Duidelijke lessen en in één keer geslaagd :)

De lessen die ik heb gevolgd waren erg duidelijk. Je gaat bij Richard niet voor een 6'je, maar voor de 9. Met de goede begeleiding die je tijdens de lessen krijgt, kom je elke les weer een stukje verder, waardoor je goed wordt voorbereid op het examen. Kortom, ik kan nu met een goed gevoel de weg op!

Goede gedisciplineerde, gestructureerde rijlessen

Bij Spits92 leer je goed, gedetailleerd over autorijden en wordt je goed en op een vriendelijke manier behandeld. Ze zorgen dat je zo goed mogelijk voorbereid bent op het examen. Het kost wel wat maar je krijgt er veel kwaliteit voor terug. Aanrader voor iedereen.

Ik vond het een goede rijschool en heb een fijne ervaring gehad.

Mijn rijinstructeur was Richard Christiaans. Ik vond het een fijne rijschool, er word duidelijk gemaakt wat er van je word verwacht. Als je iets nog niet goed onder de knie hebt word er alles aan gedaan tot je dit wel snapt, er was ruimte voor vragen, ik had niet het gevoel dat ik onder druk werd gezet. er was ruimte voor fouten en er werd met behulp van tekeningen uitgelegd hoe het wel moet, dit vond ik een erg fijne methode. Goede rijschool, heb eigenlijk geen tips dus ga vooral op deze manier door!

Efficiënt, vriendelijk, behulpzaam, meedenkend en gezellig

Voordat ik bij Spits92 kwam had ik rijles bij een andere rijschoolhouder. Deze rijschoolhouder was erg overheersend en hielt voor mijn gevoel niet rekening met het feit dat ik zelf last heb van faalangst en erg onzeker ben (was) achter het stuur. Uiteindelijk heb ik dus ook besloten om hier te stoppen en een pauze te nemen van het rijden algeheel gezien dat het plezier in het rijden mij volkomen ontnomen was. Uiteindelijk had ik toch besloten om het rijden weer op te pakken, en toen kwam ik bij Spits92 terecht. Hier kreeg ik Ronald Bock toegewezen als rijinstructeur en zonder hem was het mij niet gelukt!. Het waren erg gezellige lessen en ik kreeg altijd de ruimte om op mijn eigen tempo dingen te doen. Als ik ergens niet klaar voor was dan hoefde dat ook niet. Ronald is heel erg meedenkend met zijn leerlingen en legt dingen altijd op een duidelijke manier uit. Ook is hij altijd in voor een grapje en hierdoor heb ik de sfeer tijdens het lessen ook altijd als positief ervaren. Ronald, bedankt dat je mij het plezier in het rijden en zelfvertrouwen hebt kunnen teruggeven, je bent een topper!.

Ik heb rijlessen gehad bij Richard Christiaans, en ik kan hem zeer aanbevelen. Richard was altijd zeer kalm en ook geduldig, ook al doe je 100 keer hetzelfde fout zal hij alsnog rustig jou bruikbare kritiek geven. Richard zal altijd en bij iedereen voor een 9 gaan op je praktijk examen en de kans is dus ook groot dat je met Richard in een keer slaagt! Dit vond ik zelf zeer prettig want nu heb ik ook het zelfvertrouwen dat ik het gewoon echt kan.

Het is niet de rijschool maar de rijleraar.

Geslaagd dankzij Richard Christiaans, na een lange sessie aan rijlessen met collega Theo en twee keer gezakt te zijn ben ik overgestapt naar Richard. Met deze keuze ben ik tot de dag van vandaag blij. Richard heeft op een rustige en fijne manier elke rijles de tijd genomen om alles uit te leggen en alle verkeerssituaties te beschrijven. Hierdoor ben ik geslaagd! Door deze ervaring ben ik erachter gekomen dat de rijschool niet belangrijk is maar de rijleraar die je treft. Richard, nogmaals bedankt voor de rijlessen.

Super goede rijlessen!!

Bij deze rijschool leer je echt veel, ik heb vele andere rijscholen ook uitgeprobeerd maar geen een is er beter dan spits92. Het is je geld meer dan waard!!

Prettige samenwerking

Bij zowel Rob als Jeroen heb ik erg fijn gelest bij Spits ´92. Heren, bedankt voor alles!

Altijd leuk en leerzaam!

Mijn ervaring met Spits92 is erg goed. Ik heb rijlessen gehad van Jeroen de Vries. Jeroen is erg vriendelijk, lekker rustig en relaxt. Hij is erg soepel, denkt met de leerling mee en is fijn in de omgang. Jeroen, je bent een topper, dank voor de leuke en altijd leerzame lessen!

goed en behulpzaam

Ik had Richard als instructeur. Het waren erg fijne lessen en als iets niet goed ging of er iets vaker fout ging, dan nam Richard geduldig de tijd om alles fijn en duidelijk uit te leggen. Hierdoor heb ik uiteindelijk mijn fouten weg kunnen werken en kunnen slagen.

