They are the best

I always get a good service from them. I thrust their work.

Vriendelijk, snel, betrouwbaar

Goedemorgen, Ondanks de drukke agenda van de garage kon ik toch snel even tussendoor m'n auto laten checken. Dit was de eerste keer dat ik hier met mijn nieuwe tweedehands auto ben gekomen, was een aanrader van de verkoper van mijn auto. De eerste indruk, mijn gevoel is goed dus ook alvast mijn eerstvolgende APK hier gepland. Fijne dag, Groet, Patricia

Toffe garage!

Ik word al meer dan 30 jaar super geholpen door de Kuilenburgjes! Altijd naar tevredenheid.

ik gun iedereen zo'n garage!

Echt altijd weer heel blij met garage van Kuilenburg. Altijd vriendelijk en super meedenkend, top!

Uitermate klantvriendelijk en vertrouwd

Bij dit garage bedrijf kom je in een warm bad. Ze zijn laagdrempelig, denken met je mee, doen altijd hun best voor je. Hier ben je geen nummer maar word je bij je voornaam aangesproken. Bij problemen staan ze direct paraat en is er vervangend vervoer. Ze doen nooit moeilijk. Een hardwerkend familiebedrijf, met vaste gezichten, kennis en kunde. Al jaren 100% dik tevreden!!

Monteurs hebben veel ervaring en denken goed mee

Ik ben erg tevreden over Van Kuilenburg. Er werken ervaren monteurs die de kneepjes van het vak door en door kennen. Ze denken altijd goed mee met de klant, hebben hun werkprocessen op orde en zijn service gericht. Ze hebben duidelijk liefde voor het vak, ze zijn enthousiast en het contact met klanten is niet alleen professioneel maar ook menselijk en hartelijk. Ik ben niet de enige die er zo over denkt: ze zijn populair in de buurt, en dat is tegelijk ook de oorzaak van het enige nadeel: ze hebben het druk! Plan afspraken zo mogelijk dus vooruit!

Al jaren super tevreden!!

Top service, elke keer weer!

Hier werkt echt een topteam.

Wanneer is de verkiezing voor beste garage ook alweer? Dan mag Wout en zijn topteam direct genomineerd worden. Hoewel ik intussen 30 km verder woon, blijf ik het onderhoud gewoon hier plannen. Het is hier gewoon keurig voor elkaar. Ze zitten ramvol, maar ze staan ook gewoon klaar als er echt iets is. Niets dan lof.

Hele fijne behulpzame mensen.

Deskundig, betrouwbaar, meedenkend en vriendelijk!

top service en altijd vriendelijk!

Heel vriendelijk, ze houden zich altijd goed aan alle afspraken en overleggen altijd vooraf, en denken mee. Gewoon een hele fijne garage waar ik mijn auto in onderhoud heb.

Goede communicatie, snelle dienstverlening, klantvriendelijk, goede prijsstelling

Ondanks drukte boven verwachting snel geholpen

Mijn verwarming was uitgevallen en dat was geen pretje in de kou. Mijn auto gebracht, maar helaas kon ik deze alleen achterlaten met de belofte dat er naar gekeken zou worden zodra er een meevaller zou zijn met een andere auto. De volgende dag werd ik al gebeld met een offerte voor de reparatie. En ik was blij verrast dat ik de dag erna al te horen kreeg dat de auto alweer klaar was! Echt top service!

uitstekend

uitstekende service kon direct een afspraak maken en je wordt altijd gebeld wat het probleem is en wat ongeveer de kosten zijn bij het ophalen van de auto altijd een vriendelijke en duidelijke uit leg van het gebrek

Uitstekende klantgerichtheid

In de eerste plaats bof ik met de fijne ophaal- en terugbreng regeling van mijn auto. Verder ben ik blij met de duidelijke voorkoppeling over wat er moet gebeuren aan de auto en een auto die het hele jaar door geen kuren vertoont of problemen geeft. Kortom, al meer dan 30 jaar een fijne en betrouwbare garage wat mij betreft

Mooi bedrijf. Customer excellence!

Gedreven leiding! Vakkundige technicians!

waarzinnig

Snelle, persoonlijke en professionele aanpak

Zeer vlotte afhandeling. Houden rekening met persoonlijke omstandigheden. Duidelijke communicatie. Heel goed!

Word altijd prettig geholpen!

In verband met startproblemen moest er een nieuwe accu in mijn auto geplaatst worden, ik kon direct komen, en de accu zat er na ongeveer 20 min in. Was ik erg blij mee.! Prima service.

Super bedrijf met super service

Zeer attent en goed gezond bedrijf. Denken met je mee in alles wat er ook is met je auto. Werken alleen maar vak mensen die weten wat ze doen. Reparatie aan mijn auto binnen 1 a 2 dagen verholpen ligt er beetje aan wat er mis is met je auto. Niks anders dan lovende woorden voor hun.

prima service

Goed advies en goede service

Inzichtelijk en klantvriendelijk

Vakmensen

Stabiel

Aardig

de leukste en fijnste garage!!!!!

snelle service en geweldig geholpen

Supersnel geholpen

Vriendelijk en deskundig