Betrouwbaar

Een budget wagen gekocht. Prima wagen voor een prima prijs. Een onverwachte reparatie van 100 euro bij een lokale garage laten uitvoeren. Garage Kooij heeft die kosten zonder vragen vergoed. Wat service! Uitstekend!

Betrouwbaar mét BOVAG Garantie!

Autobedrijf Kooy heeft een mooie website, maar ook mooie auto’s! Wij waren op zoek naar een ‘nieuwe’ auto en ik had meerdere gewenste auto’s op mijn lijstje gezet. Autobedrijf Kooy stond voor mij gelijk op de eerste plaats: nummer 1! Online straalt dit bedrijf van betrouwbaarheid, wat zeker bevestigd werd door een telefoongesprek: professioneel, efficiënt én met hoog gekwalificeerde technische kennis! Op de website staat ook dat het bedrijf een begrip is in Utrecht en omstreken. Ik woon in de omstreken van Utrecht, vond dit autobedrijf online, en het klopt wat er op de website staat! Ik ben zo blij dat wij hier de auto gekocht hebben: de door ons gewenste auto mét BOVAG-garantie!

Bijna 25 jaar klant en vanmorgen nog steeds de ouderwetse service mogen ervaren

Bedankt mannen was weer top.

Snel, eerlijk, service en kwaliteit

Recentelijk een ford s-max bij Kooy gekocht en super tevreden. De aflevering was tip top in orde.

Wat een vak garage met vak mensen!!!!

Autobedrijf Kooy kan ik iedereen aanbevelen! Deze mensen zijn geweldig! Auto moeste even nagekeken worden en is top opgelost en zelfs onder garantie ook nog. Auto Kooy allemaal enorm bedankt!! Gr, Chris

Merhaba Bu garajdan audi A4 aldik cok memnun kaldik saticilar calisanlar cok iyiler guler yuzluler. Arabalari cok temiz ilgi alaka cok super. Cok tesekkur ler autobedrijf kooy. Nummer 10 Hallo, we hebben een audi A4 gekocht bij deze garage, we zijn erg blij, de verkopers zijn erg goed en geven advies. Hun auto's zijn erg schoon, de interesse is erg super. Hartelijk dank autobedrijf kooy. Nummer 10

Ge wel dig

Via Autoscout had ik een mooie Seat Ibiza gezien. Deze wou ik graag van dichtbij bekijken. Vriendelijk personeel en erg klantvriendelijk. Een proefritje maken zonder iemand die in je nek hijgt, dat wil je. Alles netjes afgehandeld en een zeer vertrouwd gevoel. Ik weet wel waar ik volgende keer een auto ga halen wanneer ik er weer een nodig heb!

Uitstekend geholpen

Leuke auto gekocht. Goed geholpen Voelde heel vertrouwd. De auto rijdt heerlijk. Superblij met de Renault twingo.

Goede service en auto

Wat een fijne ervaring om hier een auto te kopen. We kwamen hier voor een VW touran en die stond netjes klaar. We werden goed ontvangen en kregen deskundig advies. Auto werd apk en met beurt afgeleverd en nu na 3 maanden kunnen we wel zeggen dat de auto een hele goede koop is geweest. Top bedrijf

Goede service en uitstekende auto

Eind maart hebben wij een Skoda Rapid bij Kooy gekocht. Tot op heden is het een geweldige auto met veel ruimte en rijd hij als een zonnetje. Ook tijdens het verkoop proces zijn we goed geholpen en kon je merken dat er binnen Kooy goed wordt samengewerkt om het de klant naar de zin te maken. Zeker een aanrader en voor onderhoud komen we ook graag terug naar Kooy. Groet Thijs

Gerard montijn

Een fijn persoon, transparant en behulpzaam en goede service!! Fijne vakantie gozer!

Vorige week gaan kijken voor een andere auto, er 1 gevonden. Proefrit gemaakt, en gekocht. Zeer vriendelijk geholpen, voelde rustig en vertrouwd.

Enorm goed geholpen en gastvrij . Goede uitleg

fijn bedrijf om zaken mee te doen

Ik heb via autotrack een afspraak gemaakt om mijn eerste eigen auto te bezichtigen. Na een proefrit was mijn keuze snel gemaakt om de auto aan te schaffen. Natuurlijk het is een tweedehands auto en na het eerste weekend kwam ik wat kleine mankementen tegen. Op maandag gebeld en ik kon de auto direct brengen. De mankementen zijn snel verholpen. Tot die tijd had ik een leenauto tot mijn beschikking. Ik ben zeer tevreden over de service en hoe snel alles is verholpen. Zeker een aanrader dit garage bedrijf.

klant onvriendelijk

Als je je gekochte auto op komt halen verwacht je toch een beetje service en klantvriendelijkheid. Maar nee hoor, het geld is binnen, hier is de sleutel en buiten staat ie. Met een kwart volle tank, en niet echt schoon.

