Autobedrijf Kooy heeft een door de Wegenwacht geinstalleerde accu achteraf volledig vergoed.

Mijn bij Kooy gekochte tweedehands auto zat in de BOVAG-garantie. Laat in een middag startte de auto niet. ANWB Wegenwacht gebeld. De accu bleek kapot en werd vervangen. Daarbij vergat ik vooraf met Kooy te overleggen. Met de ANWB-nota ging ik achteraf naar Kooy, met een beroep op de garantie. Zou ik vooraf met Kooy overlegd hebben, dan had Kooy de accu in principe zelf kunnen vervangen, tegen lagere out-of-pocket-kosten (inkoopprijs). Op basis van coulance heeft Kooy het bedrag echter toch helemaal vergoed. Dit sportieve gebaar waardeer ik zeer!

Mijn zoon heeft hier zijn 1ste auto gekocht! Geweldig opgepakt door de mannen van autobedrijf Kooy! Zeer goed geïnformeerd over waar hij op moet letten bij de aankoop van een auto en zeer goed geïnstrueerd over de auto die hij op het oog had! Verder werd de auto keurig netjes volgens de afspraken rijklaar gemaakt! Een prima autobedrijf met een zeer goede service.

Top service!

Heel vriendelijk personeel, goed voorgelicht, komt afspraken na! Erg blij met mijn nieuwe auto, ziet er keurig uit en rijdt heerlijk.

Vriendelijk, betrouwbaar, netjes

Vriendelijk ontvangst, tijd voor uitleg en meerdere auto's mogen proefrijden. Vervolgens duidelijke goede communicatie en afspraken werden nagekomen. Wij zijn blij met onze aankoop van de Skoda Yeti bouwjaar 2015! en onze tip: kom met lunchtijd, we mochten meegenieten van heerlijk brood, krentebollen en beleg! Kooy komt zeer betrouwbaar over. De auto werdt tevens als nieuw afgeleverd. en we rijden er nu 2 maanden met veel plezier in.

Top bedrijf

Heb een volkswagen up gekocht in mooie staat met weinig km op de teller. Perfect autootje voor waar ik m voor gebruik. Zeer vriendelijke ontvangst. Auto stond klaar voor proefrit en na koop meteen mee naar Limburg gereden. Aanrader om bij dit bedrijf een auto te kopen!

Super service en zeer betrouwbaar.

Hier een Fort Smax gekocht. Perfecte auto. Na veel kilometers kwamen er een paar zaken aan de orde. Even gebeld, en komen direct met een oplossing en alles werd opgelost. En er werd niet gesproken over een factuur. Ook niet voor de leenauto voor die dag. Kortom een zeer betrouwbare garage en super service. Hier kunnen veel garages een voorbeeld aan nemen.

Top service, betrouwbaar

Super blij met de Seat Leon welke ik gekocht heb bij AutoKooy, Erg fijn geholpen door Mark. Proefrit was geen enkel probleem. Geen opdringerige verkoop, neemt de tijd. Het is direct duidelijk dat hier vakmensen werken! En dat er topservice wordt verleent. Mocht ik in de toekomst weer zoekende zijn naar een andere auto, dan zal ik zeker eerst kijken bij AutoKooy.

Fijn geholpen, goede service

Begin april een golf tsi highline gekocht. Fijn geholpen door Mark. Proefrit was geen probleem. Absoluut niet opdringerig. Wij bevelen dit autobedrijf dan ook aan.

Niet erg klantvriendelijk en verkoop belust

Wij hadden ons oog laten vallen op een VW Touran en maakte een afspraak voor een proefrit. Daar aangekomen stond de wagen in de showroom we hebben de wagen goed kunnen bekijken en vroegen om de proefrit. Verkoper wilde eerst even bij onze in te ruilen wagen kijken of we wel tot elkaar konden komen, want anders had een proefrit geen zin. Verkoper vraagt aan mij wat ik zelf in gedachte had en ik noem mijn prijs, verkoper gaat naar binnen en komt ongeveer 5 minuten later terug met de mededeling dat het verschil te groot is om tot elkaar te komen, goed dat kan maar op de vraag hoeveel het verschil is draait hij er een beetje omheen en zegt nogmaals dat het verschil te groot is. Mijn vrouw vraagt dan nogmaals wat is de inruilprijs dan dan kunnen wij daar over denken, verkoper moet dan weer even terug naar binnen om dit te vragen ?? Komt na 5 tot7 minuten terug en met veel omhaal meld hij dan dat er 4000 euro moet bijbetaald worden. Hoewel we de auto best graag wilde hebben maar door deze werkt wijze wij het idee kregen dat verkoper de auto niet wilde verkopen zijn wij maar onverrichte zaken vertrokken. Hadden wij een proefrit gemaakt en geweten hoe de wagen rijdt dan hadden wij mogelijk die € 4000,- betaald.

