goed de tijd om alles goed uit te leggen. Vriendelijke persoonlijkheid en duidelijk verstand van zaken. Tot slot kregen we een heerlijk flesje wijn mee.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Wel onderhandelen voor goed resultaat en nu afwachten!!

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid/Vakmanschap

Vriendelijke ontvangst, prima informatie, kon meteen proefrijden, nieuwe auto stralend afgeleverd met nog een mooie fles wijn als cadeautje

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goede service, aardig personeel.

Goede service, aardig personeel, dat meedenkt.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Fijn en deskundig advies en goede service

Ok

• Deskundigheid/Vakmanschap

Nette garage met vriendelijk en deskundig personeel

Omdat ik in Overijssel woon eerst via whatsapp en telefonisch contact gehad. Ik kreeg een nette reële inruil prijs voor mijn auto en verkoper klonk erg sympathiek en vriendelijk. De auto de volgende dag bekeken. We werden hartelijk ontvangen en na een proefrit de auto gekocht. Alles zag er netjes verzorgd uit. Mooi en goed bedrijf.

Plezierig

Ik vond het een heel plezierige en ontspannen sfeer. Kreeg alle tijd en al mijn vragen werden netjes beantwoord. Ik heb er een eindje voor moeten rijden van Hengelo naar Alkmaar. Maar dat was zeker de moeite waard. Met vriendelijke groet Mathijs

• Deskundigheid/Vakmanschap

Keurig geholpen en afspraken worden nagekomen

Dit was de 1 e keer dat ik bij dit bedrijf een auto heb gekocht. Goed geholpen, showroom zit er netjes uit. Na de de aankoop nog terug geweest voor garantie puntjes, ook keurig opgelost. Dank jullie wel, Ron

Netjes geregeld

Bespreken inruil en aankoop verliep vlot/netjes eind juni komen we met de andere auto een Abarth kijken of dit ook zo vlot verloopt.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goede service en uitleg Leen auto ook top Eigen auto gewassen terug gekregen

Zeer behulpzaam en professional

auto gebracht voor een grote beurt en een apk. bleek alleen een kleine beurt nodig te hebben en er bleek iets stuk te zijn. Dit gelukkig goed opgelost en ik kon smiddag weer met de auto weg rijden

heel goed geholpen

top winkel met verstand van zaken

Goed geholpen, duidelijke communicatie

• Deskundigheid/Vakmanschap

Betrouwbare occasions en meedenkend personeel, zowel bij de verkoop als de service-afdeling.

Altijd een mooi aanbod met jong gebruikte auto’s. Eerlijk advies als je als koper verblind wordt door de glimmende bolides met vele pk’s, brede velgen en lederen zittingen. De service afdeling is gewend aan de vele verschillende systemen en merken en helaas bijbehorende problemen. Komt altijd goed.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Zeer klantvriendelijk (naar huis gebracht en op gehaald), toelichting op de nota en de auto schoon afgeleverd.

• Deskundigheid/Vakmanschap N.v.t.

The Service Department at Alewijn Ott

I couldn't ask for better service! I brought my car there to replace a broken side mirror. They noticed my tire pressure was low and I was overdue for an oil change. The oil change was coupled with the first 'onderhoud' which was also overdue. I also appreciate their attention to small details...my mirrors now fold when I lock the car, my clock shows the right time, and they even put my car through the 'wash straat'. I don't need to take my car anywhere else...I'll be a client of Alewijn Ott for as long as I have my Toyota. Thanks Danny and crew.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Prima service en een relaxte manier van zaken doen. Fijn!

Er is samen meegedacht en gevraagd naar de specifieke wensen. Op het moment suprême is er ook maatwerk geleverd, hartstikke fijn. Deze duurzame investering is een om geen spijt van te hebben.

Goed en vriendelijk personeel

Deskundig geholpen

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goed en prettig geholpen!

Aankoop van een Mercedes Vito. Alleen telefonisch contact gehad en op vertrouwen gekocht. Herm Jan heeft dat zeker niet beschaamd, was prettige en duidelijk communiceren en naar volle tevredenheid hebben we hier een prachtige bus gekocht!

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid/Vakmanschap N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.

Over Autobedrijf Alewijn Ott B.V.

Gemotiveerd werken alle medewerkers nog altijd aan het behoud van de kwaliteit en professionele service waarmee Alewijn Ott sinds 1974 groot is geworden. In de showroom en op het buitenplein staan 250 zorgvuldig geselecteerde kwaliteitsoccasions ruim opgesteld. Voor kinderen is er een speelruimte, zowel binnen als buiten . Door de hoge omzetsnelheid worden de prijzen concurrerend gehouden en zo is een auto uitkiezen bij Alewijn Ott altijd leuk, comfortabel en vertrouwd. Ons universele Bovag autobedrijf is centraal gelegen in Noord Holland bij de afrit van de A9 in Alkmaar (naast het AZ-stadion).