Prima garage en goed geholpen

Klant vriendelijk en een prettige garage , kom er zeker nog een keer terug .

goed en vriendelijk

goed en zonder problemen is alles verlopen bij de aankoop van de auto

• Deskundigheid/Vakmanschap

Betrouwbaar adres en klantgerichte instelling.

Aankoop verliep zonder enig gevoel van pushen door de verkoper. Duidelijke afspraken gemaakt en keurige aflevering op tijd !

• Deskundigheid/Vakmanschap

Op een zeer prettige manier een mooie deal gemaakt!

Een auto gekocht bij dit mooie bedrijf middels verkoper dhr. Roos! Mijn ervaring met hem: vriendelijk, rustig, deskundig, behulpzaam, correct, neemt de tijd voor je, legt duidelijk uit enz. enz. Superblij met deze goede service en de mooie Renault Kadjar. Ik kan dit bedrijf bij iedereen van harte aanbevelen...... Tot ziens....

• Deskundigheid/Vakmanschap

Prettige voorlichting niet op dringend

Erg tevreden over de aanschaf van mijn Volvo xc 60 en over de inruil prijs van mijn oude auto . Goed geholpen door verkoop ( Rogier Waldram).

Prettig en betrouwbaar.

Ben zeer positief over Alewijn Ott, De verkopers zijn prettig in omgang, en er heerst een goede sfeer. Ben er 150 km voor gereden en geen moment spijt van gehad.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Heb daar een BMW aangeschaft voor een nette prijs. De verkoper had aardig wat moeite gedaan om uit te zoeken wat ie voor mijn huidige auto kon geven. Uiteindelijk hebben we een deal gesloten. De velgen van de auto waren niet netjes en stoorde mij de verkoper had me aangeboden om de velgen te herstellen als nieuw. Toen ik hem ging halen zagen ze er uistekend uit en daarboven op viel mij ook op dat er 4 splinternieuwe banden omheen zat. Dat was echt top nu weet ik zeker dat ik met de zomer een mooie autovakantie tegemoet ga.

Uitstekende service !

Een fiat Panda occasion gekocht, En zeer tevreden over de aanschaf, service, en vriendelijkheid van de heren verkopers. In bijzonder de heer Niels Ott. Met plezier gereden van Hilversum naar Alkmaar, en terug ! Kortom zeer tevreden !! Cor Korevaar

• Deskundigheid/Vakmanschap

Verkoop ging goed en netjes

Verkoop ging goed en netjes Maar jammer dat er nog geen trekhaak onder zit. En dat de werkplaats nog geen contact met me heb opgenomen

• Deskundigheid/Vakmanschap

prettig contact en goede afwikkeling

vlotte behandeling bij aan en inruil van mijn auto

• Deskundigheid/Vakmanschap

Zeer tevreden over de service

Bij Alewijn Ott bv. werden we erg fijn behandeld en voelden wij geen extra druk bij onze keuze voor de auto die wij graag wilden hebben. Zowel voor als na de proefrit waren wij vrij in onze keuze

• Deskundigheid/Vakmanschap

Het was heel snel gegaan ben heel blij mee en met de auto alleen kwamen er later achter dat een snee in de band zit.heb ik toen niet gezin. Volgens de monteur van jullie kan het geen kwaad.

Is voor herhaling vatbaar

Vriendelijk ontvangen en.geholpen. Duidelijke afspraken

• Deskundigheid/Vakmanschap

Wij zijn nog niet helemaal klaar

Zie boven.

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid/Vakmanschap N.v.t.

topp

goede service, aardige mensen!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Prettige wijze van zaken doen

Zeer prettig

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goed geholpen met een goede deal.

Ik spreek ook uit ervaring met een aankoop. Alewijn Ott is een firma die staat voor zijn afspraken .

• Deskundigheid/Vakmanschap

Geweldige mooie zaak en overzichtelijk

geweldig goed geholpen door Marco Voerman en ik vond dat er op de auto van die goedkope nr platen zaten verder niet meer over gesproken bij aflevering zag ik dat er luxe nr platen waren gezet vond ik toch een mooi gebaar van de hr Voerman wil hiermee zeggen dat er toch word geluisterd en dat je serieus wordt genomen met vriendelijke groet CG van de Norst

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid/Vakmanschap N.v.t.

