Hele leuke en gezellige lessen gehad, prima instructeur gehad en alles in een keer gehaald

• Deelgenomen rijopleiding: Auto
  • Wie is / was je instructeur? Leon de Louw

Hele fijne begeleiding en prettige lessen gehad bij Leon.

• Deelgenomen rijopleiding: Auto
  • Wie is / was je instructeur? Leon de Louw

Erg goeie ervaring.

Ik heb een erg goeie ervaring gehad met veel plezier in de auto gezeten en blij dat ik nu door hun me rijbewijs heb.

Fijne samenwerking erg flexibel

Goede communicatie en erg flexibel.

• Wie is / was je instructeur? Ruud Sistermans

Elke rijles met een glimlach!

Van de 1e rijles tot het rij-examen heb ik ervan genoten om achter het stuur te zitten. Het plannen van de lessen ging vrij flexibel en de lessen waren altijd leerzaam en vooral in een vertrouwde, leuke sfeer. Mede door het vertrouwen van de rijinstructeur in mij ging ik vol zelfvertrouwen het rij-examen in en heb deze ook gehaald!

Helemaal geweldig!!

Goede begeleiding en uitleg, leuke mensen. Zou het zo weer doen daar!!

In een woord, super!

Mijn A (motorrijbewijs behaald door de super kennis van de instructeurs Rene, Miro en Alfred. Je ziet dat deze heren uit passie lesgeven, deze ervaren motorrijders weten hun kennis perfect over te brengen op hun leerlingen. Enorm fijn! Ik heb een mooi, van de vele voorbeelden: Rene had een vrije dag, omdat er geen instructeur beschikbaar was om mijn examen te begeleiden, is hij op zijn vrije dag speciaal voor mij komen werken om samen het examen te doen. Dat waardeer ik enorm en laat zien hoeveel passie hij voor zijn beroep heeft, terwijl dit eigenlijk maar hobby matig werk is voor hem! Ook wil ik de dames van de planning bedanken op locatie Heerlen, ze zijn heel flexibel en denken goed met je mee! Ik zou iedereen Osseforth aanraden, de prijs is wat aan de hoge kant, maar je krijgt er wel kwaliteit voor terug! Ook kun je zeer snel je rijbewijs behalen, ten opzichte van andere rijscholen, Osseforth heeft namelijk zelf een terrein tot hun beschikking en flink wat examens ingekocht bij het CBR, waardoor je een vrij korte wachttijd heb. Nogmaals aan team Osseforth Heerlen, bedankt voor de fijne ervaring!

• Wie is / was je instructeur? Rene de Weijer

Professioneel en onwijs leuk!

Mijn auto rijbewijs heb ik ook in 1x gehaald bij osseforth en dit voorjaar besloten toch eens de motorXperience dag te doen, zo krijg je echt een beter beeld van het motorrijden. Luc gaf deze middag op eens serieuze en erg leuke manier, je leert zelfs al bijzondere verrichtingen. Na deze middag meteen ingeschreven voor de rijopleiding! 27-3 de Xperience dag en 24-5 geslaagd voor mijn praktijk A! De planning gaat snel en soepel, de communicatie en hulp door de instructeurs is professioneel maar wel erg leuk! Het eigen oefenterrein is écht top! Een veilig gevoel, volledige tijd aan les en je doet er ook je AVB examen, vertrouwd dus. Iedereen van Osseforth bedankt voor het avontuur! Speciale dank aan Luc en Joep!

• Flexibiliteit lestijden
  • Kantoor medewerkers N.v.t.

Prima motorrijschool

Goede instructeurs (ik had er meerdere en dat vond ik wel fijn) Goede faciliteiten Goede motoren (nieuw) Goede administratie Kortom top

Kundig, effectief en gezellig

Ik heb heel fijne motorlessen gehad. De planning van de lessen (door Liv) verloopt heel soepel. En de instructeurs zijn top! Ze weten duidelijk waar ze mee bezig zijn, voel dat de instructeurs plezier hebben in hun werk en moeite doen zich te verplaatsen in mij als leerling, in wat ik nodig heb. Ik had erg moeite met de voertuigbeheersing, ik had geen ervaring met scooter/motor of dergelijke, maar Viona heeft echt veel energie in me gestopt en wist me precies de juiste instructies te geven waardoor ik het goed onder de knie kreeg. Overigens ideaal dat het AVB gedeelte op eigen terrein is. Van Joep en Mark heb ik les gehad op de weg, ook heel goed, beide op hun eigen manier maar juist die afwisseling is leerzaam. Er is ruimte voor een dolletje wat te sfeer gezellig houdt, maar tegelijk zijn de lessen effectief en kundig. Belangrijkst dat ik nu vol zelfvertrouwen, veilig en met veel plezier de weg op kan.

