Goede rijschool

Super fijne rijinstructeurs helpen je overal mee echt een aanrader

• Deskundigheid/Vakmanschap

Beste Desiree en Ruud, Jullie hebben een super mooi bedrijf waar echt als één team gewerkt wordt en de klant centraal staat.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Vriendelijk en vakbekwaam personeel! Serieus en vertrouwd maar tegelijk ook heel gezellig. Kortom ik ben super tevreden!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Kwalitatief goed, professioneel en vriendelijk

Rijbewijs C traject gedaan. Zeer behulpzaam in het geven van advies omtrent de verschillende stappen. De lesavonden vwb theorie zijn uitstekend, zeker bij Walter. De rijlessen waren een feestje, fijne instructeurs die je zeer op je gemak stellen en je gedegen voorbereiden op het examen. Kortom, een goede basis bij alle onderdelen om de theorie en praktijk examens in 1 keer te halen (uiteraard zal je er zelf nog wel wat voor moeten doen….).

super

Super goede begeleiding, zowel theorie al praktijk. een echte aanrader! Alles in een keer behaald door de juiste begeleiding!

Duidelijk, vlot en gezellig

De instructeur had veel kennis, geduld en duidelijke instructies. Het was een gezellige dag.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goede en fijne rijschool met heel vriendelijk en tof personeel

Goede en fijne rijschool met heel vriendelijk en tof personeel.

Goede instructeur(s) gehad

Ik heb 2,5 dag rijles gehad en ben 1e keer geslaagd . Goede instructeurs gehad waar ik veel van opgestoken heb . Vind het knap dat de instructeur de hele dag er bovenop bleef zitten , ieder foutje of actie wat beter had gekund werd opgemerkt . Daardoor bleef ik nauwkeurig en geconcentreerd rijden en ging ik met vertrouwen afrijden met als resultaat gelaagd voor CE

• Prijs/kwaliteit N.v.t.

Gewoon een goede rijschool met fijne mensen

Goede uitleg ze zorgen ervoor dat je het echt wel leert

100% Geslaagd

Fijne mensen, sociaal. Mensen zijn echt met zijn/haar vak bezig en stralen al het positieve uit.

Uitstekend!

Zowel theorie als praktijklessen gevolgd voor me vrachtwagenrijbewijs en door iedereen uitstekend geholpen! Zeer zeker een aanrader!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Alles in 1 keer gehaald, dus dat lijkt me goed!

Aardige mensen, soms strenge instructeurs maar dat is natuurlijk nodig om goed te leren rijden. De mensen houden ook van een grapje op z'n tijd.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Een rijschool met goede en kundige instructeurs

Deze rijschool is flexibel, kundig en denkt mee in oplossingen met de klant

• Deskundigheid/Vakmanschap

Hele prettige begeleiding en instructie voor het BE examen!

Vanaf het begin om aanvraag te doen voor halen van BE rijbewijs goed geholpen door de binnendienst met duidelijke communicatie en snelle opvolging van alle benodigde acties. Goede voorbereiding ontvangen voor het theoretische gedeelte en vooral een hele goede dagopleiding met Pieter ervaren. Rustig, volledig, goede uitleg, super bekwaam en vertrouwenwekkend!

Heerlijke rijschool

Motorrijbewijs gehaald hier. Professionele instructeurs en gezellige sfeer. Ik ging er altijd heel graag heen iedere week.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Frans en hans, jullie zijn toppers. Dat mag gezegd worden(de andere mannen geen les van gehad vandaar) . Jullie hebben passie voor je vak en dat stralen jullie ook uit. Serieus wanneer het moet maar ook zeker in voor een grapje, daar hou ik van. Desiree is kampioen plannen. Complimenten zeker ook voor deze lieve vrouw. Noa (labrador) ik ga je missen knuffel vriendje!. Deze rijschool is zeker een aanrader. Geen poespas, recht voor de raap gewoon zoals het is. Vandaag geslaagd in 1x voor mijn motor rijbewijs dus ik kan lekker touren deze zomer. Dames en heren bedankt allemaal voor de goede zorgen. Fransie.. houdoe war k*t ;P

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goede ervaring alleen wel gedoe met rijinstructeur

Ik heb in ongeveer een jaar tijd mijn rijbewijs weten te behalen bij deze rijschool en er word echt wel nadruk gelegd op het frequent lessen zodat de kennis en ervaring niet verloren gaat helaas had ik wel de pech dat mijn rijinstructeur opslag verdwenen was bij de rijschool en ik dus een andere moest toen heb ik daarna nog 3 gehad en ben ik bij de laatste blijven hangen en daar mijn rijbewijs bij weten te behalen

Goede voorbereiding

Een goede voorbereiding waardoor ik in 1x geslaagd ben

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goede communicatie, goede instructeur, geslaagd

Aanhanger rijbewijs in 1 dag gehaald, super.

Goede begeleiding

Vriendelijke instructeurs die weten wat ze moeten doen om het zelfvertrouwen op te krikken

• Prijs/kwaliteit N.v.t.

Goede begeleiding en uitleg..

RV1, V2C/V3C en nu dus ook C praktijk in 1x gehaald. Super tevreden met de uitleg/uitvoering en begeleiding theorie en praktijk. Dikke aanrader! Op naar CE, code 95 en ADR! Bedankt team VT

Prettige goede lessen

Prettige lessen door een goede instructeur

serieus en gezellig tegelijk

op een serieuze en leuke manier mijn motor rijbewijs in 1x behaald.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Mijn ervaring was geweldig hier! Ze nemen echt de tijd voor je en willen ook dat je slaagt voor je rijbewijs! Goede instructeurs leuke lessen Ik raad ze zeker aan!

Korvelseweg 32 5025 JH Tilburg

Over Verkeersschool Tilburg B.V.

Verkeersschool Tilburg is al meer dan 35 jaar de grootste en meest ervaren allround rijschool in de regio. Het halen van een rijbewijs is voor iedereen een eenmalige en grote investering. Dit begrijpen wij als geen ander. Wat vindt een leerling belangrijk: Een hoge kwaliteit voor een eerlijke prijs.