Geweldig en absoluut betrouwbaar bedrijf !

Ik heb hier mijn droomauto gekocht. Audi A8, alles erop en eraan. Fantastisch geholpen door Marko Voerman. Dat was al feest :-) . Natuurlijk wat kleinigheden te verhelpen, maar dat doen ze daar in de eigen garage. Een monteur rijd zelf ook zo'n auto dus de kennis volop aanwezig. En 'de liefde voor auto's' ook ! Vind ik erg belangrijk. Ik koop niet vaak auto's (wie van ons wel ?) dus het vertrouwen was voor mij het allerbelangrijkst. Dat heb ik daar gevonden en dat wil ik delen.

Topservice

Zeer goed, degelijk bedrijf. Uitstekende service en nazorg!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Prima en correct geholpen door iedereen

Vriendelijke mensen en goed ook dat de werkplaats bij controle ontdekte dat er iets flink mis was met het koelsysteem,voordat ik hem kocht.

eerlijk

ik had nieuwe auto gezien ik denk ik reageer schrok in eerste instantie van inruil prijs voor auto kwam er achter dat andere garages minder gaven dus denk waag toch de gok kreeg er nader hand nog iets meer voor dus wij ook blij. en nieuwe auto bevalt erg goed ben er goed geholpen door niels. ben blij met toyota bevalt erg goed

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goede service en vlot afgehandelde verkoop

Een werkelijk prachtige Alfa Giulia 2.0T Veloce Q4 bij Alewijn Ott gekocht met inruil van mijn Alfa 159. De verkoop ging dermate vlot dat ik er nog steeds een beetje beduusd van ben dat ik deze Giulia naast huis heb staan :). Waarschijnlijk is de auto nieuw met run on flat banden geleverd, dit omdat er geen bandenreparatiekit bij zat. De huidige banden zijn echter geen run on flat banden, waardoor ik een bandenreparatiekit wel had verwacht. Dit was voor Ott geen probleem, deze werd alsnog kosteloos toegestuurd. Het enige minpunt was dat er op de verkoopsites, ook op de eigen site, stond dat er een onderhoudsboekje bijzat en de auto dealeronderhouden was geweest. Achteraf kon dit, doordat de auto is geïmporteerd, niet (meer) worden aangetoond. Er zat inderdaad een onderhoudsboekje bij, maar deze was nieuw en niet ingevuld. Dit vind ik jammer, omdat ik nu niets weet over de onderhoudshistorie. Overigens waren alle bijbehorende boekjes aanwezig en gloednieuw bijbesteld. Wel heeft de auto bij binnenkomst een beurt en een verdere controle gehad, zodat er weer 15.000 km mee gereden kan worden. De werkplaatsorder/interne factuur hiervan is overhandigd. Al met al ben ik heel tevreden met de wijze waarop de verkoop en mijn inruil is afgehandeld.

Top, overtreft mijn verwachting

Bagagewagentje gekocht en vandaag opgehaald. Alles keurig geregeld, wagentje extra gecontroleerd, ik kreeg meer dan we overeengekomen waren! En zeer vriendelijk ontvangen en geholpen. Dat kom je helaas nog maar weinig tegen.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Rogier owns 5 stars. Super motivated and outstanding knowladge.

See above

• Deskundigheid/Vakmanschap

Over Autobedrijf Alewijn Ott B.V.

Gemotiveerd werken alle medewerkers nog altijd aan het behoud van de kwaliteit en professionele service waarmee Alewijn Ott sinds 1974 groot is geworden. In de showroom en op het buitenplein staan 250 zorgvuldig geselecteerde kwaliteitsoccasions ruim opgesteld. Voor kinderen is er een speelruimte, zowel binnen als buiten . Door de hoge omzetsnelheid worden de prijzen concurrerend gehouden en zo is een auto uitkiezen bij Alewijn Ott altijd leuk, comfortabel en vertrouwd. Ons universele Bovag autobedrijf is centraal gelegen in Noord Holland bij de afrit van de A9 in Alkmaar (naast het AZ-stadion).