Top rijschool

Geweldige rijschool met eigen terrein. Motor-instructeurs geven hun lessen met passie. Het is omdat nu al mijn rijbewijzen heb, anders had ik het hier compleet gemaakt.

• Wat vond u van de locatie en de bereikbaarheid waar de opleiding/training werd gehouden?
  • Wat levert de opleiding/training voor u op in het dagelijkse werk? N.v.t.
  • Waren de leermiddelen/materialen die u tijdens de opleiding/training heeft gebruikt een aanvulling op de opleiding/training? N.v.t.

Leuk om weer uitgedaagd te worden, Samantha bedankt!

Precies 21 jaar na het behalen van mijn CE, nu in 1 keer geslaagd voor het rijbewijs D. De instructrice kon zich goed inleven in mij als persoon/leerling waardoor ik op maat les gekregen heb. Het was even wennen om weer naar "school" te gaan maar het was de uitdaging meer dan waard. Het contact dat ik heb gehad met o.a. Johan heb ik als plezierig en betrokken ervaren. Deze rijschool is een aanrader. Een klein puntje van aandacht vind ik de verlichting op de bus. Tijdens de lessen in de schemering vond ik de verlichting net voldoende om goed te kunnen zien.

• Voor welk rijbewijs bent u opgeleid? D (bus)
  • Wat levert de opleiding/training voor u op in het dagelijkse werk? N.v.t.

Nuchtere deskundigen met een dosis humor

Ik heb mijn AVB & AVD examens gedaan bij KEMP rijopleidingen. De instructeurs zijn ervaren, geven specifieke en passende aanwijzingen en tips. Ze proberen je zelf aan het denken te zetten en te laten ervaren wat gevolgen kunnen zijn van bepaalde acties. Ook wordt er veel humor en nuchterheid bij gebruikt. Dit is helpend, omdat leren en jezelf uitdagen soms erg lastig is. Ze proberen je dan ook echt te helpen ontspannen en die uitdaging aan te gaan. Ik kon zelf ook goed aangeven wat ik nodig had in de les (waar ik op wilde fpcussen die les en dat voor mij het beter werkt als er minder wordt gepraat bijv.). De medewerkers die de afspraken/financiering regelen zijn erg vriendelijk en helpen/denken goed mee. Een aandachtspunt is wel het bereiken van de rijschool. Telefonisch heb ik vaak en lang in de wachtrij gezeten, soms werd er helemaal niet doorverbonden. Dit is uiteindelijk wel via de mail opgelost, via de mail waren ze beter bereikbaar. Locatie: voor de AVB ideaal. Examens worden ook gehouden op dit terrein. Voor AVD moesten we rijden naar Harderwijk. Dit geeft wel de kans om in te rijden, maar ik kom zelf uit Harderwijk dus het was wel veel heen en weer. Voor het AVD examen kreeg ik een tijd door. Er werd alleen niet bij gezegd dat er meerdere leerlingen examen doen, waardoor je moet wachten na je examen. Dit had het gevolg dat ik niet goed uitkwam met mijn werk. Dus een tip voor de rijschool is om erbij te vermelden wat je moet en kan verwachten!

• Voor welk rijbewijs bent u opgeleid? A (motor)
  • Wat levert de opleiding/training voor u op in het dagelijkse werk? De behandelde stof in de opleiding/training kan ik goed gebruiken
  • Waren de leermiddelen/materialen die u tijdens de opleiding/training heeft gebruikt een aanvulling op de opleiding/training? Ja

Hele fijne instructrice

Mijn dochter heeft zich direct op haar gemak gevoeld bij de instructrice. Instructrice denkt goed mee en geeft de tips op een fijne manier. Haar manier van lesgeven heeft mijn dochter geholpen met het halen van haar brommerrijbewijs.

• Voor welk rijbewijs bent u opgeleid? AM2/4 (bromfiets/brommobiel)

Ik ben geslaagd dus ik vind het goed

Top rijschool!

Vriendelijke en duidelijke instructeurs!

Top instructeur duidelijk

Goed leerzaam duidelijk

• Voor welk rijbewijs bent u opgeleid? AM2/4 (bromfiets/brommobiel)

Ik vond het echt geweldig ze hebben me goed gecoached voor de praktijk examen.

• Voor welk rijbewijs bent u opgeleid? AM2/4 (bromfiets/brommobiel)

Ik ben snel en goed geholpen en heb goede begeleiding gehad om mijn c rijbewijs te halen, ik raad het zeker aan.

