Gewoon goed.

Het behalen van het C1 rijbewijs was voor mij een eyeopener en kan het een ieder aanbevelen die een (grote) camper gaat rijden, veel tips en trics mogen ontvangen van de docenten, die een must zijn om veilig deel te nemen aan het verkeer met een camper, het behalen van de theorie is een goede refresher voor mij geweest want er is heel veel veranderd mbt. regelgeving, milieu, veiligheid, verkeersborden en verkeersituaties, Hoekstra medewerkers,….. bedankt.

Hele fijne manier van het leren rijden met een vrachtwagen/C1

De instructeurs stellen je op je gemak en vertellen tijdens het rijden hoe je bepaalde handeling beter/anders had kunnen doen op een hele prettige manier. De sfeer tijdens de lessen was ook heel relaxed. Een hele goede en prettige voorbereiding op het rij examen.

Goeie rijschool voor elke rijbewijs !

De instructeurs zijn duidelijk en netjes. Geven goed les en nemen de tijd voor je. Geen gevoel van stress en spanning en helpen je graag. De planning denkt met je mee als je iets in combinatie met werk doet.

Al was het een zware kluif c/e is binnen

Erg gezellig word goed met je mee gedacht En mooie spullen dus geen oude troep dat rijd lekker

Goede rijschool met bekwame instructeurs

In 1 keer geslaagd voor het C-rijbewijs. Goed advies en duidelijke informatie gekregen, zowel vooraf als tijdens het traject. De instructeurs zijn zeer goed en weten precies wat de leerling nodig heeft. De sfeer bij Hoekstra is goed en het personeel is vriendelijk, ook onderling. Het wagenpark is prima. Zeker aan te raden!

Hoekstra top rijschool

Super leuke lessen gehad bij Mo en laurina. Legt alles supergoed uit! Leuke routes en heel veel genoten tijdens de lessen in Alkmaar. Ik ben in 1x geslaagd . Dat heb ik 100% te danken aan God en aan hun goede zorgen! Bedankt en tot snel! CE rijbewijs

Ik ben positief over het gehele pakket.

Wat ik goed vond aan de theorie was de ontvangst, de educatie klassen en de examen oefeningen. Maar bovenal ook de instructeur die de theorie heeft gegeven. Met een juiste dosering van serieus en een lach heb ik de theorie opleiding gevolgd. Omdat dit een compleet pakket was met theorie en praktijk kreeg ik de indruk dat m.b.t. praktijk examen bij CBR er geen ruimte was om tussentijd een evaluatie te doen m.b.t. hoever de kandidaat werkelijk is. Ik ben van mening dat hier nog wel wat winst zou zijn te behalen wat betreft het slagingspercentage. Verder is er een duidelijk verschil tussen de diverse instructeurs m.b.t. praktijkles geven. Waarbij ik als kandidaat uiteraard als eerst verantwoordelijke ben over mijn eigen rijden en het opvolgen van de aangedragen observaties.

Simpel, flexibel, snelle communicatie en effectief

De lessen is droge stof, daar kan je niet omheen dus geen enkele rijschool kan dat leuker voor je maken je moet er gewoon doorheen. Hoe sneller je de theorie haalt hoe eerder je er van af bent. Ik vond de lessen alleszins wel compleet en er was altijd genoeg ruimte voor vragen en overleg. De praktijk examens verliepen ook zeer vlot, duidelijke instructies van de instructeurs, kortom een prima rijschool.

This company has the best instructors. they are so respectfull and calm. I`m so happy that i have chosen this driving school. I passed my C license once.

Fijne rijschool.... veel geleerd.

Wilde voor mijn C1. Goed ondersteund door de leerkracht Raymond en de rij instructeurs. Enorm bedankt voor alles!!!! Ik kan nu eindelijk gaan genieten. Dank zij jullie! Hartelijke gr Astrid

Duidelijke communicatie en hele gezellige en leerzame lessen.

Prima opleiding, fijne en goede instructeurs

Helder, duidelijk praktijk gericht.

X

Prettig en professioneel

Men heeft de juiste instructeur voor de rijervaring / rijstijl van de cursist.

Ging alles prima

heel goed

Enkele lessen gehad, maar zeer leerzaam en in 1 keer geslaagd voor c1 heel er bedankt

Marco is een prima instructeur, lessen waren prettig en zinvol. De Iveco, 03-BBL-4 vond ik niet heel fantastisch rijden, heeft wat onderhoud nodig, of zou deze gewoon een keer vervangen. Ben heel blij met mijn C1! mvg Marijke Vogelpoel

Helemaal super!

Een goede uitleg en een gezellige instructeur. Zeker een aanrader!!

Professionele rijopleiding

Zeer goede rijschool, enthousiaste en bekwame medewerkers.

Goede rijschool

Fijne medewerkers die alles goed voor je regelen. De mensen die les geven zijn erg vriendelijk maar streng waar nodig. Ik raad deze rijschool bij iedereen aan.

Prima opleiding

Prettige manier van instructie

Aardige instructeur, prima auto, goede uitleg en geslaagd. Vooraf was Hoekstra goed bereikbaar voor vragen en toelichting. Aanrader dus.

Meedenkend. kundig en vriendelijk personeel.

Mijn C1 rijbewijs vlot gehaald dank zij goede begeleiding tijdens het rijden en een goede planning.

Topschool!

Zeer gedegen rijopleiding die mij prima heeft voorbereid op alle toetsen en examens. Heldere en pro-actieve communicatie vanuit de administratie. Enthousiaste instructrice, verreweg de meeste praktijklessen van één en dezelfde persoon. Aanrader!

Zeer kundige verkeersopleiding met vakbekwame en enthousiaste instructeurs

Hier mijn opleiding rijbewijs D gedaan , zeer prettig bedrijf dat je voorziet van volledig pakket met prettige omgang en zeer goede instructeurs .

Robbenkoog 36

1822 BB Alkmaar