Goed geregeld

Fijne ontvangst, prima instructeur, goede begeleiding

• Wat vond u van de locatie en de bereikbaarheid waar de opleiding/training werd gehouden?
  • Voor welk rijbewijs bent u opgeleid? BE (aanhangwagen achter auto)
  • Wat levert de opleiding/training voor u op in het dagelijkse werk? De behandelde stof in de opleiding/training kan ik goed gebruiken
  • Waren de leermiddelen/materialen die u tijdens de opleiding/training heeft gebruikt een aanvulling op de opleiding/training? Ja

Hele fijne rijschool

Prettige rijinstructeurs die je op een kordate wijze de kneepjes van de rijvaardigheid bijbrengen.

• Wat levert de opleiding/training voor u op in het dagelijkse werk? N.v.t.

De leraar bij de praktijklessen was erg duidelijk met zijn uitleg.

Ik heb een erg fijne ervaring. De leraar was duidelijk met zijn uitleg en wat was het een lieve man. Naast dat het spannend was heb ik het erg naar mijn zin gehad. Bij het examen had ik erg veel spanning, maar de leraar liet me geloven in mezelf. Het examen verliep ook goed. Ik heb een erg fijne ervaring gehad bij KEMP!

• Wat levert de opleiding/training voor u op in het dagelijkse werk? N.v.t.

Het was een leuke en goeie ervaring

Het was gezellig en het was leerzaam want ze vertelde je nog een paar regels opnieuw

• Voor welk rijbewijs bent u opgeleid? AM2/4 (bromfiets/brommobiel)
  • Wat levert de opleiding/training voor u op in het dagelijkse werk? De behandelde stof in de opleiding/training kan ik voor een deel goed gebruiken

Kemp Rijopleidingen was precies wat ik nodig had!

Kemp Rijopleidingen heeft mij enorm gesteund in het bijzonder Johan. De theorie voor mijn C1 rijbewijs was mijn grootste struikelblok maar naar meerdere malen gezakt te zijn en de moed in mijn schoenen was gezakt was daar Johan die mij altijd belde met de vraag wanneer ik weer voor mijn theorie ging. Dit was precies wat ik nodig had, mijn stok achter de deur om door te blijven gaan met mijn theorie. Samantha heeft mij fantastisch begeleid bij de praktijk waar door ik mijn rijbewijs in 1x haalde. Enorm bedankt voor alles!

• Voor welk rijbewijs bent u opgeleid? C1 (camper)

Rustig lessen en geduldige instructeur

Ondanks veel ervaring met aanhang wagen rijden en een caravan trekken rijden toch voor gekozen voor E achter B te gaan halen om op de toekomst voorbereid te zijn. Met gezonde wedstrijd spanning naar de les gegaan en door de duidelijke rustige uitleg en geduld van de instructeur volledig op mijn gemak gereden en veel op de moeilijke handelingen geoefend. Door veel naar het CBR te rijden en daar te keren is het niet spannend meer als je komt voor het examen. Ik ben blij dat ik het heb gedaan en veel geleerd om nog veiliger en makkelijker met een aanhanger te rijden. Bedankte.

• Wat levert de opleiding/training voor u op in het dagelijkse werk? N.v.t.

Van begin tot eind ontzorgt

Er wordt goed en duidelijk gecommuniceerd. Afspraak = afpraak. Instructeurs die duidelijk hun sporen hebben verdiend en het maximale uit je weten te halen. Kemp werd me aanbevolen en dat is niet voor niets.

Hele goede school

Klantvriendelijk.

Goede lessen, vriendelijk personeel

Van begin tot eind goed geregeld, fijn personeel. Goede lessen, flexibel als er lessen aangepast moesten worden. Gezellig :)

• Voor welk rijbewijs bent u opgeleid? C1 (camper)

Ben altijd fantastisch geholpen met het behalen van mijn rijbewijs categorie C.

• Voor welk rijbewijs bent u opgeleid? C(E) (vrachtwagen/+ aanhanger)
  • Waren de leermiddelen/materialen die u tijdens de opleiding/training heeft gebruikt een aanvulling op de opleiding/training? Nee

De lessen zijn leerzaam en prettig om te volgen bij Kemp

Vandaag mijn C rijbewijs gehaald! Fijne top instructeurs. Prettige en leerzame lessen gehad. Receptie en planning denken met je mee. Op naar de CE lessen!

Vriendelijke en ervaren instructeurs

Zowel voor theorie als praktijk ben je hier zeker aan het juiste adres!

Zeer leuke dag

Heb mijn be cursus gevolgd. En ben zeer tevreden over hoe het gelopen is. De instructeur thijs is een zeer weize man die weet wat die doet. Het contact wat gelopen is met zijn collega johan was ook een zeer aangename ervaring.