Klantvriendelijk service en kwaliteit

Erg fijn bedrijf, zijn hier via internet terecht gekomen voor een autootje voor me dochter. We kregen de sleutels en konden op ons gemak de auto bekijken en overleggen, zonder dat er een verkoper in je nek staat te hijgen. Eenmaal na onze beslissing hebben we een proefrit gemaakt waar ons wat dingen opvielen, zoals bijvoorbeeld de airco die niet koud werd en de distributie die aan vervanging toe was. Bij de aankoop zijn deze punten meegenomen en netje vernieuwd en in orde gemaakt. Wat ons betreft een dikke tien voor service en klantvriendelijkheid. Autobedrijf Kooy heeft er een vaste klant bij.

Erg tevreden over de service! Auto gekocht waarvan de banden achter wat lawaai maakten, hier goede afspraak over gemaakt en dit is netjes en vlot opgelost. Verder rijd ik al enige tijd rond zonder enige problemen en ben ik nog elke dag super blij met mijn nieuwe auto!

Grandioos

Garantie is ook echt Garantie klasse geholpen echt een aanrader

Heb een bmw 1 serie gekocht zeer tevreden rijd perfect service optimaal onze volgde auto gaan we daar eerst kijken de eigenaar is zeer vriendelijk ik raad ook ieder aan ga kijken als je wat anders zoekze hebben bijna allemerken staan top bedrijf

Vertrouwd, en een voortreffelijke service.

Vandaag onze occasion opgehaald. Deze hadden we op de Site www.viabovag.nl zien staan, en we waren er weg van. Ondanks dat het toch een klein uurtje rijden is vanuit ons vandaan, en we deze Bovag-garage totaal niet kenden, toch maar de moeite genomen om contact te leggen om een proefrit te maken. Vooraf duidelijk met mijn echtgenote afgesproken, dat indien deze auto ons zou bevallen, we eerst een aankoopkeuring zouden laten uitvoeren, alvorens we tot koop over zouden gaan. We werden uiterst vriendelijk ontvangen, en het voelde alsof we al jarenlang klant waren. Daar waar je even samen de ruimte nodig hebt om dingen te bekijken, wordt die tijd en ruimte ook gegeven, en daar waar je iets wilt weten, staan ze ook meteen voor je klaar. Totaal niet opdringerig dus. Zoals gezegd, was het net alsof we hier al jarenlang kwamen, zo vertrouwd voelde het aan. Tijdens de proefrit hebben mijn vrouw en ik dit ook zo besproken, en twijfelden we of we nog wel een aankoopkeuring zouden laten doen. Toen we terugkwamen bij de garage, hebben we uiteindelijk de knoop doorgehakt, en verteld dat we af zouden zien van een aankoopkeuring, en dat wij ze alle vertrouwen zouden geven, uiteraard in de hoop dat dit bij aflevering van de auto ook daadwerkelijk zou gaan blijken. Vandaag dus de auto opgehaald, en het vertrouwen dat we gegeven hadden werd totaal niet geschaad. Mooi afgeleverd, waarbij zelfs de distributieriem, en voorbanden vernieuwd waren. Wat een fijne garage is dit, en als alles blijft gaan zoals nu het geval is, zullen wij hier zeker meer terug gaan komen.

Open en duidelijke informatie is wat de klant krijgt

Een fijne garage, ik zocht een auto en na een proefrit en wat informatie had ik een tevreden gevoel ..... alles klopte wat er vertelde werd. Ze doen wat ze beloven en zelfs méér dan dat!!! Stellen zelfs ook dingen voor om te doen zonder dat de klant erom vraagt! Mijn bevinding is écht op en top garagebedrijf!! Zéker aan te bevelen

Nette service

Vandaag auto opgehaald, goede service en heel goed geholpen, ze denken met je mee om tot een goed besluit te komen Ze hebben er een klant bij

Fantastische service

Een jaar geleden heb ik een Opel corsa gekocht, helaas een aantal tegenvallers gehad in de eerste maanden na aanschaf (onverwachte dingen). Keer op keer leverde kooy fantastische en snelle service van vriendelijke medewerkers. Ik ben zeer tevreden. Ik zal voor onderhoud dan ook zeker hier blijven en ik zou ze iedereen aanraden

Ze leveren gewoon topwerk!

Sinds de aankoop van onze fiat al 2 jaar klant bij Kooy. Zelfs na een verhuizing bereid om eennstuk verder te rijden om hier de auto onder handen te laten nemen.

Super open en eerlijk

Vrijdag ford focus gekocht bij kooy keuige ontvangst geen opdringerig gedoe . Auto rijdt perfect alles super in orde geen verassingen Petje af voor jullie Alles netjes afgehandeld zoals het hoord maar niet veel meer voorkomt