Duidelijke planmatige lessen en vriendelijke mensen!

Elke les werd er duidelijk volgens een stappenplan gewerkt, met de RIS methode. Ook is er voldoende ruimte voor eigen inbreng m.b.t. wat je nog wil oefenen. Ik heb les gehad van Erik en dat was altijd erg leerzaam en gezellig! Ideaal dat je echt 120 minuten les hebt, helemaal voor jezelf. Op die manier leer je goed autorijden en heb ik gelukkig mijn praktijkexamen in één keer gehaald! Een goede, professionele rijschool met vriendelijk personeel!

Zeer professionele service met weinig problemen

Als je vragen hebt helpen ze je graag. En wat betreft de lessen bereiden ze je optimaal voor op het examen, om echt met een goed gevoel het examen in te gaan!!!

persoonlijke aanpak en deskundige leraar

In de gehele rijschool heerst een hele gezellige en positieve sfeer. Het lijkt wel of iedereen elkaar goed kent, terwijl iedereen tegelijkertijd het werk heel serieus neemt. Mijn instructeur Gio is gezellig, ietwat koppig, maar vooral heel deskundig. Ik voelde me goed voorbereid voor mijn examens!

Vetrouwen gekregen die ik nodig had

Alles werd rustig en goed uitgelegd, hierdoor bleef ik zelf ook rustiger. Had geen betere instructeur kunnen hebben dan Bryan.

Zelfverzekerd mijn motor rijbewijs kunnen halen

Super goede en duidelijke rijlessen gehad van Gino. Hij ziet en geeft goed aan wat de knelpunten zijn en weet je elke les weer met nieuwe dingen te verrassen waardoor je op je examen (en nog veel belangrijker daarna zelfstandig op de weg) er helemaal klaar voor bent. Ook Lydia van de planning zorg voor rust en denkt goed mee met je, zorgt dat je op het juiste moment kunt afrijden en zorgt dat je voldoende rijlessen kunt volgen. Ik ga zelfverzekerd de weg op!

Fijne rijschool, je gaat echt samen het rijbewijs halen!

Fijne periode gehad. Het behalen van je rijbewijs doe je echt samen door middel van het Rij In Stijl. Mijn rij instructeur Brian gaf altijd eerlijke en transparante feedback, waardoor je door middel van het boek jezelf kan meten en erop kan letten / leren.

Goede rij-instructeur en goede ervaring.

Kennedy is een fantastische verkeersschool. Zelf reed ik bij Rachid en heb ik in 1 keer mijn rijbewijs gehaald. Rachid is een hele aardige man en legt goed uit wat je kan verbeteren aan jou rijstijl.

René was een top instructeur

Ik ben erg blij dat ik gekozen heb voor Kennedy als rijschool, en René als instructeur was fantastisch. Hij werkt volgens de gestructureerde RIS methode wat erg overzichtelijk is. Hij kon tijdens de lessen goed benoemen waar mijn ontwikkelpunten lagen (die aan het einde vd les ook netjes werden genoteerd), zodat je daar actief mee aan de slag kon. Het was voor mij gedurende het proces duidelijk waar ik aan toe was en waar ik nog op diende te ontwikkelen. Naast dat René erg vakkundig en rechtvaardig is, was er ook altijd plaats voor een leuk gesprek en genoeg humor, wat maakte dat ik met veel plezier naar mijn wekelijkse rijlessen ging. Aanrader! Ook dank voor Humphrey die door zijn oprechte interesse mij altijd erg welkom liet voelen. Dank!

Geweldige rijleraar/ rijleraren!!

Top rijlessen!

Hier leer echt zelfstandig rijden, prettige leraren en ideaal dat je altijd op de school op en af stap!

Top rijschool

Echt een goede ervaring gehad bij deze rijschool.

Zeer tevreden!

Kwaliteit van de rijlessen was zeer hoog! Alles goed en duidelijk uitgelegd! Zeker aan te raden!

Fijn en vlot

Mijn rijlessen bij Erik waren erg fijn en leerzaam. Ik voelde mij erg op mijn gemak en had geen angst bij het rijden.

I loved the approach of my instructor, he was strict, but very motivating.

From the moment I've walked in the "Kennedy" school, I felt the friendly, positive sphere. I have decided to go for an automatic car. Christian was my instructor. He is strict, but in a positive way. He found the correct approach for me and I am very thankful for the way he handled my "driving" fears and insecurities! I've passed my exam on the first attempt! Tip for the new students: book lessons in advance, otherwise you might have to wait weeks before you have your next class.

Blij met deze goede rijschool en René als instructeur in het bijzonder!

