Fijne en goed functionerende rijschool.

Na twee slechte ervaringen met rijscholen is kennedy mij aangeraden door een vriend. Vervolgens ben ik bij kennedy gaan lessen en vond de professionaliteit en kwaliteit van de rijschool heel goed. Ben bij kennedy met 16 extra lessen in een keer geslaagd voor mijn praktijk. De rijinstructeur die me hierbij geholpen heeft is Erik Toet. Ik raad deze rijschool zeker aan alhoewel ik geen uitspraken kan maken over de andere rijinstructeurs.

Geweldige instructeur Erik Toet!

Je inschrijven voor een motorrijbewijscursus is eenvoudig, het daadwerkelijke doen echter een stuk lastiger! Gelukkig helpt het topteam van Verkeersschool Kennedy je er doorheen. Lydia zorgt ervoor dat je genoeg flexibiliteit in je planning houdt en verleent bovendien optimale morele steun ;-) Instructeur Gino zorgt ervoor dat je niet alleen je examen haalt, maar ook daadwerkelijk leert motorrijden. Dat zijn twee verschillende dingen, maar vooral dat laatste is natuurlijk essentieel. En hij heeft een van de knuffeligste honden die ik ben tegengekomen. Dank voor de fantastische ervaring!

In één keer m’n motorrijbewijs gehaald!

Bij Kennedy heb ik (en mijn vriend) motorrijlessen gevolgd en ben ik binnen 2,5 maand in één keer geslaagd met dank aan rijinstructeur Gino! Het personeel is er super vriendelijk en ze zijn altijd in voor een praatje. Geweldig ook hoe er op het laatste moment, voor zowel mijn vriend als voor mij, lessen en examens verplaats konden worden door omstandigheden. Zeker een aanrader, deze rijschool!

Excellent rijschool!

Christian 是一个有着多年经验的驾驶教练,他风趣,幽默,和他每一次的驾驶体验都非常轻松 愉悦。感谢他一直以来的耐心指导,使我的驾驶考试顺利通过✅我非常推荐他给那些想要学车的小伙伴们。他一定不会让你失望的. Christian is a driving instructor with many years of experience. He is funny and humorous, and every driving experience with him is very relaxing and enjoyable. Thanks to his patient guidance, I passed the driving test smoothly. I highly recommend him to those who want to learn to drive. He will definitely not let you down.

Super rijschool.

Wat mij betreft de beste rijschool van Amsterdam.

Bekwaam behulpzaam personeel. Denkt goed mee.

Echt super door Erik heb ik het gehaald !

Ik had een aardig iemand nodig met geduld en daar heeft erik genoeg van . Hij is altijd erg goed voor me geweest en me alles 100 x opnieuw en duidelijk uitgelegd als ik het niet snapte . Hij is gewoon super en ik wil jullie heel erg bedanken !! Ik raad jullie aan iedereen aan .

Een geweldige rijschool, zal het iedereen aanbevelen.

De lessen van Wouter waren erg leerzaam en ook vermakelijk. Hij gaf me snel vertrouwen in mijn eigen kunnen en was erg behulpzaam met zijn aanwijzingen. De lessen waren divers en mede daarom erg leuk! Het personeel bij Kennedy was altijd vriendelijk en ik voelde me snel kind aan huis. Het is bijna jammer dat ik mijn rijbewijs in één keer gehaald heb, gelukkig mag ik nog altijd langskomen.

super

Binnen een maand mijn rijbewijs gehaald, bij Kennedy, met rij instructeur Gino! Hele fijne ervaring. Dank!!!

Hele fijne rijschool

Chris heeft mij heel veel geleerd en me goed voorbereid op het examen. Hij was soms wat streng, maar uiteindelijk betaalde het zich uit en heb ik het in één keer gehaald. De mensen die er werken zijn verder ook heel aardig en meedenkend.

Zo prettig als rijles kan zijn!

Ik heb lessen gevolgd bij Erik en heb ik als zeer prettig ervaren. Hij is super prettig in omgang, blijft super rustig, maar altijd enthousiast! Ik zou Erik aan iedereen aanbevelen. Er is echter 1 ding bij Erik in de auto war je van moet houden....en dat is de temperatuur....je ziet het dashboard gewoon smelten zo god geslagen heet is het haha.

