Ervaren instructeur met een ontspannen sfeer

Dank Hans voor je rust en professionele aanpak!

• Wat vond u van de locatie en de bereikbaarheid waar de opleiding/training werd gehouden?
  • Voor welk rijbewijs bent u opgeleid? C1 (camper)
  • Waren de leermiddelen/materialen die u tijdens de opleiding/training heeft gebruikt een aanvulling op de opleiding/training? Ja

Op een prettige en zeer professionele en efficiente manier les gehad.

Op een prettige en zeer professionele en efficiente manier les gehad.

• Voor welk rijbewijs bent u opgeleid? C1 (camper)
  • Wat levert de opleiding/training voor u op in het dagelijkse werk? De behandelde stof in de opleiding/training kan ik voor een deel goed gebruiken
  • Waren de leermiddelen/materialen die u tijdens de opleiding/training heeft gebruikt een aanvulling op de opleiding/training? N.v.t.

zeer tevreden

Een klantvriendelijk bedrijf, goede correcte begeleiding, snelle planning, goede instructeurs en met goede positieve inzet.

Geslaagd voor BE (Y) (Y)

Prima ervaring! Van gedachte om BE te willen halen, naar snelle en eenvoudige inschrijving tot uiteindelijke bevestiging met datum voor examen, goed gestructureerd en opgevolgd. Verder een geschikte instructeur, knappe bus met dito aanhanger, een vrije dag en uiteraard een leergierige leerling/kandidaat :P

Geweldige instructeur

Altijd plezier gehad om te lessen bij jullie. kan niet wachten voor de volgende keer.

Rijschool met persoonlijke benadering

Ik voelde me welkom vanaf het eerste moment dat ik binnenstapte. Was blij met de manier waarop les gegeven werd. Rustige uitleg, vriendelijke instructeurs.

Goeie service!

Goeie service, klantvriendelijk en goeie uitleg.

• Wat levert de opleiding/training voor u op in het dagelijkse werk? N.v.t.

Zeer tevreden en goed begeleid. Top!

Ben voor mijn C rijbewijs gegaan en Code 95, ben zeer goed begeleid, cursussen zijn ook heel goed. Ik ga weer voor mijn CE. Nogmaals Top!

Uitstekende begeleiding

Ik ben opgegaan voor mijn C1 rijbewijs en heb uitstekend lees gekregen van een kritische instructeur. De kritiek was altijd opbouwend en er werd ook altijd uitgebreid uitgelegd waarom iets anders of beter kon of moest. De dames van de administratie zijn vriendelijk (één dame moet nog even wennen denk ik) en de accommodatie is ruim. Met voldoende schone toiletten, een koffiemachine en een watermachine, is alles prima voor elkaar.

• Voor welk rijbewijs bent u opgeleid? C1 (camper)

Onderweg was ik erg nerveus, maar toen ik eenmaal aankwam en de aardige mensen daar sprak voelde ik mij meteen beter. Uiteindelijk toen we mochten rijden werd alles fijn uitgelegd en kon ik met 100% zelfvertrouwen de examen doen.

Top rijschool

Instructeurs zijn top, zijn erg vriendelijk en leggen goed uit.

• Voor welk rijbewijs bent u opgeleid? AM2/4 (bromfiets/brommobiel)

Top rijschool! Hele fijne instructeurs en alles qua planning en communicatie gaat perfect!

Super fijne rijschool. Ook top dat ze alles in huis hebben en dat je vanaf de rijschool ook kunt afrijden ipv eerst naar een CBR locatie te moeten rijden. Ook de code 95 kun je bij hun op het terrein doen dus alles onder 1 dak! Complimenten aan de planner Johan en vrachtwagen rijinstructeur Hans. Hele fijne mensen. Ze denken hier goed mee en hele goede communicatie.

• Voor welk rijbewijs bent u opgeleid? C(E) (vrachtwagen/+ aanhanger)

Goede en rustige instructeur die kennis weet over te brengen.

Duidelijke uitleg. Praktijkvoorbeelden waar je wat aan hebt. Rustige instructeur. Mijn ervaring was goed.

• Voor welk rijbewijs bent u opgeleid? BE (aanhangwagen achter auto)

Goede begeleiding en goede service

• Voor welk rijbewijs bent u opgeleid? D (bus)

1e keer helaas gezakt, maar na nog 2 lessen ging het goed

• Wat levert de opleiding/training voor u op in het dagelijkse werk? N.v.t.

Er prettige. Rijschool. Erg jammer dat er geen broodjes aangeboden worden. Tijdens. Lange. Cursus dagen.

• Voor welk rijbewijs bent u opgeleid? C(E) (vrachtwagen/+ aanhanger)
  • Wat levert de opleiding/training voor u op in het dagelijkse werk? De behandelde stof in de opleiding/training kan ik goed gebruiken, De behandelde stof in de opleiding/training kan ik voor een deel goed gebruiken

Ja gewoon goed ik ben geslaagd, leip he. vriendelijke mevrouw aan de balie

• Wat levert de opleiding/training voor u op in het dagelijkse werk? N.v.t.

Zeer goed en zeer meedenkend , en leuke mensen je wordt ook goed ontvangen dus helemaal top

Helemaal top was een zeer fijne ervaring en leuke mensen

• Wat levert de opleiding/training voor u op in het dagelijkse werk? N.v.t.

Goede uitleg en goede rij instructeurs

Ik Heb een goede rij instructeur gehad ben in 1 keer geslaagd

• Wat levert de opleiding/training voor u op in het dagelijkse werk? N.v.t.

prettige rijschool met vriendelijke en geduldige rij-instructeurs en ander personeel.

Door veel geduld en humor van de ervaren rij-instructeur heb ik genoeg zelfvetrouwen ontwikkeld om het rijbewijs BE te halen. De locatie Lelystad is prettig en overzichtelijk om te starten met de rijlessen.

Goede begeleiding

Goede begeleiding en goede ondersteuning waar nodig was

Uistekend

Gastvrij, professionele en bekwame instructeurs, doelgericht

• Voor welk rijbewijs bent u opgeleid? C1 (camper)

Goed te woord staan en goede uitleg vriendelijk personeel

Zie boven

• Voor welk rijbewijs bent u opgeleid? B (auto)

Het was een goede rijinstructeur legt goed uit

Uitstekende professionele Verkeerschool

Een bedrijf wat met je mee denkt, goed probeert te plannen en qua lessen uitstekende backup en begeleiding geeft, met uiteindelijk als resultaat geslaagd met een compliment van de examinator