• Voor welk rijbewijs bent u opgeleid? AM2/4 (bromfiets/brommobiel)
  • Waren de leermiddelen/materialen die u tijdens de opleiding/training heeft gebruikt een aanvulling op de opleiding/training? Ja

Duidelijke instructies van diverse instructeurs

Goed bedrijf en duidelijke uitleg

• Wat levert de opleiding/training voor u op in het dagelijkse werk? N.v.t.

Het zijn leuke aardige mensen en zei hebben mij laten slagen en ben daar erg dankbaar voor

• Wat levert de opleiding/training voor u op in het dagelijkse werk? N.v.t.
  • Waren de leermiddelen/materialen die u tijdens de opleiding/training heeft gebruikt een aanvulling op de opleiding/training? N.v.t.

top bedrijf en super kwaliteit instructeurs

Super bedrijf welke je geheel verzorgd, kwaliteit instructeurs super top en verdienen een dikke pluim. Alles in een geheel verzorgd en alles verliep vlekkeloos. Dank voor deze service mede dankzij jullie ook in 1 keer geslaagd en super blij.

• Voor welk rijbewijs bent u opgeleid? C1 (camper)

Een goed gevoel om daar rijlessen te krijgen

Vandaag mijn C1 rijbewijs gehaald. Het is voor straks dat ik in een grotere camper kan rijden. Maar de instructie lag meer op het rijden in een kleine vrachtauto. Dit heeft mij nieuwe inzichten gegeven!

• Wat levert de opleiding/training voor u op in het dagelijkse werk? N.v.t.

Super leuke en deskundige instructeurs. Altijd vriendelijke ontvangst.

Super relaxte en vriendelijke sfeer! Super instructeurs in mijn opleiding voor C, Roeland en Hans zijn toppers. Zeggen waar het op staat! Geweldige manager Johan, en natuurlijk de dames en heren van de ontvangst. Goede lokatie en goed bereikbaar met voldoende parkeer gelegenheid.

• Voor welk rijbewijs bent u opgeleid? C(E) (vrachtwagen/+ aanhanger)

Super goeie rijschool

Had de rij instructeur Nimet. Super goeie rij instructrice super veel geleerd en door haar ben ik natuurlijk geslaagd

• Wat levert de opleiding/training voor u op in het dagelijkse werk? N.v.t.

Goede rijinstructeur mijn complimenten in een keer gehaald

• Wat vond u van de locatie en de bereikbaarheid waar de opleiding/training werd gehouden? N.v.t.
  • Voor welk rijbewijs bent u opgeleid? N.v.t.

Geweldige service

Alles tot in de puntjes geregeld en gecommuniceerd. Fijne en deskundige instructeur die je goed voorbereid op het examen.

Richard is top

• Voor welk rijbewijs bent u opgeleid? AM2/4 (bromfiets/brommobiel)
  • Wat levert de opleiding/training voor u op in het dagelijkse werk? De behandelde stof in de opleiding/training kan ik voor een deel goed gebruiken

Topinstructeurs

In korte tijd toch gehaald

• Voor welk rijbewijs bent u opgeleid? A (motor)

Heel fijne mensen werken hier.

Je krijgt snel een reactie op je vraag en mensen denken mee. Ook heel fijne, alerte en goede trainer voor het scooter rijbewijs.

Alles goed geregeld.

Alles was duidelijk. Hoefde geen contact maken. Mails die verstuurd zijn,zijn goed duidelijk.

• Voor welk rijbewijs bent u opgeleid? AM2/4 (bromfiets/brommobiel)
  • Wat levert de opleiding/training voor u op in het dagelijkse werk? De behandelde stof in de opleiding/training kan ik niet goed gebruiken

Fijne plek om te lessen

Voor mijn motorrijbewijs heeft Kemp een eigen terrein om de speciale verrichtingen te oefenen, wat erg fijn was. Je hoefde dan niet te focussen op het verkeer. Het enige waar ik een beetje tegenaan liep is dat de instructeurs niet helemaal dezelfde leerwijze hanteren, waardoor er bij mij soms onzekerheid ontstond. Toch in 1 keer gehaald!

• Voor welk rijbewijs bent u opgeleid? A (motor)

Super rijschool.

Heb hier me vrachtwagen rijbewijs gehaald en code 95, Wat een toppers allemaal.

