super ervaring gehad.

super ervaring gehad door instructeur Alfred Gruisen .super uitleg goede instructies en heeft er voor gezorg dat ik heb kunnen slagen .

Super fijn

Super fijne lessen gehad . Top instructeurs bij het leren motor rijden . Geven je zelfvertrouwen en veel tips die je in de praktijk kunt toepassen.

• Wie is / was je instructeur? Marc Tholen

Een super leuke tijd

Ondanks sommige punten waar ik veel moeite mee had toch met behulp van fantastische instructeurs in 1 keer voor al mijn C-rijbewijs examens geslaagd. Ik had een super leuke tijd!

• Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Wie is / was je instructeur? Roger Brouns

Me rijinstructeur was Clements en k weet zeker dat het niet beter had gekund!

• Deelgenomen rijopleiding: Auto
  • Wie is / was je instructeur? Clements Dongen

Een door omstandigheden omslachtig lang, maar toch super lestraject.

Ik heb 2.5 jaar gelest bij Osseforth, wegens voornamelijk corona en ziekte van mijn eerste instructrice Wendy. Zeker het laatste jaar waar ik met Leon heb gelest was op vele manieren moeizaam. Ik was 2 keer gezakt en vond het uiteindelijk wat te lang gaan duren. Maar Leon was absoluut een top instructeur gedurende dit alles. Hij legde dingen duidelijk uit en had een attentie voor detail als het aankwam op punten waar ik de mist in ging. Door hem gaf ik de moed na iedere zakking niet op en bleven we aan mijn rijvaardigheid sleutelen tot ik nu toch met een rijbewijs ben geëindigd!

• Deelgenomen rijopleiding: Auto
  • Wie is / was je instructeur? Leon de Louw

Een professionele rijschool met vakkundige instructeurs

Recent heb ik mijn motoropleiding afgerond bij Osseforth in Elsloo. De AVB lessen heb ik gevolgd bij Luc en mijn vervolglessen voor de AVD bij Joep. Luc was altijd wel in voor een grapje, maar wist op de juiste momenten serieus te zijn, je goede instructies te geven en je hierin te begeleiden. Joep straalde rust uit, iets wat je in het verkeer ook wel nodig hebt en liet je goed meedenken in bepaalde situaties. Ondanks dat je met een tweede persoon op de weg rijdt had hij alles in de gaten en coacht die op de juiste momenten! Ben door beide instructeurs erg goed geïnstrueerd en na mijn idee ook voldoende ervaring opgedaan om vervolgens examen te doen. Door de tussentijdse beoordelingen en nabesprekingen na de lessen maken ze hier ook een juiste inschatting van. Het echte motorrijden kan nu beginnen!

• Wie is / was je instructeur? N.v.t.

Fijne motorrijschool met top instructeurs!

Op het terrein les gehad van Luc Theelen. Prettige manier van lesgeven en straalt veel rust uit naar de leerling. Op de weg les gehad van Joep Peters. Veel kennis en let op veel details tijdens het rijden. Het is prettig dat tijdens de les een tussenstop gemaakt wordt voor een korte tussenevaluatie. Omdat je niet terug kan praten tijdens het rijden is het juist fijn dat je tussentijds vragen kunt stellen. Bij het voorrijuurtje en het examen was Marc Tholen erbij. Tijdens het voorrijden geeft hij een prettige uitgebreide toelichting op de extra aanwijzingen die hij geeft. Uiteindelijk een fijne ervaring gehad met veel rijplezier.

Perfecte service

Ze leggen je goed uit wat je moet doen, alles is goed gecommuniceerd. In 1 keer praktijk gehaald dankzij de goede lessen. Ze nemen per persoon de tijd voor je.

• Deelgenomen rijopleiding: Bromfiets
  • Wie is / was je instructeur? Sander Hartman

Leuke lessen met vakkundige instructeurs

Na de eerste les direct enthousiast over het motorrijden. Daarna stap voor stap alles goed uitgelegd gekregen en waar nodig extra aandacht na het AVB de weg op en uiteindelijk het rijbewijs! Dank voor de leuke ervaring en begeleiding: Joep, Viona, Marc, Liv en Luc!

• Wie is / was je instructeur? N.v.t.

Top instructeurs die weten hoe je het uitgelegd krijgt

Top instructeurs bij de motor opleiding van Osseforth Stein. Deze instructeurs weten hoe je het uitgelegd krijgt, ze zijn in staat om het zo te brengen dat het altijd duidelijk is. Mijn lessen op de weg waren alleen maar van Joep en Marc, en het is duidelijk dat deze mannen hun val verstaan! Zien alles, coachen je waar je nodig en laten je je ding doen de rest van de tijd. Administratief ook top geregeld! Liv heeft een planning opgesteld die paste in mijn beperkte agenda zodat ik alsnog binnen een korte tijd mijn motor rijbewijs kon halen!

Top Rijschool

Fijne rijschool top instructies en instructeur. zeer zeker een aanrader betreft rijschool in div rijbewijs categorieen.

• Wie is / was je instructeur? Arno Dorenberg

Mijn ervaring met Osseforth was fantastisch, ik heb veel geleerd en mijn C rijbewijs behaald. Waar ik ook heel tevreden mee was, was de rij-instructeur streng maar toch oprecht en gezellig

Ervaren instructeurs!

