Geen communicatie

Er word niks overlegd of gecommuniceerd

Een sereuus bedrijf met een serieuus personeel tot aan secretariaat toe.met name Marianne van de adm

Ik kreeg de kans om van beroep te veranderen en heb een beetje met me pet naar gegooid .Na een strenge waarschuwing van MARIANNE vooral heb ik me vermand en de code 95 en C rijbewijs gehaald..een top bedrijf!!

Leerzaam, gezellige sfeer

Geen verbeterpunten van mij. Mijn hele les periode goed doorlopen. Erg bedrijverig zo achter op een industrieterrein. Gezellig personeel aanwezig die klaar staan voor je vragen.

Alles verliep vlot, goede communicatie en hele fijne instructeur

Super instructeurs gehad, veel goede uitleg gehad, ben zeer tevreden.

Geduldige en inlevende instructeurs

Instructeurs nemen de tijd voor je en leggen op een goede manier uit waar je aan moet werken

Goede intake, uitstekende lessen van beide instructeurs.

Professioneel van begin tot eind.

Tevreden

Fijne rijschool iedereen vriendelijk en mo en rene zijn top

Nuttig, snel en keurig voor elkaar

BE rijbewijs in 1 ochtend gehaald. Prima lessen en alles meerdere keren geoefend voor examen. Zeker met wat aanhanger ervaring ideaal.

Heel prima

Top instructeur

Zeer prettig ervaren

Fijne instructeurs die zowel de theorie als praktijk mij goed hebben bijgebracht, hierdoor heb ik alles in 1 maal behaald. Bedankt Ireen!

Prima service en zeer ervaren instructeurs.

Goed georganiseerd

een verbetering zou kunnen zijn de spiegels van de kleine vrachtauto beter vast te zetten op een positie die beter zichtbaar is

Stoomt je prima in de afgesproken tijd klaar

Prima netjes bedrijf

bijzonder tevreden

Bijzonder tevreden over de theorie en praktijk opleiding. Raymond is een topper op praktijkles van te krijgen ! Informatievoorziening over medische keuring / medipas was wat laat en wat rommelig.

Leuke ervaren docenten

Heel netjes en snel mijn aanhanger achter de vrachtwagen gehaald. Bedankt voor jullie hulp

Prima rijschool

Fijne instructeurs.

mooie leerzame dag gehad, met een goede instructeur

een fijne dag gehad met daar waar nodig een goede begeleiding van de instructeur. Ook het resultaat was fijn!

Paar keer rijles gehad van Robin en Mo deze 2 mannen zijn zeer goed met rijles geven en ben ze daardoor ook erg dankbaar van het behalen van me rijbewijs. Groet Dave

Prima geregeld

Prettige en kundige instructeurs, met mijn krappe planning werd fijn rekening gehouden door de collega’s van de planning en het resultaat Geslaagd! Top.

Vriendelijk volk

Goede ervaringen gehad zeker met de laatste 3 instructeurs voor mijn C-rijbewijs, Hier heb ik het meeste van geleerd dit door goede en duidelijke uitleg en rust in de cabine. We gaan nu voor de E achter C en ik hoop ook dat ik weer met één van deze drie dit ook tot een goed gevolg mag brengen.

Vriendelijk

Vriendelijk

Prima locatie, veel mogelijkheden

Vanwege overname van VS Paul zijn alleen de praktijklessen C-rijbewijs door Hoekstra gegeven. Deze lessen zijn door 3 verschillende instructeurs gegeven. Is mij prima bevallen, iedere instructeur heeft weer zijn eigen visie en ziet net weer andere dingen.

Zowel administratief als rij-instructie top

Zeer goede begeleiding van Roy !! En fijne zorg omtrent het examen van René.