Prima service verleend met een passende vervangende auto

Altijd correcte klantbehandeling en deskundig personeel.

Prima en snelle service, accu moest worden vervangen. Fijn

Auto starte weee eens niet. Opgehaald en zelfde dag al een nieuwe accu geplaatst. Prima snelle klantvriendelijke service

Altijd word je goed geholpen

Ik heb goede ervaring met van Kuilenburg als ik met de auto komt ze komen mij altijd tegemoet

Vakmanschap en klantvriendelijk is perfect

Prijs-kwaliteitverhouding is erg goed. Men is heel klantvriendelijk. In één weg een aanrader!

als vanouds

Altijd een goede service!

Geen enkele opmerking. Alles is fijn en gaat goed!

Snel en vakkundig

Duidelijk wat er gemaakt gaat worden en wat de kosten zijn. Daarna snel en vakkundig geholpen. Personeel is vriendelijk, denkt mee en is behulpzaam!

Supertof!

Wegens een vreemd geluid in de motor mocht ik de auto bij de garage neerzetten en zouden ze, als er tijd was, naar kijken. Eind van de dag werd ik gebeld dat alles oké was en ze geen gekke dingen gevonden hadden. Het geluid kan geen kwaad en komt vaak voor bij wat oudere diesel motoren. En dit alles als service van de zaak.

Vriendelijk en vakkundig

Snel en deskundig advies, heldere en vriendelijke communicatie, persoonlijke benadering en geen verrassingen. Genoeg redenen om altijd terug te komen bij Kuilenburg.

Fantastisch bedrijf

Goed overleg over reparaties. Zijn eerlijk

Uitstekende service. Goede communicatie, weet waar je aan toe bent.

Perfect als altijd!

Weer prima geholpen. Goed advies, uitstekende service en zeer vriendelijke mensen

Supervriendelijk, meedenkend en duidelijk!

Mijn familie is hier al jaren vaste klant, maar voor mij was het de eerste keer omdat dit mijn eerste auto is. Het personeel is supervriendelijk! Ze denken met je mee, alles wordt duidelijk uitgelegd (zelfs als je niet zoveel van auto's begrijpt, zoals ik ;)) en eerst overlegd.

Goede service, aardige mensen. Klantvriendelijk.

Kundig geholpen. Weten waar ze het over hebben. Betrouwbaar.

Gewoon het hele Verloop .

Brengen en de sleutel afgeven. Geïnformeerd worden . Over het verloop

Fijne mensen prima service. Denken met je mee

Goed en kundig personeel zeer behulpzaam

We hebben een fijn en betrouwbaar gevoel bij dit bedrijf.

Vriendelijk, behulpzaam, meedenkend

Vriendelijk en bekwaam personeel, denken mee en stellen alternatieven voor bij onvoorziene en dure problemen.

Direct geen gezeik

Snel en netjes

Snelle afhandeling en goed geinformeerd. Bedankt !!

They are the best

I always get a good service from them. I thrust their work.

Vriendelijk, snel, betrouwbaar

Goedemorgen, Ondanks de drukke agenda van de garage kon ik toch snel even tussendoor m'n auto laten checken. Dit was de eerste keer dat ik hier met mijn nieuwe tweedehands auto ben gekomen, was een aanrader van de verkoper van mijn auto. De eerste indruk, mijn gevoel is goed dus ook alvast mijn eerstvolgende APK hier gepland. Fijne dag, Groet, Patricia

Toffe garage!

Ik word al meer dan 30 jaar super geholpen door de Kuilenburgjes! Altijd naar tevredenheid.

ik gun iedereen zo'n garage!

Echt altijd weer heel blij met garage van Kuilenburg. Altijd vriendelijk en super meedenkend, top!

Uitermate klantvriendelijk en vertrouwd

Bij dit garage bedrijf kom je in een warm bad. Ze zijn laagdrempelig, denken met je mee, doen altijd hun best voor je. Hier ben je geen nummer maar word je bij je voornaam aangesproken. Bij problemen staan ze direct paraat en is er vervangend vervoer. Ze doen nooit moeilijk. Een hardwerkend familiebedrijf, met vaste gezichten, kennis en kunde. Al jaren 100% dik tevreden!!

Nigerdreef 349 3564EG Utrecht