Instructeur was geduldig en gaf me goede tips.

Duidelijke uitleg, veel herhaling en verfijning van de handelingen. Verder tips and tricks. Dit op een rustige manier net zolang tot je het beter of helemaal goed doet!

Top rijlessen

Zeer goede en duidelijke lessen, alle informatie gekregen en super begeleid!

toegankelijke instructeurs, duidelijke communicatie en een "no nonsens" mentaliteit.

Voor het halen van mijn C1 rijbewijs voor de camper, heb ik mij voldoende gesteund en begeleid gevoeld door de instructeurs en instructrice. Hierdoor kon ik met de nodige zelfvertrouwen beginnen aan mijn praktijkexamen en ik ben geslaagd! Prettige omgeving waar je, je snel op je gemak voelt.

Goed geholpen en goed uit gelegt

Ben heel goed ontvangen Alles is goed uit gelegt en alles was snel duidelijk

Goeie instructeur.s

Prima begeleid bij het behalen van mijn ce rijbewijs..

Leuke en goede rijles gekregen

Ik vond dat ik leuke instructeurs had die het ook duidelijk en goed uit hebben gelegd.

super

ze weten wat ze doen hier. als je even meer hulp nodig heb met de theorie of met tips in de praktijk vraag het en je krijg hulp. ik heb het hier als erg prettig ervaren. bedankt voor alles

Geweldig goeie opleiding

Vriendelijke instructeurs goeie uitleg Erg blij dat ik hem via hier heb kunnen halen

uitstekend

Er word geluisterd naar de wensen die je hebt, daar word de juiste instructeur op gezet. Hele fijne rijschool. Mocht ik nog wat willen halen dan kom ik zeker hier terug. Bedankt rijschool Hoekstra.

In èèn keer geslaagd.

Goede ervaring.

Hele leuke instructeur die erg vrolijk is leuk uitlegde maar wel alles behandeld

Ik heb oprecht een hele gezellige en leerzame dag gehad. Zou andere zeker aanraden om hier les te volgen. Mijn instructeur was heel aardig maar behandelde alle lesstof ook heel goed. Al met al een geslaagde dag en ook in 1 dag geslaagd.

slecht materieel, geen enkel excuus

Op examen reed ik rond met een kapotte aanhanger (rubber kapot en aanhanger wilde niet op kogel zakken totdat instructeur met >100 kg erop ging springen op examen) en smerige beschadigde wagen waar ik de kentekenplaat moest terugvouwen omdat deze anders niet leesbaar was. Auto was waarschijnlijk privé gebruikt. Verder had ik de hele dag zonder de verplichte L op het dak rondgereden. Deze lag gelukkig achterin en mijn examen kon beginnen nadat de examinator mij daar op wees en er alsnog op was gezet. Geen enkele coulance en geen enkel excuus vanuit Hoekstra ontvangen.

