2 sterren: slechter dan verwacht

Slecht. Alhoewel de kwaliteit van de lessen goed waren, ben ik tot drie keer aan toe als een soort flip de beer steeds naar een andere instructeur gestuurd met ook steeds een andere auto (ipv diesel een benzine en andersom). Dit kwam omdat de instructeurs op vakantie gingen en er een bedrijfsovername was. Ik was erg open-minded en dacht er toen niet veel van omdat ik het examen en rijbewijs in zicht zag komen. Ik ben twee keer gezakt bij van Vugt en eigenlijk elke keer lullig te woord gestaan of totaal niet geholpen. Nadat ik de tweede keer gezakt was hoorde ik via mijn instructeur die ging stoppen bij van Vugt dat er niemand meer was die mij les kon geven of naar het examen kon brengen voor de aankomende drie maanden, omdat alle categorie B instructeurs waren doorgestroomd naar motor- en vrachtwagenlessen. Er is daarna ook nooit meer contact met mij opgenomen. Uit eigen initiatief ben ik toen ergens anders verder gegaan met mijn rijopleiding. Ik moest ook constant zelf initiatief nemen om dingen te regelen die leerlingen niet zouden hoeven te regelen, en kreeg erg het gevoel dat er een soort sfeer was van \"wat gaan we deze keer met deze leerling doen.\" Dit ging dan om facturen, details van de factuur opvragen of wat er gedaan moest worden met niet gereden rijuren etc. Ik heb over deze situatie een nette review geplaatst op Facebook maar die is toen binnen een dag verwijderd, vandaar dat ik hem hier plaats.

Duidelijke uitleg aan de telefoon voor informatie. Hele dagen rijles vond ik intensief maar veel leermomenten op 1 dag werkte voor mij goed qua ervaring opdoen. 2 rijinstructeurs vond ik prettig, en in 1x geslaagd! Een rijschool waar ik mij welkom voelde en zeker kan aanbevelen!

Het besturen van een motor is geen risicoloze aangelegenheid. Hierom ben ik blij dat de lessen bij Van Vugt serieus worden gegeven. Ook al kost het wat meer en zijn er best een aantal lessen nodig, ben ik zeer tevreden en ga ik met een goed gevoel de weg op. Zowel de leraren als de dames op kantoor denken goed met je mee. Bedankt

Leerzaam maar zeker gezellig Snel op mijn gemak

Zeer deskundige en vriendelijke verkeersschool. Helpen je goed met het inplannen van het hele opleidingstraject. ABV op eigen terrein is ook een mooi bijkomend voordeel.

Heel goed en duidelijk les gehad en een leuke tijd gehad met de instructeurs

Persoonlijk, ervaren en professioneel, waardoor de kennis wordt duidelijk en snel doorgegeven.

Ik heb C en CE praktijklessen gedaan, duidelijke, leerzame en vooral gezellige rijlessen gehad. Prima instructeurs en kantoorpersoneel. Goed materieel

Fijne rijschool met zeer vriendelijk personeel. De instructeurs weten waar zij over praten en zijn in staat je snel de vaardigheden aan te leren.

Deskundig personeel, mooi nieuw materiaal, prima faciliteiten, alles onder 1 dak.

Fijne rijschool met een leuke instructeur! Hij nam de tijd voor mij en het was erg fijn dat ik overal opgehaald kon worden.

Ik heb bij dit bedrijf een opleiding voor het motorrijbewijs gevolgd. Dit was een plezierige ervaring, zowel het leren beheersen van het voertuig(op eigen terrein) als later op de weg.

Aardige rij instructeur, neemt de tijd voor je. Goede service.

Vandaag samen met men vriendin een dag cursus voor b-e gevolgd En we zijn allebij geslaagd Dennis super bedankt we hebben veel aan je tips gehad.

Hartstikke leuke en leerzame rijlessen met een leuke instructeur.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Gezellige leerzame rijschool

In zeer korte tijd met uitstekende begeleiding geslaagd voor mijn A onbeperkt rijbewijs. Instructeur Niels was zeer prettig om mee te werken, zou het iedereen aanraden.