Super geduldige duidelijke instructeur en fijne rijschool!

Ik heb er lang over gedaan en heb met corona, lockdowns en verhuizingen mijn tijd genomen, maar ben met een goed gevoel geslaagd voor het rijexamen en rij nu met goed zelfvertrouwen in mijn auto :) Heel tevreden en super blij blij blij!! Dankjewel, Ronald!

Fijne rijles bij Ronald

Ronald was een rustige leraar. Tijdens de rijles was er een fijne sfeer, ruimte om fouten te maken en daar aan te werken. Hij gaf goed commentaar en zag hoe het beter kon.

Een Prettige, deskundige en betrokken rij-instructeur.

Bij Spits92 heb ik rijles gehad van Richard Christiaans. Ik heb hem ervaren als een prettige, deskundige en betrokken rij-instructeur. Dankzij zijn lessen heb ik mijn rij examen in één keer gehaald en voel ik mij nu zeker tijdens het rijden.

Uitstekende lessen en leraar

Ik heb rijlessen gehad van Rob Westra. Rob is in mijn ogen een top leraar en daar kunnen veel mensen van leren. Rob neemt de tijd om je alles goed uit te leggen, geeft informatieve lessen en zorgt dat jij je op je gemak voelt in de auto. Rob heeft aandacht voor jou als leerling tijdens de les en werkt met jou naar een volledig examen toe. Hij zorgt ervoor dat je goed bent voorbereid op het examen en dat jij je er goed bij voelt. Echt een top tijd gehad bij Rob. Aan iedereen aan te raden

Zeer tevreden!

Ik heb bij Richard van Spits '92 een leuke en enorm leerzame tijd gehad, met als resultaat in één keer slagen. Ik kan iedereen Richard Christiaans aanbevelen als een professionele instructeur met veel kennis van zaken.

Prettige en behulpzame rijinstructeur

Ik ben na een enige tijd gewisseld van rijinstructeur waarna ik onder leiding van Rob Westra de rijlessen heb mogen rijden. Een nieuw traject waarin we samen het bovenste van ons alle twee naar boven wilden halen om het einddoel te behalen. Niet elke les ging natuurlijk over rozen, maar langzamerhand zagen we wel vooruitgang in het proces en gingen we verder aan de slag om alles goed onder de knie te krijgen. Hierin heeft Rob een goed oog voor om in te zien waar het nog aan ontbreekt en hoe en wat je nodig hebt om dat om te buigen. Hij neemt hier rustig en uitgebreid de tijd voor, zodat het voor jou helder wordt wat er gevraagd wordt. Verder heb ik de lessen als zeer prettig en gezellig ervaren. Al met al, ik was goed voorbereid voor het praktijkexamen en ben ik de eerste keer gelijk geslaagd.

Aan te raden

Ik heb les gehad van Rob. Hij nam echt de tijd voor mij en wist mij uitstekend te begeleiden.

Good classes

If you really want to learn how to drive Here is the best option. Go to Ronald Bock.

Uitstekende rijleeraar!

Ik kreeg Ronald Bock als mijn rijleeraar en hij was echt de beste leeraar ooit. Hij is een rustig en betrokken man die echt op een goede manier leert. Examen in een keer gehaalt. 10/10!

Heel fijne begeleiding!

Na een instructeurswissel ben ik bij Rob Westra terechtgekomen. Het rijden ging mij niet altijd even gemakkelijk af, maar bij Rob heb ik er snel weer meer plezier en vertrouwen in gekregen! Daarnaast heeft hij mij enorm geholpen met zijn tips en begreep hij precies wat ik nodig had om mijn rijvaardigheid naar een hoger niveau te tillen. Hierdoor ben ik met meer vertrouwen gaan rijden. Verder is hij erg geduldig en legt hij alles duidelijk uit. Naast leerzaam heb ik het ook altijd als erg gezellig ervaren in de auto. Kortom, ik heb een hele positieve ervaring gehad bij Spits'92 en dankzij een goede samenwerking met Rob ben ik in 1x geslaagd!

Je kunt beter autorijden dan je denkt..

Soms heb je meer tijd nodig om je praktijkexamen te halen, zolang je samen maar een duidelijk doel voor ogen hebt samen met de instructeur. In mijn geval heb ik mogen lessen met Richard Christiaans, die elke les rustig de tijd nam om van een 6 een 9 te maken. Dat bleef iedere les het streven, waardoor je als leerling ondanks kleine fouten op het examen nog een ruime voldoende overhoudt om alsnog te kunnen slagen. Je hoeft niet iedere les een 9 te rijden, zolang je als beginnende bestuurder maar blijft groeien, en je je comfortabeler voelt achter het stuur zodat je ook nieuwe situaties procesmatig kunt oplossen met de rijervaring die je hebt. Met 31 lessen en 1 geslaagd examen in de benen, ga ik na 3 maanden lessen dankzij Richard met meer vertrouwen de weg op!

Rob Westra. Informatief en zeer behulpzaam.

Ik heb les gehad van Rob Westra, en ik kan niet benadrukken hoe goed die ervaring was. Rob was geduldig, begreep me goed en wist hoe hij mij het best kon begeleiden. Er werd niet gehaast en er werden mij ook geen buitensporige verwachtingen opgelegd. De Corona tijd maakte het soms aardig lastig, maar ik had nooit de indruk dat ik in de steek werd gelaten of iets dergelijks. Alles kwam uiteindelijk samen en ik ben met succes geslaagd. Ik zou Spits92 en Rob allebei zeker aanbevelen.

Les gehad van Richard Christiaan. Erg vakkundig en gaat voor niks minder dan een 10 !