BE dagopleiding

Na een prettige intake les in Venlo, een dagopleiding met examen afgenomen. In overleg deze in Elsloo afgenomen want hier was als eerste plaats. Door het afzeggen van een andere leerling kreeg ik twee instructeurs voor de prijs van één. Zeer prettige en gezellige dag gehad met Arno en Ton. De dag succesvol kunnen afsluiten met een BE rijbewijs.

• Wie is / was je instructeur? Arno Dorenberg

Uiteindelijk prima

Door omstandigheden eerste lessen kwalitatief minder. Uiteindelijk met andere instructeur prima lessen en goede feedback. Hierdoor uiteindelijk na 1 examen geslaagd.

Hele fijne docenten!

Hele fijne rijlessen waarbij je genoeg kennis meekreeg en hele fijne uitleg

Goede rijschool

Toen ik in de auto stapte voor mijn proefles, werd ik meteen gerust gesteld. Ik ben heel goed begeleid in het traject tot het behalen van mijn rijbewijs. Er werd in me geloofd, mijn faalangst werd serieus genomen. En uiteindelijk ben ik meteen de eerste keer geslaagd. Ik wil mijn instructeur Ruud in het bijzonder bedanken! Voor de leuke, soms hilarische rijlessen. Zonder osseforth en zonder Ruud had ik nooit durven zeggen ik heb mijn rijbewijs behaald.

In 1x geslaagd! Dankzij 3 top instructeurs

Ik raad iedereen aan om hier je motorrijbewijs te behalen! Marc, Luc en Joep nogmaals bedankt.

• Wie is / was je instructeur? Marc Tholen

Heel goed

Ik had een pakket van 30 lessen. Ik ben na 20 lessen van instructeur moeten wisselen. Omdat ik meerdere lessen nodig bleek te hebben om aan een andere auto te wennen, hebben we een aantal lessen extra gekregen. Ook waren de instructeurs erg vriendelijk en goed.

Vakkundig en vriendelijk

Ik ben een dag lang met een instructeur opgetrokken die me veel vertrouwen gaf en me in een kort tijdsbestek richting een succesvol examen heeft geleid.

• Wie is / was je instructeur? Theo Smit

Ik ben goed begeleid met zowel de proefles als de dag van de cursus / examen.

• Wie is / was je instructeur? Ton v.d Worp

Fijn rijschool.

Goede begeleiding en een prettige rijinstructeur die je in alle rust de juiste rijvaardigheid bij brengt. Arno bedankt.

• Wie is / was je instructeur? Arno Dorenberg

lessen van hoge kwaliteit en veel lol

De motorlessen (zowel voertuigbeheersing als op de weg) waren erg goed. Instructeurs weten wat ze doen. Daarnaast zijn het ook erg fijne mensen waar je een dolletje mee kunt maken, maar die je ook gewoon zeggen waar het op staat. Ook fijn dat je niet iedere keer dezelfde instructeur hebt, zodat je meerdere ervaringen mee krijgt. Zeker nu de nieuwe Kawa's er zijn is het materiaal ook helemaal top.

• Deelgenomen rijopleiding: Motor
  • Wie is / was je instructeur? N.v.t.

Goede rijschool

Rustige vakbekwame instructeur die je goed op je gemak stelt

Fijne service, goede instructeur in ontspannen sfeer

Fijne service, goede instructeur in ontspannen sfeer

Super rijschool

Super prettig om te lessen

• Wie is / was je instructeur? Joep Peters

Ik heb in april 2023 mijn A1 rijbewijs gehaald bij Osseforth Elsloo. Ik heb de rijlessen als zeer prettig ervaren en ik zou anderen ook zeker deze rijschool aanbevelen!

Perfecte rijschool

Ontzettend fijne rijschool! Ik heb motorrijles gevolgd bij Alfred en vervolgens in één keer mijn AVD examen gehaald. Alfred denkt in alle opzichten met je mee en past zich aan naar wat jij nodig hebt om met vertrouwen op de motor te zitten. Alfred is een hele fijne rij instructeur. Hij is geduldig en heeft mij veel zelfvertrouwen gegeven in de motor. Bedankt voor de fijne lessen! Als je wil kwalitatief hoogwaardige lessen waarbij het niet gaat om ‘even snel je rijbewijs halen’ maar echt goed leren rijden. Dan kan ik rijinstructeur Alfred bij rijschool Osseforth van harte aanbevelen!

• Deelgenomen rijopleiding: Motor
  • Wie is / was je instructeur? N.v.t.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.