Ik vond het niet geweldig en ben hier slecht geholpen vind ik.

Ik kwam voor mijn scooterrijbewijs. Ik wist dat het waarschijnlijk langer dan normaal ging duren door de corona maatregelen en het cbr. Ik heb toen mijn theorie ingepland en begrepen van de mevrouw die mij had geholpen die er die dag duidelijk geen zin in had dat theorie het langst ging duren door de corona en dat je wanneer die gehaald was ongeveer binnen een maandje voor je praktijk op mocht, ik weet 100% zeker dat dit is gezegt. Ze noemde dit namelijk als de reden dat we mijn praktijk nog niet meteen gingen inplannen. Ik had hem in een keer gehaald en had niet te veel haast met plannen van mijn praktijk want dat ging toch snel. 2 weken na mijn theorieexamen belde ik om mijn praktijk te plannen, ik mocht 3!!! maanden later op. Ik was ontzettend boos maar heb dat aan de telefoon niet laten merken. Ik had namelijk een hele lieve en behulpzame mevrouw aan de telefoon, zeker vergeleken met die eerste mevrouw toen voor mijn theorie. Vervolgens brak de praktijkdag eindelijk aan, 'sochtends kregen we nog wat theorie les van een meneer. Hij liet ons op sommige momenten naar mijn mening erg dom voelen maar had wel gezegd dat we alles mochten vragen. Dat deden we dus ook, maar bij alles werden we behandeld alsof we dit toch echt zelf moesten weten en hij merkte dat we geen theorie les van hem hadden gehad al die tijd. Hij begon opmerkingen te maken over dat we slecht les hadden gekregen en dat onze docent ons alles op een presenteerblaadje had aangerijkt. Dat was pure onzin want ik snapte die theorie prima zelfs met dat 'presenteerblaadje' en haalde mijn theorie dan ook in 1x. Ook begon hij met het pistool voorbeeld en zei hij als ik nou voor je zou staan en fout is schieten wat zou je dan zeggen? Daarnaast gaf hij voorbeeld op voorbeeld op voorbeeld als we iets vroegen, super irritant want het is wel duidelijk. Hij deed ontzettend lang over alles en heeft 20 minuten gedaan over anrwoorden op een ja/nee vraag van een leerlingen, die ik toen beantwoord heb voor hem...

• Deskundigheid/Vakmanschap

Fijne rij instructeur, in een keer geslaagd !

Door de leerzame en gezellige rijlessen bij een fijne rij instructeur in 1x geslaagd !

Super goed

Super goede ervaring mee leuke mensen. Ze nemen echt de tijd voor je

Een goede verkeersschool

Gezellig duidelijk ze nemen tijd voor je

Veel kennis en gezelligheid

Ik heb verkeersschool Tilburg ervaren als een warme verkeersschool met kundige en vriendelijke mensen.

Gewoon goed

Een goede rijinstructeur super tevreden en het opgaan was ook goed

• Deskundigheid/Vakmanschap

Super leuke en leerzame dag gehad.

Ik ben heb les gehad in het rijden met aanhanger {B_E}. Het was een dag met veel leer momenten ik kan het iedereen aanraden.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Top rijschool met super instructeurs

Communicatie ging altijd soepel vanaf het moment dat ik mijn proefles had tot mijn rijbewijs. Ze dragen zorg voor een kwalitatieve opleiding en zijn altijd eerlijk over je voortgang. Ik heb mijn rijbewijs (A) in een keer gehaald (zowel AVB als AVD).

Ben zeer tevreden .

Het was voor mij een goede keuze dat ik bij deze rijschool ben gaan lessen. Eerste keer geslaagd voor mijn motorrijbewijs A . Deskundigen rijinstructeurs en een goede sfeer .

• Deskundigheid/Vakmanschap

Ik vond het goed verlopen en goed verzorgd

Ik vond alles duidelijk en heel netjes aangegeven. Ik heb gelukkig in een keer alles gehaalt:)

• Deskundigheid/Vakmanschap

Hoede communicatie en fijne instructeur

Vanaf het moment van aanmelding tot en met het behalen van het rijbewijs goed begeleid. Goede communicatie en een fijne instructeur. Iemand heeft ons de rijschool aanbevolen en terecht.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Super ervaring en hele goede begeleiding!

Complimenten aan Walter! Stelt je op je gemak en geeft goede tips & Tricks! Zeker een aanrader!

Goede rijschool, fijne instructeurs

Goede begeleiding gehad om van onzekerheid tijdens het motorrijden af te komen. Ervaren instructeurs die op een correcte manier lesgeven.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Vooral gezellige tijd gehad met de rij instructeurs en ook wel wat geleerd

Het was gewoon een hele gezellige tijd die ik heb gehad met het rijlessen en altijd wat grapjes tussendoor en hier en daar koffie drinken

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goede begeleiding, goede instructeurs.

Contact was sinds het begin goed, heldere en duidelijke communicatie en snelle hulp bij vragen. Instructeurs zijn professioneel en beschikken over veel kennis die ze op een uitdagende manier delen.

Vakkundig

Voor het behalen van mijn aanhanger rijbewijs heb ik zeer veel geleerd tijdens mijn lesdag. Ook de instructeur was een hele toffe en vriendelijke man. Hij heeft me allerlei tips gegeven die echt enorm van pas komen tijdens mijn werkzaamheden met de aanhanger. Zeker aan te raden.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Heel erg goed geholpen in alle opzichten bij het behalen van mijn rijbewijs!

Vanaf moment 1 heel erg goed geholpen, zowel telefonisch als persoonlijk. Bij de theorieles, praktijkles en het plannen!

Prima in orde

Dagcursus aanhanger rijbewijs BE. Goed voorbereide cursus, duidelijke uitleg en rijtraining, klaar voor het examen.

top rijschool

Ik heb de lessen en begeleiding als zeer prettig en kundig ervaren.

Aangenaam en professioneel

Aardige instructeurs die goed les geven.

Fijne rijschool

Ik heb op een prettige manier mijn C rijbewijs gehaald. Zowel het theoretische als het praktijk gedeelte zijn prima verlopen

• Prijs/kwaliteit N.v.t.

Fijne geduldige man die me les gaf

Top plek

Alles voor mij groot rijbewijs in een keer gehaald bij verkeerschool tilburg

• Deskundigheid/Vakmanschap

Prima ingelicht, aardig, vakbekwaam. Goed geholpen aan de telefoon, goede informatie verkregen. Komen afspraken na, proberen zaken beregelen, eerlijk. Goede, duidelijke en aardige instructeur. Geen op en of aanmerkingen.

Fijne mensen

Erg flexibel en meedenkend! Leuke instructeurs en vakkundige mensen!

Korvelseweg 32

5025 JH Tilburg

Over Verkeersschool Tilburg B.V.

Verkeersschool Tilburg is al meer dan 35 jaar de grootste en meest ervaren allround rijschool in de regio. Het halen van een rijbewijs is voor iedereen een eenmalige en grote investering. Dit begrijpen wij als geen ander. Wat vindt een leerling belangrijk: Een hoge kwaliteit voor een eerlijke prijs.