• Voor welk rijbewijs bent u opgeleid? C(E) (vrachtwagen/+ aanhanger)

perfecte begeleiding en top instructeurs

Vanaf het eerste contactmoment tot aan het examen was de begeleiding en ondersteuning perfect.

• Voor welk rijbewijs bent u opgeleid? C1 (camper)

Top geregeld en goeie instructeur

Zeer leerzame en gezellig dag gehad

• Voor welk rijbewijs bent u opgeleid? BE (aanhangwagen achter auto)

Helemaal top

Geweldig lessen dank voor de motorlessen!!!

Degelijke, plezierige opleiding

Kundige en prettige mensen. Afspraken werden goed en snel gemaakt. Klein kritisch puntje; er zijn soms wel verschillen in de voorkeur van rijstijl tussen de diverse instructeurs.

Zeer Tevreden op rijopleiding

Top top

Vakkundig en duidelijk.

Ik ging op zoek naar een rijschool die vakkundig en betaalbaar is. Ik kwam uit bij de ANWB rijschool Kemp te Lelystad. Een prachtige locatie, vriendelijk en vakkundig personeel. Ik ben in 1 keer geslaagd voor mijn C1 (camper)rijbewijs. De praktijkopleiding was daar geheel op gericht. Ik ben dik tevreden.

• Voor welk rijbewijs bent u opgeleid? C1 (camper)

uitstekende verzorging en planning van ons Rijbewijs C-1.

Wij wilden in korte tijd ons rijbewijs C-1 halen. In overleg met Kemp kon dit heel efficiënt en goed worden ingepland. Het theorie examen konden we goed leren uit de boeken die we kregen toegestuurd en ook de online examens waren zeer nuttig. de rijlessen werden goed ingepland zodat we het meeste van de lessen in het weekend konden doen. een goede rij instructeur die kritisch was tijdens het rijden, alleen maar goed voor het eind resultaat! blij dat we het in 1x gehaald hebben. jammer dat de instructeur zelf niet meer mee mag tijdens examens, sinds Corona.

• Voor welk rijbewijs bent u opgeleid? C1 (camper)
  • Wat levert de opleiding/training voor u op in het dagelijkse werk? De behandelde stof in de opleiding/training kan ik niet goed gebruiken

Prima!

Aardig, attent en prima in de communicatie.

Met vertrouwen rijden

De theorie was pittig, het rijden en de rijlessen om mijn C1 rijbewijs te halen verliepen voorspoedig en vol vertrouwen ga ik de Camper besturen. Bedankt Kemp.

• Voor welk rijbewijs bent u opgeleid? AM2/4 (bromfiets/brommobiel)

Duidelijke instructies van diverse instructeurs

Goed bedrijf en duidelijke uitleg

• Wat levert de opleiding/training voor u op in het dagelijkse werk? N.v.t.

Het zijn leuke aardige mensen en zei hebben mij laten slagen en ben daar erg dankbaar voor

• Wat levert de opleiding/training voor u op in het dagelijkse werk? N.v.t.

top bedrijf en super kwaliteit instructeurs

Super bedrijf welke je geheel verzorgd, kwaliteit instructeurs super top en verdienen een dikke pluim. Alles in een geheel verzorgd en alles verliep vlekkeloos. Dank voor deze service mede dankzij jullie ook in 1 keer geslaagd en super blij.

• Voor welk rijbewijs bent u opgeleid? C1 (camper)

Een goed gevoel om daar rijlessen te krijgen

Vandaag mijn C1 rijbewijs gehaald. Het is voor straks dat ik in een grotere camper kan rijden. Maar de instructie lag meer op het rijden in een kleine vrachtauto. Dit heeft mij nieuwe inzichten gegeven!

• Wat levert de opleiding/training voor u op in het dagelijkse werk? N.v.t.

Super leuke en deskundige instructeurs. Altijd vriendelijke ontvangst.

Super relaxte en vriendelijke sfeer! Super instructeurs in mijn opleiding voor C, Roeland en Hans zijn toppers. Zeggen waar het op staat! Geweldige manager Johan, en natuurlijk de dames en heren van de ontvangst. Goede lokatie en goed bereikbaar met voldoende parkeer gelegenheid.

Super goeie rijschool

Had de rij instructeur Nimet. Super goeie rij instructrice super veel geleerd en door haar ben ik natuurlijk geslaagd

• Voor welk rijbewijs bent u opgeleid? BE (aanhangwagen achter auto)