Leerzaam

Ik heb les gehad van Richard. Hij is een fijne rijinstructeur waar je veel van leert. De ervaring die ik heb is dat Richard erg op details let en zo je zwakke punten versterkt. Ook brengt hij rust en kalmte. Hierdoor kon ik het praktijkexamen in één keer halen. Ik heb dus een leuke en leerzame tijd gehad bij Spits en Richard. Het is zeker aan te bevelen!

Leerzame en gezellige lessen gehad bij Richard Christiaans. In 1 keer mogen slapen voor mijn rijbewijs!

Leraar met passie!

Ik heb zelf bij leraar Rob gelest na dat ik al 20 lessen bij andere rijschool heb gelest en nog steeds niks van bakte, samen met rob zijn wij helemaal bij basics begonnen en al had ik de dagen dat het helemaal slecht ging en geen zin meer had in rijden dan zag ik dat Rob de tijd en moeite nam om lessen aan te passen dat ik me meer op mijn gemak voelde en minder gefrustreerd raakte over mijn fouten. Top leraar! Bovendien is Rob ook een hele gezellige leraar waar je ook mee kan lachen. Zeker aan te raden

Goeie rijschool met goeie instructeurs

Ik heb goeie lessen gehad en alles is duidelijk wat ze uitleggen.

Leuke toffe rij instructeur (Jeroen de vries)

Zeer fijn om bij in de auto te zitten, rustige toffe vent en weet wat hij verteld.

Ontzetten goed en raad aan iedereen aan!

Instructeur is heel rustig en geduldig, legt alles super duidelijk uit en laat je van je zwaktepunten leren. Daarnaast vraagt de instructeur pas de examen aan als hij weet dat je er klaar voor bent, en dat heeft mij veel zelfvertrouwen gegeven voor het examen. Super dankbaar voor alle lessen!

Hele fijne rijlessen gehad. Het inplannen van rijlessen ging altijd goed en mijn rijinstructeur (Johan) was daar ook heel flexibel in. Hij stond altijd op tijd op de juiste plek en gaf van tevoren soms nog even een reminder. De rijlessen werden goed opgebouwd en op je eigen tempo ga je alles bij langs met een hele fijne en goede uitleg bij elk onderdeel. Als het even niet duidelijk is dan kan hij het altijd nog weer anders uitleggen. Als voorbereiding voor het examen hebben we veel examenroutes gereden en heb ik bijna de hele stad wel gezien. Ook als je iets nog even wilt oefenen is daar zeker tijd voor. Hij legt alles keurig uit en voor het examen aan geeft hij je een vertrouwd gevoel. Heel erg bedankt voor alle lessen Johan! Mede dankzij jou ben ik met 33 lessen in 1 keer geslaagd!

Super fijn!

Mijn rijinstructeur was Richard Christiaans. Vanaf rijles 1 was het erg vertrouwd om naast Richard te zitten in de auto, hij helpt je met alles goed en legt alles erg goed en rustig uit waardoor je de dingen die je leert snel begrijpt. Verder is het ook een hele rustige kerel die je niet op de hielen ziet als je iets fout doet, inplaats daarvan evalueert hij met je wat je bijvoorbeeld anders had kunnen doen waardoor het de volgende keer wel goed gaat. Hierdoor heb ik alles goed onder de knie gekregen en mijn rijbewijs gehaald. Ik zou deze rijschool zeker aanraden omdat ik een geweldige tijd heb gehad bij Spits92 en bij Richard Christiaans.

Geslaagd, maar ontevreden

Mijn rijlesinstructeur was een aardige man met leuke en interessante verhalen. Ik stapte elke keer vol zelfvertrouwen in de auto, maar dit zelfvertrouwen ebte weg naarmate de les vorderde en ik steeds dingen te horen kreeg als ‘Jezus Floor’ ‘Dit kan echt niet meer *zucht*’ en ‘Je gaat je examen zo niet halen hoor’. Daarnaast gebeurde het vaker dan niet dat de les te laat begon (kan soms gebeuren als de les daarvoor ook later begon). Ook kwam regelmatig mijn rijlesinstructeur niet opdagen en hierdoor was het elke keer weer spannend of ik rijles zou hebben of niet en hoe laat dan. Mijn vader heeft twee keer een klacht achtergelaten maar is geen enkele keer teruggebeld. Spits92 heeft het hoogste slagingspercentage van Groningen, en dit is waar, ook in mijn ervaring. Echter, om er voor te kunnen zorgen dat je de eerste keer slaagt, krijg je dan ook wel veel lessen (69 in mijn geval).

