Frans is een topper

Frans heeft gezorgd dat ik binnen 2 manden klaar was. Topper

Hele goede ervaringen

Goed opgeleiden / gezellige rij-instructeurs ook zijn de theorie lessen top. De sfeer is gewoon goed kortom top rijschool

• Deskundigheid/Vakmanschap

Leuke rijinstructeurs gehad en ze denken erg met je mee!

Professioneel, gezellig en heel erg leerzaam?

• Deskundigheid/Vakmanschap

Ben zijn naam kwijt maar had een top instructeur

Hele fijne instructeur die alles op een rustige duidelijke manier alles doornam. En dat werkte bij mij heel gerustellend.

Geweldig geregeld

Is heel goed geregeld en genoeg ervaring om je het vak te leren

• Prijs/kwaliteit N.v.t.

Goede rijschool, maakt je zeker op de weg!

Een goede rijschool, die je alle vertrouwen geeft op de weg. Aardige instructeurs met geduld. Een echte aanrader.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Wat een fijne verkeersschool met zeer deskundig en vriendelijk personeel.

De mensen die hier werken weten wat ze doen. Ze zijn heel vriendelijk en kundig. Zowel de dames van de administratie als de heren die de motorlessen verzorgen. De kwaliteitsstandaard ligt hoog en daar heb ik nog iedere keer dat ik ga motorrijden profijt van. Ik kan Verkeersschool Tilburg aan iedereen aanraden.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Zeer prettige manier van omgang tijdens de lessen.

Fijne ervaring met instructeurs. In het begin was het voor mij wel wennen dat ik steeds een nieuwe instructeur had. Iedereen geeft op zijn eigen manier les. Uiteindelijk als je ze allemaal kent leer je van elke instructeur juist weer wat nieuwe handigheidjes. Verder was de communicatie ook altijd goed met de vestiging zelf.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Professionele en leerzame dag en geslaagd als resultaat

4 lessen BE en daarna examen op dezelfde dag

Door een top instructeur in 1 dag geslaagd voor mijn BE

De instructuur was kalm en kon alles goed uitleggen, ook als het een keer niet goed ging met oefenen. Hij gaf duidelijk aan waar ik bij het examen op moest letten.

Goed geregeld!

Fijne en duidelijke instructeur. Goede voorbereiding op het examen

Leerzaam en handig

Contact met de verkeerschool was makkelijk, vaste rij-indestruur. Soms lastig plannen door volle agenda of verlof

• Deskundigheid/Vakmanschap

Een prettige school met goede begeleiding.

De begeleiders doen hun taak goed en je leert hier echt rijden. Het inplannen van de lessen was prettig aangezien je gewoon een paar minuten blijft om met Desiree te overleggen en dan heb je in no time weer een stuk of 10 lessen ingepland staan.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Heb het in een dag gehaald en geslaagd

voel mij thuis hier!

Mijn partner en ik behaalden hier eerst onze vrachtwagen rijbewijs en nu ook motor rijbewijs. Gewoon hele fijne mensen, kwalitatieve lessen en goede voertuigen vanuit een bescheiden rijschool.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Fijn volk en goede instructeurs

Leuk personeel en goede motorlessen gehad. AVB en AVD in één meer gehaald.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Ze passen zich aan, aan jou

Ze passen de leerstof aan op hoe snel jij leert, als je een snelle leerling bent maken ze het uitdagender en aps je wat meer tijd nosig hebt geven ze je dat.

Super gewoon!!

Hele fijne mensen, van de administratie tot de instructeurs. Ik heb Mijn c en ce bij deze school gehaald dus best een lang traject met alle theorien erbij. Vanaf dag 1 was de begeleiding en manier van les geven heel prettig. Ik raad iedereen die welk rijbewijs dan ook aan om voor deze school te kiezen en zal daar absoluut geen spijt van krijgen!!!!

Super tijd gehad.

Met mijn 47jaar mijn motorrijbewijs gehaald. Eric en Frans bedankt voor de fijne wijze lessen.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goede instructeurs die je goed helpen en met humor de spanningen weghalen

Geweldige instructeurs!

Heb met vallen en opstaan leren motor rijden en elke les was weer een feestje! Complimenten ook voor het geduld van de instructeurs!

Super veel geleerd

Veel kunnen leren Fijne instructeurs Vond alleen de gene van het cbr niks Verders weer een ervaring rijker En op naar vele nieuwe kilometers

• Prijs/kwaliteit N.v.t.

Les gekregen van een ervaren leraar. Advies dat hij gaf was HEEL goed. Mijn advies aan anderen luister heel goed naar je leraar.

Duidelijke afspraken

Het ging zoals ik had verwacht. Alleen ik heb het idee dat niet alle instrecteurs het zelfde denken dus ieder ander heeft een ander idee erover. Dat mag natuurlijk ook. Alleen zou fijn zijn als ik een vaste instrecteur had.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Over Verkeersschool Tilburg B.V.

Verkeersschool Tilburg is al meer dan 35 jaar de grootste en meest ervaren allround rijschool in de regio. Het halen van een rijbewijs is voor iedereen een eenmalige en grote investering. Dit begrijpen wij als geen ander. Wat vindt een leerling belangrijk: Een hoge kwaliteit voor een eerlijke prijs.