Prima les gehad vond het leerzaam en vooral leuk

Leuke mensen die de les geven. veel van geleerd. bedankt

goed geregeld

leuke tijd gehad altijd gezellig mvg Ronald

Vertrouwd op weg met de trekker!

Kijk terug op leerzame lessen! Plezierig en snel contact via de app, in de lessen ruimte voor waar ik behoefte aan heb om te oefenen, flexibel met inplannen en niet onbelangrijk een prettige sfeer.

Goede rijlessen in 1x geslaagd.

Zeer goede snelle service bij Attent. Flexibele planning en snel geslaagd.

Zeer goede rijschool met mensen die echt ervaring/kennis hebben

Door de kennis/ervaring van Gea, heeft ze met altijd goed kunnen helpen. Bleef ook altijd rustig en legde goed uit wat bijvoorbeeld beter kon. Ook wordt er goed naar je niveau gekeken. De theorie lessen waren ook super fijn, want daardoor hoefde ik veel minder thuis te doen en was de stap ook veel kleiner om bezig te gaan, want je had natuurlijk gewoon een vaste dag en een vast tijdstip.

Super ervaring

Helemaal goed

top ochtend

Leerzame ochtend gehad voor aanhanger rijbewijs

Doel bereikt, geslaagd!

Fijne lessen theorie en op de bakwagen. Bedankt daarvoor, top!

Uitstekende instructeurs

Er wordt tijd genomen voor goede uitleg en instructies waarbij de leerling en veiligheid centraal staan.

Super rijschool

Zowel theorie als praktijk geel goed begeleid door Attent. Ook aan te bevelen voor jongeren extra aandacht nodig hebben.

Zeer vriendelijk en goede tips tijdens de rijlessen.

Iedere keer als ik binnen kwam werd ik vriendelijk ontvangen. Elke keer hok of hoe gaat het. De koffie stond ook altijd klaar. Tijdens de rijlessen kreeg je goede tips. Bijvoorbeeld even stilstaan naast de weg en dan de situatie goed bespreken en dan weer verder.

Heel tevreden!

Heel blij met de service en de kennis die de instructeurs in pacht hebben.

Efficiënte duidelijk lessen

Prettige docenten , duidelijke uitleg , goed georganiseerd., betrokken.

Goede uitleg

Vakkundige instructeurs, leuk bedrijf

Attent is een leuke rijschool met vakkundige instructeurs. Aan te bevelen.

Perfect service

Very attentive and eager to help you pass the exam. Instructors are very well prepared and kind! I totally recommend Attent as your first and only choice!

Goed begeleid en veel ervaring op gedaan!

Leerzaam, leuk en je wordt goed begeleid!!!

Erg fijne rijschool

_

Neem de tijd voor je

Het is een hele fijne rijschool. Waarbij de rijinstructeurs echt de tijd voor je nemen om je te leren rijden.

Een prettige sfeer

Je krijgt een goed gevoel als je binnen kom . Met humor maar zeer professioneel veel succes in de toekomst

Veel geduld en goed advies!

Ik ging voor de E achter de B. Advies prima en ik dank de heren ook voor hun geduld! Heb de aanvulling in 1x gehaald!

Goede organisatie met top instructeurs

Van A tot Z een geweldige belevenis super strak gepland met ruimte voor overleg, zeer goede en ervaren instructeurs voor zowel de theorie als de praktijk. En maar voor een dergelijke opleiding, dus iedereen naar Attent…

Goede rijschool

Hele fijne en goede instructrice gehad. Van begin tot eind. Top!

Duidelijke instructies op een prettige manier.

Als 65 plusser met motorrijlessen begonnen. Tijdens de voor- en nagesprekken werden duidelijke instructies gegeven en vragen goed beantwoord. Met veel plezier keek ik steeds uit naar de volgende les. De organisatie en planning werden heel goed geregeld. Uiteindelijk alle examens in 1 keer gehaald.

Goede rijlesinstructeur die de tijd nam om je goed te leren rijden.

Fijne lessen met kundige instructeur. Heeft me goed geleerd om om te gaan met de vrachtwagen en elke les weer meer zodat ik uiteindelijk het merendeel zelfstandig kon doen.

Dolderweg 4

8331 LL Steenwijk