Leuke leerzame ervaring

Ik ben erg blij geweest met een instructeur als Marco lebens! Altijd gezellige lessen en heb door hem moeiteloos leren rijden super bedankt!

In 2 maanden rijbewijs D en Code 95

Uitgebreide klassikale theorie-opleiding gevolgd voor rijbewijs D en Code 95 met fijne instructeurs. Dit vergroot de slagingskans enorm (vind ik). De bus-rijlessen in blokken van (meestal) 4 uur en praktijklessen voor Code 95 waren zeer leerzaam en met vriendelijke instructeurs. Alle toetsen en examens eerste keer geslaagd. Niet te vergeten: de gratis koffie is ook echt lekker.

Zeer tevreden over het hele traject

De theorielessen waren goed en duidelijk. De praktijklessen met de bus waren goed en je werd ook het vertrouwen gegeven dat je het kunt. Ook in de pauzes werd er goed voor je je gezorgd.

Alles is door Roger perfect in beeld gebracht en gepland. Uiteindelijk heeft dit geresulteerd in een snel resultaat! Het eerst kind van de 4 is in bezit van het rijbewijs waarvoor enorme dank! Op naar de volgende!

Super goede rijschool

Heel veel geleerd, Heel veel geduld hebben deze mensen. Leuke instructeurs en Heel leerzaam! Zeker een aanrader

Met Rob leer je autorijden op een super goede en gezellige manier! Team Rob!!

Goed georganiseerde rijschool.

Goede begeleiding, organisatie en communicatie. Voor de start van de weglessen had ik iets meer instructie kunnen gebruiken. Desalniettemin alles in 1 x (wederom; 25 jaar geleden ook mijn B-rijbewijs met hulp van Keijbeck gehaald)

Super goede ervaring

Correcte professionele begeleiding . Op nog geen 6 weken mijn D rijbewijs incl code 95. Opleiding op hoog niveau. Theorie en praktijk en rijlessen zeer goed geregeld.

Leerzaam en leuk

Ten eerste vond ik het heel prettig dat je 2 uur rijles had plaats van 1 uur, de rijschool plant de lessen precies in zoals het jou het beste uitkomt. Telefonisch zijn ze goed te bereiken. Mijn rijinstructeur was een hele leuke man, geduldig en kon goed uitleggen hoe je iets moest uitvoeren.

Gezellige leerzame dag

duidelijke uitleg en goede voorbereiding op het examen. Problemen onderweg die uiteraard ooit voor kunnen komen werden direct opgelost.

Snelste, eerlijkste en allerbeste rijschool

Mijn credits gaan naar Frank! Geweldige instructeur, zeer kundig in zijn vak met een goede mensen kennis waardoor ook een goede inschatting gemaakt word wat je nodig hebt. Ze laten je echt niet te veel onnodig lessen ( mits nodig) rijden waardoor je een afgestemd pakket krijgt aangewezen. Bedankt voor de paar leerzame, leuke uren!

Alles prima en duidelijk geregeld.

Alles prima en duidelijk geregeld.

Goed geregeld alles!

het was een fijne ervaring.

De lessen van 2 uur waren heel fijn, want je bent daardoor veel sneller klaar met je rijbewijs. Mijn instructeur was heek rustig, heb nooit echt stress gehad in de auto daardoor. Dit vond ik erg fijn

Eerste keer geslaagd dus tevreden!

De planning vond ik weinig flexibel, drie ochtenden les, een week geen les, drie ochtenden les, bijna twee weken geen les, weer twee ochtenden les en de derde dag examen. De instructeur wijzigde twee dagen voor het examen dat vond ik echt niet fijn.

Is heel goed rijschool

Dankzij hen heb ik mijn rijbewijs gehaald. Mijn rij-instructeur was geweldig. Ik bedank hem voor zijn harde werk.

Fijne rustige instructeur gehad die mij goed begeleide.

Allemaal prima en professioneel geregeld

Zowel de planning, facturatie, communicatie maar natuurlijk ook de rijlessen zelf: het is "gewoon" prima geregeld! Bedankt Frank, Dick en Edu voor de leuke lessen en de begeleiding richting het CE rijbewijs.

Top rijschool

Goed advies gehad en in een keer geslaagd

Niks op aan te merken

Niks op aan te merken

Top rijlessen

Supper fijne rijschool

Vakkundige rijschool!

Ik heb geen slecht woord over deze rijschool. Goeie planning, flexibel, en vakkundige instructeurs.

Goede rijschool

Mijn ervaring was best goed alleen soms wisselende instructeurs .

Fijne instructeur die fred. In 2 uur les alles goed uitgelegd.

2 uur les voor aanhanger dubbelas. En hoppa geslaagd

Uitstekend en boven verwachting

Keijbeck heeft mijn rijbewijs D verzorgt in opdracht van Hermes. Zodra ik door het starttraject van Hermes was werd ik overgeleverd aan Keijbeck die vanaf begin tot eind alles geregeld hebben met prima communicatie. Het regelen van mijn Theorieboeken, het inplannen van mijn theorie examen, het regelen van mijn 2 cursusdagen code 95 en natuurlijk het adequaat verzorgen van mijn rijlessen en praktijkexamen. Contact met Keijbeck was altijd vlot en prettig. De instructeurs zijn van hoog niveau en de cursusdagen zijn zeer soepel verlopen. Niet onbelangrijk dat tijdens de soms lange rijlessen best gezellig gebabbeld kon worden. Keijbeck is voor mij zeker een aanrader en als ik in de toekomst toevoegingen aan mijn rijbewijs ga doen kom ik hier zeker terug.