Goed ervaring - Top instructeurs !

De rij instructeur is heel kritische op je rij stijl waardoor lessen moeilijker zijn dan het examen. Als ze zeggen dat je klaar bent dan is dat ook zo !

Streng, maar goed

Leuk

Geweldige instructeur!!!

Ik heb een geweldige ervaring gehad met mijn Rijinstructeur, hij geeft zeer goede tips en adviezen om veilig te rijden en gebuikt veel humor tijdens de lessen om de sfeer wat ontspannen te maken! Geweldige rijschool en de beste van Amsterdam!!! (Vandaag geslaagd)!!

Hier leer je echt motorrijden!

De fijne sfeer hangt er al als je binnenkort lopen en verwelkomt wordt door de receptionisten. Instructeur Gino is enorm ervaren en duidelijk in zijn feedback! Keurig in één keer geslaagd.

Goede ervaring

Goede ervaring. Ze maken een goede indicatie voor de hoeveelheid lessen. Verbeter punten worden gelijk uitgelegd. Daarnaast kreeg ik ook nog eens een kortingscode (motor). On top of that kreeg ik bij het slagen nog eens een bedankje met lekkernij

Excellente rijschool en instructeur

Hele goede ervaring met rijschool Kennedy en speciaal instructeur Gino gehad bij het behalen van mijn motorrijbewijs. Alles bij Gino en zijn collega's is er op gericht om je niet alleen het examen te laten halen maar vooral goed en veilig te leren rijden. Hun standaarden zijn hoog en instructie zeer alert en scherp. Er wordt zowel vooraf instructie gegeven hoe je motor te besturen/je te gedragen in het verkeer alsmede verkeerssituaties goed nabesproken na afloop van het rijden. Hiermee krijg je waardevolle feedback welke leidt tot een soepele ervaring tijdens de examens bij het CBR. Highly recommended!

Perfect aangesloten op persoonlijke situatie

Erik Toet besteed veel aandacht aan hoe de leering (ik) het beste leert. Hij weet de lessen zo in te delen dat ik echt tot mijn recht kwam, en goede progressie kon maken. De ene leerling is de andere niet, dat begrijpt hij heel goed. Daarnaast daagt hij uit op de juiste manieren, die de voortgang ten goede komen. Bij lessen waar ik minder presteerde wist hij me op m’n gemak te stellen en de knop samen om te draaien. Dan is hij eerlijk maar rechtvaardig, en vooral op zoek naar manieren om het samen beter te doen op een ontspannen manier. Met aandacht voor wat ik op zo’n moment nodig heb. Daarnaast is hij gewoon hartstikke gezellig. De receptie was altijd ontzettend behulpzaam en zocht altijd naar mogelijkheden om het beste schema voor iedereen voor elkaar te krijgen. Ze kregen het nog vaak genoeg voor elkaar ook! Ze zijn communicatief, goed te bereiken en denken in mogelijkheden.

Goede, geordende en deskundige rijschool met goed materiaal

Verkeersschool Kennedy heeft de zaakjes goed op orde en motor instructeur Gino leert je snel en deskundig om veilig motor te rijden

Top rijschool! Goede lessen, goed materiaal en ook nog gezellig!

Heb de afgelopen maanden bij Gino mogen lessen voor mijn motorrijbewijs. Dankzij zijn kennis en aanwijzingen alles in 1 keer behaald! Daarnaast altijd top ontvangen door de dames van de receptie/planning. Kortom, aanrader!

Super prettige lessen

Erik is echt een top instructeur. Relaxt en duidelijk en t RIS systeem werkt goed. Lessen plannen/verplaatsen zijn ze zeer flexibel mee en bellen vaak of je een gaatje wil opvullen

Experienced instructors who bring out the student's best

I attended Verkeersschool Kennedy to train for both my motorcycle and automobile license examinations. I have held both motorcycle and automobile licenses in the US for more than 40 years. However, I learned more about good riding and driving than I thought possible. Gino (motorcycle) and Michael (auto) challenged me to improve my situational awareness, especially by looking further forward to better position and prepare for what is ahead. In addition to basic safe driving (proper use of mirrors, awareness of bikes, pedestrians and other vehicles), they both stressed the importance of driving smoothly, minimizing disruption to other traffic, and being decisive. I highly recommend this driving school. (Yes, I passed both exams on the first attempt.)

