Prima geholpen.

Goed en prettig contact. Duidelijke afspraken en snelle reacties.

• Deskundigheid/Vakmanschap

De ontvangst is vriendelijk en service gericht en wekt vertrouwen.

De verkoper nam alle tijd om vertrouwen te wekken en dat heeft bij mij gewerkt. Ik verwacht ook dat ik een goede auto heb gekocht en heb bepekte inruilwaarde op mijn oude auto geaccepteerd omdat ik verder ook geen gedoe wilde en alles soepel afgehandeld werd. Mede door het gewekte vertrouwen heb ik de auto niet zelf helemaal zelf zorgvuldig bekeken. Na aankoop en thuis bleek dat de voorbumper zichtbaar vervormd was en was de afdruk van een paaltje of id. goed te zien. Wat me toen erg is tegengevallen is dat dit werd gelabeld als normale schade van een 5 j oude auto. Het aanbod om me tegemoet te komen vond ik erg mager. voor 350 euro werd de schade hersteld. Of de schade vooraf door het autobedrijf is gezien bleef onduidelijk. Kortom: het gewekte vertrouwen wordt voor mij niet waargemaakt.

• Deskundigheid/Vakmanschap N.v.t.

Bij een gebruikte auto zijn vaak wel één of meerdere kleine beschadigingen te vinden. Om de auto weer in nieuwstaat te brengen kunnen alle gebruikssporen worden hersteld, maar dit is relatief kostbaar en soms niet in verhouding. Omdat wij het spijtig vinden dat u deze kleine beschadiging over het hoofd heeft gezien hebben we daarom uit coulance herstel aangeboden tegen kostprijs. Wij zijn er desondanks van overtuigd dat u een mooie en betrouwbare occasion heeft, waar u nog veel plezierige kilometers mee kunt maken.

Fijn autobedrijf

We werden goed geholpen, auto stond al klaar voor onze proefrit.

• Service N.v.t.

leuke ervaring prima geholpen

Middelmatig

Bij de aanschaf van onze “nieuwe” auto waren we de koning te rijk. Echter bleek er een gaatje in de achterbank te zitten wat ons tijdens de koop niet is opgevallen, toen wij hier na een week melding van maakte bleek dat toch erg lastig te zijn. Het kon gemaakt worden maar daar moesten we dan wel de volle mep voor betalen. Heel vreemd, bij een “nieuwe” auto het is tenslotte geen pakje melk dat je koopt. Na veel heen en weer gemail en gebel zijn we uiteindelijk tot een compromis gekomen. Wat ik echter erg jammer vind is dat het bedrijf nergens vermeld dat het blijkbaar een gemeenschappelijke pauze heeft en dat ze dan ook niets doen. Even je gerepareerde achterbank er in zetten (wat hooguit een paar minuten werk is) kan pas als men klaar is met de pauze. Dit vind ik toch echt alles behalve klantvriendelijk!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Een geweldige service en adequaat geholpen

Heel goed geholpen, had niet het gevoel dat de verkoper daar zit om het snel te verkopen. Heel meedenkend!

ruime keuze in 2de hand auto's

Heel vriendelijk en klantgericht

Voelden ons klant die niet gepushed werft. Fijne verkoper. Mooie ruime zaak.

Goed Maar kan beter

We hebben de MB GLA 250 bij jullie gekocht Geholpen door Rogier, zeer goede begeleiding. Jammer dat er bij aflevering niet eens een ijskrabber en spons is geleverd. De afknapper was toch wel een beetje toen we weer richting Brabant gingen dat er maar ca een kwart brandstof in de tank zat

• Deskundigheid/Vakmanschap

Vriendelijk personeel, echter de aflevering is mij tegengevallen.

Autobedrijf Allewijn Ott zit in een mooi pand en op een mooie locatie. Het personeel waar ik contact mee heb gehad is vriendelijk en komt goed over. De aflevering van de gekochte auto verliep op zich vlot, alleen bleek dat het bijwerken van de lak op een enkele plek niet gedaan was. Dit heeft men na mijn constatering alsnog gedaan, maar op een manier die ik zelf beter gedaan had. (Snel met een lakstift een likje geven) Als dan onderweg ook nog de tekst verschijnt dat de batterij van de afstandbediening vervangen moet worden krijg ik helaas wel een beetje een katterig gevoel. Sorry, maar dit soort dingen blijven hangen. Had gewoon even wat meer aandacht gegeven voor de aflevering. Kan ik het bedrijf aanbevelen? De keuze geeft alleen JA/NEE. Mijn keuze zou zijn: Ja maar. Ik kan daar zeker terugkomen, maar zal dan meer tijd nemen voor duidelijke afspraken en controle.

Goed advies, Prettige hulpverlening

Als boven : Ik heb niks negatiefs te melden. Prijs /kwaliteit verhouding weet ik niet en moet nog blijken als we gebruik gaan maken van de auto gedurende dit jaar

Zoals het hoofd.

