In èèn keer

Een gezellige en leerzame ontwikkeling met veel flexibiliteit instructeur: Joëlle

• Prijs/kwaliteit N.v.t.

Aanrader

Mijn rij instructeur was Dies. Hij is een erg fijne rij instructeur en goed in communicatie. Straalde veel rust uit en je kon er lekker mee babbelen. We hanteerde een boekje aan om vervolgens stap voor stap alles te leren wat resulteerde dat ik in 1x geslaagd ben. Bedankt rijschool Fly-over en met voornamelijk Dies voor de leuke en leerzame lessen!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Theo is streng maar rechtvaardig en daardoor slaag je voor je scooter.

Hele fijne ervaring

Goeie rijinstructeur

Ik ben heel erg blij met de lessen!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Als je er moeite in stopt, bereik je ook wel degelijk iets!

In het begin vond ik rijlessen erg leuk, toen er steeds meer bij kwam kijken en ik echt zelf moest doen en de instructeur met moeilijkere opdrachten kwam en het niet altijd lukte kwam er iets meer tegenzin. Naarmate het einde ging het zo goed dat die tegenzin wegviel en er vertrouwen kwam. Een instructeur die op elk punt let en je hier ook op wijst is niet altijd even fijn, maar het helpt zeker bij het consistent goed blijven doen.

Fijne rij instructeur

Said is een geduldige man, die je heel gericht helpt om je rijbewijs te behalen. Er is een duidelijk opbouw in lessen en een helderen uitleg. Een zeer positieve ervaring en dankzij hem mijn rijbewijs in 1x behaald!

Geweldige aanpak

Veel geduld en een hele fijne aanpak per leerling. Niet elke leerling is namelijk hetzelfde! Ik was zelf iemand die er elke keer tegenop keek om te gaan lessen, Wouter heeft het heel vakkundig opgepakt om alsnog elke les stappen te kunnen zetten richting mijn rijbewijs.

Dankjewel

Dankjewel voor alle extra moeite!! En er alles aan doen behulpzaam te zijn. Waar afspraken afspraken zijn geweldig!!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Super bij hoe alles is verlopen

Ik ben blij dat ik mijn rijlessen kon volgen bij roman, super veel geleerd en in 1 keer mijn rijbewijs gehaald

• Deskundigheid/Vakmanschap

ik vond het allemaal erg slecht geregeld, ook qua communicatie.

ik vond de communicatie met rijschool en rij instructeur niet geweldig.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Ik vond het leerzaam , goed uitgelegd en fijn

Je leert snel omdat er goed wordt uitgelegd. En het was een fijn gevoel in de auto je wordt op je fouten gewezen en tips gegeven wat erg fijn was.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Snel en vakkundig leren scooter rijden

• Deskundigheid/Vakmanschap

Rustige duidelijke instructeur, heel relaxed de opleiding gedaan met positief resultaat.

1 daagse cursus BE rijbewijs gedaan. Heel helder informatie gehad van school en instructeur. Fijne kneepjes en puntjes op de i gezet in de 6 uur opleiding. Het aansluitende examen zonder spanning in kunnen gaan en positief afgesloten na een dikke 15 min examen. Kortom blij met de keuze en manier van fly over

• Deskundigheid/Vakmanschap

Heel fijne en ontspannen rijinstructeur.

Je wordt uitstekend klaargestoomd voor je rijbewijs.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Alles is goed geregeld en had een hele goede instructeur

Ik heb erg snel mijn rijbewijs behaald door middel van Fly-over, alles was er goed geregeld en ze waren erg klantvriendelijk. Mijn rij-instructeur Roman was echt top en door hem ben ik in een keer geslaagd!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Sven is a great teacher!

I am so happy that I have changed my teacher and met Sven!

• Would you recommend us? Yes

Bedankt voor de fijne lessen en goede begeleiding

• Deskundigheid/Vakmanschap

Het duurde even, maar is eindelijk gelukt!

Dankjewel Han de Raad voor je eeuwige geduld en humeur! Ik zie je snel op de rijbaan.

Een aanrader

Je wordt goed geinformeers tijdens de les waar je op moet letten.mijn instructeur was badr en deze man krijgt een vette 10 .

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goede, ervaren en flexibele rijschool

Goede en ervaren instructeur (Mr. Waheed), goede regelingen met wisselen van de examen datum.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goed lessen met simpele waardevolle uitleg

Goede instructeur met goede lessen binnen 3 lessen al gassen, koppelen en remmen zonder hulp van instructeur.

Gewoon een goede rijschool

Na een rommelig en chaotische start met misschien niet de beste instructeur qua planning etc. Toch mijn rijbewijs gehaald. Met dank aan Theo en Cindy voor het regelen, maar vooral petje af voor Dies Lala die me in een week tijd nog voor mijn examen helemaal klaar heeft gemaakt voor het praktijkexamen.

Wat een kwaliteit!

Saied, wat ben ik je dankbaar. Je bent geduldig en je uitleg is echt helder. Ik gun iedereen een instructeur als jou! Petje af voor de kwaliteit die je levert! Groet Nora

Duidelijke lessen en daardoor in 1x geslaagd voor A- en BE-rijbewijs

Duidelijke lessen, goede coaching, flexibel in te plannen lessen en daardoor in 1x geslaagd

een goede ervaring

Vreeswijkstraat 669

2546 AR Den Haag

Over Rijschool Fly-Over

Rijschool Fly-Over is een baken van kwaliteit binnen de wildgroei aan rijscholen. Onze instructeurs werken met heldere lesstructuren*, wat tot bovengemiddeld hoge slagingspercentages leidt. Onze voorwaarden zijn transparant en klantvriendelijk – geen addertjes onder het gras en alleen betaling voor afgenomen diensten, ook bij een tussentijdse ontbinding. Rijschool Fly-Over biedt al ruim 30 jaar ouderwets betrouwbare kwaliteit onder moderne voorwaarden voor alle soorten rijbewijzen en theorie-examens. Wie de voordelen van een professionele aanpak inziet, kiest voor Rijschool Fly-Over.