Professioneel autobedrijf

Zeer positief over alewijn. Klant gericht, uitgebreid gesprek en testen van een auto. Mogen andere autobedrijven van leren!

goede service

bijna al mijn auto's komen bij alewijn vandaan.wegens de jonge auto's met weinig km.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prettig, duidelijk en informatief.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede service \r\nPrima contact met de verkoper

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Klein probleempje werd gelijk naar behoren opgelost met de welgemeende excuses erbij.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb hier een nieuwe auto aangeschaft en werd hierbij deskundig geholpen. De kennis van de verkoper was ook zeer goed.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede eerste indruk, klantvriendelijk, kon alle vragen beantwoorden, geen mooie verkoop verhalen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf jammer dat de auto niet op een wat leukere manier werd aangeboden bij het ophalen, voor de rest Prima service !!

• Service N.v.t.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Erg goed goede hulp continue

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Van begin tot eind prettig

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer professioneel, deskundig en bovenal ook klantvriendelijk!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer snel en vakkundig geholpen\r\nVlotte en leuke afhandeling.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vanaf het eerste contact moment tot de aflevering. Top service. Ik kan er echt niks anders van maken. Prijs/kwaliteit is zeer goed. Je krijgt ook echt een betrouwbaar gevoel en dat is wat ik zeer belangrijk vind.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima occassions, prijzen en personeel. Veel keus, eerlijk inruil-prijs voor m\'n oude auto en uitstekend geholpen. Eigenlijk niets dan lof voor het bedrijf.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vandaag auto opgehaald. Gekocht zonder garantie en beurt, want ik dacht dat dit een betrouwbaar en net bedrijf was. Van tevoren gevraagd of de auto netjes onderhoud heeft gehad en of de auto niet direct onderhoud nodig had. Blijkt bij aflevering dat de auto 5.000km geleden al aan een onderhoudsbeurt toe was. Helaas wilde het bedrijf hier mij niet in tegemoet komen, ik kon een afspraak maken voor een beurt welke ik ook gewoon moest betalen. Ik had zelf beter onderzoek moeten doen was het antwoord. Niet netjes!

Het spijt ons dat de communicatie over de servicepakketten niet goed is verlopen. Onze auto’s zijn altijd goed onderhouden, maar het is zeldzaam dat de vorige eigenaar vlak voor het inleveren van de auto eerst nog onderhoud laat uitvoeren. Het antwoord dat de distributiesnaar nog niet aan vervanging toe is, wil dat dan ook niet zeggen dat de auto helemaal niet aan onderhoud toe is. Blijkbaar zijn onze servicepakketten onvoldoende toegelicht en was in uw geval een servicepakket een betere keuze geweest dan de laagste prijs. Wij nemen uw kritiek dan ook zeker ter harte.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf een Mercedes 180 estate gekocht voor ruim 18000 euro\r\nincl.6 maanden BOVAG!! garantie nu blijkt op 21 maart de spanner van de distributie stuk te zijn uiteraard garantie echter ik zit al 23 dagen te wachten op mijn auto elke keer is er een andere smoes er wordt gezegd de monteur is ziek als ik dan vraag hoe het gaat als dee monteur nog 5 weken ziek is wordt er door ene Rick medegedeeld dat het dan nog wel zo lang zal duren inmiddels is de enige gekwalifiseerde monteur sinds 5 dagen weer aanwezig echter ik heb nog steeds mijn auto niet terug ik vindt dit waanzin en zeker vreselijk genoei door de werkplaats van Uw firma.

Inderdaad een ongelukkige samenloop van omstandigheden. Kleine reparaties kunnen meestal tussen de bestaande planning worden uitgevoerd, maar als de spanner van de distributie en dan ook meteen de gehele distributieketting moet worden vervangen is dat veel werk. Om het risico op gevolgschade uit te sluiten is de auto meteen achter gebleven, hebben we direct een vervangende auto meegegeven en is een aanvang gemaakt met de reparatie. Als de monteur, die de onderdelen heeft gedemonteerd, dan tijdelijk uitvalt door griep, is er kans op fouten als een andere monteur de onderdelen gaat monteren. Wij hebben in dit geval gekozen voor de veilige, maar wat langduriger oplossing. Wij vertrouwen er op dat u na deze garantieklus nog lang plezier zult hebben van uw Mercedes.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Over Autobedrijf Alewijn Ott B.V.

Filter op Taal