Door Rob zijn deskundige begeleiding ben ik in een keer geslaagd.

Door Rob’s aandacht en precisie was ik goed voorbereid voor het examen en ben ik in een keer geslaagd.

Hele goede rijschool! Ik ben in een keer geslaagd

Zeer kundig en doelgericht

Van Rob Westra leer je écht auto rijden. De lessen zijn duidelijk gestructureerd, afwisselend en bomvol (nuttige) informatie; er is duidelijk veel kennis over alle aspecten van het autorijden. In de auto is het altijd gezellig; hoewel Rob soms streng uit de hoek kan komen is de kritiek vooral respectvol en constructief. Geen loze complimenten maar realistisch en motiverend. Richting het examen was ik hierdoor voldoende zelfverzekerd en keek ik er echt naar uit. De rijopleiding kan prijzig zijn, maar daar krijg je echt een hoop voor terug.

Spits92 is een erg fijne rijschool.

Spits92 is een erg fijne rijschool. Heb eerder een proefles gehad bij een andere rijschool, maar toen ik bij Richard kwam van Spits92 wist ik meteen dat ik goed zat. Meedenkend, opbouwend en vriendelijk. Echt kennis van zaken. Ik ben om die reden zeer zelfverzekerd het examen ingegaan en ben in één keer geslaagd. Dank je wel Richard en Spits92 !!

Kundig en gedegen

Ik begon met een slechte ervaring bij Spits, daarna ben ik overgestapt naar Rob als instructeur. Rob is een kundig instructeur: hij neemt de tijd voor het uitleggen van de stof en doet dit gestructureerd. Je merkt dat Rob zijn werk serieus neemt en echt betrokken is bij de voortgang van zijn leerlingen. Als het zover is dat je examen gaat doen, dan ben je er ook echt klaar voor. Ten slotte was het gezellig om de vele uren de in de auto met hem door te brengen.

Zeer goed!!

Alleen maar goede ervaringen gehad met Spits92!! Erg goede lessen daarom zal ik het zeker aanraden. Mijn rij-instructeur was Richard en zelf ben ik in één keer geslaagd!!

Prima rijschool, fijne lessen.

Proffesional

Ik had paar rij lessen met andere rijschool gehad, en spits 92 met Ronald was by far het beste. Hij is wel streng soms, maar dat is nodig als je perfectie wil rijden. Hij legt ales uit in een manier waarvan je het snel kan implementeren. Elke rid is super gezellig en ik heb veel geleerd die ik zou mee nemen nu dat ik die rijbewijs heb. Als je wilt gezellig rijden, met een topper instructeur in een mooie auto dan weet je van zelf waar je naar toe moet !! Spits 92

Prettige en leerzame lessen.

Er werd mij in het begin stof geleerd doormiddel van een (theorie)boekje, hier heb ik ontzettend veel van geleerd. Er zijn moeilijke rijlessen geweest, maar ook rijlessen waar ik enorm veel gelachen heb. Door corona ging het allemaal wat moeizaam en viel het allemaal tegen, toch hebben we na deze rottijd alles weer netjes opgepakt.

Zeer tevreden.

Gezellige rijinstructeur, geeft duidelijke uitleg over verkeersomstandigheden. Het inplannen van de rijlessen was soms wat lastig vanwege de beschikbaarheden. Maar over het algemeen goede ervaring beleefd.

Alleen maar positief

Ik heb alleen maar goede ervaren gehad met Spits92. Mijn rij-instructeur was Richard. Zelf ben ik in 1 keer geslaagd. Ik zou Spits zeker aanraden!!

Tevreden!

Prettige en gezellige rijinstructeur, duidelijke uitleg bij bepaalde verkeersomstandigheden. Af en toe was het wat lastig in plannen van de rijlessen vanwege de beschikbaarheid. Maar over het algemeen een fijne ervaring gehad.

Tevreden!

Fijne en gezellige rijinstructeur, af en toe lastiger rijlessen inplannen vanwege de beschikbaarheden. Maar over het algemeen zeer prettige ervaring!