3e auto vertrouwd en netjes

• Deskundigheid/Vakmanschap

vriendelijke benadering, komen niet alle beloften na

nette ontvangst. ze geven rustig de tijd om rond te kijken. Bij de koop van de auto zijn er vanuit de verkoper beloften gedaan over de aflevering. Deze zijn helaas niet nagekomen. Ook maar net genoeg brandstof om thuis te komen. De aanbieding van € 695,-- voor 3 maanden garantie , is mijns inziens erg hoog in vergelijking met andere bedrijven.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Fijn om te lezen dat u een plezierige herinnering heeft aan de aankoop bij ons bedrijf, maar we vinden het spijtig dat u niet geheel tevreden bent. Weliswaar heeft u geen gebruik gemaakt van een servicepakket, maar ook een losse afspraak voor (cosmetische) werkzaamheden proberen we altijd zo goed mogelijk uit te voeren. Helaas heeft het resultaat in uw geval niet geheel aan de verwachtingen voldaan. Uiteraard vinden we dat jammer. We willen nog even rechtzetten dat het genoemde bedrag van € 695 niet alleen voor de Bovaggarantie is en geen drie maar zes maanden duurt. Daarnaast zijn o.a. ook het bijvullen van brandstof, de 40-puntencheck, een onderhoudsbeurt en de eventuele werkzaamheden die daar uit voortkomen onderdeel van de kosten. Onze servicepakketten worden standaard bij aankoop besproken en staan daarnaast ook omschreven op onze website. Wij hopen dat u nog vele kilometers van uw auto zult genieten en zien u graag t.z.t. weer terug.

Mooie zaak .

Vriendelijke en behulpzaam personeel,en met de aankoop zijn we erg tevreden!!

Vertrouwenwekkend

Mijn vrouw en ik zijn onbekend op de automarkt en zochten een dealer die ons een goede auto voor een goede prijs zou kunnen verkopen. Dat is gelukt bij Alewijn Ott. Misschien niet de állergoedkoopste dealer, maar je weet dat je geen auto koopt met een vervelende geschiedenis, en dat je terug kunt komen als er wat aan de auto zou mankeren. We zijn prima geholpen door Marko Voerman. Deskundig, rustig, uitleggend wat we nog niet wisten, koffie erbij, opgehaald bij Alkmaar CS. Enige opmerking die we (achteraf) hadden is dat we voor deze aanschafprijs eigenlijk wel een volgetankte auto hadden verwacht (was niet zo, de tank stond op minder dan half vol) en dat de ruitenvloeistof niet was bijgevuld. Voelde een beetje 'ons bin zuunig' aan.

Aardig en kundig geholpen

Voldoende keus en kon direct een proefrit maken. Prijstechnisch netjes.

Uitstekend geholpen!

Erg blij met onze nieuwe auto! Uitstekende service!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goede service, geen compleet beeld van occasion

Service was top. Helaas wel twee negatieve punten aan de occasion gevonden na de aankoop. Niet genoemd door verkoper.

Tevreden

Goede auto, prettige verkoper

Mooie auto gekocht en deze werd erg goed afgeleverd.

Professionele benadering, geen gedram

Eerste bezoek zonder bemoeienis van verkoper, waardoor ik goed beeld kreeg van de geselecteerde auto. Tweede bezoek met proefrit en goed gesprek over inruil met Herm Jan. Tevens verzekerings voorstel BOVAG (geaccepteerd). Koop gesloten, Jaguar XL. Derde bezoek, afhalen auto. Vriendelijk te woord gestaan door Richard en klein probleem opgelost.

Uitstekende service

Ben zeer goed geholpen door de verkope, kreeg goed advies over de mogelijkheden voor de aankoop en inruil.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goede service, auto mochten we een paar uur mee op proef, oude auto ingeruild en de nieuwe goed afgeleverd. Kortom, tevreden!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Zeer vriendelijk, meedenkend, niet opdringerig en goede service.

• Deskundigheid/Vakmanschap

goede verkoop, maar de service duurt erg lang en is erg karig

contact als je auto wilt kopen verloopt soepel, nu ik nog een defect lampje heb ontdekt, is er na 2 weken nog geen contact of duidelijkheid over wanneer de onderdelen binnen zijn voor vervanging. Ik krijg ook geen reactie meer op mails. Daarnaast wordt de auto zonder automatten afgeleverd, het is gewoon slordig en karig op deze manier

• Deskundigheid/Vakmanschap

Over Autobedrijf Alewijn Ott B.V.

Gemotiveerd werken alle medewerkers nog altijd aan het behoud van de kwaliteit en professionele service waarmee Alewijn Ott sinds 1974 groot is geworden. In de showroom en op het buitenplein staan 250 zorgvuldig geselecteerde kwaliteitsoccasions ruim opgesteld. Voor kinderen is er een speelruimte, zowel binnen als buiten . Door de hoge omzetsnelheid worden de prijzen concurrerend gehouden en zo is een auto uitkiezen bij Alewijn Ott altijd leuk, comfortabel en vertrouwd. Ons universele Bovag autobedrijf is centraal gelegen in Noord Holland bij de afrit van de A9 in Alkmaar (naast het AZ-stadion).