EXCELLENT SERVICE

The staff and my instructor Marco was a excellent experience. Both very helpful in getting my Dutch Drivers License.

• Would you recommend us? Yes

Mijn rijbewijs halen was voor mij een enorme uitdaging, maar hier is het gelukt!

Goede lessen, goede instructeur, top rijschool!

Je leert op een goede en veilige manier motorrijden met een leuke motorrij instructeur! De rijschool is erg flexibel met tijden inplannen en alles wordt goed geregeld. Met deze rijschool is je rijbewijs halen zo gebeurd!

Betrouwbaar en écht verstand van zaken – soepel, van proefles tot het halen van het laatste examen.

Ik ben erg blij dat ik heb gekozen voor Verkeersschool Kennedy, en motorrij-instructeur Gino: serieus kwalitatieve lessen en altijd persoonlijke aandacht.

In een directe koers naar je rijbewijs

Ik ben in een keer geslaagd! En dat komt zeker door de goede begeleiding en positieve sfeer van rijschool Kennedy. Wat ik zo waardeer is de duidelijke en directe benadering. Maak je fouten? Dan hoor je dat.. en dat is super fijn, want dan kan je er echt aan werken. Het doel wordt duidelijk gemaakt: ze willen een veilige weggebruiker van jou maken. Dat is ook waar je het voor moet doen en dit geeft een basis van vertrouwen. De instructeurs zijn ervaren en zetten zich echt voor je in. De medewerkers zijn super sociaal en ik voelde me altijd zo welkom. Hoewel ik blij en trots ben in een keer te zijn geslaagd ga ik ze nog missen! Ik kan rijschool Kennedy aan iedereen aanbevelen!

Fijne rijschool waar gezellige ontspannen sfeer heerst, met bekwame instructeurs, hoge slagingskans!

Erg tevreden over mn rij opleiding, fijne rijschool, leuke sfeer. De dames van de receptie bedankt voor jullie ontvangst en fijne medewerking. Ik heb 2 instructeurs mogen meemaken, en erg tevreden!! Op m’n ouwe dag in 1keer geslaagd. Dat zegt genoeg! Aanrader. Rij-school Kennedy bedankt!!!

Bij Kennedy heb ik motorlessen van Gino gevolgd. Gino is een top instructeur en hij geeft altijd eerlijk en constructief advies. Je krijgt les in paren van 2 dus je kan altijd wat leren van je rijpartner. Gino helpt je niet alleen om je examen te halen, maar hij maakt je ook een volmaakt motor bestuurder. Vandaag heb ik mijn A2 code 80 gehaald met 23 lessen in totaal. Ik ben erg tevreden en positief over mijn ervaring bij Kennedy en ik kom gauw langs voor een kop koffie.

Fijne motor rijlessen!

Fijne motor rijlessen gehad van Gino, stemde goed af op het leertempo en was altijd duidelijk. Nam de tijd om dingen te bespreken en ook het filmen en achteraf bekijken was fijn. Dankjewel Gino!!

3 instructeurs gehad, 1 en 3 waren geweldig

geweldig, er werd veel voor me gedaan en werd ook veel gegund door de rijschool

Heel nice

In 1 jeer mn rijbewijs gehaald, thanks namens hun hulp en de goeie instructeur.

Bevrijdend

Tien jaar voordat ik bij Kennedy kwam had ik een slechte ervaring gehad bij een andere rijschool en daardoor was ik ervan overtuigd geraakt dat het niets voor mij was. Bij Kennedy heb ik weer hoop gekregen dat ook ik kon leren rijden. En met resultaat, met een herexamen ben ik geslaagd. Ik heb eerst bij Bryan gelest en daarna bij Michael omdat Bryan na mijn eerste examen vol zat. Van beiden heel veel geleerd, echte topinstructeurs die ik iedereen kan aanbevelen.

Erik toet, geweldige man en een hele goede rij instructeur. Dankzij hem ben ik in 1x geslaagd. 10/10

Uistekende rijinstructeur