Perfect geholpen

Wij hadden pech met onze bus: de versnellingsbak moest gereviseerd worden. Dankzij de snelle service van Garage Nederlof konden we de auto de volgende middag weer ophalen! Grote klasse

Goede en snelle service!

Al enige tijd maken wij gebruik van de service van Autobedrijf Nederlof. Zij verzorgen APK, onderhoud en reparaties aan/voor al onze werkbussen en zijn altijd tevreden! Goede en snelle service, kunnen soms nog even tussendoor geholpen worden. Erg fijn!

Vakmanschap

Eerlijke prijzen! Vriendelijk personeel! Snel en No nonsens! Gewoon een goede garage.

Behulpzaam, vriendelijk en goede service!

Lekker no nonsense , gewoon een goed bedrijf!

Goede en snelle service

Zoals het hoort netjes en goed

Word altijd keurig geholpen en indien nodig gebeld bij problemen. Auto is zoals het hoort goed nagekeken en behandeld

Super service

Zie hiervoor

Positief. Snel

Snelle en goede service

Autobedrijf Nederlof zorgt steeds voor een snelle en en goedkope reparatie. Vaak is dezelfde dag de auto weer zo als je hem gekocht hebt. Goede service, vakmanschap en subliem eindresultaat!

Deskundig, goede service en voor een prima prijs

Deskundig, goede service en voor een prima prijs

Vriendelijk en behulpzaam

Een no nonsense garage. Vriendelijk en behulpzaam. Prima service. Na het stoppen van de garage waar onze auto vandaan kwam op zoek gegaan naar een nieuwe. Resultaat: Prima bevallen.

Goede service, klantvriendelijk, denken met je mee, goed advies.

Aankoop VW Golf GTE. Nette auto met weinig kilometers. Goed advies.

Altijd direct geholpen

Maakt niet uit waar je voor komt, je wordt altijd meteen en vriendelijk weer op weg geholpen.

Staan altijd klaar zijn zeer te vrede

De beschreven opties bleken niet op de auto te zitten( cd speler en cruise control) inmiddels waren we 100km verwijderd van bedrijf richting woonplaats. Ik heb hier wel voor betaald nog geen excuus toen ik erover belde. Nooit meer iets van gehoord. Slechte afhandeling😣 *Op 27 maart tel. Contact gehad en eea besproken. Begrip voor mijn teleurstelling. Tegemoetkoming ontvangen. Echt heel netjes opgepakt door meneer Robert.😁

Top bedrijf

Gewoon een goed en eerlijk bedrijf!

zie onder

Erg goed garage staan altijd klaar

Goede service en wat defect is of gevraagd word om te repareren word gerepareerd.

Snelle actie. Geen onnodige reparaties en daardoor ook geen hoge kosten. Vervoer retour is ook geen probleem.

altijd goede service

Fijne garage om mee samen te werken .... top

zeer goede ervaring

altijd volgens afspraak uitgebreide rekening zeer tevreden dus

Ze staan altijd klaar om je te helpen

Een garage waar vakmanschap en service hoog in het vaandel staat. Ze staan direct voor je klaar wanneer je een vraag of probleem hebt.....niets is te gek!

Betrouwbaar en professioneel

Altijd tiptop in orde

oud en vertrouwd altijd super!!

Ze doen wat je vraagt extra onvoorziene reparaties? eerst even kontakt

Ik ben zeer tevreden over de service van deze garage!! Zeer betrouwbaar heel vriendelijk en behulpzaam. Ik beveel deze garage van harte aan !!

Spoorweg 8 3373AP Hardinxveld-giessendam

184616 024

Over AutoCrew

AutoCrew levert auto onderhoud en reparatie op dealerniveau. En dat alles tegen betaalbare prijzen! Als universeel autobedrijf zijn wij aangesloten bij AutoCrew en BOVAG. Wij werken alleen met de beste auto onderdelen en apparatuur van Bosch. Net als de meeste auto fabrikanten dat doen.