Ik ben erg blij dat ik gekozen heb voor Kennedy als rijschool, en vooral voor René als instructeur. Hij werkt en communiceert erg gestructureerd en georganiseerd, waardoor alles altijd duidelijk was en ik wist waar ik aan toe was. René's sterke mensenkennis zorgde er voor dat hij goed wist te duiden waar voor mij de moeilijkheden zaten, waardoor we daar extra aandacht aan konden besteden. Zijn humor en geduld hebben me door de (voor mij toch wel zware) rijlessen heen gesleept. Ik ben hem dan ook erg dankbaar voor het vertrouwen dat hij mij heeft gegeven; ik had nooit gedacht dat ik in 1x zou slagen! Bij Kennedy heerst ook altijd een gezellige sfeer en ik ben Lydia en Humphrey erg dankbaar voor de strakke organisatie.

Kennedy is de beste plek om veilig en bewust autorijden te leren

Kennedy is echt een top rijschool en ik kan ze van harte aanbevelen. Ik heb les gehad van Christian. Hij is een ervaren, rustige en empathische instructeur die je echt helpt om veilig en zelfverzekerd te autorijden. De focus ligt daarbij niet alleen op het examen, maar ook op het autorijden algemeen, zodat je ook na je examen een veilige en bewuste bestuurder zult zijn. Door zijn goede begeleiding ben ik in 1 keer geslaagd. Een pluspunt van Kennedy is dat ze de Rijopleiding In Stappen (RIS) methode gebruiken, waardoor je gestructureerd en stapsgewijs leert autorijden. Verder is de sfeer op de rijschool prettig en zijn de receptionisten altijd erg vriendelijk en behulpzaam. Echt een aanrader dus!

één boel gezelligheid, Lidia en Humphrey zijn toppers!

Top ervaring bij Kennedy, was altijd gezellig en ze hebben engelen geduld als het op het plannen neerkomt. Kom snel terug voor m'n motorrijbewijs!

Vlot, Verantwoord en Vrolijk

Leuke rijschool met veel ervaring, hier kan je niet misgaan. Goede sfeer en uitstekende leraar (Gino)

Uitmuntend!

Na enkele lessen bij een andere rijschool ben ik op aanraden van vrienden overgestapt naar rijschool Kennedy, een hele goede keuze waar ik blij mee ben. Rijleraar Gino is zeer fanatiek, hij leert je beter motorrijden dan nodig is voor het examen waardoor je met veel vertrouwen de examens in gaat. De sfeer bij de rijschool is goed, zelfs zo gezellig dat je graag blijft hangen voor een kop koffie en een beetje kletsen met Lydia! Ik raad het iedereen aan om te kiezen voor Kennedy!

Beste rijschool uit heel Amsterdam

Als je rijbewijs snel wilt halen is Kennedy het juiste adres

Top rijschool. Kundige en relaxte instructeur. Meedenkend en kundig secretariaat. Professionele club

Fijne, betrokken mensen, waar je je meteen thuis voelt

Als autodidact, altijd mijn eigen koers bepalend, geen liefhebber van stad, regels en veel betreden paden, dromer, rebel, koppige, eigenwijze fietser, moest ik ineens alles doen dat ik mijn hele leven (63 jaar) heb vermeden. Het was een moeilijk begin, weinig ruimte om fouten te maken, niets mocht op mijn manier, maar gelukkig begon ik de driehoekjes, strepen, dermpels, borden, op gegeven moment wel leuk te vinden en verwonderde ik mij over hoe nuttig ze waren en hoe alles precies was uitgedacht. Lang naar een vogel in de lucht kijken is er niet bij, ik moest de borden zoeken, kortom, Christian heeft mij met veel geduld, humor en enorme vakkundigheid 115 uur, scherp bij de les weten te houden, waardoor ik dankzij de vastgelegde paden en regels mij nog vrijer ben gaan voelen.

Zeer goede rijschool met vriendelijke instructeur. Om aan te raden!

De lessen waren educatief en ik kreeg op maat les. Wij reden veel examenroutes dus ik was erg voorbereid op het praktijkexamen. Verder zijn de lessen altijd gezellig. Ik raad iedereen ook aan om bij René te rijden. Hij is aardig en legt alles zo duidelijk uit. Top ervaring!!

In één keer geslaagd dankzij Gino!!!

Gino is een fantastische motorinstructeur met oog voor detail! Als je écht wilt leren motorrijden, dan ben je bij Gino en Verkeersschool Kennedy aan het juiste adres! Je leert geen kunstjes, maar rijden als een motorrijder! Kennedy is een enorm gezellige en persoonlijke verkeersschool, waar de koffie en de koekjes altijd klaarstaan! Nogmaals bedankt voor alle duidelijke en uitgebreide lessen!

Goeie ervaring

Een prima ervaring. Alles was meestal heel duidelijk en de mensen die er werken zijn behulpzaam en motiverend. Ik had René als rij instructeur gekozen omdat hij streng en rechtvaardig is. Hij heeft mij erdoorheen gebeukt! Dank jullie wel voor alles!

Rijnstraat 90 1079 HM Amsterdam