• Voor welk rijbewijs bent u opgeleid? C(E) (vrachtwagen/+ aanhanger)

Leerzaam

Ik vond het heel leerzaam en heb zeker van me fouten geleerd en alles erom heen. Aardige mensen en rij instructeurs zijn ook aardig. Dus in 1 woord, Super!

• Wat levert de opleiding/training voor u op in het dagelijkse werk? N.v.t.

Super bedrijf!!! Leuke mensen!!!

Twijvel niet en ga gewoon hier heen. Suoer leuke behulpzame mensen

• Voor welk rijbewijs bent u opgeleid? AM2/4 (bromfiets/brommobiel)
  • Wat levert de opleiding/training voor u op in het dagelijkse werk? De behandelde stof in de opleiding/training kan ik goed gebruiken, De behandelde stof in de opleiding/training kan ik voor een deel goed gebruiken, De behandelde stof in de opleiding/training kan ik niet goed gebruiken

Vriendelijk en vaardig

Ik heb van drie instructeurs les gehad. Dit kwam omdat ik op laatste moment wat moest wijzigen in de planning. Dit werd netjes overlegd. Alle drie waren vriendelijk, goed en duidelijk. Prima les gehad en daardoor geslaagd.

• Voor welk rijbewijs bent u opgeleid? C1 (camper)

Professioneel en erg leuk!

Super fijne rijschool! Zeker een aanrader! Op dit moment ben ik bezig met het behalen van mijn motorrijbewijs. Vanwege mijn werk is het soms moeilijk lessen in te plannen, Melike denkt met je mee en zorgt altijd voor een oplossing! Ook heb ik aangegeven op de reservelijst te willen staan mochten er uitvallers zijn voor examens. En ja hoor, iemand uitgevallen waarnaar Melike mij opbelde met de vraag of het mij schikt! Toppie! Zelf krijg ik les van Hans. De lessen van Hans zijn vooral erg leuk en zeer leerzaam! Hij neemt de tijd voor je en is erg betrokken.

• Voor welk rijbewijs bent u opgeleid? N.v.t.

Goed geregeld

Fijne ontvangst, prima instructeur, goede begeleiding

Hele fijne rijschool

Prettige rijinstructeurs die je op een kordate wijze de kneepjes van de rijvaardigheid bijbrengen.

• Wat levert de opleiding/training voor u op in het dagelijkse werk? N.v.t.

De leraar bij de praktijklessen was erg duidelijk met zijn uitleg.

Ik heb een erg fijne ervaring. De leraar was duidelijk met zijn uitleg en wat was het een lieve man. Naast dat het spannend was heb ik het erg naar mijn zin gehad. Bij het examen had ik erg veel spanning, maar de leraar liet me geloven in mezelf. Het examen verliep ook goed. Ik heb een erg fijne ervaring gehad bij KEMP!

• Wat levert de opleiding/training voor u op in het dagelijkse werk? N.v.t.

Het was een leuke en goeie ervaring

Het was gezellig en het was leerzaam want ze vertelde je nog een paar regels opnieuw

• Voor welk rijbewijs bent u opgeleid? AM2/4 (bromfiets/brommobiel)

Kemp Rijopleidingen was precies wat ik nodig had!

Kemp Rijopleidingen heeft mij enorm gesteund in het bijzonder Johan. De theorie voor mijn C1 rijbewijs was mijn grootste struikelblok maar naar meerdere malen gezakt te zijn en de moed in mijn schoenen was gezakt was daar Johan die mij altijd belde met de vraag wanneer ik weer voor mijn theorie ging. Dit was precies wat ik nodig had, mijn stok achter de deur om door te blijven gaan met mijn theorie. Samantha heeft mij fantastisch begeleid bij de praktijk waar door ik mijn rijbewijs in 1x haalde. Enorm bedankt voor alles!

• Voor welk rijbewijs bent u opgeleid? C1 (camper)

Rustig lessen en geduldige instructeur

Ondanks veel ervaring met aanhang wagen rijden en een caravan trekken rijden toch voor gekozen voor E achter B te gaan halen om op de toekomst voorbereid te zijn. Met gezonde wedstrijd spanning naar de les gegaan en door de duidelijke rustige uitleg en geduld van de instructeur volledig op mijn gemak gereden en veel op de moeilijke handelingen geoefend. Door veel naar het CBR te rijden en daar te keren is het niet spannend meer als je komt voor het examen. Ik ben blij dat ik het heb gedaan en veel geleerd om nog veiliger en makkelijker met een aanhanger te rijden. Bedankte.

Artemisweg 220 8239 DE Lelystad