Zeer goede rijschool.

Fijne rijinstructeurs. Alles wordt duidelijk uitgelegd. CE behaalt

Zeer professionele rijopleider

Super te spreken over de opleiding. Planning en administratie goed. Zeer tevreden over de lessen en begeleiding tijdens examen ook heel prettig.

Uitmuntend

Dank voor jullie inzet voor code 95 en taxi pas. Beide zijn behaald en dit is mede door de inzet achter de schermen. Marianne en Hans wil ik hierbij extra in het zonnetje zetten. Hartelijk dank en tot de volgende nascholing.

Goed les gehad en in 1 keer geslaagd

Goede uitleg en lessen

Rustige en duidelijke uitleg, goede voorbereiding op het examen. Bedankt!

Top opleiding gehad en geslaagd.

Ik heb de opleiding lzv als zeer prettig ervaren duidelijke uitleg gehad van Evert en er was alle tijd voor vragen en voorbeelden. Knap les materiaal om mee te rijden en ook de lunch is dik in orde.

Goede rijschool

Top instructeur!

Alleen maar positief! Super blij met vandaag

Netjes en goede uitleg

Goed geregeld

Fijne instructeur

Persoonlijke begeleiding met een professionele uitstraling.

goed geregeld allemaal

Zeer goede ervaring voor de opleiding van C1 rijbewijs.

Gezellige leeromgeving

Rijbewijs A,B en CE hier behaald. Professioneel gezellig en goede instructeurs die je op je gemak stellen!

Geweldige begeleiding

Top tips van de rijinstructeur waardoor ik in 1 keer geslaagd ben voor de 1 daagse C1 praktijkopleiding

Begripvolle en kalme instructor.

Uitstekend van het begin tot het eind.

Top rijinstructeur

Goede instructies en zeer meedenkend

Goede instructie

Prima dag gehad. Goede uitleg prima instructeur.

Goed geregeld en een prettige sfeer.

Ik zou iedereen kunnen aanbevelen om bij Hoekstra te komen lessen. Je word serieus genomen en er is ook aandacht voor een persoonlijke noot. Het is een grote verkeerschool maar dat merk je alleen maar in positieve zin. De instructeurs zijn aardige deskundige mensen die staan voor hun vak.

Er wordt goed les gegeven.

Ze nemen alle tijd voor je om iets uit te leggen

Fantastische rijschool!

Allemaal goede instructeurs, dankzij de goede uitleg en begeleiding zeer snel mn C rijbewijs binnen gehaald. Nu voor de E.

Heel prettig en aardige mensen.

Aanhangwagen rijbewijs in 1 dag gehaald, helemaal top

In 1 dag mijn aanhangwagen rijbewijs gehaald bij Hoekstra. Mijn instructeur op de dag zelf was super Chill en duidelijk. Handige tips gehad voor het examen en daarom ook in 1 keer geslaagd

Professioneel

Dankzij de vakbekwame - en rustige aanwijzingen en correcties van rij-instructeur Raymond ben ik vandaag geslaagd voor het C1 rijbewijs. Het bedrijf in zijn totaliteit maakt een zeer professionele indruk. Het is een groot bedrijf waar veel kandidaten opgeleid worden voor alle rijbewijs categorieën, maar ondanks dat het zo groot is, is er een hele persoonlijke benadering en ongedwongen sfeer. Dat begint al bij de receptie. Ik kan Hoekstra opleidingen van harte aanbevelen.

Goede begeleiding in theorie en praktijk, heel erg goed

Juiste begeleiding gekregen om lesstof te begrijpen en de examens met vertrouwen te behalen

Uitstekende en keurige rijschool

Rijschool ziet er goed uit van de binnen en buitenkant. Geeft gelijk een professionele indruk bij binnenkomst. Ook de Begeleiding is super nemen rustig de tijd voor je. Ze geven je ook het gevoel dat je er niet alleen voor staat. Dat we er samen voor gingen om het rijbewijs te halen. Goede ervaring en bedankt voor het behalen van mijn rijbewijs.