Goede ervaring

het was erg leerzaam

Hele deskundige ervaring en aanpak

De afgelopen periode heb ik een uitstekende ervaring gehad met Hoekstra. Communicatie open, plezierig en snel vanuit het plannen en regelen en ook de instructie en voorbereiding voor het rijbewijs.

Goede en rustige uitleg

Goede begeleiding en uitleg. Ondanks een uur gemist vanwege een zieke instucteur en een niet goed werkende stekker van de verlichting toch nog op het allerlaaste verholpen. Daardoor toch geslaagd voor B-E en natuurlijk heel blij dat ik het gehaald hebt. Mvg, Roy

Zeer bevlogen instructeurs die er alles aan doen om je te laten slagen

Ondanks de pandemie goede theorielessen gekregen via zoom-meeting. Na de theorieexamens door met de praktijk , je moet er iets mee hebben maar het is geweldig om met zo'n truck door het verkeer te manoeuvreren. Examenstress is een vervelend verschijnsel maar ook als je er even doorheen zit word je door de instructeurs gemotiveerd om door te gaan , mijn dank gaat uit naar verkeersschool Hoekstra voor het behalen van mijn C rijbewijs ! Groetend Hans

Prima instructie gehad

Goede leerschool, veel geoefend op bijzondere verrichtingen Alleen jammer van de onzin cojona maatregelen die niet werken, opgelegd door de overheid

klant vriendelijke instructuurs

Binnen 1 maand voor geslaagd voor praktijkexamen C1

Alles zeer snel en vriendelijk geregeld. Proefles, keuring, en praktijklessen. Vriendelijke en bekwame instructeur.

Top en marko geweldige instucteur

Ondanks mijn verdriet om verlies van mijn neef heeft marko mij er doorheen getrokken vandaag en mijn c gehaald .

Top rijschool

Ik ben ze dankbaar dat op korte termijn een gedegen rijopleiding C/E konden regelen met vriendelijke en geduldige instructeurs

Zoals mijn vorige opleiding - vakkundig en meedenkend

Eerder heb ik via Hoekstra rijbewijs C gehaald. Evert begeleidde me bij mijn CE opleiding. Buitengewoon prettig om mee te werken! Ook de planning was super meedenkend en er kon snel een passend schema worden samengesteld.

super

Dagcursus voor een aanhangerrijbewijs BE met aansluitend CBR-examen. Ik had een instructeur die direct en duidelijk communiceerde. Wat gaat goed, wat gaat niet goed en wat moet er verbeterd worden. Het examen was bijzonder. Ik heb er weer een mooi verhaal bij en dat alles in een 'lastige' lockdownperiode. De instructeur, de examinator en ikzelf zijn 's middags met een brede glimlach weer naar huis gereden.

Helemaal Top

Hoekstra is een top rijschool, ze zijn collegiale, vriendelijk, doen hun best voor je en hebben leuke mensen die daar werken, Bij binnenkomst word je al warm ontvangen, Goeie kwaliteit spullen, Je voelt je zeer welkom en daar ben ik ze mega dankbaar voor!

Voel mij met de rijinstructeur op mijn gemak

Heb veel dingen geleerd

Zeer professionele organisatie, de beste beroepsopleider/totaalopleider van Noord-Holland.

Geslaagd

Lekker gelest en daarna geslaagd

Instructies waren zeer duidelijk, Instructeur Marco heeft alles gedaan om Mij het voertuig eigen te maken. Vol zelfvertrouwen het examen gedaan.

Helemaal top!!!

Heel erg goed, duidelijke uitleg, goede instructeur. Als je aangeeft dat je een bepaald onderdeel moeilijk vind wordt daar gelijk aan gewerkt zodat je daar verder geen last van hebt. Planning altijd duidelijk wordt keuring rekening gehouden met werk tijden of met de thuissituatie. Kortom een goed team en een hele goede verkeersschool.

Helder en duidelijk, leerzaam.

C1 camperrijbwijs gehaald. Theorie niet onderschatten, praktijk lessen leerzaam. Rijgedrag gecorrigeerd, examen ging soepel

tevreden

Uitstekende opleidng en rijschool

Altijd prima geholpen, men kent de leerling bij naam. Ennnnnnnn goede instructeurs. De grootste opleider in de regio Alkmaar

Fijn en duidelijk les

Fijne rijschool en denken goed met de klant mee

Instructeur Han lekker rustig en no nonsens. To the point en duidelijk. Voor mij precies je juiste man. Dank

Had niet beter gekund.

Ik vond het een fijne ervaring met een leraar die rustig en relaxed was, waardoor ik dat ook meer was! Hetzelfde geld voor mijn examinator, ook al was ik van mezelf een beetje zenuwachtig. Allemaal heel duidelijk en rustig! Top

Niet optimaal

Ik heb een pakket gekocht via ANWB om C1 camper rijbewijs te halen . Dit is inclusief examen en 6 lessen. Bij de eerste les kreeg ik te horen dat ik minstens 4 lessen moest bijboeken om adequaat te leren rijden. Mijn rij ervaring is 49 jaar rijbewijs met als schades 2 maal parkeerschade. Daarbij 10 jaar grote camper (minder dan 3500kg) gereden. Na 3 lessen werd dit toch aangepast tot 2 extra lessen. Examen was een makkie. Toch denk ik dat Hoekstra graag extra lessen verkoopt om zo meer omzet te genereren. Op zich verder zeer vriendelijk personeel.

Heel erg vriendelijk en mee denkend

Iedereen denkt er met je mee hoe je alles kan halen. En als je iets niet weet of wilt na vragen pakken ze dat altijd netjes op en kijken ze even voor je.