Ge-wel-dig…

Ik ben met vrachtwagen rijlessen begonnen, puur voor mijn eigen plezier. Zonder een beoogde carrière in de Transport wereld. Alleen omdat ik enorm van rijden hou. In deze fase van mijn leven (56 jaar) is tijd en geld geen obstakel meer. Leuke dingen doen staat bovenaan. Wat ik hoopte was een rijschool te treffen die mijn plezier kon waarmaken. Nou… Dat is met Hoekstra 200% gelukt. Om te beginnen viel mij de grootte van het bedrijf Hoekstra op. Véél groter en professioneler dan ik had verwacht. Marianne van de afdeling Planning was mijn eerste contact. Zij heeft geregeld dat er een lesrooster kwam dat zowel voor mij als voor Hoekstra werkbaar was. Mijn eerste uren in een vrachtwagen waren samen met Joran, de instructeur die de proefles heeft gegeven en het aantal lesuren, naar achteraf blijkt, nauwkeurig heeft kunnen inschatten. Daarna maakte ik kennis met Raymond, de theorie-instructeur die met veel humor en praktijkervaring de stof leuk en begrijpelijk maakte. Ná het behalen van mijn Module 1 Theorie-examen (slecht 4 foutjes, dank je wel Raymond) bij het CBR mocht ik aan de praktijklessen beginnen. Arnold en Evert werden mijn rij-instructeurs. Arnold (ex- rijschoolhouder) en Evert (ervaren beroepschauffeur). Samen een bak ervaring waar je stil van wordt. Met hun heb ik tijdens de lessen vele, soms diepe gesprekken gehad, maar waar de juiste rijstijl altijd voorop stond. Even bij de les blijven als het gaat om Vooruitkijken, Positie op de weg, Inloop, Uitloop, Spiegels, Snelheid doseren en al die dingen waarvan je denkt dat je het wel kan, maar uiteindelijk toch slechts onderaan de professionele ladder staat. Dank aan alle hierboven genoemde mensen én iedereen vóór en achter de schermen die hebben bijgedragen aan mijn fantastische lessen. Dank jullie wel voor deze mooie periode. Rob

Goede lessen en prima examen voorbereiding

De lessen waren op maat en perfect om het examen te halen.

Geweldig vriendelijk en begrijpelijk

Geweldige ervaring veel geleerd

Meedenkend team met kennis en met een op maat gemaakte rijopleiding.

De bovenstaande zin zegt eigenlijk alles wel! Niks aan toe te voegen. Leuke vriendelijke mensen. Die weten waar ze over praten. Administratie en balie medewerkers zijn lekker snel met dingen regelen en aanvragen en altijd vrolijk Herrineren je als dat nodig is op een goeie manier. Ook plannen ze je snel erg snel in op datums die jou uit komen. Geen slecht woord over hoekstra!

Fantastisch.

Vriendelijke mensen, mooie auto en hoge kwaliteit. Ook mijn grote dank voor het CBR, de examinator (Erwin) was top. Was wat nerveus en hij stelde mij erg gerust. Bedankt Hoekstra!

Uitstekende instructie, keurig materiaal en goed georganiseerd.

Bij Hoekstra terecht gekomen om mijn c1 te halen voor de camper. Ik werd goed geadviseerd welke opleiding het best voor mij zou zijn.Het materiaal van zowel de theorie als het praktische gedeelte is van uitstekende kwaliteit. En de instructeurs zijn enthousiast, en weten hun kennis goed over te brengen.

In 1 keer geslaagd voor mijn CE rijbewijs. Met dank aan Marco. Relaxte en superaardige kerel. Prima communicatie met Hoekstra ( Marianne ).

Uitstekende instructeurs

Busrijbewijs in een keer gehaald onder leiding van Raymond en Berthil. Altijd duidelijke aanwijzingen en ook niet te beroerd om kritisch te zijn als dat nodig is. Ga mijn volgende rijbewijs ook weer hier volgen!

Instructeur met vakkennis

Heb gevraagd om een strenge aanpak en heb die ook gekregen. Resultaat. In 1 een geslaagd voor C1. Wat wil je nog meer.?

Gewoon goed!

Fijne instructeurs, prima materieel

Vriendelijke instructeurs en de planning werkt heel fijn mee om zo snel en efficiënt mogelijk in te plannen.

Het ging uitstekend: de communicatie, de vriendelijkheid en de kwaliteit van de lessen.

Aanvankelijk, toen we alleen maar informatie opvroegen werden we al goed geholpen. Daarna, toen we de lessen daadwerkelijk namen, bleef dat zo: ieder contact met de receptie of de instructeur was correct en vriendelijk. Ja, we hebben een behoorlijk bedrag betaald voor het geheel van lessen en examens, maar het was het waard. De instructeur Bart was en is heel goed: duidelijk en goed op de hoogte en hij ziet alles. Kortom: we zijn heel tevreden!