Top geregeld en fijne mensen

Fijne rijschool Prettige mensen om mee te werken Bedankt

Praktisch en betrokken

Prima BE les gehad van Han en daarna van 1 van zijn leerlingen. 1x 7 uur en daarna gesplitst 2 om 3 uur. eerste gezakt en daarna geslaagd. 1 hele dag les en daarna examen vond ik te vermoeiend

fantastisch goed geregeld, fijne instructeur

duidelijk, geen poes pas, rustige instructies. Tja fijne ervaring.

Rijinstructeurs zijn vriendelijk geven goeie tips. Alleen de tijden dat is een dingetje ik had een e-mail gekregen dat ik 7 uur moest beginnen met lessen maar het begon om 8 uur maar ik heb wel betaalt voor dat uurtje.

Prettige opleiding door Jacqueline (heeft altijd gelijk)

Ik vond het nog een hele uitdaging omdat ik zo mijn eigen gewoontes heb opgebouwd in de jaren dat ik mijn rijbewijs heb. Jacqueline heeft mij er prima doorheen geloodst, hiervoor mijn dank.

me rij planning duurde lang om te krijgen. de rij instructeuren waren gezellig en goed in hun werk

Super begeleid

Voor iemand met een redelijke faalangst ben ik super begeleid.

Ja prima alleen 1 groot nadeel...

Ik voelde me eigenlijk genaaid... op de dag van afrijden voor mijn trekker werd namelijk aan mij de vraag gesteld, door de man van het cbr, waarom ik niet voor vrachtwagen ging. Als je namelijk boven de 18 jaar bent en je C haalt krijg je automatisch je trekker erbij... hier wist ik niks vanaf. Als ik dat had geweten had ik dat natuurlijk gedaan, had me heel wat geld bespaard en had ik meteen 2 rijbewijzen in 1. Maar nooit heeft iemand op de opleiding daar iets over tegen mij gezegd, ik wist van niks. Hierdoor ben ik nu ook een stuk minder blij met mijn rijbewijs en voel ik me alsof ik in de maling ben genomen..... vandaar deze slechte recensie. Ze hadden me veel beter moeten informeren en mij hiervan op de hoogte moeten stellen.

Leerzaam

Leerzaam goeden instructeurs

super

De rijlessen waren goed afgestemd, duidelijk en flexibel

goede uitleg, alles helder

ik heb een prima ochtend les gehad waarin alles duidelijk is uitgelegd. geen verrassingen tijdens het examen

Uitstekende praktijklessen, veel geleerd en nu meer bewust van de omgeving waarin ik rij!

Vanaf de intake en eerste lesuren uitstekend begeleid voor het C1 rijbewijs. Met name goed dat de lessen door meerdere instructeurs werden gegeven. Ben nu eerder van het gas af en gun mijzelf voldoende ruimte om in elke situatie adequaat te kunnen reageren.

Slechte rijinstructeur

Geen goede feeling met de instructeur, geeft negatief les. Na bellen voor een andere is er qua planning niks aan te doen. Heb zelfs een les van 3 uur ervoor afgezegd

Goed!

Vrachtwagen gehaald goede begeleiding

Rustige en duidelijke instructeur, goed materiaal

Onlangs heb ik in 1 dag BE rijlessen gehad en in de middag examens. De lokatie in Alkmaar is prima te bereiken. De dag was lang maar de manier waarop er les gegeven werd was fijn. Alle spullen zagen er prima uit en er was tijd voor het stukje theorie wat bij het rijden met een aanhanger hoort. Kortom, een goede ervaring.

Fijne rijschool

Goede begeleiding, heb mijn C1 rijbewijs gehaald bij Hoekstra opleidingen.

Nette medewerkers, duidelijk en goede service

We werden goed geïnformeerd en begeleid.

Algeheel positief

Begeleiding op maat, fijne ervaring, zeer aan te raden voor CE lessen.

Leerzaam ervaring een geduld

Ik heb veel geleerd theorie deel breed een genoeg duidelijk zeker praktijk had genoeg informatie gekregen en tips geduld hadden ze zeker begrepen me ook goed dankjewel Hoekstra

Jammer dat de coronatijd er tussen zat, daardoor verliep niet alles goed. Verder prima contact gehad met Raymond als rijinstructeur en Jolanda voor de planning. Dank

Super !!

Fijne instructeurs en geduldig! Ook telefonisch goed bereikbaar en je krijgt goed advies!

goede instructeurs voor c rijbewijs

door de corona last van de langer tijd die wij nodig hadden om onze theorie te halen.

Ik werd zeer blij van jullie opleiding voor mijn C1 rijbewijs.

Het is eigenlijk wonderbaarlijk wat ik geleerd heb voor rijbewijs C1. Dacht voorheen appeltje eitje, maar dat viel toch wel tegen. Dat men vaak van mening is dat voor campers tot 4000 kg makkelijk op een B rijbewijs gereden kan worden. Dat is een grote misvatting, zeker als je pas recent een B rijbewijs hebt. Nu heb ik al jaren een rijbewijs en heb gereden in vrij grote busjes, vandaar dacht ik dus appeltje eitje. Ben dus zeer blij met de opgedane ervaring (opleiding) om een zwaarder voertuig te kunnen rijden. Met hun advies voor de opleiding in één keer geslaagd voor theorie en praktijk!

Goede rijschool

Aardige instructeurs goede en duidelijke uitleg