Fijn en professioneel bedrijf!

Goed geholpen en snel geschakeld!

Mooi bedrijf met fijn personeel!

Mooi bedrijf, prachtige collectie en fijn personeel!

Prachtig aanbod, top service en denken mee in financieringsrichtingen.

Van oriëntatie tot het eind van aflevering een zeer goede service. Goede afspraken over garantie en de communicatie was erg goed.

Een professioneel autobedrijf!

Andere auto gekocht. Zeer goed geholpen en goede aflevering van de auto. Stond er super mooi bij!

Zeer goede service

Mijn ervaring is, zeer goede nette auto gekocht die onderhouden is van A-Z en door hun zelf na gezien en alles gecontroleerd. Netjes gepoetst en zeer goed afgeleverd. Auto’s worden netjes met garantie verkocht zoals het hoort. Ik zou met volle bewust zijn ooit mijn andere auto daar aankopen en of inruilen. Ga zo door mannen Thanks voor alles Groetjes van een Audi a3 bezitter

Ik heb hier een leuke auto gekocht, de auto is top! Zeer goede service, vriendelijk en kundig personeel! Ik raad iedereen zeker aan om naar Automobielbedrijf H. Brandsen B.V. te gaan. Groeten, Thuiszorg Popal

Fijne en correcte communicatie

De communicatie vooraf om mijn auto in te ruilen was transparant en duidelijk. Geen snelle verkooppraatjes en er werd tijd genomen om alles rustig door te nemen, zonder enige vorm van verkoopsdruk. Mooie showroom met idem occasions.

Perfecte transparante aankoopservice

Op aanraden van een vriend naar Brandsen gegaan. Goed advies en geen gladde verkooppraatjes. Auto was snel geïmporteerd en geleverd geheel volgens de afspraak. Zeker een aanrader!

Betrouwbaar bedrijf met goede service

Al jaren klant en altijd meer dan tevreden over de goede service. Vriendelijke mensen en prettig in omgang.

Top bedrijf

Snelle handel Geen getouwtrek Altijd goed Vriendelijke en gastvrije zaak

Veel echte/mooie auto’s en top kwaliteit

Prima onderhandelen met Rik mooie auto gekocht netjes afgeleverd geen enkele opmerking, als je opzoek bent naar een andere auto is dit zeker aan te bevelen.

Plezierig geholpen, vlotte afhandeling.

Plezierig geholpen, vlotte afhandeling.

Mooi bedrijf met prachtige auto's.

Een mooie Audi SQ5 gekocht. Vriendelijk geholpen door Rik en plezierig zaken gedaan.

Mijn aankoop en inruil als serieus, zeer prettig en betrouwbaar ervaren

Range Rover Sport gekocht. Prettig en betrouwbaar contact. Komen afspraken na. Bieden auto’s voor goede en niet overdreven prijzen aan. Netjes 6 maanden garantie en afleveren zonder extra kosten, goede inruilprijs. Ik voelde mij serieus genomen, ben nogal kritisch. Onderhandelen over aankoop en inruil op professionele manier. Service is uitstekend! Mijn aankoop als zeer prettig ervaren en Rik is een prettig en kundig persoon die je graag in je bedrijf wilt hebben. Hebben hier eigen nette werkplaats, pluspunt.

Goede en snelle handel en afwikkeling

Prima ontvangst en vlotte handel.

Enorm klantvriendelijk

Vanaf het eerste moment was het contact goed. Ze zijn enorm flexibel en denken graag mee. Zo moest ik nog een laadkabel hebben en gezien de actieradius van de auto was het ook geen enkel probleem om deze thuis te bezorgen. Contact zowel digitaal als fysiek was goed en een testrit maken was geen enkel probleem. Kreeg alle vrijheid en het vertrouwen. Dat voelt goed en geeft een fijn gevoel.

Hele fijne aankoop ervaring

Fijne verkoper, die tijd neemt en zaken uit te leggen en vanuit vertrouwen zaken doet. Ook ophalen van de auto was een leuke ervaring.

Ze doen alles aan een top ervaring, zelfs als het even tegen zit

Mooie auto gekocht Goede service Bij beurt voor aflevering 1 onderdeel was er niet, uitstel van aflevering noodzakelijk, ze vonden het zelf bijna erger dan wij

Zeer prettig

De algehele sfeer en netheid van dit bedrijf doen zeer prettig aan. Vriendelijk personeel.

Zeer correct en vriendelijk.

Professioneel

Albert Plesmanstraat 34