In een directe koers naar je rijbewijs

Ik ben in een keer geslaagd! En dat komt zeker door de goede begeleiding en positieve sfeer van rijschool Kennedy. Wat ik zo waardeer is de duidelijke en directe benadering. Maak je fouten? Dan hoor je dat.. en dat is super fijn, want dan kan je er echt aan werken. Het doel wordt duidelijk gemaakt: ze willen een veilige weggebruiker van jou maken. Dat is ook waar je het voor moet doen en dit geeft een basis van vertrouwen. De instructeurs zijn ervaren en zetten zich echt voor je in. De medewerkers zijn super sociaal en ik voelde me altijd zo welkom. Hoewel ik blij en trots ben in een keer te zijn geslaagd ga ik ze nog missen! Ik kan rijschool Kennedy aan iedereen aanbevelen!

Fijne rijschool waar gezellige ontspannen sfeer heerst, met bekwame instructeurs, hoge slagingskans!

Erg tevreden over mn rij opleiding, fijne rijschool, leuke sfeer. De dames van de receptie bedankt voor jullie ontvangst en fijne medewerking. Ik heb 2 instructeurs mogen meemaken, en erg tevreden!! Op m’n ouwe dag in 1keer geslaagd. Dat zegt genoeg! Aanrader. Rij-school Kennedy bedankt!!!

Bij Kennedy heb ik motorlessen van Gino gevolgd. Gino is een top instructeur en hij geeft altijd eerlijk en constructief advies. Je krijgt les in paren van 2 dus je kan altijd wat leren van je rijpartner. Gino helpt je niet alleen om je examen te halen, maar hij maakt je ook een volmaakt motor bestuurder. Vandaag heb ik mijn A2 code 80 gehaald met 23 lessen in totaal. Ik ben erg tevreden en positief over mijn ervaring bij Kennedy en ik kom gauw langs voor een kop koffie.

Fijne motor rijlessen!

Fijne motor rijlessen gehad van Gino, stemde goed af op het leertempo en was altijd duidelijk. Nam de tijd om dingen te bespreken en ook het filmen en achteraf bekijken was fijn. Dankjewel Gino!!

3 instructeurs gehad, 1 en 3 waren geweldig

geweldig, er werd veel voor me gedaan en werd ook veel gegund door de rijschool

Heel nice

In 1 jeer mn rijbewijs gehaald, thanks namens hun hulp en de goeie instructeur.

Bevrijdend

Tien jaar voordat ik bij Kennedy kwam had ik een slechte ervaring gehad bij een andere rijschool en daardoor was ik ervan overtuigd geraakt dat het niets voor mij was. Bij Kennedy heb ik weer hoop gekregen dat ook ik kon leren rijden. En met resultaat, met een herexamen ben ik geslaagd. Ik heb eerst bij Bryan gelest en daarna bij Michael omdat Bryan na mijn eerste examen vol zat. Van beiden heel veel geleerd, echte topinstructeurs die ik iedereen kan aanbevelen.

Erik toet, geweldige man en een hele goede rij instructeur. Dankzij hem ben ik in 1x geslaagd. 10/10

Uistekende rijinstructeur

Fantastisch

Goed ervaring - Top instructeurs !

De rij instructeur is heel kritische op je rij stijl waardoor lessen moeilijker zijn dan het examen. Als ze zeggen dat je klaar bent dan is dat ook zo !

Streng, maar goed

Leuk

Geweldige instructeur!!!

Ik heb een geweldige ervaring gehad met mijn Rijinstructeur, hij geeft zeer goede tips en adviezen om veilig te rijden en gebuikt veel humor tijdens de lessen om de sfeer wat ontspannen te maken! Geweldige rijschool en de beste van Amsterdam!!! (Vandaag geslaagd)!!

Hier leer je echt motorrijden!

De fijne sfeer hangt er al als je binnenkort lopen en verwelkomt wordt door de receptionisten. Instructeur Gino is enorm ervaren en duidelijk in zijn feedback! Keurig in één keer geslaagd.

Goede ervaring

Goede ervaring. Ze maken een goede indicatie voor de hoeveelheid lessen. Verbeter punten worden gelijk uitgelegd. Daarnaast kreeg ik ook nog eens een kortingscode (motor). On top of that kreeg ik bij het slagen nog eens een bedankje met lekkernij

Excellente rijschool en instructeur

Hele goede ervaring met rijschool Kennedy en speciaal instructeur Gino gehad bij het behalen van mijn motorrijbewijs. Alles bij Gino en zijn collega's is er op gericht om je niet alleen het examen te laten halen maar vooral goed en veilig te leren rijden. Hun standaarden zijn hoog en instructie zeer alert en scherp. Er wordt zowel vooraf instructie gegeven hoe je motor te besturen/je te gedragen in het verkeer alsmede verkeerssituaties goed nabesproken na afloop van het rijden. Hiermee krijg je waardevolle feedback welke leidt tot een soepele ervaring tijdens de examens bij het CBR. Highly recommended!