Echt top

Ik heb alleen maar positieve ervaringen gehad bij Spits92. Mijn rij-instructeur was Richard. Daarbij ben ik ook in 1 keer geslaagd voor m’n rij-examen☺️

Het was een onvergetelijke ervaring!

Mijn rijlessen heb ik als ontzettend goed ervaren. Rijinstructeur Richard heeft een kundige kijk op de punten waar ik kon verbeteren en is bewust op zoek gegaan naar situaties waar ik dit toe kon passen. De communicatie met Richard was duidelijk en in korte tijd heeft hij mij erg veel geleerd! Daarnaast waren de lessen erg gezellig met goede gesprekken en dat heeft mij altijd veel energie en motivatie gegeven. Ik ben blij dat ik mijn rijbewijs eindelijk heb gehaald en wil Richard nogmaals bedanken voor de leuke lessen!

Goed begeleid om je rijbewijs te halen

Mijn ervaring bij Spits is goed bevallen, ik heb les gehad van Richard. Ik heb zo’n 40 lessen gehad en hierdoor volledig voorbereid op het examen. Ik ben in een keer geslaagd!

Duidelijk, rustig en efficiënt

Afgelopen jaar heb ik rijles gehad van Richard bij Spits 92, ik kende hem via via en hoorde al veel goede berichten. Tijdens de rijles voel je je op je gemak en leer je stap voor stap goed hoe en wat je moet doen in het verkeer, met in mijn geval als resultaat: In 1 keer geslaagd!

Fijn!

Ik had een fijne ervaring bij spits92, de begeleiding van Richard was kalm en doeltreffend en ik voel me nu ik mijn rijbewijs heb als een zelfverzekerde bestuurder!

Zeer fijne instructeur

Ronald is een zeer fijne instructeur: altijd kalm, begripvol en je kunt met hem lachen. Daarnaast dacht hij in een periode waar examens plannen moeilijk was, altijd mee in de mogelijkheden. Ik heb een fijne tijd gehad. En door zijn goede hulp heb ik nu mijn rijbewijs.

Het was top

Ik had Rob als rijinstructeur, een hele aardige instructeur die heel goed wist wat er moest gebeuren en wat voor mij de beste manier zou zijn. De manier waarop hij les geeft was een hele fijne, stressloze en goede manier van les krijgen, altijd vrolijk en een goede babbel.

Uitstekent les gehad van Rob

Met een moeilijke start vanuit een andere rijschool heeft Rob mij geholpen mijn zelfvertrouwen weer op te bouwen. We hebben veel gelachen in de auto maar je krijgt ook zeker wel verdiende feedback. Rob ziet goed waar je verbeter punten liggen maar vertelt je ook wat je juist wel goed doet. Door Rob ben ik in 1 keer geslaagd. nog eens super bedankt voor alles!

Fijne en zeer deskundige instructeur

Begin mei ben ik begonnen met rijlessen bij Rob Westra. Ik moest mijn rijbewijs voor november halen in verband met emigratie naar Australië, dit gaf natuurlijk wel wat tijdsdruk. Na 42 lessen ben ik in 1 keer geslaagd voor mijn praktijkexamen. Rob is een zeer deskundige instructeur. Hij neemt de tijd voor je, hij laat je je veilig voelen in de auto en hij ziet waar de verbeterpunten liggen. Ook is hij altijd in voor een goed gesprek en was het altijd zeer gezellig in de auto. Al met al kan ik iedereen aanraden om bij Spits92 te gaan lessen!

Over Autorijschool Spits '92

Autorijschool Spits>92 bestaat uit een groep enthousiaste en bekwame instructeurs/trices. Wij richten ons uitsluitend op het geven van autorijles waarbij het leveren van topkwaliteit tegen een redelijke prijs voortdurend wordt nagestreefd. Met een groot leerlingenbestand en bovengemiddelde slagingspercentages behoort Autorijschool Spits>92 tot het topsegment van de rijscholen in Groningen.