• Voor welk rijbewijs bent u opgeleid? BE (aanhangwagen achter auto)

Rijles zelfs met ervaring best een uitdaging.

Nu had ik mijn C rijbewijs al heel wat jaartjes. Maar als je dan voor je CE op gaat, blijkt dat je jezelf toch best veel hebt aangeleerd, wat je nu plotseling weer moet afleren en dat is makkelijker gezegd dan gedaan. Mijn rijlessen heb ik als heel leuk en leerzaam ervaren. Ik ben er zeker bewuster door gaan rijden. Dat ik mijn examen in één keer behaald heb heb ik niet alleen aan mezelf te danken maar voor het grootste deel aan Samantha, Hans en Roeland want dit zijn drie perfecte rijinstructeurs, die alle drie uit de praktijk vandaan komen en dat merk je. In plaats van alleen te vertellen hoe je het moet doen, laten ze het ook zien en dat werkt bij mij een stuk beter. Administratief gezien merk je niet veel want dat loopt gewoon goed. Alleen toen er door omstandigheden lessen verplaatst moesten merk je pas hoe ingewikkeld die planning in elkaar zit. Maar Johan denkt met je mee en zoekt naar oplossingen om alles toch nog goed aan elkaar te knopen. Het overige personeel is erg vriendelijk een behulpzaam waardoor je eigenlijk heel soepel door je opleiding heen rolt. Wat ik zeker een pluspunt vind is dat iedereen je op je gemak probeert te stellen als je examen moet doen. Want zo'n examen blijft toch een spannend moment. Mocht je dus nog opzoek zijn naar een goede rijschool, dan kan ik je Kemp zeker aanbevelen.

Top rijschool

Goeie rijschool, er werken leuke mensen je krijgt de aandacht die nodig is voor het behalen van je rijbewijs

• Wat levert de opleiding/training voor u op in het dagelijkse werk? N.v.t.
  • Waren de leermiddelen/materialen die u tijdens de opleiding/training heeft gebruikt een aanvulling op de opleiding/training? N.v.t.

Fantastische rijschool

Alles klopt gewoon. Goede wagens en uiterst zorgvuldige en attente medewerkers! En dat geldt voor iedereen die er werkt! De instructeurs, maar vooral ook de mensen op kantoor die maken dat alles soepel verloopt.

Fijne rijschool

De lessen met Hans waren erg leerzaam en leuk gaf duidelijk aan wat je moet verbeteren en verwachten op je examen Wij redden altijd door het gebied waar je ook examen gaat doen dat is erg fijn Altijd goede communicatie gehad met Hans De klantenservice ik ook goed Ik zou kemp zeker aanraden

• Wat levert de opleiding/training voor u op in het dagelijkse werk? N.v.t.

Goed rijschool en ze denken met je mee

Het zijn goed instructeurs en je krijgt er verschillende die je goed begeleidende in je opleiding

• Voor welk rijbewijs bent u opgeleid? C(E) (vrachtwagen/+ aanhanger)

Leuke en gezellige werksfeer!

Ik vond het leuk om te lessen! Helaas iets teveel, maar uiteindelijk dankbaar dat ik bij jullie mocht lessen!

Top instructeur

Een fijne en informatieve lesmiddag gehad. Voor het afrijden nog even les gehad, dat voelde heel vertrouwd. De instructeur gaf duidelijke en hele goeie tips. Gewoon top!!

• Wat levert de opleiding/training voor u op in het dagelijkse werk? N.v.t.

Ik heb het in een keer gehaald. Had een fijne instructeur. Dan jullie wel voor de goede begeleiding!

top rijinstructeurs

Hebben met geduld en de juiste manier mij van coaching voorzien en gezorgd dat ik mijn C rijbewijs heb gehaald!

Super goed lesgeven

Leuke eerste kennismaking,ontvangst, goed advies Ik heb gereden bij verschillende instructeurs, allemaal even kundig. Veel bruikbare tips , en goede instructies gehad tijdens de les.

• Wat levert de opleiding/training voor u op in het dagelijkse werk? N.v.t.

Goede rijschool met goede instructeurs.

Open en eerlijke rijschool. Vriendelijk personeel en duidelijke uitleg.

• Wat levert de opleiding/training voor u op in het dagelijkse werk? N.v.t.

Super naar mijn zin gehad

Hans en Jeroen, jullie zijn toppers. 7 uurtjes gereden op de vrachtwagen en in één keer gehaald. Bedankt voor jullie inzet. Johan bedankt voor de snelle planning. Jullie zien mij snel weer voor E achter C.

Artemisweg 220

8239 DE Lelystad