Gezellige instructeurs

Goede ervaring en goede instructies over t rijden

Ben goes begeleid

Zeer prettig

Het inplannen van de lessen had wat voeten in de aarde van beide kanten. Eenmaal ingepland liep het ontzettend goed. Fijne instructeurs.

Top begeleiding en strak schema

Rijbewijs gehaald conform de inschatting bij de intake. Dit is gerealiseerd door een strakke planning van examens en rijlessen in pakweg 4 weken. Top begeleiding van de instructeur(s), die instaat zijn om op een leuke manier je de juiste vaardigheden bij te brengen. Kortom een hele fijne ervaring bij Hoekstra rijopleiding.

Een echte aanrader, super fijne en goede instructeurs, top

Een goed rijschool met goede en vriendelijke instructeurs en goede leraren m.b.t het theorie gedeelte

Zeer goede ervaring gehad

Vandaag met Dide op pad geweest en meteen met vertrouwen op pad gegaan. De lessen waren duidelijk en zonder stress m’n praktijk examen in. Hier geen fouten gemaakt want heb heel de dag gereden. Thanks!

Top les gehad

Lekker ontspannen les gekregen

Allemaal meer dan goed

De instructeurs van Hoekstra hebben mij heel goed geholpen ter voorbereiding op mijn examen. Super bedankt daarvoor.

prima geregeld allemaal, vriendelijke en professionele leraren

prima geregeld allemaal, vriendelijke en professionele leraren

Gemoedelijk

Gemoedelijke sfeer en vakkundig personeel, koffie mag zeker beter ;-)

Professioneel en relaxed

Ik heb niet alleen op een prettige manier mijn vrachtwagen rijbewijs en theorie gehaald, maar de instructeurs zijn ook altijd in voor een geintje en dat maakt het een hele leuke ervaring.

Hele goede en op mijn behoefte afgestemde heropstapper training gevolgd voor de motor!

Na 20 jaar niet op de motor te hebben gereden wilde ik een nieuwe start maken middels een heropstapper training. Na een eenvoudige aanmelding kon ik hiertoe op korte termijn terecht bij Hoekstra in Alkmaar. De training wordt uitgevoerd door een ervaren instructeur van de ANWB. Mijn instructeur was Arnold en door hem werd voor mij een op maat gemaakte training verzorgd van een gehele ochtend. Aan het einde van de training waarin vele vaardigheden en de nodige theorie een opfrisser kregen, ga ik weer met veel zelfvertrouwen de weg op. Hierbij mijn dank aan Arnold voor de zeer professionele en plezierige wijze waarop hij de instructie verzorgt. Een echte aanrader voor allen die een motorrijbewijs willen halen of degenen die bepaalde aspecten van het motorrijden weer opfrissen. Helaas klopt de info op de website van Hoekstra in dit kader niet helemaal. Hierover heb ik gecommuniceerd en de bevestiging gekregen dat dit zal worden aangepast. Verder complimenten voor Hoekstra aangaande de professionele ontvangst en geboden accommodatie.

Fijne verkeersschool

C rijbewijs in korte tijd gehaald, goed georganiseerd en prettige en bekwame instructeurs.

Fijne instructeur, prima materiaal en goede locatie

5 uur les gehad, verdeeld over 2 dagen voor BE- rijbewijs. Prima te doen.

Ik ben heel, heel tevreden. Zeker aanrader.

Ik ben heel blij dat ik Hoekstra gekozen heb. Ze hebben me geholpen om mijn doel te bereiken. De instructeurs zijn erg professioneel. Je voelt je altijd prettig zoals thuis, ook als je stresskip bent.

Wat iedereen zegt klopt precies ze zijn heel goed.

Fijne instructeurs gehad tijdens mijn vrachtwagen opleiding. Was duidelijk en ook leuk om te doen.

Deskundig, rustig, inlevend!

Laurien verdient alle credits. Geweldige instructrice

Uitstekende instructeurs, goede informatie en telefonische bereikbaarheid.

Goede instructie en informatie. Fijne begeleiding tijdens de lessen. Absoluut een aanrader.

C1 rijlessen praktisch en professioneel !

Via NKC/Hoekstra in de ochtend speciaal opleiding genoten voor het behalen van rijbewijs C1. In de middag meteen examen en… met de camper op pad !

Binnen een maand mijn c rijbewijs gehaald

Zeer leuk team en goed en snel mijn C rijbewijs gehaald top bedankt Hoekstra op naar CE

Klantvriendelijk en persoonlijk

Mijn ervaring is dat er professionele instructeurs werken. Het personeel klantvriendelijk is. Instructeurs spelen goed op elkaar in. Wel fijn om zo veel mogelijk 1 vaste instructeur te hebben. De planning van de lessen van 4 uur achter elkaar is voor mij niet heel efficiënt. 2 uur en de dag erna weer 2 uur is effectiever. Prettige rijschool.

Top en een goeie rijschool

Mijn ervaringen zijn heel goed heb een geslaagde dag gehad

Gewoon goed.

Het behalen van het C1 rijbewijs was voor mij een eyeopener en kan het een ieder aanbevelen die een (grote) camper gaat rijden, veel tips en trics mogen ontvangen van de docenten, die een must zijn om veilig deel te nemen aan het verkeer met een camper, het behalen van de theorie is een goede refresher voor mij geweest want er is heel veel veranderd mbt. regelgeving, milieu, veiligheid, verkeersborden en verkeersituaties, Hoekstra medewerkers,….. bedankt.

Hele fijne manier van het leren rijden met een vrachtwagen/C1

De instructeurs stellen je op je gemak en vertellen tijdens het rijden hoe je bepaalde handeling beter/anders had kunnen doen op een hele prettige manier. De sfeer tijdens de lessen was ook heel relaxed. Een hele goede en prettige voorbereiding op het rij examen.

Goeie rijschool voor elke rijbewijs !

De instructeurs zijn duidelijk en netjes. Geven goed les en nemen de tijd voor je. Geen gevoel van stress en spanning en helpen je graag. De planning denkt met je mee als je iets in combinatie met werk doet.