Uiterst prettig en duidelijke lessen van Richard!

Ik ben erg tevreden dat er vanaf het begin werd gefocust op de zaken waar ik het meeste baad bij heb, daarnaast waren de lessen leerzaam en leuk om te doen! Ik ben d.m.v de lessen en adviezen van Richard in een keer geslaagd, dankjewel!

Fijne en duidelijke rijschool!

Ik ben vandaag in een keer geslaagd voor mijn praktijkexamen bij de rijschool Spits 92! Richard Christiaans was mijn instructeur. Hij is erg rustig en legt duidelijk uit wat je te doen staat. Verder vond ik de rijlessen altijd een fijne sfeer hebben en ging er ook altijd met plezier naar toe.

Met zelfvertrouwen de weg op

Na een lange periode van rijlessen, wisselen van rij-instructeur en lockdowns ben ik dankzij de goede begeleiding van Rob in één keer geslaagd! Rob heeft me erg geholpen mijn zelfvertrouwen in de auto weer terug te krijgen. Dit doet hij door humor, maar ook door eerlijke feedback. Nogmaals bedankt Rob voor de leuke en leerzame tijd!

Geduldige en motiverende instructeur

Erg tevreden met het verloop en mijn vooruitgang tijdens de lessen van Richard. Ik ben in twee keer geslaagd en heb veel praktische tips meegekregen. De stijl van Richard sluit aan bij waar ik naar op zoek was (rustig, motiverend, duidelijk en extra uitleg waar nodig - bijv. soms teruggrijpen naar theorie). Daarnaast had hij ook nog wat leuke metaforen in zijn trukendoos ;-) Ik kreeg het idee dat er echt gekeken wordt naar wanneer jij er klaar voor bent en niet 'voor een zesje gaat'.

Na een lastige voorgaande instructeur ben ik terecht gekomen bij Rob Westra. Goede communicatie tussen instructeur en leerling en goede indeling van lessen. Zeker aan te raden.

Hele fijne rijlessen gehad met Richard, altijd heel duidelijk en werd goed voorbereid op mn examen, en in een keer gehaald!

Relaxed en een scherp oog voor verbetering

Ik heb met Ronald een ontzettend fijne band opgebouwd waarbij vanaf de proefles duidelijk was dat ik mij hier op mijn gemak voelde, en werd gecorrigeerd waar dat nodig was. In mijn ogen essentieel voor het snel halen van je rijbewijs, en Ronald zorgt daar goed voor. Ik ben in ieder geval geslaagd en erg dankbaar voor de lessen!

Erg fijne rijlessen gehad met Rob; gestructureerd aan de slag, altijd leuke gesprekken en een goede sfeer in de auto, en natuurlijk.. in 1 keer geslaagd!

Goede rijinstructeur, fijne rijschool

Nadat ik ben gewisseld van rijinstructeur, ben ik bij Rob Westra komen lessen. Rob geeft duidelijk en fijn les. Hij heeft veel geduld en zorgt ervoor dat je met vertrouwen achter het stuur zit. De lessen waren stuk voor stuk uitdagend en leerzaam. Ik heb heb de rijlessen bij Rob in de auto als prettig ervaren en vond het bijna jammer dat ik geen rijlessen meer had nadat ik in een keer was geslaagd!

Een leerzame en duidelijke lessenreeks die eindigde met in een keer slagen.

De rijlessen die ik met Richard Christiaans heb gehad zijn keer op keer leerzaam en gezellig geweest. De manier waarop de verschillende onderdelen van het reiden worden overgebracht op een kalme en duidelijke manier hielp mij ontzettend in de ontwikkeling van mijn eigen kennis en ervaringen. Wat voor situatie er ook is Richard blijft kalm en laat je goed leren wat er fout ging en wat er daar aan kan worden veranderd. Al met al heb ik een geweldige ervaring gehad die eindigde in slagen na mijn eerste keer examen.

Uitstekende rijschool

De rijlessen bij Spits '92 heb ik als zeer goed ervaren. De systematische opbouw van de lessen en de feedback achteraf vond ik erg prettig. Door de deskundige en betrokken manier van lesgeven van Rob zit ik zelfverzekerd en, ook niet onbelangrijk, met plezier achter het stuur. Het was daarnaast altijd erg gezellig in de auto. Het kon dan ook niet anders dan dat ik mijn rijexamen in één keer heb gehaald :-). Al met al zeer tevreden! Nogmaals bedankt, Rob!

Aanrader

Na een nare ervaring met een andere rijschool heb ik 10 jaar later weer moed verzameld en contact gezocht met Spits'92. Ik heb aangegeven dat ik een instructeur zocht met ervaring met faalangst en kwam zo bij Richard Christiaans terecht. Elke les vond ik het weer spannend, maar Richard bleef altijd heel rustig en motiverend. Hij gaat niet voor een 6, maar voor een 9 en daardoor heb ik mijn rijexamen in 1 keer gehaald!

