Goed hulp

Ik vond de ervaring al op het eerste moment top

2 sterren: slechter dan verwacht

• Deskundigheid N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Komt nipt aan op het werk en heeft geen tijd meer voor de koffie, daarom gaat hij koffie drinken in de tijd van de betalende cursist. Dit onder de noemer \" evalueren \".\r\nDeze man is zo zelfvoldaan dat ik hem zou bestempelen met de naam Le Cock.\r\n( Dit mag ook op z\'n Engels worden uitgesproken ).\r\nBOB is het type man : In het land der blinden is éénoog koning.\r\nEn met zijn zelfbedachte helderziendheid moet je maar afwachten of je gaat slagen of niet. \r\n\r\n\r\n\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Net in een keer geslaagd voor mijn motorrijbewijs. David en Bianca bedankt voor de zeer leerzame lessen !

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf \r\nErg slechte rijschool, wilde mijn lessen zo snel mogelijk achter elkaar om snel me rijbewijs te hebben en vervolgens heb ik een les omde week, ook zijn ze vaak totaal onbereikbaar om een les te verplatsen en als je ze dan een dag voor je les eindelijk te pakken krijg en dan zeggen ze dat je te laat bent en je les kwijt bent, ook als je vraagt om je lessen in de middag te krijgen plannen ze je in om 8 uur in de ochtend, het enige wat wel goed was is de instructuur. 3/10 totaal geen aanrader

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fijne instructeurs die je goed op de hoogte houden.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik als 28 jarige die al behoorlijk wat rijscholen gezien had, op zaterdagmiddag binnengelopen bij Hoekstra voor een In-test. Wel eerst afspraak gemaakt en aangegeven dat ik een ervaren, rustige en bovendien zeer deskundige zoek. Geen joch van 30 die je door je cursus heen jaagt! Rene was tijdens mijn lessen heel erg bezig met mij beter maken en vooral rust toe te passen in mijn rijden. Nogmaals, bedankt René voor de leerzame en humorvolle lessen! David

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Echt top! Voorjaar binnen komen lopen met de vraag kan ik voor de zomer mijn motor rijbewijs hebben? Ja dat kan zeker. Met goede/ vrolijke hulp en communicatie aan de balie alles uitgestippeld en tussentijds bij kunnen stellen. Ze zullen je nooit express voor teveel lessen laten komen. Maar ook waken voor te weinig zodat je niet zakt. Erg fijn af en toe een andere instructeur die toch weer anders naar je kijkt en motiveert. Serieus en bekwaam top! Heb een hele zomer van mijn in 1 x behaalde motor rijbewijs kunnen genieten. Dank jullie wel. Ook niets gemerkt van de verhuizing tijdens mijn lessen.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Slecht vooral contact

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top kan niks anders zeggen!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mijn BE rijbewijs snel gehaald. Goede opleiding en in 1 x geslaagd. Uitstekend bedrijf. Ik had mijn vrachtwagen en motorrijbewijs al bij Hoekstra gehaald.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf trekkerrijbewijs

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fantastisch ik raad het iedereen aan, Mijn rijbewijs in korte tijd gehaald super. Prima rijles gehad

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik ben erg tevreden over de begeleiding die ik bij Hoekstra heb gehad. De mensen die daar werken zijn vriendelijk en erg betrokken.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima opleiding gehad.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Voor mijn Code 95 pakket wilde ik een aantal onderdelen samenstellen (VCA-vol, BHV, heftruck en het nieuwe rijden), daar werd ik Top in begeleid door Opleidingsadviseur Stef Visser en de administratie.\r\nIk wilde een combinatie pakket volgen i.v.m. solliciteren waarbij\r\nVCA-vol, BHV en Heftruck een belangrijk item zijn.\r\nHierdoor is mijn kans op een baan 80% vergroot en ben hiervoor Hoekstra Verkeersopleidingen ontzettend dankbaar.\r\n\r\nGroetjes, Sil

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb erg genoten! Elke les die ik had gekregen heb ik veel geleerd! Ik ben blij dat ik het bij jullie ben gaan rijden! Ik heb een leuke tijd gehad! Mijn ervaring is nu dat jullie een goed leerbedrijf is voor beginnende bestuurders! Bedankt!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Alles was dik in orde. Fijne mensen in de omgang en soepel bij het inplannen van (extra) lessen. De verouderde software bij de theorietraining lijkt mij wel een puntje van aandacht, verder absoluut geen klagen. Duidelijke instructies en redelijk wat geduld wanneer het allemaal even niet wil lukken.

Over Hoekstra Verkeersopleidingen