Geen gladde praatjes, meedenkend en een uitstekende aftersale

Vaak koop je een auto in en met emotie. Ondanks serieus veel auto's verder had ik door de emotie nog zaken over het hoofd gezien. Na ondertekening, betaling en wegrijden kwam ik erachter wat ik over het hoofd gezien had. Hierover had ik 's avonds laat nog een mail gestuurd. De volgende dag is hierover direct terug gebeld. Niet alleen om mijn verhaal nogmaals te horen nee maar ook zonder dat ik dat wist ook al met de oplossing komen. Kijk dat noem ik uitstekende aftersale. Uiteindelijk heb ik er een goed gevoel aan over gehouden en kan ik u die dit leest met volle overtuiging naar Brandsen auto sturen. Vast veel plezier met uw aankoop

Goed bedrijf is aan te bevelen!!!

Zeer tevreden over hr.Rik van Leeuwen vooral wat betreft het afleveren!

Klant vriendelijkheid

Goede communicatie mbt problemen/ oplossingen en facturering

Zeer vriendelijke en persoonlijke benadering en een geweldige service.

zeer goed

Ik heb mijn nieuwe auto nog niet opgehaald maar tot dusver keurig geholpen

zeer correct

Prettige ervaring

Goed en betrouwbaar

Omzettende goede service en weer voortreffelijk geholpen bij aankoop nieuwe auto. Ga zo door!

Professioneel, deskundig en prettige sfeer

Wederom is aangetoond dat bij dit bedrijf de verkoop en aankoop van een auto een persoonlijke aangelegenheid is. Ondanks dat een dergelijke activiteit zakelijk wordt benaderd blijft de klant centraal staan.

Geweldig, Verkoop en werkplaats staan altijd klaar voor info en hulp.

Zoals gezegd, Verkoop en werkplaats staan altijd klaar voor info en hulp.

Fijn geholpen met als resultaat een mooie auto

We zijn prettig door Rik geholpen bij de koop en inruil van onze vorige auto. De nieuwe auto is naar volle tevredenheid opgeleverd. Bedankt!

Altijd goed

Vandaag voor bandenwissel. APK en kleine beurt geweest. Bleek de auto over 3 maanden toe aan grote beurt. Kon direct en kon er zelfs op wachten. Lekker boven in de wachtruimte gewerkt, lekkere koffie!

Alle verwachtingen overtroffen

Afgelopen tijd 2 auto's ingeruild en 2 auto's gekocht bij Brandsen. Op een zeer prettige manier ben ik geholpen door Rik. Ik kon met hem snelle deals maken op basis van realistische inruilprijzen. De lat ligt hoog bij dit bedrijf en dat is te merken aan de communicatie van alle medewerkers, het serviceniveau en de betrouwbaarheid. Daarnaast zijn het echte autoliefhebbers, net als ik:)

Mooi familie bedrijf waar kwaliteit en service de norm is.

Trots familiebedrijf. Mooi ruim aanbod aan auto's en services. Persoonlijke aandacht, knowhow en passie voor auto's. Rik is een top verkoper. Hij heeft kennis, rust, empathie en oog voor de wensen van de klant. Van eerste kennismaking, tot koop en aflevering staat de K van Kwaliteit en de S van Service bovenaan. Keep up the good work team Brandsen.

Uniek

Top verkoper. Komen 100% na wat er is afgesproken

Al meer dan 20 jaar klant, top familiebedrijf!

Vele auto’s inmiddels bij Brandsen gekocht en ingeruild. Altijd correct en reëel. Goede service en altijd mee willen denken met de klant.

snel en goed geholpen

fijn bedrijf , goede verkoper.

Snelle en goede afwerking

Komen goed hun afspraken na

Persoonlijke service van hoog niveau

Ik ken dit bedrijf nu al ruim 11 jaar en heb er, zowel privé als zakelijk, al diverse auto's gekocht en in onderhoud. Wat mij aanspreekt is het persoonlijke contact. Je bent er geen anoniemen klant, maar men kent je echt persoonlijk. Een auto kopen ? Geef Sjaak door wat je zoekt en binnen no-time heb je een aantal voorstellen waarbij er ook goed wordt meegedacht wat de beste keus is. Voor mij alle reden om nergens anders te gaan shoppen

Oprechte en eerlijke verkoper, zoals het normaal zou moeten zijn

Mijn 1e contact in 2018 met verkoper Rik was al prima, no nonsense en niet opdringerig. Duidelijke uitleg en meedenkend bij de aanschaf van een XC60. Deze week een 2e hands auto bij Brandsen gekocht en wederom een prettig contact. De kans dat we weer een auto daar kopen, dan wel nieuw, dan wel gebruikt is zeer aanwezig.

Top bedrijf

Erg prettig, snel en concreet geholpen!

Via internet de auto gevonden bij Brandsen via app die aangegeven wordt op de site contact opgenomen en was de verkoper zelfs bereid om 's avonds na sluitingstijd voor ons naar de zaak te komen zodat wij de auto konden bekijken! in eerste instantie ging de koop vanaf onze kant niet door, maar toen we enige tijd later het financieel rond hadden was de service nog niets verminderd en werden nog steeds concreet eerlijk en snel geholpen! Al met al super goed verlopen!

Snel en goed geholpen!

Albert Plesmanstraat 34 3772 MN Barneveld