Geweldige begeleiding

Ik ben bij Rob wezen lessen en hij begrijpt het vak als geen ander. Heel deskundig en leuk les gekregen. Denkt goed met je mee en wil altijd helpen!

In één keer geslaagd dankzij deze rijschool

Erg tevreden en in 1x geslaagd.

Ik begon bij Spits92 als een onzeker dame achter het stuur, na veel lessen te nemen ben ik zekerder geworden van mijn zaak en werd de datum bekend van mijn praktijkexamen. Na een spontane wisseling van een rij-instructeur heb ik mijn laatste lessen afgerond bij een andere (super) instructeur, dit was even wennen maar hierin kreeg ik goede begeleiding. Uiteindelijk ben ik vandaag (20-04-2022) geslaagd!

Uitstekende rijschool die je goed voorbereidt

Ik heb erg goeie begeleiding gehad tijdens de lessen en ben zeer tevreden. De instructeur hielp mij goed en kon goed inschatten waar ik behoefte aan had. Hierdoor ben ik het best geholpen en heb ik het beste uit de lessen kunnen halen, waardoor ik snel kon slagen.

Goede voorbereiding op examens!

Na mijn lessen bij Ronald heb ik het theorie- en praktijkexamen in één keer gehaald! Ronald heeft mij goed voorbereid op de examens. Ronald is erg flexibel en zorgt ervoor dat je veel leert.

Super goede kwaliteit

Ik heb gereden bij Ronald. Ronald werkt niet alleen naar het examen toe, maar naar de rest van je leven op de weg. Hij vind het belangrijk dat je de komende 30 jaar veilig kan rijden. Dit vond ik altijd een fijn gevoel. Ook is het een super gezellige man waar je goed mee kan praten. Al met al vond ik mijn ervaring met Spits92 super goed! En zou ik zeker aanraden om er te gaan lessen!

Fijne rijschool met goede instructeur

Ik heb les gehad bij Spits92 van Ronald Bock. Ronald leert je op een constructieve manier aan om goed te kunnen meedraaien in het verkeer. Altijd zat ik met veel plezier in de auto met Ronald. In één keer slagen voor mijn praktijk maakt het totaal plaatje helemaal af. Bedankt Ronald!

Heel tevreden!!

Ik heb lessen gevolgd bij Richard Christiaans en ben daar heel tevreden over! Hij legt alles heel gestructureerd en duidelijk uit. Ook snapt hij goed wat er in je hoofd om gaat tijdens het rijden en hoe je alle situaties ervaart en weet hij een goede manier te vinden om daarmee om te gaan en aan te werken. Hij blijft tot het laatste moment kritisch waardoor je altijd het idee hebt bij te leren maar geeft je tegelijkertijd vertrouwen in wat je allemaal al kan. Ik ben in 1 keer geslaagd en kan het zeker aanraden om hier je lessen te volgen!

een prettige les ervaring

Er werd goed en fijn les gegeven en er werd rekening gehouden met mijn leervermogen.

Goede rijschool, mooie tijd gehad

Instructeur weet waar hij het over heeft en probeert je goed klaar te stomen voor het examen. Goede ervaring gehad

Five stars practical lessons in English

I had a great experience learning with Spits '92. It was difficult to find a good English-speaking instructor. I count myself lucky that I had Ronald Bock as the instructor. He was very clear and spoke very good English, and was very systematic in his approach. The directions were clear, and he was tactical in how to get your driving to improve. The lessons were also very enjoyable because we had good conversations. I passed my practical in the first try! I highly recommend Spits92 and Ronald!

Prettige en goede lessen.

Ik kon na mijn aanmelding gelijk de volgende week starten met rijlessen, met een prettige instructeur. De instructeur was erg geduldig en prettig in de omgang. Ook ging het inplannen van lessen gemakkelijk via de app of na een les.

Goed ondersteuning en vertrouwen tijdens de rijlessen.

Ik vond het altijd prettig rijden bij Spits 92 omdat het altijd een fijne sfeer was en uitstekende ondersteuning. Altijd goede uitleg en feedback. Hierdoor ben ik de eerste keer dat ik rijexamen deed gelijk geslaagd. Mijn rij-instructeur was Richard Christiaans en die was altijd duidelijk in de communicatie en gaf mij veel vertrouwen tijdens het rijden.

Over Autorijschool Spits '92

Autorijschool Spits>92 bestaat uit een groep enthousiaste en bekwame instructeurs/trices. Wij richten ons uitsluitend op het geven van autorijles waarbij het leveren van topkwaliteit tegen een redelijke prijs voortdurend wordt nagestreefd. Met een groot leerlingenbestand en bovengemiddelde slagingspercentages behoort Autorijschool Spits>92 tot het topsegment van de rijscholen in Groningen.