Perfect aangesloten op persoonlijke situatie

Erik Toet besteed veel aandacht aan hoe de leering (ik) het beste leert. Hij weet de lessen zo in te delen dat ik echt tot mijn recht kwam, en goede progressie kon maken. De ene leerling is de andere niet, dat begrijpt hij heel goed. Daarnaast daagt hij uit op de juiste manieren, die de voortgang ten goede komen. Bij lessen waar ik minder presteerde wist hij me op m’n gemak te stellen en de knop samen om te draaien. Dan is hij eerlijk maar rechtvaardig, en vooral op zoek naar manieren om het samen beter te doen op een ontspannen manier. Met aandacht voor wat ik op zo’n moment nodig heb. Daarnaast is hij gewoon hartstikke gezellig. De receptie was altijd ontzettend behulpzaam en zocht altijd naar mogelijkheden om het beste schema voor iedereen voor elkaar te krijgen. Ze kregen het nog vaak genoeg voor elkaar ook! Ze zijn communicatief, goed te bereiken en denken in mogelijkheden.

Goede, geordende en deskundige rijschool met goed materiaal

Verkeersschool Kennedy heeft de zaakjes goed op orde en motor instructeur Gino leert je snel en deskundig om veilig motor te rijden

Top rijschool! Goede lessen, goed materiaal en ook nog gezellig!

Heb de afgelopen maanden bij Gino mogen lessen voor mijn motorrijbewijs. Dankzij zijn kennis en aanwijzingen alles in 1 keer behaald! Daarnaast altijd top ontvangen door de dames van de receptie/planning. Kortom, aanrader!

Super prettige lessen

Erik is echt een top instructeur. Relaxt en duidelijk en t RIS systeem werkt goed. Lessen plannen/verplaatsen zijn ze zeer flexibel mee en bellen vaak of je een gaatje wil opvullen

Experienced instructors who bring out the student's best

I attended Verkeersschool Kennedy to train for both my motorcycle and automobile license examinations. I have held both motorcycle and automobile licenses in the US for more than 40 years. However, I learned more about good riding and driving than I thought possible. Gino (motorcycle) and Michael (auto) challenged me to improve my situational awareness, especially by looking further forward to better position and prepare for what is ahead. In addition to basic safe driving (proper use of mirrors, awareness of bikes, pedestrians and other vehicles), they both stressed the importance of driving smoothly, minimizing disruption to other traffic, and being decisive. I highly recommend this driving school. (Yes, I passed both exams on the first attempt.)

Totaal geen spijt dat ik bij Kennedy binnen ben gestapt!

Ik heb mij vanaf de eerste stap bij Kennedy op mijn gemak gevoeld. Gino is een zeer ervaren motorrijder/-instructeur en leert je heel veel dingen, maar stelt ook vragen waardoor je over dingen gaat denken. En dat helpt. Ik heb zijn lessen keer op keer als zeer prettig ervaren! Lydia jij bent een topper! Je denkt mee en bent flexibel. Geldt ook voor Gino trouwens. En dit alles ondanks dat ze druk zijn. Dit zijn professionals en hebben verstand van zaken. Iedereen die zijn rijlessen bij Kennedy gaat nemen krijgt er absoluut geen spijt van. Ik ben zeer tevreden over Kennedy en adviseer iedereen om hun rijlessen bij Kennedy te nemen!

Fijne en gezellig lessen gehad van Rachid

Zeer goeie ervaring veel succes aan de nieuwe leerlingen

geweldig!

Heel professional school! Dank je wel Chris voor je geduld!

Echt goed motorrijden leer je hier!

Gino is een hele goede instructeur, die je niet alleen op de examens voorbereid maar je gewoon heel goed leert motorrijden. Aangezien het op de motor sneller gevaarlijk wordt en hij niet naast je zit zoals in de auto, is zijn feedback direct maar fair. Moet je tegen kunnen! En het maakt de complimenten meer waard, want die krijg je ook. De support van Lydia & Voskea, praktisch en emotioneel, is top. En tenslotte is er Diesel, ook altijd in voor een enthousiaste knuffel…<3 Thanks Kennedy!

Door Rachid in één keer geslaagd! Hij heeft me heel goed leren rijden, dat merk ik echt nu ik zelf veel rij. Rachid heeft enorm veel oog voor jou als persoon. De mensen bij Kennedy zijn allemaal heel aardig en meedenkend.

Bedrijfsgegevens

Rijnstraat 90

1079 HM Amsterdam

020 644 4302

[email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.