Fijn geholpen!

Net een leuke Volkswagen gekocht. Rustig kunnen kijken en proefrit geen probleem! Al met al; fijn geholpen!

Heel prettig bedrijf!

In augustus bij Mark een gebruikte Golf gekocht en vanaf het eerste contact tot en met het laatste verloopt dat heel erg prettig. Binnen een maand had de auto helaas een storing, maar dit hebben ze keurig voor mij opgelost. Dus nog steeds heel blij met de Golf. Kortom heel erg tevreden over Auto Kooy, waar de klant zeker gewaardeerd wordt. Bedankt Mark en Robert. Gr. Ron

Zeer vriendelijk en vrolijk personeel,no nonsense

Vanuit brabant dus anderhalf uur rijden hier onze auto ingeruild en een andere gekocht. Super goede ervaringen heel fijn en rustig de tijd nemend. Auto konden we meteen inruilen en meenemen. gewoon gezellig en no nonsense Wij willen deze huidige zuinige auto wel afrijden maar mochten we nog een occasion zoeken dan rijden weten we autobedrijf de kooy wel wederom te vinden.. Nog bedankt allemaal

Goed geholpen en hele goede service

In februari 2022 hier een Toyota Prius plugin gekocht uit 2013 met inruil van m'n oude auto. Eerlijke deal gesloten voor zowel mijn inruil als ook de prijs voor de nieuwe wagen. Super goede service en geleverd volgens afspraak. Ik zou hier zeker nog een auto kopen.

Zeer tevreden.

Kwamen voor een BMW en zijn erg goed geholpen. We zijn zeer tevreden over autobedrijf Kooy en bevelen ze zeker aan.

In dec.2021 Sandero Stepway occasion gekocht. Netjes volgens afspraak afgeleverd. Aanrader om hier een occasion aan te schaffen. Zeer klantvriendelijk en goede service.

keurig behandeld.

Wij hebben een volkswagen T5 Camper gekocht en is geheel volgens afspraak afgeleverd. Wij zijn zeer tevreden over de ontvangst de aflevering en het traject daar tussen. Voor ons aanleiding om het door te vertellen

Topservice

Autokooy blijft ook na 25 jaar onze hofleverancier. Op zaterdagmiddag vlak voor sluitingstijd onze 13e auto gekocht. Proefrit maken op dit tijdstip geen enkel probleem Binnen 5 minuten een deal. We zijn blij en jullie mogen trots zijn op jullie klantgerichtheid, helemaal top

Zeer vriendelijk en goed geholpen, blij met mijn nieuwe Citigo!

Ruime keuze uit nette auto’s en zeer prettig geholpen. Ik kon alle auto’s op mijn gemak bekijken en uiteindelijk mijn diesel ingeruild voor een Skoda Citigo.

Mijn 2de auto gekocht hier en dit was een wat oudere Polo. Er kan uiteraard wat kapot gaan aan een oudere auto maar prima opgelost en gemaakt. Top service

Top service!

Erg goed geholpen hier. Kundig en professioneel bedrijf met heel goede service! Zou zeker terug gaan.

Degelijk, vriendelijk, normaal geprijsd en betrouwbaar.

Omstreeks 2003 bij toeval bij Autobedrijf Kooy een auto gekocht, een Peugeot 205. Daarna nog een aantal auto's. Telkens naar volle tevredenheid. Ze werken ook al lang met een vaste kern medewerkers. Ondanks dat we op enige afstand van Autobedrijf Kooy zijn komen wonen, vanuit centrum stad bijna 20 minuten onderweg), blijven we de auto wel daar in onderhoud houden. Dit vanwege het vertrouwen dat we in hun hebben.

Fijn bedrijf

Goede service, eerlijk en betrouwbaar.

Geweldige service

Je voelt je meteen thuis,geweldige mensen&service!! Zeer tevreden!!! 5 sterren meer dan waard. Groeten vanuit Brabant...

Goed overleg

Mijn airco stopte er plots mee. Na onderzoeken geen mooie verkoop praatjes maar gewoon eerlijk en goed overleg. Gelukkig deed de airco na te zijn gevuld het weer. Nette service.

Een warm en fijn bedrijf

Vanaf het eerste contact, tot en met de levering van de aangekochte auto, hebben wij niet het gevoel gehad, dat je maar een " iemand" was, maar een klant. Na de proefrit, hadden we een 2-tal aanmeringen over de auto, deze hebben ze opgepakt, en nageken. Bij de aflevering, zelf een nieuwe APK, en gelijk nieuwe remblokken vervangen. Is toch een extra service die ze verleend heebben