Prima ervaring met de dames van de administratie en veel geleerd van de instructeurs.

Drie verschillende instructeurs gehad. Met de een heb je een betere klik dan de ander. Kijk goed terug op de 7 lessen, heel intensief (2 uur achter elkaar) en veel opgestoken. Het schakelen van de automatische piloot naar alles bewust doen was een uitdaging. Met het resultaat was ik dik tevreden........in één keer geslaagd.

Hoekstra bied een totaalpakket aan theorie en praktijk

Goede ervaring , alleen jammer dat ik 4 instructeurs voor de praktijk heb gehad . Dat zal wel aan de vakantie periode hebben gelegen .

Prettige, deskundige instructeurs begeleiden je naar succes

Zowel de mensen op kantoor, de mensen die de theorie verzorgen als ook de instructeurs denken op een bijzonder prettige manier met je mee als kandidaat. De deskundigheid die zij uitstralen en de vakkennis die ze overdragen geeft mij echt vertrouwen om als beroepschauffeur aan de slag te gaan!

Geoliede organisatie, zeer deskundige instructeurs

C1 opleiding gedaan. Na een intake ( wat eigenlijk ook al een rijles was) waren er nog 8 rijlessen over om mij van mijn verkeerde gewoontes af te helpen en de kneepjes van het vrachtwagen rijden bij te brengen. Ik heb bewondering voor de efficiënte en plezierige manier waarmee ik op het juiste spoor ben gezet. Bij het eerste examen geslaagd.

Zeer duidelijke en goede uitleg tijdens rijlessen!

alles word goed geregeld met duidelijke uitleg en goede voorbereiding op het examen!

Alles is keurig gedaan

Erg vriendelijke en erg behulpzaam met het behalen van mijn vrachtwagen rijbewijs. Denken mee en zorgen dat als soepel verloopt. Is echt een aanrader

Goed naar mijn zin gehad. Veel geleerd onder goede begeleiding.

Hier en daar een paar steekjes laten vallen in de planning. Daar integen heel goed opgelost. Advies, probeer de sfeer van een familie bedrijf vast te houden. Bewaak dat het niet te onpersoonlijk wordt omdat het bedrijf behoorlijk groot wordt. Met vriendelijke groet Peter

Snel plek en goed tempo

Veel kunnen lessen in een korte tijd en nu mijn C rijbewijs in bezit Top rijschool

TELEURSTELLEND!

Het was ons niet duidelijk gemaakt dat wij het boek vaarbewijs 1 van de ANWB nodig hadden om de les te kunnen volgen afgelopen 5 juli. Had ruim van tevoren gebeld om te vragen welk boek wij nodig hadden om de les zo goed mogelijk te kunnen volgen. We kregen te horen dat ze uit een Hiswa boek werkte maar tot onze verbazing werd er gewerkt uit het ANWB boek vaarbewijs 1. 6 mensen van de 11 cursisten hadden een verkeerd boek waardoor de les moeilijk te volgen was omdat de meeste cursisten Omdat we meer met het opzoeken van de onderwerpen die door de docent besproken , de docent gaf bijv aan dat het onderwerp op pagina 21 stond en wij nog in ons boek moesten zoeken op welke pagina het bij ons stond. De cursisten raakte hierdoor zeer geïrriteerd dit was zeer amateuristisch ! Wij kregen tevens te horen dat Hoekstra opleidingen aangesloten is bij de ANW maar dit blijkt niet het geval te zijn na een telefoontje met de ANWB zelf ! De geboden oplossing na telefonisch contact te hebben gehad te hebben met Dhr Van Der Goot werkende bij Hoekstra opleidingen was voor ons niet toereikend, aangezien mijn vriend een winkel heeft en alleen de cursus op de zondag of maandag kan volgen. Dhr Van der Goot ging niet akkoord met de ons voorgestelde oplossing. Wij boden aan dat ik de cursus op een andere dag over ga doen en mijn vriend zijn geld terug zou krijgen, aangezien hij een winkel heeft en alleen de cursus op de maandag of zondag kan volgen. Dhr van der Goot gaf toe dat wij gedupeerd waren door mis communicatie vanaf hun kant maar wilt het geld van mijn vriend niet terug storten ! Zoals deze cursus verliep met de verkeerde boeken vinden wij dat dit niet bevorderlijk is voor de veiligheid van ons of anderen op het water!

