Zeer positief

professioneel, servicegericht en op een leuke manier gelest voor C1 rijbewijs.

Zeer goed erg leuke instructeurs

Prettige overleg en planning, vriendelijk en deskundig personeel.

Goede ervaring met Hoekstra Verkeersopleidingen. Flexibel en meedenkend in de planning, goede theorie en praktijk instructie. Moderne instructie ruimte, kantine met mogelijkheid voor lunch. Eigen terrein voor code 95. Vriendelijk personeel met aandacht voor de klant!

Duidelijk en gezellig.

Erg tevreden

De opleiding en de school begrijpen je als je vragen hebt en de kwaliteit van de instructeurs is top! Zeker aanbevolen!

Grondige rijopleiding met kundige instructeurs.

Heb de opleiding voor mijn rijbewijs D met code 95 bij Hoekstra als zeer plezierig (en best inspannend) ervaren. De theorie krijgt veel aandacht met behoorlijk wat lesuren in de avond. Prima leslokalen. De docenten hebben veel praktijkervaring en kunnen daardoor veel context geven bij alle onderwerpen. Dat vond ik behalve interessant ook een meerwaarde in de hele opleiding, veel beter dan dat je zelf alleen de theorieboeken doorneemt. Ook ben ik zeer te spreken over de praktijklessen, had twee prima instructeurs (Peter en Floor) met elk hun eigen ervaringsachtergrond. Dat vond ik erg prettig, want beide mannen m’n wisten mij op hun eigen manier goed te ‘prikkelen’. Er was ook best ruimte voor ontspanning en we hebben ook echt wel gelachen tijdens het lessen. Fijn dat ik alles in 1x gehaald heb. Een puntje wat me stoorde heb ik tot slot wel, principedingetje: raar dat bij een opleiding van >€5000 er tijdens de ‘praktische toets’ niet een lunch vanaf kon van €5. Beetje jammer.

Relaxe en duidelijke lessen

Zowel Theorie als Praktijk voor rijbewijs C duidelijke lessen. Geen gestress, maar ontspannen rijden.

Oplichters

Gebeld met Hoekstra om lessen te nemen voor motor, mevrouw aan de telefoon zei dat je beter een pakket kon nemen zou voordeliger zijn. Ok, tijdens het inplannen van de lessen kwam ik er achter dat er zeer beperkt plek is en op tijden die mij niet uit kwamen. Gezegd dat ik er toch vanaf zie en dat ik het pakket wil annuleren. Na 3 keer bellen en gezegd te hebben dat ze er achter aan zouden gaan, krijg ik eindelijk reactie via de mail dat ik 150,- euro annuleringskosten moet betalen. Is mij niks over verteld telefonisch, natuurlijk...... Voor wat zo veel kosten? Belachelijk. Weet waar je aan begint!

Ik kom hier terug voor CE

Goede instructie met goed materiaal. Alles wat je wenst van een goede rijschool. Prijs beviel me ook wel, hoewel er nogal wat factoren waren voor me die de prijs nog wat drukte.

Uitstekende begeleiding van instructeur René ( bijna alle lessen van gekregen) Instructeurs differentiëren naar lerende bij de lessen Code 95, geduldig en met humor en prima uitgelegd. Instructeurs weten de leerling op zijn gemak te stellen. Goede communicatie met administratie per telefoon en e-mail en rijlessen waren goed afgestemd op examen. Ontvangst gebouw netjes en verzorgd en vriendelijk personeel.

Het contact met Hoekstra was een doeltreffende en prettige ervaring

Er werd cordaat en doortastend geregeerd op de onstane situatie. Prettige begeleiding van de instructeurs.

Leuke instructeurs geduldig en vertellen waar het op slaat

Goede ervaring gehad met hoekstra. leuke geduldige instructeurs die elkaar niet tegen spreken. ze zeggen waar het op slaat en zijn duidelijk.

Wat ik ook al eerder heb vermeld prima

Top geregeld

Dat ik in 1 keer geslaagt ben👌🏻👍🏻

Top 👍 rijschool.

Je ben geen nr en ze gaan voor de 100% voor de leerlingen om te slagen.

leuke instructeurs goede verkeerschool

Mijn ervaring bij hoekstra was super leuk goed ervaren instructeurs. En super snel me rijbewijs c gehaald. Ik zeg een dikke 10 👍🏻

Persoonlijk benadering

Ik ben bij Hoekstra binnen gelopen met vragen en er is geluisterd door Marianne en daar is een plan op maat gemaakt. Ik ben zeer tevreden over de gehele gang van zaken.

Vlotte opleiding bekwaamde chauffeurs

Goede vlotte opleiding gehad

Complete opleiding tm CE in 1 keer gehaald. Met nadruk op Mo die mij perfect heeft begeleid in dit traject. Enige min punt is dat ik de informatie kreeg om een nieuwe gezondheidsverklaring (37,80) aan te vragen wat achteraf niet nodig was , geld heb ik wel weer netjes terug gehad van het CBR.

Fantastische ervaring welke aangesloten heeft aan mijn behoefte

De verschillende Instructeurs hebben elk haar bijdrage geleverd voor een complete opleiding waarbij juist de verscheidenheid in het geven van de lessen en ervaringen voor mij een hele goede basis is geweest voor het behalen van het rijbewijs. Juist de verscheidenheid geeft je nieuwe inzichten en maakte mij een complete chauffeur waardoor het Examen door mij als zeer vertrouwd is ervaren. In het bijzonder bedank ik Floor voor zijn directe manier van communiceren wat perfect past bij mijn karaktereigenschap en lerend vermogen. Als aanvullende tip adviseer ik Hoekstra om de geslaagden ook een felicitatie te sturen na het behalen van het rijbewijs! Hiermee geef je als rijschoolhouder extra indruk dat je betrokken bent bij de Klant. Met een Hartelijke groet, Sjaak Taskin OPTIFLEX Technisch Beheer

Zeer goede rijschool!

Regelen alles goed en duidelijk voor je! Vrachtwagenrijbewijs C met code 95 gehaald , vond de instructeurs heel goed en duidelijk. Nu CE nog.

Wat een fijne ervaring.

Communicatie ging uiterst soepel, al het vervolg ook. Zodoende heb ik binnen 6 weken de volledig opleiding kunnen voltooien.

Leuke instructeurs en goede uitleg wat je fout doe

Top Rijschool

Top ervaring

Een hele goede rijschool

Ik heb hier mijn C en CE rijbewijs gehaald. Ik raad zeker weten aan. Goed instructeurs.