Totaal geen spijt dat ik bij Kennedy binnen ben gestapt!

Ik heb mij vanaf de eerste stap bij Kennedy op mijn gemak gevoeld. Gino is een zeer ervaren motorrijder/-instructeur en leert je heel veel dingen, maar stelt ook vragen waardoor je over dingen gaat denken. En dat helpt. Ik heb zijn lessen keer op keer als zeer prettig ervaren! Lydia jij bent een topper! Je denkt mee en bent flexibel. Geldt ook voor Gino trouwens. En dit alles ondanks dat ze druk zijn. Dit zijn professionals en hebben verstand van zaken. Iedereen die zijn rijlessen bij Kennedy gaat nemen krijgt er absoluut geen spijt van. Ik ben zeer tevreden over Kennedy en adviseer iedereen om hun rijlessen bij Kennedy te nemen!

Fijne en gezellig lessen gehad van Rachid

Zeer goeie ervaring veel succes aan de nieuwe leerlingen

geweldig!

Heel professional school! Dank je wel Chris voor je geduld!

Echt goed motorrijden leer je hier!

Gino is een hele goede instructeur, die je niet alleen op de examens voorbereid maar je gewoon heel goed leert motorrijden. Aangezien het op de motor sneller gevaarlijk wordt en hij niet naast je zit zoals in de auto, is zijn feedback direct maar fair. Moet je tegen kunnen! En het maakt de complimenten meer waard, want die krijg je ook. De support van Lydia & Voskea, praktisch en emotioneel, is top. En tenslotte is er Diesel, ook altijd in voor een enthousiaste knuffel…<3 Thanks Kennedy!

Door Rachid in één keer geslaagd! Hij heeft me heel goed leren rijden, dat merk ik echt nu ik zelf veel rij. Rachid heeft enorm veel oog voor jou als persoon. De mensen bij Kennedy zijn allemaal heel aardig en meedenkend.

Uitstekende rijlessen, in 1 keer geslaagd!

De rijlessen waren echt heel goed! Door de goede rijlessen had ik veel vertrouwen in mijn examen, wat ook heel goed verliep! In 1 keer geslaagd, dus één en al top!

Leerzaam

Ik heb fijne lessen gehad die erg leerzaam waren. Het RIS vond ik ook erg fijn, doordat je het in stappen deed.

Fijne leerervaring die het beste uit mezelf heeft gehaald!

Top rijschool! Ik hier in een record tijd mijn motor rijbewijs gehaald, dat alles te danken aan de rij-instructeur. Naast alle gezelligheid kan hij ook super goed motorrijden en heeft hij antwoord op al je vragen. Hij geeft op een directe manier feedback met als doel het beste uit zelf te halen. Zo wil hij niet alleen dat je slaagt maar ook dat je oprecht een goeie motorrijder wordt. Ik heb me ook altijd veilig gevoeld op de weg, omdat de instructeur goed met je mee kijkt en ervoor waakt dat andere weggebruikers geen gevaar vormen voor jou. Al met al een hele goeie ervaring geweest en zeker een aanrader als je goed wil leren motorrijden!

Goede rijschool met vriendelijke instructeurs. In één keer geslaagd.

~

Persoonlijk en professioneel

Super fijne ervaring gehad met Verkeersschool Kennedy en iedereen die daar werkt! Een hele fijne instructeur die op alle details let en er niet alleen voor zorgt dat je in 1 keer slaagt, maar ook dat je je veilig voelt om zelf in het verkeer te gaan deelnemen. Zowel de operationele medewerkers als de instructeurs lijken echt gemotiveerd om ervoor te zorgen dat leerlingen hun rijbewijs halen en een fijne rij ervaring hebben. Dankjewel toppers!

Geslaagd dus best wel goed

Mijn instructeur was scherp op me waardoor ik elke week goed wist waarop ik moest verbeteren, ook kwam hij met goede oefeningen en tips.

Hele fijne rijschool!

Je leert bij deze rijschool echt de juiste methodes hoe je moet rijden en het team motiveert je echt om te slagen. :)

Zeer aan te bevelen, de perfecte voorbereiding voor het behalen van je examens

Dank jullie wel toppers!!!

Prettige rijschool en Michael is echt een top instructeur.

Goeie en gezellige lessen en fijn samen naar het rijbewijs toegewerkt.