Veelste veel verschillende rijinstructeurs per opleiding

Ik heb me b-e c en c-e Behaald bij Hoekstra. De rijopleiders zijn echt goed maar ze hebben allemaal hun eigen manier waardoor je snel in de war raakt. Ik zou jullie aanbevelen om 1 rijinstructeur aan 1 klant te koppelen dit om verwarring bij de klant te voorkomen. Ik ben gemiddeld 2 x gezakt per opleiding en dat had voorkomen kunnen worden door me aan 1 iemand te koppelen. Voorde rest is het allemaal goed geregeld. Mvg Roy

Supergoede rijschool

Komen afspraken goed na. Professionele instructeurs. Heb mijn C en CE rijbewijs bij Hoekstra gehaald en ben zeer tevreden over hoe alles geregeld was. Ik raad iedereen deze rijschool aan!!

Klantvriendelijk

Uitstekende opleiding door ervaren medewerkers

goede praktijkopleiding

Het bedrijf straalt rust uit. De medewerkers zijn vriendelijk en behulpzaam. De mail met factuur was voor mij onduidelijk. Ik zag alleen een link naar betaling, maar geen overzicht van de factuur. Ik had graag een PDF met factuur gezien.

Altijd een goede sfeer en goede instructeurs.het

Het is altijd gezellig en ik voel me er altijd thuis. De instructeurs zijn altijd gezellig met de lessen. Heb mijn D rijbewijs en mijn C1 gehaald bij Hoekstra en zal in de toekomst weer een beroep doen op de deskundigheid bij Hoekstra.

Prima opleiding gekoppeld aan flexibiliteit .

Flexibiliteit in de te volgen uren en afname van examen was top.

Vriendelijk en vakbekwaam,klantgericht.

Een fijne en vooral zinvolle ervaring geweest.

Professioneel klantgericht bedrijf

Een klantgericht bedrijf waar ze afspraken nakomen en terug bellen als ze zeggen dat te zullen doen. Verder alle (administratieve) medewerking om snel je rijbewijs te halen, met professionele instructeurs. Je wordt behandeld als klant en niet als nummer. Prima opleider!

Super lessen en instructeurs

Ik heb al mijn rijbewijzen bij Hoekstra gehaald. De lessen zijn altijd goed en ook niet geheel onbelangrijk de instructeurs zijn altijd gezellig en aardig.

Prima opleiding

Het behalen van mijn C1 rijbewijs ging soepel, vooral dankzij de goede instructeurs die goede feedback gaven op mijn rijstijl :-)

Zeer goede opleiding genoten

Opleiding was prima over de instructeurs niks anders dan lof vooral Evert prima rijinstructeur

Alles was echt perfect geregeld

Ik had net in de start van de corona mijn c1 pakket gekocht. Toen een soepele oplossing gekregen voor de betaling. Toen alles weer open mocht binnen 1 week mijn theorie gehaald. Daarna is er super meegedacht om.mij de week erna al les en afrijden in te plannen. En afgelopen woensdag 3 juni mijn c1 gehaald. Onwijs blij ,team.hoekstra echt bedankt !!

Door de planning werd er alles aan gedaan om mijn rijbewijs zo snel mogelijk te behalen. De instructeur was erg vakbekwaam en wist waar hij het over had. Erg goede ervaring.

Beste rijschool

Professioneel bedrijf

Voor mijn C1 rijbewijs heb ik wel meer lessen gehad dan ik had ingepland de oorzaak is een uitgesteld examen door de corona stop. Het aantal lessen wat de NKC als richtlijn aangeeft is 10 en dat was ook mijn aantal lessen door de examenstop 4 dagen voor mijn geplande examen zijn dit er helaas meer geworden.

In 1 keer E achter B

Perfect les gehad van Han!! Zeer ervaren en kundig instructeur!! Bovendien scherp geprijsd en een hartstikke mooie accomodatie!!!!