Uitstekend service

Goede communicatie, altijd bereikbaar. Persoonlijk contact. Betrouwbare mensen die met je meedenken.

Persoonlijk en deskundig

Voor de bandenwissel kan ik een tijdstip afspreken waarop het mij goed uitkomt en ik kan erop wachten. Gaat snel en deskundig.

een fijne behulpzame buurt Garage

Erg behulpzaam en vriendelijk en meedenkend. Daar kun je je auto gerust aan toevertrouwen.

prima als altijd

Met veel kennis geholpen , en mee gedacht . Top

Bij binnen komst gelijk een goed gevoel , en zeker top geadviseerd door Timo . Mee gedacht en zeker een Top auto afgeleverd . Klasse dus een zeer tevreden klant .

Constante top service en kwaliteit.

Ik kom al jaren bij Garage van Kuilenburg. Constante top service en kwaliteit. Meedenken met de klant, maar vooral ook hele prettige mensen.

Supersnelle service

Gebeld, kon gelijk langskomen ondanks dat het online booking systeem voor de komende 6 weken vol zat. Twee uur later was mijn auto klaar! Mijn auto rijdt weer als een zonnetje.

Komen afspraken na

Duidelijke communicatie over prijs en tijd. Overleg bij belangrijke beslissingen. Vakwerk!

Super professioneel en vriendelijk

Korte afspraak maar weer goed en professioneel geholpen.

behulpzaam, vriendelijke en snelle service!

behulpzaam, vriendelijke en snelle service!

geweldige service

Ondanks de verbouwing gewoon welkom en een kop koffie met een praatje bij deze toppers. Klaar terwijl u wacht en topservice met een glimlach. Mooier wordt het niet!

Goede service….. wat je van een autobedrijf mag verwachten.

Ervaren medewerkers, waar wij vertrouwen in hebben. Helpen je op het juiste moment en zijn vriendelijk en leggen alles goed uit.

Netjes, komt afspraken na, fijne garage

Fijne jongens, goede uitleg, waardoor ook gevoel heb dat ik eerlijk behandeld ben Vind het een aanrader

Hoge kwaliteit

Prachtig werk afgeleverd

Heel goed gedaan netjes

Al ruim twintig jaar vaste klant!

Goede service, duidelijke communicatie over kosten vooraf en vriendelijke medewerkers. Al ruim twintig jaar naar tevredenheid vaste klant.

Eerlijk, denken mee

Altijd fijne service, communicatie goed. Denken mee.

Vriendelijk deskundig en snel, ook bij tussentijdse spoedreparatie.

De jongens zijn altijd heel.behulpzaam en vriendelijk

Altijd een 10!

Altijd zeer professioneel en klantvriendelijk!

goed en verantwoordelijk

vriendelijke mensen vakkundig werk meedenken met klanten

Behulpzaam en vriendelijk

Zoals altijd weer top!

Klantvriendelijk en professioneel!

perfect

I received a great service from them. They helped me solve my problem, and I appreciate and thank them for their efforts.

Nigerdreef 349 3564EG Utrecht