Onlangs een occasion gekocht hier, deze vertoonde na een tijdje wat motorische problemen. Dit is allemaal zeer vakkundig en netjes afgehandeld. Niets dan lof voor Autobedrijf van der Heijden & Slegers.

• Prijs/kwaliteit N.v.t.

mijn ervaring met autobedrijf van der Heijden Slegers is SUPER en ja dit mag met hoofdletters geschreven worden.ik wil ook mijn hartelijke dank uitspreken voor Ellen deze medewerkster is ook SUPER ze weet duidelijk waarover ze spreekt. mijn dank voor iedereen daar.!!!!!!!!!!!!

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

De garage waar wij al vele jaren komen en waar de klant nog steeds als een koning wordt behandeld.Goed service,goede kwaliteit,kortom wij gaan nooit meer naar een andere garage.Top Theo en Tonnie en jullie medewerkers(sters)

Kwaliteit en service voor mooie prijs. Ik moest er 40 minuten voor rijden, kreeg mooie inruilprijs en garantie.

Ik heb bij deze garage een occasion gekocht. Ten eerste werd ik heel erg geholpen in mijn keuze. Ik had niet het gevoel dat ze me iets wilde aansmeren. Bovendien hebben ze RUIM buiten de garantieperiode nog een aantal problemen kosteloos gerepareerd. Ze deden daar dus helemaal niet moeilijk over. Kortom, heel erg fijn en de volgende keer als ik opnieuw een auto moet kopen, begin ik bij deze garage!

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Kom al jaren bij van der Heijden & Slegers voor aanschaf auto en alle werkzaamheden. Fijn bedrijf goede service waar de \"bazen\" je nog zelf te woord staan.....

Al vele auto,s daar bemiddeld voor familie en kenissen naar alle tevredenheid. Garantie is garantie hoewel dit bijna niet voorkomt omdat kwaliteit bij deze garage hoog in het vaandel staat. Verder wordt je vriendelijk tewoord gestaan. TOPGARAGE!!!!!!!!!!!!

Prima bedrijf. Zeggen wat ze doen en doen wat ze zeggen met vooraf een duidelijke prijsopgaaf zonder verassingen achteraf.

Goed bedrijf, netjes en correct geholpen bij het kopen van een andere auto.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Kom al jaren bij Heijden-Slegers in Boekel. Prima onderhoud en service. Vriendelijk personeel. Duidelijk over de kosten en reperatie.

Deze week is de gebruikte auto van mijn zoon afgeleverd. Ik heb zelf al jaren ervaring met dit bedrijf. Ook nu weer een prima service en de aflevering was geweldig. De medewerkers zijn deskundig en staan echt achter hun product. Kortom, een bedrijf waar je met gerust hart kunt kopen.

ik kom er al vele jaren, en woon niet in de buurt, sta ik voor het eerst met problemen , ik denk bel Theo, deze komt gelijk met ambulance en een reserve auto super service. dit zijn nog echte mensen waar je op kan bouwen ga zo door dit verdient een dikke pluim.

uiterst correcte behandeling

Op 15 september mijn \"gouden koets\"gekocht en super tevreden. Volldeige garantie voor n 1/2 jaar. Er waren wat kleine dingen en deze werden gelijk verholpen. Dus geen vade beloftes, maar wat ze beloven doen ze ook! en ook zeer vriendelijk personeel! Service met een glimlach!

Voor zowel de aanschaf van een auto als onderhoud en schade reparatie helpen ze je hier altijd goed. Kunnen ze je iets niet direct adviseren gaan ze dit voor je uit zoeken en laten ze hier snel iets over weten (vaak nog de zelfde dag)

• Reden bezoek Andere reden

Goede en snelle service. I

Service en klantvriendelijkheid voorop staan

ik blij ben met onze nieuwe auto en de goede service die ons geboden is.

Volkelseweg 3 5427RA Boekel