Prima opleiding

Het behalen van mijn C1 rijbewijs ging soepel, vooral dankzij de goede instructeurs die goede feedback gaven op mijn rijstijl :-)

Zeer goede opleiding genoten

Opleiding was prima over de instructeurs niks anders dan lof vooral Evert prima rijinstructeur

Alles was echt perfect geregeld

Ik had net in de start van de corona mijn c1 pakket gekocht. Toen een soepele oplossing gekregen voor de betaling. Toen alles weer open mocht binnen 1 week mijn theorie gehaald. Daarna is er super meegedacht om.mij de week erna al les en afrijden in te plannen. En afgelopen woensdag 3 juni mijn c1 gehaald. Onwijs blij ,team.hoekstra echt bedankt !!

Door de planning werd er alles aan gedaan om mijn rijbewijs zo snel mogelijk te behalen. De instructeur was erg vakbekwaam en wist waar hij het over had. Erg goede ervaring.

Beste rijschool

Professioneel bedrijf

Voor mijn C1 rijbewijs heb ik wel meer lessen gehad dan ik had ingepland de oorzaak is een uitgesteld examen door de corona stop. Het aantal lessen wat de NKC als richtlijn aangeeft is 10 en dat was ook mijn aantal lessen door de examenstop 4 dagen voor mijn geplande examen zijn dit er helaas meer geworden.

In 1 keer E achter B

Perfect les gehad van Han!! Zeer ervaren en kundig instructeur!! Bovendien scherp geprijsd en een hartstikke mooie accomodatie!!!!

Goed geregeld

Inmiddels al mn diploma's gehaald.

Heb hier mijn a1 en a2 code 80 behaald Instructeurs hebben veel ervaring en weten heel goed hoe ze mensen leren om vertrouwen in de motorens te leggen Uitleg en commentaar op je rijstijl is streng maar rechtvaardig het komt er op neer: Luister naar ze en je slaagt zeker weten

Zeer positief

professioneel, servicegericht en op een leuke manier gelest voor C1 rijbewijs.

Zeer goed erg leuke instructeurs

Prettige overleg en planning, vriendelijk en deskundig personeel.

Goede ervaring met Hoekstra Verkeersopleidingen. Flexibel en meedenkend in de planning, goede theorie en praktijk instructie. Moderne instructie ruimte, kantine met mogelijkheid voor lunch. Eigen terrein voor code 95. Vriendelijk personeel met aandacht voor de klant!

Duidelijk en gezellig.

Erg tevreden

De opleiding en de school begrijpen je als je vragen hebt en de kwaliteit van de instructeurs is top! Zeker aanbevolen!

Grondige rijopleiding met kundige instructeurs.

Heb de opleiding voor mijn rijbewijs D met code 95 bij Hoekstra als zeer plezierig (en best inspannend) ervaren. De theorie krijgt veel aandacht met behoorlijk wat lesuren in de avond. Prima leslokalen. De docenten hebben veel praktijkervaring en kunnen daardoor veel context geven bij alle onderwerpen. Dat vond ik behalve interessant ook een meerwaarde in de hele opleiding, veel beter dan dat je zelf alleen de theorieboeken doorneemt. Ook ben ik zeer te spreken over de praktijklessen, had twee prima instructeurs (Peter en Floor) met elk hun eigen ervaringsachtergrond. Dat vond ik erg prettig, want beide mannen m’n wisten mij op hun eigen manier goed te ‘prikkelen’. Er was ook best ruimte voor ontspanning en we hebben ook echt wel gelachen tijdens het lessen. Fijn dat ik alles in 1x gehaald heb. Een puntje wat me stoorde heb ik tot slot wel, principedingetje: raar dat bij een opleiding van >€5000 er tijdens de ‘praktische toets’ niet een lunch vanaf kon van €5. Beetje jammer.

Relaxe en duidelijke lessen

Zowel Theorie als Praktijk voor rijbewijs C duidelijke lessen. Geen gestress, maar ontspannen rijden.

Oplichters

Gebeld met Hoekstra om lessen te nemen voor motor, mevrouw aan de telefoon zei dat je beter een pakket kon nemen zou voordeliger zijn. Ok, tijdens het inplannen van de lessen kwam ik er achter dat er zeer beperkt plek is en op tijden die mij niet uit kwamen. Gezegd dat ik er toch vanaf zie en dat ik het pakket wil annuleren. Na 3 keer bellen en gezegd te hebben dat ze er achter aan zouden gaan, krijg ik eindelijk reactie via de mail dat ik 150,- euro annuleringskosten moet betalen. Is mij niks over verteld telefonisch, natuurlijk...... Voor wat zo veel kosten? Belachelijk. Weet waar je aan begint!

Ik kom hier terug voor CE

Goede instructie met goed materiaal. Alles wat je wenst van een goede rijschool. Prijs beviel me ook wel, hoewel er nogal wat factoren waren voor me die de prijs nog wat drukte.

Uitstekende begeleiding van instructeur René ( bijna alle lessen van gekregen) Instructeurs differentiëren naar lerende bij de lessen Code 95, geduldig en met humor en prima uitgelegd. Instructeurs weten de leerling op zijn gemak te stellen. Goede communicatie met administratie per telefoon en e-mail en rijlessen waren goed afgestemd op examen. Ontvangst gebouw netjes en verzorgd en vriendelijk personeel.

Het contact met Hoekstra was een doeltreffende en prettige ervaring

Er werd cordaat en doortastend geregeerd op de onstane situatie. Prettige begeleiding van de instructeurs.

Leuke instructeurs geduldig en vertellen waar het op slaat

Goede ervaring gehad met hoekstra. leuke geduldige instructeurs die elkaar niet tegen spreken. ze zeggen waar het op slaat en zijn duidelijk.

Wat ik ook al eerder heb vermeld prima

Top geregeld

Dat ik in 1 keer geslaagt ben👌🏻👍🏻

Top 👍 rijschool.

Je ben geen nr en ze gaan voor de 100% voor de leerlingen om te slagen.

leuke instructeurs goede verkeerschool

Mijn ervaring bij hoekstra was super leuk goed ervaren instructeurs. En super snel me rijbewijs c gehaald. Ik zeg een dikke 10 👍🏻