Geduldige en kalme instuctuur die goed uit . Kan leggen.

Duidelijke uitleg, handige tips: deskundig

Goede en efficiente lessen!

Adequate en ervaren instructeurs (Robert en Victor) Goede begeleiding naar het examen toe.

Fijne rij instructeur

Ik had Johan als rij instructeur en ik vond het heel fijn dat hij veel rust uitstraalde, maar hij had ook een goede dosis humor waardoor de rijlessen steeds weer gezellig waren.

Zeer tevreden!

De begeleiding was top! Mijn instructeur Richard was heel vriendelijk en rustig. Behandelde situaties duidelijk en uitgebreid zodat je precies weet wat je wel en niet moet doen op je examen. Flexibel met tijd in plannen en een leuke maar professionele sfeer.

Structurele lessen, je leert altijd.

Ik heb een fijne tijd gehad bij Spits, structureel gelest en naar het examen toegewerkt. Goede hulp gehad en tips.

Aanrader! Heel erg tevreden! Goede keuze!

Na een aantal onsuccesvol pogingen met andere rijscholen en als gevolg bijna verloren hoop om een rijbewijs te halen, is mijn droom gisteren eindelijk uitgekomen om voor het praktijkexamen te slagen. En dit is 100% dankzij mijn super instructeur Richard Christiaans. Hij gaf mij de zekerheid dat ik het kan, die ik nooit eerder met andere instructeurs voelde. Hij is niet alleen een top rijinstructeur maar ook een goede psycholoog die weet precies wat het beste werkt zelfs met zo’n moeilijke klant als ik die op bepaalde gebieden niet zo snel leert. Hij bleef altijd rustig (is nooit geïrriteerd geworden) toen ik fouten maakte. Hij had altijd veel geduld om mijn foutieve handelingen te corrigeren die ik bij andere instructeurs heb aangeleerd. Hij kon altijd zijn mening uiten op een hele respectvolle manier zodat ik effectief van mijn fouten kon leren. Dankzij zijn gevoel voor humor voelde ik me altijd op gemak met hem en het was altijd leuk om met hem te rijden. Ik was onder de indruk dat voor hem het resultaat net zo belangrijk was als voor mij. Last but not least, hij kwam altijd zijn afspraken na en bleef flexibel wanneer het voor mij nodig was. Ik vind het alleen jammer dat ik hem nog niet kende toen mijn Nederlands nog heel beperkt was. Want hij kan rijles net zo goed in het Engels geven als in het Nederlands. Anders zou ik jaren eerder mijn rijbewijs halen. Ik ben zeer dankbaar voor zijn lessen! Echt aan te raden!! Ik wens hem veel succes met zijn huidige en toekomstige leerlingen!

Prima rijschool en een uitstekende rij-instructeur.

Een rijschool, die haar afspraken nakomt, maar ook in goed overleg flexibel kan zijn. Ik ben een al wat oudere cursist (50+), maar heb op een heel gedegen en prettige manier rijles gehad, zodat ik uiteindelijk in één keer ben geslaagd voor mijn praktijk examen.

Geweldige lessen

De lessen die ik heb gekregen van Theo Mollema waren heel goed! Hele duidelijk les geving en duidelijke voorbeelden! Ook een hele leuke tijd gehad tijdens het leren en ga het zeker missen, maar ben wel blij met men rijbewijs nu.

Fijne rijschool

Fijne lessen gehad bij Ronald Omlo. Hij gaf me zelfvertrouwen en heeft me veel geleerd over het auto rijden. Altijd heel netjes op tijd waardoor je een vol uur aan het rijden bent. Denkt ook mee qua inplannen en houdt goed rekening met je (werk) rooster. Sinds gister mijn rijbewijs gehaald! Ronald nogmaals bedankt!!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vandaag mijn rijbewijs gehaald dankzij Richard. Een instructeur met mensenkennis die weet wat hij doet. Een man met veel geduld en persoonlijke aandacht! Ik kan alleen maar positief zijn over Spits! 😊

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Hele leuke lessen, geïnteresseerde Rijinstructeur. Kortom, fijne rijopleiding.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Very good teacher, we systematically covered everything that would be expected in the exam.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een hele prettige ervaring. De rij instructeur was kwam altijd erg rustig over en had veel kennis van zaken. Mede hierdoor heb ik mijn praktijkexamen in 1 keer kunnen halen!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf I had a very good experience. Instructions and all information was clearly delivered. The instructer was very friendly and gave great tips. Overall, the lessons were fun and informative. I felt comfortable driving.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik ben zeer tevreden over de lessen van Spits \'92! De instructeur was geduldig en rustig, waardoor ik mij zeer op mij gemak voelde. De lessen konden flexibel ingepland worden.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf De Lessen waren al met al een zeer prettige ervaring.\r\nDe deskundigheid en mensenkennis hebben er voor gezorgd dat mijn niveau tot het uiterste omhoog is gebracht. \r\nIk voelde me helemaal zelfverzekerd en klaargestoomd voor het examen!\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Richard heeft me erg goed geholpen. Erg fijn dat hij heel rustig is en je daardoor ook leert zelf rustig te zijn in het verkeer. Al met al fijne ervaring.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Gisteren na lange tijd dan eindelijk geslaagd voor mijn rij examen. Hiervoor kan ik mijn instructeur (Jeroen) heel hartelijk danken, want zonder diens (mentale) ondersteuning had ik de handdoek tussentijds misschien wel in de ring gegooid. \r\nLeren rijden was voor mij geen gemakkelijk proces en ging gepaard met de nodige spanning. Gelukkig was hier aandacht voor en ben ik er zo nu en dan echt doorheen \'gesleept\'. Naast de vakinhoudelijke en onderwijskundige deskundigheid heb ik ook het persoonlijke contact gewaardeerd. Een gezellig praatje tussendoor maakt een rijles toch leuker! \r\nHet plannen van afspraken ging gemakkelijk en er werd rekening gehouden met werkroosters. Ook over haal- en brenglocaties viel altijd te overleggen. \r\n\r\nKortom: flexibiliteit, deskundigheid en aandacht voor de persoon achter de \'leerling\' waren top!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede lessen en alles in 1x gehaald!

• Service N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mijn rijlessen waren erg prettig. De instructeur was rustig en geduldig. Ook verliep het contact altijd snel en vlot via whatsapp. Vandaag mocht ik afrijden en ben in 1x geslaagd. Bedankt Robbert!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb deze rijschool als zeer positief ervaren de benadering en de uitleg waren voor mij echt super!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super goede ervaring gehad met Spits \'92. De lessen van Richard hebben er zeker voor gezorgd dat ik in een keer mijn praktijkexamen heb gehaald, bedankt! :)