Goeie service! Erg klantvriendelijk!

Word altijd goed geholpen.

Super snelle servies!

Helemaal naar mijn wensen

Goede service en vriendelijke en beleefd geholpen

Kom hier al jaren. Vertrouwd, klantvriendelijk en goed

Al vele jaren klant, zegt genoeg toch!!!!

duidelijk vooraf uitleg/overleg over wat er nog, naast de kleine beurt, aan werkzaamheden bij komen en/of geadviseerd wordt te doen! Klantvriendelijkheid zoals gewoonlijk altijd TOPPIE!

Heel goed geholpen en fijne medewerkers.

Vriendelijk, behulpzaam en betrouwbaar. echt familiebedrijf

Vriendelijk, behulpzaam en betrouwbaar. echt familiebedrijf

Klantgericht en goede kwaliteit

Deskundig, goed advies, vriendelijk.

Klantvriendelijk en eerlijk verhaal

Mijn auto viel nog onder de BOVAG garantie. Bij de eerste grote beurt, na ruim 12 maanden omdat het niet eerder kon, werd geconstateerd dat er een kostbare reparatie noodzakelijk was. Ik had dit probleem wel geconstateerd maar vergeten te melden. Bij ophalen werd dit benoemd en gelijk vervolgafspraak om dit kosteloos te repareren. Ook wordt er serieus geluisterd naar je verhaal en gezocht naar oplossingen. Dus goede plek voor je onderhoud en aankoop.

Zie onderstaand

Zoals altijd vriendelijk personeel

Goede kwaliteit en persoonlijke dienstverlening

Vriendelijke en behulpzame mensen. Uitstekende dienstverlening. Kwaliteit van het geleverde werk is goed. Echte vakmensen.

Perfecte klantgerichte service!

Vriendelijke behandeling, zowel aan de balie alsmede telefonisch en altijd vooraf prima communicatie met betrekking tot werkzaamheden en eventuele kosten.

Eerlijke en meedenkende service

Van Kuilenburg is een heel kundige garage. Ze nemen echt ruim de tijd om je alles uit te leggen en advies te geven, zonder aan te dringen. Ik word er snel geholpen en de prijzen zijn er zeer netjes.

Top geholpen en auto werd ook nog is gewassen .

van Kuilenburg Super Garage

De service is Top, kan niet anders zeggen.

Goede service reparatie altijd in overleg

Ik kom al jaren bij Wouter van Kuilenburg prima garage en personeel vakundig en vriendelijk

Fantastisch bedrijf

Uitstekende service, vriendelijk, gekwalificeerde mensen , punctueel, ga zo door !

Prima service verleend met een passende vervangende auto

Altijd correcte klantbehandeling en deskundig personeel.

Prima en snelle service, accu moest worden vervangen. Fijn

Auto starte weee eens niet. Opgehaald en zelfde dag al een nieuwe accu geplaatst. Prima snelle klantvriendelijke service

Altijd word je goed geholpen

Ik heb goede ervaring met van Kuilenburg als ik met de auto komt ze komen mij altijd tegemoet

Vakmanschap en klantvriendelijk is perfect

Prijs-kwaliteitverhouding is erg goed. Men is heel klantvriendelijk. In één weg een aanrader!

als vanouds

Altijd een goede service!

Geen enkele opmerking. Alles is fijn en gaat goed!

Snel en vakkundig

Duidelijk wat er gemaakt gaat worden en wat de kosten zijn. Daarna snel en vakkundig geholpen. Personeel is vriendelijk, denkt mee en is behulpzaam!

Supertof!

Wegens een vreemd geluid in de motor mocht ik de auto bij de garage neerzetten en zouden ze, als er tijd was, naar kijken. Eind van de dag werd ik gebeld dat alles oké was en ze geen gekke dingen gevonden hadden. Het geluid kan geen kwaad en komt vaak voor bij wat oudere diesel motoren. En dit alles als service van de zaak.