Erg goede lessen

Geweldige rijschool!

Super rijschool! Hele goede communicatie en super leuke maar vooral leerzame rijlessen!

Top rijschool

Goede rijschool Goede rijinstructeurs En een mooi/goed wagenpark

goede ervaring

leerzaam. goed lesmateriaal.

goed en leerzaam

goede rijschool met een leuk team van instrecteurs

• Bereikbaarheid

Goede rijschool en goede indruk.

Nadat communicatie in het begin over en weer iets stroef begon (ga ik het dan ook niet meer over hebben), ben ik in een iets later stadium goed te spreken over deze rijschool, mooi en solide bedrijf, waar je rustig al je rijbewijzen kunt gaan halen, in mijn geval C1, aardige/deskundige rij leraren vanuit de praktijk en die weten waar ze het over hebben.

Goed en professioneel

Prima en fijne rijschool. Met degelijk materiaal en aardige, gedreven en kundig personeel.

The Best

Meteen vertrouwd!

Fijne geduldige instructeur(s) die de focus leggen op belangrijke dingen.

• Bereikbaarheid

Voor mijn zoon scooterrijbewijs net als voor mijn dochter ,Bianca als instructrice zeer kundig en vriendelijk echt geweldig !

Geweldig!

Via via bij de rijschool v. Vugt gekomen om mijn brommerrijbewijs te halen. Beetje nerveus was ik wel maar werd al snel op mijn gemak gebracht door instructeur Mathieu. Onder goede begeleiding die dag heb ik het gehaald. Heb het ook aan mijn vriendinnen doorgegeven dat lessen bij v.Vugt leuk en gezellig is. Bedankt Mathieu.

• Bereikbaarheid

Leuke rijschool je wordt vriendelijk geholpen.

Ik heb mijn motorrijbewijs gehaald, bij van Vugt omdat ik had gehoord dat zij vakkundig les kunnen geven. Veiligheid vindt ik erg belangrijk. Goed les gehad van leuke instructrice.

Top rijschool

Goede communicatie en leuke instructeurs

Gewoon TOP

Leuk bedrijf goede sfeer mooi materieel.

• Waar kent u ons van? Internet

2 sterren: slechter dan verwacht

Slecht. Alhoewel de kwaliteit van de lessen goed waren, ben ik tot drie keer aan toe als een soort flip de beer steeds naar een andere instructeur gestuurd met ook steeds een andere auto (ipv diesel een benzine en andersom). Dit kwam omdat de instructeurs op vakantie gingen en er een bedrijfsovername was. Ik was erg open-minded en dacht er toen niet veel van omdat ik het examen en rijbewijs in zicht zag komen. Ik ben twee keer gezakt bij van Vugt en eigenlijk elke keer lullig te woord gestaan of totaal niet geholpen. Nadat ik de tweede keer gezakt was hoorde ik via mijn instructeur die ging stoppen bij van Vugt dat er niemand meer was die mij les kon geven of naar het examen kon brengen voor de aankomende drie maanden, omdat alle categorie B instructeurs waren doorgestroomd naar motor- en vrachtwagenlessen. Er is daarna ook nooit meer contact met mij opgenomen. Uit eigen initiatief ben ik toen ergens anders verder gegaan met mijn rijopleiding. Ik moest ook constant zelf initiatief nemen om dingen te regelen die leerlingen niet zouden hoeven te regelen, en kreeg erg het gevoel dat er een soort sfeer was van \"wat gaan we deze keer met deze leerling doen.\" Dit ging dan om facturen, details van de factuur opvragen of wat er gedaan moest worden met niet gereden rijuren etc. Ik heb over deze situatie een nette review geplaatst op Facebook maar die is toen binnen een dag verwijderd, vandaar dat ik hem hier plaats.

Duidelijke uitleg aan de telefoon voor informatie. Hele dagen rijles vond ik intensief maar veel leermomenten op 1 dag werkte voor mij goed qua ervaring opdoen. 2 rijinstructeurs vond ik prettig, en in 1x geslaagd! Een rijschool waar ik mij welkom voelde en zeker kan aanbevelen!

Het besturen van een motor is geen risicoloze aangelegenheid. Hierom ben ik blij dat de lessen bij Van Vugt serieus worden gegeven. Ook al kost het wat meer en zijn er best een aantal lessen nodig, ben ik zeer tevreden en ga ik met een goed gevoel de weg op. Zowel de leraren als de dames op kantoor denken goed met je mee. Bedankt

Leerzaam maar zeker gezellig Snel op mijn gemak

Zeer deskundige en vriendelijke verkeersschool. Helpen je goed met het inplannen van het hele opleidingstraject. ABV op eigen terrein is ook een mooi bijkomend voordeel.

Heel goed en duidelijk les gehad en een leuke tijd gehad met de instructeurs

Persoonlijk, ervaren en professioneel, waardoor de kennis wordt duidelijk en snel doorgegeven.

Ik heb C en CE praktijklessen gedaan, duidelijke, leerzame en vooral gezellige rijlessen gehad. Prima instructeurs en kantoorpersoneel. Goed materieel

Fijne rijschool met zeer vriendelijk personeel. De instructeurs weten waar zij over praten en zijn in staat je snel de vaardigheden aan te leren.

Deskundig personeel, mooi nieuw materiaal, prima faciliteiten, alles onder 1 dak.