Fijne rijschool

De rijlessen die ik bij Spits heb gehad waren effectief en leerzaam. Met een een fijne rij-instructeur naast me zat ik ontspannen en vol vertrouwen achter het stuur. Daarvoor wil ik Richard Christiaans bedanken. Met inzet en plezier heb je een grote kans om in een keer te slagen!

Leuk en gezellig en een fijne leersfeer

Ik heb les gehad van Richard Christiaans. Hij is een goede instructeur die ook echt wilt dat je het haalt. Tijdens de lessen is het altijd gezellig maar wel z'on sfeer dat je ook wat leert. Ik heb 42 lessen gehad en ik ben in 1 keer geslaagd.

Effectief, leerzaam.

Ik heb les gehad van Richard. Hij leerde mij autorijden met veel rust en kalmte, wat me erg beviel. Hij had verstand van zaken en wist waar hij mee bezig was. Hierdoor kon ik op een fijne manier leren en ben ik in één keer geslaagd!

Beste meest gebruiksvriendelijke rijschool van Groningen.

Normaal gesproken ben ik niet zo actief met reviews maar omdat ik al langer zeer tevreden was over de services van Spits92 en omdat ik gisteren in 1x mijn rij-examen heb gehaald toch hier even mijn verhaaltje achter gelaten. Met complimenten voor Spits92 en speciaal mijn rijleraar Rene'. Beschouw de rijschool bij deze van harte aangeraden! Waar ben ik zo tevreden over? Nu is voor iedereen de ervaring vast een eigen ervaring maar ik durf wel te zeggen dat Spits92 een 100% match was voor mij. (Vind ik zelf zeer belangrijk. Het is toch een soort teamwork van elkaar begrijpen) Ik heb eerder andere rijscholen geprobeerd maar dit was de school die vanaf het begin meteen goed aanvoelde. Niet alleen zijn ze erg flexibel, maar de rijlessen zijn van hoge kwaliteit. Daarnaast in mijn geval ook een persoonlijke feel good match met de leraar. Veel geduld, goede aanwijzingen en nooit lui of passief. Wil je elke keer een les waarmee je vooruit gaat zonder daar enorme stress van te hebben dan is Spits92 een goed idee. Daarnaast aantrekkelijke voorwaarden. Voor mijzelf heb ik het hele pakket maar genomen, waarbij ook de mogelijkheid tot proef-examen en behalen van vrijstelling inbegrepen was. Neem dat vooral in overweging. Het doen van een proef examen heeft mij enorm geholpen op het traject naar het "afrijden". Niet alleen had ik de vrijstelling (van speciale verrichtingen) gehaald en hoefde ik me daar dus geen zorgen over te maken (voordeel!), ook had ik bij het proef examen al de zenuwen gehad en doordat ik er dus al bekend mee was (ook de procedure) ging het allemaal veel makkelijker en was afrijden dus eigenlijk helemaal niet zo stressvol als ik verwacht had. Het ging van een lijn dakje allemaal. Dank iedereen bij Spits92 + vooral ook ster leraar Rene'. Vraag vooral naar hem of hij kans ziet jou ook op de weg te helpen.

Professioneel en ontspannen!

Ik heb een fijne tijd bij Spits 92 gehad. Door corona heeft het wat langer geduurd, maar toch ben ik uiteindelijk in één keer geslaagd. Mijn instructeur René was heel stipt, elke les goed op de hoogte van mijn niveau - zwakke en sterke punten, en ik voelde me op mijn gemak. Mocht je rijlessen overwegen, dan kan ik je deze rijschool zeker aanraden.

Ik ben in 1 keer geslaagd en dat heb ik te danken aan de kwaliteitslessen van Victor. Hij heeft alles heel rustig op een duidelijke manier uitgelegd met een overzichtelijke opbouw en daar ben ik zeer tevreden over. Geen wonder dat het slagingspercentage zo hoog is, zeer tevreden met de lessen. Echt geweldig en heel erg blij! Ik raad Spits aan iedereen aan!

Henk Plenterlaan 63

9731 KE Groningen

625 00 36 13

Over Autorijschool Spits '92

Autorijschool Spits>92 bestaat uit een groep enthousiaste en bekwame instructeurs/trices. Wij richten ons uitsluitend op het geven van autorijles waarbij het leveren van topkwaliteit tegen een redelijke prijs voortdurend wordt nagestreefd. Met een groot leerlingenbestand en bovengemiddelde slagingspercentages behoort Autorijschool Spits>92 tot het topsegment van de rijscholen in Groningen.