Fijn en vlot

Mijn rijlessen bij Erik waren erg fijn en leerzaam. Ik voelde mij erg op mijn gemak en had geen angst bij het rijden.

I loved the approach of my instructor, he was strict, but very motivating.

From the moment I've walked in the "Kennedy" school, I felt the friendly, positive sphere. I have decided to go for an automatic car. Christian was my instructor. He is strict, but in a positive way. He found the correct approach for me and I am very thankful for the way he handled my "driving" fears and insecurities! I've passed my exam on the first attempt! Tip for the new students: book lessons in advance, otherwise you might have to wait weeks before you have your next class.

Blij met deze goede rijschool en René als instructeur in het bijzonder!

Ik ben erg blij dat ik gekozen heb voor Kennedy als rijschool, en vooral voor René als instructeur. Hij werkt en communiceert erg gestructureerd en georganiseerd, waardoor alles altijd duidelijk was en ik wist waar ik aan toe was. René's sterke mensenkennis zorgde er voor dat hij goed wist te duiden waar voor mij de moeilijkheden zaten, waardoor we daar extra aandacht aan konden besteden. Zijn humor en geduld hebben me door de (voor mij toch wel zware) rijlessen heen gesleept. Ik ben hem dan ook erg dankbaar voor het vertrouwen dat hij mij heeft gegeven; ik had nooit gedacht dat ik in 1x zou slagen! Bij Kennedy heerst ook altijd een gezellige sfeer en ik ben Lydia en Humphrey erg dankbaar voor de strakke organisatie.

Kennedy is de beste plek om veilig en bewust autorijden te leren

Kennedy is echt een top rijschool en ik kan ze van harte aanbevelen. Ik heb les gehad van Christian. Hij is een ervaren, rustige en empathische instructeur die je echt helpt om veilig en zelfverzekerd te autorijden. De focus ligt daarbij niet alleen op het examen, maar ook op het autorijden algemeen, zodat je ook na je examen een veilige en bewuste bestuurder zult zijn. Door zijn goede begeleiding ben ik in 1 keer geslaagd. Een pluspunt van Kennedy is dat ze de Rijopleiding In Stappen (RIS) methode gebruiken, waardoor je gestructureerd en stapsgewijs leert autorijden. Verder is de sfeer op de rijschool prettig en zijn de receptionisten altijd erg vriendelijk en behulpzaam. Echt een aanrader dus!

één boel gezelligheid, Lidia en Humphrey zijn toppers!

Top ervaring bij Kennedy, was altijd gezellig en ze hebben engelen geduld als het op het plannen neerkomt. Kom snel terug voor m'n motorrijbewijs!

Vlot, Verantwoord en Vrolijk

Leuke rijschool met veel ervaring, hier kan je niet misgaan. Goede sfeer en uitstekende leraar (Gino)

Uitmuntend!

Na enkele lessen bij een andere rijschool ben ik op aanraden van vrienden overgestapt naar rijschool Kennedy, een hele goede keuze waar ik blij mee ben. Rijleraar Gino is zeer fanatiek, hij leert je beter motorrijden dan nodig is voor het examen waardoor je met veel vertrouwen de examens in gaat. De sfeer bij de rijschool is goed, zelfs zo gezellig dat je graag blijft hangen voor een kop koffie en een beetje kletsen met Lydia! Ik raad het iedereen aan om te kiezen voor Kennedy!

Beste rijschool uit heel Amsterdam

Als je rijbewijs snel wilt halen is Kennedy het juiste adres

Top rijschool. Kundige en relaxte instructeur. Meedenkend en kundig secretariaat. Professionele club

Fijne, betrokken mensen, waar je je meteen thuis voelt

Als autodidact, altijd mijn eigen koers bepalend, geen liefhebber van stad, regels en veel betreden paden, dromer, rebel, koppige, eigenwijze fietser, moest ik ineens alles doen dat ik mijn hele leven (63 jaar) heb vermeden. Het was een moeilijk begin, weinig ruimte om fouten te maken, niets mocht op mijn manier, maar gelukkig begon ik de driehoekjes, strepen, dermpels, borden, op gegeven moment wel leuk te vinden en verwonderde ik mij over hoe nuttig ze waren en hoe alles precies was uitgedacht. Lang naar een vogel in de lucht kijken is er niet bij, ik moest de borden zoeken, kortom, Christian heeft mij met veel geduld, humor en enorme vakkundigheid 115 uur, scherp bij de les weten te houden, waardoor ik dankzij de vastgelegde paden en regels mij nog vrijer ben gaan voelen.

Zeer goede rijschool met vriendelijke instructeur. Om aan te raden!

De lessen waren educatief en ik kreeg op maat les. Wij reden veel examenroutes dus ik was erg voorbereid op het praktijkexamen. Verder zijn de lessen altijd gezellig. Ik raad iedereen ook aan om bij René te rijden. Hij is aardig en legt alles zo duidelijk uit. Top ervaring!!

In één keer geslaagd dankzij Gino!!!