Tijdens het rijen houdt hij je constant gefocust door hele gerichte aanwijzingen. Hierdoor word je iedere keer een beetje beter. Daarnaast gaat hij pas met je het examen in als hij 100% ervan overtuigd is dat je het gaat halen. Hierdoor ben je voor 110% voorbereid op het examen en kom je niet voor verassingen te staan. Dit verklaard ook zijn slagingspercentage van 96% ! Dus wil JIJ goed leren autorijden en in EEN keer slagen ! Neem dan contact op met Richard !

Superfijn en snel mijn rijbewijs gehaald

Na 1 keer zakken met een andere rijschool heel snel en fijn de herkansing gehaald

Goede rijschool

Een goede rijschool die echt zorgt dat je slaagt

Niets te klagen, zeer professioneel

Na meerdere pogingen te hebben gedaan mijn rijbewijs te halen bij een andere rijschool, ben ik overgestapt naar Spits92. Hierbij had ik het getroffen met mijn instructeur Richard. Hij heeft ervoor gezorgd, door zijn manier van lesgeven dat ik in één keer geslaagd ben. Verwacht bij Richard een rustige en geduldige manier van lesgeven waarbij een duidelijke structuur belangrijk is. Daar heb ik persoonlijk veel baat bij gehad, en raad hem daarom ook aan!

Geweldige rijschool!

Door de rijlessen die ik van Richard kreeg zit ik nu zelfverzekerd in de auto en kan ik aardig goed rijden. In het begin was ik erg onzeker in de auto maar dat is door de rijlessen compleet verdwenen! Het rijexamen heb ik ook in één keer gehaald waar ik erg blij mee ben! Ik raad dan ook zeker deze rijschool aan.

Heel professioneel

Ik les bij Rob, een professionele instructeur die het tegelijkertijd ook altijd gezellig weet te maken! Na een mindere ervaring te hebben gehad bij een andere instructeur wist Rob mijn kennis weer bij te spijkeren en mij te helpen in het leerproces, enorm dankbaar dus!

Heel prettig mijn rijbewijs gehaald!

Ik ben erg tevreden over mijn ervaring bij spits92. Ik had Richard als instructeur. Hij was geduldig, duidelijk en succesvol, want ik ben in 1x geslaagd! Hij was altijd op tijd en had de planning goed op orde. Daarnaast mocht ik in een hele mooie en fijne auto rijden, die heel goed werd onderhouden. Overal ben ik ontzettend blij dat ik bij spits92 mijn rijbewijs heb gehaald. Bedankt Richard!

Goede ervaring

Op een rustige manier mij leren autorijden , goed met mij mee gedacht hoe ik het beste dingen kon aanleren en uiteindelijk in 1x geslaagd! So naar : Ronald Plan je rijlessen bij hem in ;)

Alleen maar goede herinneringen

Mijn instructeur was Richard Christiaans. Hij kreeg het voor elkaar dat ik elke week weer zin had in mijn rijles! Tijdens en na de rit werden de verbeterpunten, maar ook zeker dat wat goed ging, duidelijk geëvalueerd. Door deze gedetailleerde tips kon ik goed mijzelf verbeteren, waardoor ik elke week nóg meer zelfvertrouwen kreeg. Zo veel, dat ik bijna zonder zenuwen het praktijkexamen in ging! Naast al het leren was het ook erg gezellig, wat natuurlijk niet onbelangrijk is. Ik heb ontzettend genoten en zal het iedereen aanraden! Richard, bedankt :)

Heel fijne rij-instructeur

Echt een heel fijne ervaring gehad! Rij-instructeur was altijd rustig, legt goed uit en het was altijd gezellig!

Duidelijke lessen en in één keer geslaagd :)

De lessen die ik heb gevolgd waren erg duidelijk. Je gaat bij Richard niet voor een 6'je, maar voor de 9. Met de goede begeleiding die je tijdens de lessen krijgt, kom je elke les weer een stukje verder, waardoor je goed wordt voorbereid op het examen. Kortom, ik kan nu met een goed gevoel de weg op!

Goede gedisciplineerde, gestructureerde rijlessen

Bij Spits92 leer je goed, gedetailleerd over autorijden en wordt je goed en op een vriendelijke manier behandeld. Ze zorgen dat je zo goed mogelijk voorbereid bent op het examen. Het kost wel wat maar je krijgt er veel kwaliteit voor terug. Aanrader voor iedereen.

Ik vond het een goede rijschool en heb een fijne ervaring gehad.

Mijn rijinstructeur was Richard Christiaans. Ik vond het een fijne rijschool, er word duidelijk gemaakt wat er van je word verwacht. Als je iets nog niet goed onder de knie hebt word er alles aan gedaan tot je dit wel snapt, er was ruimte voor vragen, ik had niet het gevoel dat ik onder druk werd gezet. er was ruimte voor fouten en er werd met behulp van tekeningen uitgelegd hoe het wel moet, dit vond ik een erg fijne methode. Goede rijschool, heb eigenlijk geen tips dus ga vooral op deze manier door!

Henk Plenterlaan 63 9731 KE Groningen

625 00 36 13

Over Autorijschool Spits '92

Autorijschool Spits>92 bestaat uit een groep enthousiaste en bekwame instructeurs/trices. Wij richten ons uitsluitend op het geven van autorijles waarbij het leveren van topkwaliteit tegen een redelijke prijs voortdurend wordt nagestreefd. Met een groot leerlingenbestand en bovengemiddelde slagingspercentages behoort Autorijschool Spits>92 tot het topsegment van de rijscholen in Groningen.