Helped me to pass the exam

I came to this school after first failed attempt with a different school, for my motorcycle driver license. My first exam was about to expire and it was very stressful, but they helped me and I passed

• Would you recommend us? Yes

Mijn ervaring met Kennedy heb ik heel fijn ervaren!! Goede service, goede instructeur! Bedankt voor jullie lessen!!

Erg vriendelijke en ervaren rijinstructeurs!

Goed opgezette lessen, goede persoonlijke feedback en duidelijke uitleg. Veel ervaring. Geboren leraren. Ontspannen, gezellig. En soms, daar waar nodig, streng. Erg leerzaam! En ben in 1 keer geslaagd!!!

Top rijschool!

Fijne verkeerschool, persoonlijk en professioneel! Ik heb rijles gehad van Erik, die mij goed heeft voorbereid voor het examen en om een bewuste bestuurder te worden. Verder goede en gezellige sfeer!

Persoonlijke en professionele rijschool!

Mijn ervaring was top bij Kennedy. De motorrijlessen van Gino waren duidelijk en nuttig en het contact met Lydia en Ilonka voor het inplannen van de lessen was ook altijd fijn. Ik zou de rijschool aan iedereen aanbevelen!

Top rijschool. Goede lessen waar je ècht leert motorrijden en altijd gezellig!

Top rijschool! In redelijk korte tijd mijn motorrijbewijs AVB en AVD beiden in 1 keer gehaald. De instructeur Gino is altijd scherp en zorgt dat je veilig en zelfverzekerd de weg op gaat! Op de school is het altijd gezellig met iedereen en ze zijn erg flexibel. Aanrader!

Uitstekend rijschool die volledig met je meedenkt en voor je klaar staat.

De lieve mensen die hier werken staat altijd voor je klaar. Mijn ervaring was dat ik warm hartig werd ontvangen en altijd wel een leuk gesprek kan maken. Tijd stip planning rijles kon altijd besproken worden. Als je dan examen hebt, werd er hard aan gewerkt om in te plannen, zodat je toch in die week genoeg uren kon maken voordat je op examen ging. Mijn rij instructeur Michael is heel goed in zijn vak. Geeft eerlijke mening en duidelijk uitleg na de les wat er opgelet moet worden of verbeterd kan worden. Dank je wel Michael!! Het afrijden ging lekker en heb mijn examen gehaald!!!! Dank je wel!

In 1x geslaagd!

Goede rijschool, hele leuke en relaxte mensen!

Fijne sfeer, ze staan altijd voor je klaar met plannen of wijzigen van lessen. Een aanrader!

Duidelijk en goede communicatie

Ik raad deze rijschool van harte aan

Goede en leuke rijlessen

Erik is een hele goede instructeur die alles duidelijk uitlegt en je ook zelf laat nadenken over het autorijden. Na 34 uur lessen voelde ik me goed voorbereid voor het examen en dat lukte ook, dus zeker aan te raden!

In een keer geslaagd en wel al 47.

Veel tijd en aandacht voor een (net als alle 40+ beginnende automobilisten) traag lerende rijders.

Top rijschool

Goede lessen, aardige instructeurs. Top rijschool!!

Goeie rijschool die je goed op (de) weg helpt.

Lessen van Erik waren zeer behulpzaam - goed leren rijden / scannen en noem het allemaal maar op. Door Kennedy in 1x geslaagd, dat zegt genoeg!

Gino leert je écht rijden

Vanaf het moment dat ik binnen kwam lopen ben ik hier gaan lessen. Hier zijn Lydia, Ilonka en instructeur Gino altijd eerlijk, helder en ook nog eens gezellig. Daardoor weet je waar je aan toe bent qua lessen en is je feedback altijd transparant. Daar kan je wat mee! Gino is een top instructeur en leuk om mee te rijden. Hij is streng waar nodig, maar zal je ook altijd belonen als het goed gaat. Rijschool Kennedy is een aanrader!

Aardige instructeur en duidelijke communicatie.

Een vaste instructeur met goede uitleg en een fijne auto. Er word genoeg ruimte en tijd gegeven om alles op je eigen tempo te kunnen leren.

Denken fijn met je mee, flexibel, goede docenten.

Van motor proefles, in een keer slagen, tot met zelfvertrouwen zelfstandig de weg op!

Gino is een fantastische rij instructeur; hij communiceert duidelijk en direct. Hij doet dit zowel op de motor tijdens het rijden, en in de nabespreking. Hierdoor weet je altijd precies wat je kunt verbeteren. Verder is de riischool's receptie enorm meedenkend en goed georganiseerd.

De perfecte motor rijschool om met vertrouwen zelfstandig te leren rijden.

De begeleiding die je wilt om in een keer te slagen voor je motor rijbewijs.

Gino is een fantastische rij instructeur; hij communiceert duidelijk en direct. Hij doet dit zowel op de motor tijdens het rijden, en in de nabespreking. Hierdoor weet je altijd precies wat je kunt verbeteren. Verder is de rijschool’s receptie enorm meedenkend en goed georganiseerd.

De begeleiding die je wilt om in een keer te slagen voor je motor rijbewijs.

Duidelijke planmatige lessen en vriendelijke mensen!

Elke les werd er duidelijk volgens een stappenplan gewerkt, met de RIS methode. Ook is er voldoende ruimte voor eigen inbreng m.b.t. wat je nog wil oefenen. Ik heb les gehad van Erik en dat was altijd erg leerzaam en gezellig! Ideaal dat je echt 120 minuten les hebt, helemaal voor jezelf. Op die manier leer je goed autorijden en heb ik gelukkig mijn praktijkexamen in één keer gehaald! Een goede, professionele rijschool met vriendelijk personeel!

Zeer professionele service met weinig problemen

Als je vragen hebt helpen ze je graag. En wat betreft de lessen bereiden ze je optimaal voor op het examen, om echt met een goed gevoel het examen in te gaan!!!

persoonlijke aanpak en deskundige leraar

In de gehele rijschool heerst een hele gezellige en positieve sfeer. Het lijkt wel of iedereen elkaar goed kent, terwijl iedereen tegelijkertijd het werk heel serieus neemt. Mijn instructeur Gio is gezellig, ietwat koppig, maar vooral heel deskundig. Ik voelde me goed voorbereid voor mijn examens!