Top instructeurs

Mijn CE rijbewijs gehaald. Frank en Ron twee top instructeurs!

Top service!

Goede en vakkundige kennis!

De rijschool voor de motor!

Super docenten, goed materiaal en leerzame lessen. Guy, Jaqcueline en Rob, bedankt voor de rijlessen en tot op de weg!

Zowel qua lessen als administratief prima geregeld

Prettig dat niet alleen de lessen goed verlopen, maar ook de administratieve ondersteuning erg prettig en goed geregeld is.

Zeer professionele rijschool met top instructeurs

Zeer goed begeleid in het traject om mijn lzv certificaat te halen. Zowel door de mensen op kantoor, als door de instructeur

Deskundig en zeer vriendelijk

Deskundig en zeer vriendelijk altijd behulpzaam en oplossingsgericht werken.

Super rijschool

De rijschool is heel goed fijne instructeurs die me heel goed geholpen hebben met tips en tricks zodat ik makkelijk allebei de examens in een keer halen kon

Uitstekende rijschool

Uitstekende rijschool met goede rijinstructeurs die over veel ervaring beschikken.

Mooie en leerzame lessen gehad!! Aan te raden bedrijf

Duidelijke en goede uitgelegde lessen gehad, een aan te raden bedrijf!!

Prima rijschool

De derde keer eindelijk geslaagd voor het be rijbewijs. Gezien ik bijna nooit rij, wist ik van tevoren dat het niet gemakkelijk zou worden. Bij de derde poging ingepland bij meneer Breidenbach. Wat een goede leraar. Meneer gaf echt les. Waar zijn voorgangers je meer zelf lieten rijden, bleef hij keer op keer fouten aangeven en legde uit hoe dit beter opgelost kon worden. Hier heb ik in 2 uur les meer geleerd, als in de 9 voorafgaande uren. Kantoor was overigens ook goed geregeld. De dames zijn vriendelijk en punctueel.

Top rijschool!!

Heel fijn en duidelijk en top opleider!!

Fijne rijschool

Goede les met duidelijke instructie en tips.

Keurig nette wagens en locaties! Instructeurs met veel ervaring en dosis humor. Erg naar mijn zin gehad in het leren voor het rijbewijs C. alles in 1 keer gehaald door behulp van Verkeersschool Keijbeck. Bedankt!

Fijne rijschool. Vriendelijke receptioniste en fijne rijinstructeur gehad.

Een goede rijschool en fijne rijinstructeur gehad. Goed advies gekregen na een intake les en vervolgens in 1 keer geslaagd voor mijn motorrijbewijs. Enige min puntje was (maar dat is afhankelijk van het weer en tijd van het jaar)dat ik in het donker en in de regen heb gelest en dat vond ik minder. Mvg Richard

goede instructeurs

heldere comunicatie goede vriendelijke medewerkers

Perfect!

Van aanvragen rijopleiding tot het behalen ervan alles netjes en duidelijk geregeld en gecommuniceerd door de firma Keijbeck. Goede duidelijke instructeur. Weet wat van je gevraagd wordt tijdens het praktijk examen.

Ik heb goed ervaring gehad!

...

succesvol afgerond

vriendelijke instructeur met veel ervaring en een heldere uitleg. rijbewijs BE met succes afgerond.

Dikke pluim

Ik vond hele fijne en leerzame lessen van rij instructeur Tim!

Top uitlegt

Goede uitlegd gekregen

Goed voorbereid op examen BE

Op 21-11 de dagopleiding BE gevolgd met afsluitend een CBR-examen Rijopleiding waar de "leerling" centraal staat. In korte tijd en met opoffering van pauze heeft instructeur Jos Paes mij de belangrijkste vaardigheden van het BE-rijbewijs aangeleerd. Met positief resultaat. Met dank aan Jos en Keijbeck. Tijs Bos, Bakkerij Heerschap

Super fijne en kundige mensen

Rijbewijs c1 gehaald in 1e keer

Fijn meedenkend bedrijf top rij instructeurs

Rijbewijs c en ce behaalt top bedrijf

Oude Rijksweg Noord 62 A

6114 JG Susteren