De klant staat centraal

Uitstekende en zeer tevreden over hoe men met de klant omgaat. Er wordt geluisterd naar de wensen van de klant. De auto die ik nu gekocht was zelfs boven verwachting en was de hele afhandeling keurig

geweldige auto gekocht

Micha heeft echt een geweldige auto voor ons gevonden, wederom tevreden over de service en diensten van jullie garage.

Nette aflevering en hulp

Ik heb mijn auto hier gekocht, ik werk netjes geholpen en ook na de 2e keer komen kijken en een proefrit was dit bedrijf erg netjes. Goeie kwaliteit en alles waar ik om gevraagd had werd uiteindelijk op orde gemaakt. Goeie ervaring 5 sterren

prima afhandeling, uitgebreide keuze

de ontvangst in ongedwongen en de staf is behulpzaam met het advies. Daarnaast is men klantgericht in de opvolging van de wensen qua aflevering.

Keurig autobedrijf

Zeer net en beleefd personeel met verstand van zaken. Professioneel en transparant bedrijf. Bij aanschaf auto alle afspraken netjes op papier gezet en bij oplevering één-voor-één keurig en grduli met mij doorgenomen. Klein dingetje dat niet helemaal in orde was werd gelijk verholpen.

Er werd goed naar ons geluisterd

Leuk en vriendelijk beholpen,en er werd tijd aan je besteed.

Vriendelijk en hulpvaardige mensen alles was keurig geregeld toen we de auto kwamen halen Zeker aanbevelen bij andere mensen.

Een autobedrijf waarbij je met een gerust hart een auto kunt kopen en verkopen

Allewijn Ott kenmerkt zich door hun professionele houding, vakkennis en klantvriendelijkheid. De gekochte auto werd compleet afgeleverd zoals het hoort voor een auto van deze klasse, incl. de wensen van onze kant. Niks geen handjeklap, gewoon duidelijk en transparant. Prima bedrijf waar wij zeker nog een keer terug komen.

Erg fijne omgang in de onderhandelingen, verkoper adviseerde mij ook op een goede auto verzekering in vergelijking met mijn oude verzekeraar wat veel betere opties had.

Prima!

Goede service, prettig geholpen in de winkel en uiteindelijk ook een auto gekocht.

Vertrokken als tevreden klant

Na een Renault Captur uit 2014 gekocht te hebben, bleken na ca. 1 jaar en 12.000 km. 3 van de 4 banden uitgedroogd. Een ervan kwam zelfs door slijtage niet door de apk. Na een telefoontje ben ik even gaan praten met Rick van de werkplaats bij Alewijn Ott. Een vriendelijke jongeman, die na mijn verhaal vond dat ik daar niet eerder de deur uit kon lopen voordat ik werkelijk tevreden zou zijn met de oplossing. Die oplossing werd gevonden: 4 nieuwe allweather banden werden geleverd met een aanzienlijke korting. Ik was er tevreden mee. Hulde aan Rick, iemand die zijn vak verstaat.

Top verkoper

Wij hebben een mooie mercedes B180 gekocht bij deze garage, de verkoper Marco heeft ons heel fijn geholpen. Gelijk bij de kennismaking hadden we al een fijne klik die ons zeker heeft geholpen om de auto te kopen. Marco is een spontane man en zeker niet opdringerig.

Prima one-stop-shop

Prima one-stop-shop

Goed bedrijf in mooie ambiance, met een prettige sfeer

Ik zocht een fijne auto om de voor mij langere afstand tussen Texel en Vlaardingen te overbruggen. Het werd na Inruil van m'n (super fijne ) Audi A1 een mooie BMW 320I. Onder garantie zijn er wat puntjes die ik belangrijk vond, in prettig overleg verholpen.

Netjes en professioneel geholpen met een realistische kijk.

Netjes geholpen door Marco. Van het begin tot het eind alles netjes afgehandeld. Waar we om vroegen, kon worden geregeld.

Een autobedrijf zonder fratsen

Onlangs 3e auto gekocht bij AlewijnOtt. Eerlijke en vriendelijke verkopers. Wat je ziet is wat je krijgt. Goede service en klantvriendelijkheid. Volgende auto koop ik ook zeker daar.

Goed en snel geholpen

Er was voor mijn wensen maar 1 auto beschikbaar dus dat was makkelijk er was niets te kiezen. Ben er samen met mn man geweest en die deed de geldzaken. Wel heel jammer vond ik dat we het sterretje in het voorraam niet eerder hadden gezien en er zaten geen vloermatjes in en dat vinden wij wel heel vreemd bij zo een jonge auto. Met vriendelijke groet Mevrouw van Roosmaelen

uitstekend geholpen

We zijn prettig en uitstekend geholpen door vertegenwoordiger Marko. Na de aankoop zelfs een leenauto gratis ter beschikking gesteld. De Opel Karl zag er bij oplevering perfect uit. Al met al een aanrader om bij Alewijn Ott een auto te kopen. Wij zijn zeer tevreden.

Ze hebben een mooi aanbod van auto's

Is alleen beetje jammer als je een servicebeurt van ruim €900,- Laat doen dat de auto banden dan niet even op de juiste spanning worden gebracht.

Professioneel autobedrijf

Zeer positief over alewijn. Klant gericht, uitgebreid gesprek en testen van een auto. Mogen andere autobedrijven van leren!

goede service

bijna al mijn auto's komen bij alewijn vandaan.wegens de jonge auto's met weinig km.

Prettig, duidelijk en informatief.

Goede service \r\nPrima contact met de verkoper

Klein probleempje werd gelijk naar behoren opgelost met de welgemeende excuses erbij.

Ik heb hier een nieuwe auto aangeschaft en werd hierbij deskundig geholpen. De kennis van de verkoper was ook zeer goed.

Over Autobedrijf Alewijn Ott B.V.

Gemotiveerd werken alle medewerkers nog altijd aan het behoud van de kwaliteit en professionele service waarmee Alewijn Ott sinds 1974 groot is geworden. In de showroom en op het buitenplein staan 250 zorgvuldig geselecteerde kwaliteitsoccasions ruim opgesteld. Voor kinderen is er een speelruimte, zowel binnen als buiten . Door de hoge omzetsnelheid worden de prijzen concurrerend gehouden en zo is een auto uitkiezen bij Alewijn Ott altijd leuk, comfortabel en vertrouwd. Ons universele Bovag autobedrijf is centraal gelegen in Noord Holland bij de afrit van de A9 in Alkmaar (naast het AZ-stadion).