Planning slecht. Mail opstappunt Elsloo examinator en instructeurs wachten in Maastricht.

• Wie is / was je instructeur? N.v.t.

Lessen top! Avb en Avd! René, Miro en vooral Alfred waren super!

Mijn ervaring is goed! Communicatie is echt een aandachtpunt helaas, dat vond ik echt slecht. Verder kost het wat meer als de meeste rijscholen maar wel hele prettige ervaring met de instructeurs enz. Veel voordelen en daardoor ook alles in 1 keer gehaald. Allemaal bedankt en vooral Alfred! Ik raad Osseforth absoluut aan!!

perfect geregeld

tijdens het lessen (rijden) soms te veel info in een keer in je oor. maakte mij onzeker. Complimenten aan Remco die een paar keer lessen om heeft moeten zetten op het laatste moment.

• Wie is / was je instructeur? Miro de Ruiters

Vandaag geslaagd :D

Hele leuke lessen gehad met Alfred Gruisen. Een top kerel om les van te krijgen en vol met passie toe werken naar het halen van het rijbewijs. Je merkt tijdens de lessen constant dat je gecoacht wordt, dat hij alles ziet wat je doet en je hier goede feedback op geeft. Een directe manier van leren maar wel op een goede plezierige manier. Qua prijs wel wat duurder dan anderen maar je merkt dan ook direct het verschil. Ik heb hiervoor bij een andere rijschool les gehad en dat was in vergelijk met Osseforth een ruime onvoldoende. Les planning en dergelijke is goed geregeld en voor mijn gevoel flexibel. Ik kan deze rijschool dan ook iedereen aanraden!

• Wie is / was je instructeur? N.v.t.

Absoluut de moeite waard!

Op 30-01-2023 heb ik een ontzettend leerzame dag gehad! (Voucher motorrijden in een das) René is een zeer goede instructeur en heeft me goed op weg geholpen. Al met al was het een superleuke ervaring!

• Wie is / was je instructeur? Rene de Weijer

Super rijschool!

super rijschool! De rij-instructeurs zijn super goed in het lesgeven en nemen je op een leuke, fijne manier mee door je lessen en examens. Het is een fijne, veilige leeromgeving waar je elke les met plezier naar toe gaat. Een grote aanrader dus!! De instructeurs Joep, Marc, Luc en Viona van Osseforth Elsloo erg bedankt voor dit super avontuur. In 1x geslaagd voor het motorrijbewijs. Vanaf nu kan ik zelf veel veilige kilometers gaan maken.We zien ons snel weer op het terrein voor bij te kletsen!!

• Wie is / was je instructeur? N.v.t.

Een hele goede begeleiding met vriendelijke en profesionele instructeurs

Ik heb het afgelopen jaar rijles gehad. Er waren een paar complicaties ivm NAH, hier hebben ze mij heel goed in begeleden en geholpen. Hierdoor ben ik door de rijtest gekomen en vandaag in een keer geslaagd voor het examen ondanks de moeilijkheden. Roger heeft me goed begeleden en zijn collega's Rene en Peter hebben goed ingevallen tijdens ziekte van Roger. De vrachtwagen waar ik les in had was een mooie en goed onderhouden Scania. Hartelijk bedankt team Osseforth voor de ondersteuning en begeleiding in het afgelopen jaar, en tot snel weer wanneer ik op ga voor het rijbewijs CE.

• Wie is / was je instructeur? Roger Brouns

Goede en fijne lessen gehad!

Dankzij de goede en uitgebreide lessen van mijn instructeur ging ik met voldoende kennis en zelfvertrouwen het examen in. Met een positief resultaat!

Geweldige ervaring

Ik was altijd een beetje bang om door regen en sneeuw te rijden, daarom heb ik met opzet in deze periode de lessen genomen. De instructeurs stellen je goed gerust en blijven je constant feedback geven, waardoor jij je niet onprettig voelt. Het was een super leuke ervaring

• Wie is / was je instructeur? Miro de Ruiters

Ik heb een goede rij opleiding gekregen

Het is een hele leuke rijschool, duidelijk uitleg veel van geleerd.

• Wie is / was je instructeur? Ton v.d Worp

Dankzij de lessen van een goede instructeur geslaagd voor C1!

• Wie is / was je instructeur? Rob Hinzen

Goede organisatie met professionele instructeurs

Via de site aangemeld en het hele proces is zonder problemen verlopen, prima service.

• Wie is / was je instructeur? Ton v.d Worp

Het was een zeer aangename, ontspannen manier van leren. De planning was goed georganiseerd en men wist op de juiste manier in te springen met een oplossen waar dat nodig was. Zowel de behendigheid als weg lessen waren leerzaam in een ontspannen manier. Ik heb geen enkele keer het gevoel gehad dat ik tijd was aant verdoen met gewoon wat oefeningen herhalen of weer een blokje om. Petje af voor de instructeurs die hun ervaring en tips met plezier delen!!!!

Business Park Stein 165 keuzenummer 2 bellen

6181 MA Elsloo