Gino is een fantastische motorinstructeur met oog voor detail! Als je écht wilt leren motorrijden, dan ben je bij Gino en Verkeersschool Kennedy aan het juiste adres! Je leert geen kunstjes, maar rijden als een motorrijder! Kennedy is een enorm gezellige en persoonlijke verkeersschool, waar de koffie en de koekjes altijd klaarstaan! Nogmaals bedankt voor alle duidelijke en uitgebreide lessen!

Goeie ervaring

Een prima ervaring. Alles was meestal heel duidelijk en de mensen die er werken zijn behulpzaam en motiverend. Ik had René als rij instructeur gekozen omdat hij streng en rechtvaardig is. Hij heeft mij erdoorheen gebeukt! Dank jullie wel voor alles!

Betrokken mensen met een persoonlijke benadering

Met veel plezier hier rijles gehad. De tijd genomen en in één keer geslaagd. Naar mijn zin gehad met mijn rijinstructeur met een goede balans tussen lol en goed leren rijden. Twee baliemedewerkers die betrokken zijn en meebewegen met je wensen. Bedankt iedereen!

Uitstekende rijschool: professionele begeleiding en betrokken medewerkers

Met rijangst begon ik aan dit avontuur: ik zag er enorm tegen op! Dat sloeg al vrij snel om naar plezier achter het stuur. Christian wist, met humor, een luchtige en relaxte sfeer te creëren. Gedoseerd, in stapjes, leer je bij Kennedy rijden, hierdoor kreeg ik vertrouwen in mezelf. Het is maatwerk en goed didactisch inzicht dat mij hierbij heeft geholpen en dat is mijn inziens hetgeen wat een goede rijschool onderscheid van een matige school. Bovendien is de sfeer op de rijschool super. Lydia en Humphrey staan altijd voor je klaar met hun organisatietalent en peptalks :) Kortom: een top team vol betrokken medewerkers! Uiteindelijk ben ik in één keer geslaagd, en ben enorm tevreden over het hele traject! Als je voor kwaliteit gaat, dan ben je bij Kennedy aan het goede adres.

Top rijschool!

Ik heb gereden bij Rachid en dat heb ik als heel fijn ervaren. Hij motiveerde me goed en zo heb ik ook in een keer kunnen slagen:) Zeker aan te raden!!

Fantasticsch

Zeer professionele en vriendelijke rijschool. Opgeleid tot meer dan CBR bekwame motorrijder. Aanrader!

Een leerzame rit

Het leren rijden echt in stapjes opgebouwd. Lessen werden met veel aandacht gegeven en veel betrekking van het personeel buiten naast de rij instructeur.

Professioneel, geduldig en gezellig!

Even in het bijzonder een bedankje aan Erik! Je bent geduldig, vakkundig en onbetwist de rijspecialist. Met veel plezier begin ik aan mijn verdere rijcarrière door goede begeleiding. Ook vanuit de verkeersschool is het super en snel geregeld. Er wordt altijd meegedacht. Zoek je nog een rijschool? Zoek dan niet verder :-)

In een keer geslaagd!

Ze hebben mij geholpen om mijn rijexamens snel te doen (eerst theorie, dan praktijk) en ben voor beide in een keer geslaagd! Prima rijschool, erg aardig, goede rijinstructeur, goed bereikbaar en helpen graag.

Toplessen van erik

Toplessen van erik

Een to the point rijschool die je echt leert rijden

Ik heb heel prettig en fijn gelest bij Kennedy. Het voelde als een warme familie die ook echt hun best deden om mij naar het niveau te tillen wat nodig was om te kunnen autorijden. Ze zijn erg kundig en geven je de juiste sturing en coaching tijdens de lessen. Het prettigst vond ik dat ze gericht werken aan alle punten van je rijvaardigheid zodat je ook zelfverzekerd de auto in kan stappen. Props to instructeur Michael die wist door mijn koppigheid heen te prikken en mij goed heeft gecoacht om bepaalde gewoontes af te leren en nieuwe bij te spijkeren.

Zeer goede rijschool met betrokken medewerkers en instructeurs.

Ik vond rijden erg spannend en had het daarom ook lang uitgesteld tot na mijn 40ste. Rijschool Kennedy heeft mij echter zeer goed begeleid en samen met de kundige leraar heb ik het rijbewijs toch in een keer mogen halen. Betrokken medewerkers en ervaren instructeurs. Een aanrader.

De beste lessen

Bij Rachid heb ik lessen op maat gekregen. Hij wist precies wat ik nodig had. Ik heb mijn lessen ontspannen gereden, altijd het gevoel gehad dat ik veilig en goed voorbereid in de auto zat. Rachid is een topper en levelde goed met mij. Een aanrader!

Intensieve lessen, ervaren instructeur en fijne dienstverlening

De lessen waren intensief en zo nu en dan confronterend. Rachid gaf soms stevige, maar goede feedback, was altijd op zoek naar nieuwe invalshoeken om mij beter te laten autorijden, en was steeds nieuwsgierig naar de motivatie en achtergrond van mijn rijgedrag. Dat inzicht hielp me om mijn rijstijl te verbeteren. Met positief resultaat! Diana en Humphrey zorgden voor een fijne lesplanning en waren zeer betrokken en hartelijk in hun dienstverlening. Dank!